SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaan we doen?
In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.
- UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE -
De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.
Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.
Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.
Plan van aanpak: MEET OP ZONDAG 18 DECEMBER 14.00 uur - 18.00 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks (aanvulling welkom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!
Gymplaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Exeggcute-Growlithe-Slowpokequote:Op woensdag 16 november 2016 15:34 schreef Devv het volgende:
In welke van deze vijf kan ik volgens jullie het beste mijn tijd steken?
Exeggcute: IV 95.56%
Persian: IV 95.56%
Lickitung: IV 93.33%
Growlithe: IV 93.33%
Slowpoke: IV 91.11%![]()
Hier is een gast in de buurt van team Valor die 3 accounts heeft, naam1, naam2 en naam3. Staat soms met alle 3 accounts in een gym. Dat vind ik wel echt cheaten.![]()
76% IV 1394CP Victreebel met Acid & Solar Beam
En hiervoor al een 96% IV 1400CP Vileplume met Razor Leaf en Solal Beam!
Nu al 2 perfecte gras-types om te power uppen
Nu maar sparen voor een Exeggutor![]()
![]()
Ik gebruik een pokemon van een tweede account om in de gym te stallen.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:32 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
En in jouw geval dan? Stel je doet dit met je main account, boost die gym nadat je er een 10cp pokemon in gezet hebt. Heb je een gym met veel lege plekjes en ga jij er toch als eerste weer uit gegooid worden.
Of gooi je hem zelf eruit met een tweede account en zet je een goede erin?
Net zoals Luctor heb ik geen vrienden
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zie voor het eerst een Kadabra in het wild, in huis ook nog (heb er zelf al wel een gemaakt) heeft dat ding 13 CP
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Nice!quote:Op woensdag 16 november 2016 15:43 schreef So_Surreal het volgende:
Nu maar sparen voor een Exeggutor
Vind het zelf wel jammer dat Vileplume zo sloom is
Mijne hebben exact dezelfde moves en beide bijna 2000cp
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Ik ving een wilde Alakazam van 130CPquote:Op woensdag 16 november 2016 15:46 schreef Valerie. het volgende:
Zie voor het eerst een Kadabra in het wild, in huis ook nog (heb er zelf al wel een gemaakt) heeft dat ding 13 CP_
![]()
Wooooww, echt nog nooit gezien, en heb hem ook nog nietquote:Op woensdag 16 november 2016 15:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ving een wilde Alakazam van 130CP_
Dus dan hebben toch anderen er last van? die tweede account houdt dan een plekje bezet dat een teamgenoot had kunnen hebben. En die teamgenoten krijgen de gym dan niet verder versterkt tenzij ze toevallig een bubblestrat team klaar hebben staanquote:Op woensdag 16 november 2016 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gebruik een pokemon van een tweede account om in de gym te stallen.
Net zoals Luctor heb ik geen vrienden![]()
Nee het was ook mijn eerste keer dat ik die zag, sowieso de eerste en laatste 3-staps evolutie die ik in het wild ben tegengekomen, op die simpele zoals Beedrill, Butterfree, Pidgeot, etc na.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:47 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Wooooww, echt nog nooit gezien, en heb hem ook nog niet
Ik moet nu trouwens nog maar 1 Abra vangen om een sterke Alakazam te maken trouwens![]()
![]()
Hebben we het nog steeds over Nattekat en zijn gecheat?
Sorry, ik was er wat laat bijquote:Op woensdag 16 november 2016 15:50 schreef Valerie. het volgende:
Hebben we het nog steeds over Nattekat en zijn gecheat?![]()
![]()
Oh nice, schiet bij mij nog niet zo op. Moet nog 47 snoep, en mijn kadabra is 624/84%quote:Op woensdag 16 november 2016 15:49 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee het was ook mijn eerste keer dat ik die zag, sowieso de eerste en laatste 3-staps evolutie die ik in het wild ben tegengekomen, op die simpele zoals Beedrill, Butterfree, Pidgeot, etc na.
Ik moet nu trouwens nog maar 1 Abra vangen om een sterke Alakazam te maken trouwensI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Hier een 86.7 Victreebell en Vileplume met exact dezelfde aanvallen. Ik breng ze niet verder omhoog dan 1400/1500 CP. Deze zijn megagoede Gymslopers en wil ik dus ook niet kwijt in een Gym.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:43 schreef So_Surreal het volgende:
Mijn Exeggutor heeft daarintegen vrij beroerde aanvallen: Zen Headbutt en Psychic
Die ga ik optrainen om in een Gym te plaatsen, mits ik candy heb...![]()
Hoezo niet hoger maken dan?quote:Op woensdag 16 november 2016 15:53 schreef Gurian het volgende:
[..]
Hier een 86.7 Victreebell en Vileplume met exact dezelfde aanvallen. Ik breng ze niet verder omhoog dan 1400/1500 CP. Deze zijn megagoede Gymslopers en wil ik dus ook niet kwijt in een Gym.
Mijn Exeggutor heeft daarintegen vrij beroerde aanvallen: Zen Headbutt en Psychic
Die ga ik optrainen om in een Gym te plaatsen, mits ik candy heb...Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Tuurlijk wel. Die 10CP Pokemon levert 50 punten op en dan kan je verder met de volgende.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:49 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Dus dan hebben toch anderen er last van? die tweede account houdt dan een plekje bezet dat een teamgenoot had kunnen hebben. En die teamgenoten krijgen de gym dan niet verder versterkt tenzij ze toevallig een bubblestrat team klaar hebben staan100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Omdat ze nu met lagere CP-waarden tegen een stuk hogere CP-waarden Pokemon in een Gym meer opleveren aan Prestigequote:![]()
Moeten ze nog steeds elke gym een level hoger trainen dan wanneer jij deze truc niet toepaste.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die 10CP Pokemon levert 50 punten op en dan kan je verder met de volgende.
het kan ook dat ik de prestige mechanics verkeerd heb begrepen.. Ik dacht dat je voor de hoge bonussen moest zorgen dat al jouw pokies lager zijn dan waartegen je vecht![]()
Volgens mij ook, 1 lage pokemon verneukt de hele gym. Toch?quote:Op woensdag 16 november 2016 16:08 schreef robbietobbie het volgende:
[..]
Moeten ze nog steeds elke gym een level hoger trainen dan wanneer jij deze truc niet toepaste.
het kan ook dat ik de prestige mechanics verkeerd heb begrepen.. Ik dacht dat je voor de hoge bonussen moest zorgen dat al jouw pokies lager zijn dan waartegen je vecht"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Owja, enkel met lvl10 gyms verslaan is het ook wel een risico...quote:Op woensdag 16 november 2016 16:00 schreef Gurian het volgende:
[..]
Omdat ze nu met lagere CP-waarden tegen een stuk hogere CP-waarden Pokemon in een Gym meer opleveren aan Prestige
Ik begin het hele gym tactics gebeuren steeds beter te snappen denk ik![]()
Die lage is er zo uitgeknikkerd, dan wordt het lastiger.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij ook, 1 lage pokemon verneukt de hele gym. Toch?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Voor trainen...quote:Op woensdag 16 november 2016 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die lage is er zo uitgeknikkerd, dan wordt het lastiger."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
het gaat er niet om dat die makkelijke eruit gegooid wordt, maar dan het kut voor jouw team is als dat niet gebeurt.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die lage is er zo uitgeknikkerd, dan wordt het lastiger.![]()
Bla bla bla Nattekat is een hypocriete cheater, opgelost slotje.
Weten jullie zeker dat er met kerst een event komt, of gaan jullie daar gewoon vanuit?I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 16:22 schreef Valerie. het volgende:
Weten jullie zeker dat er met kerst een event komt, of gaan jullie daar gewoon vanuit?
Zou zeer verbaasd zijn als er niks komt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Volgens mij gaat het er nu om dat bijna niemand de bubblestrat kent en dus daar geen geschikte pokemon voor hebben om die strategie ook op te kunnen volgen.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:22 schreef Valerie. het volgende:
M.a.w. Of je traint de gym op tot lvl 10 of het heeft een averechts effect voor de rest van de teamleden op het optrainen![]()
Ik ben niet van half werk. Gewoon naar lvl10.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:36 schreef Gurian het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er nu om dat bijna niemand de bubblestrat kent en dus daar geen geschikte pokemon voor hebben om die strategie ook op te kunnen volgen.
M.a.w. Of je traint de gym op tot lvl 10 of het heeft een averechts effect voor de rest van de teamleden op het optrainen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Al cheatend met een multi-account en welquote:Op woensdag 16 november 2016 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet van half werk. Gewoon naar lvl10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
DE PI! WILL SOMEBODY PLEASE MIND THE PI!
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Nattekat is langs geweestquote:Op woensdag 16 november 2016 16:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een Gym level 10 met max 1830cp hier om de hoek![]()
![]()
![]()
je weet nooit, straks wordt ie boos en maakt hij hier alle gyms blauw. Oh wacht....quote:Op woensdag 16 november 2016 16:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
DE PI! WILL SOMEBODY PLEASE MIND THE PI!Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik mag toch wel hopen op een soort Halloween actie maar dan met Snorlax en Lapras in plaats van Gastly en Meowth.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou zeer verbaasd zijn als er niks komt.![]()
Waarschijnlijk ijstypes, dus: Cloyster, Dewgong en Laprasquote:Op woensdag 16 november 2016 17:05 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik mag toch wel hopen op een soort Halloween actie maar dan met Snorlax en Lapras in plaats van Gastly en Meowth.![]()
Da's toch gewoon een gegeven?quote:Op woensdag 16 november 2016 15:50 schreef Valerie. het volgende:
Hebben we het nog steeds over Nattekat en zijn gecheat?
Zolang ie niet in mijn stad zit, ga ik niet mopperen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Owww, die moet ik nog.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ving een wilde Alakazam van 130CP_
Zit op 60 candy.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Nee ik doel er meer op dat ze je naam als hash gebruiken, en dat die bepaald word wat er in welke mate uit je ei komt.quote:Op woensdag 16 november 2016 14:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heet IKWILALLEENMAARSNORLAXENLAPRASUITMIJNEIEREN69 maar merk nog geen verschil🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Alledrie nog nodig, dus laat maar komenquote:Op woensdag 16 november 2016 17:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ijstypes, dus: Cloyster, Dewgong en Lapras
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Wegens het machtige kutweer dat gaat komen ben ik 3 uur door Mburg wezen crossen, bijna 400 ballen, daar moet ik toch wel 2 dagen mee vooruit kunnen...
Tevens 1 dratini gevangen en 5 Slowpoke, de rest mocht blijven staan.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
wat? Ik moet nog naar buiten voor mijn 7 day streak.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:25 schreef Rabieluh het volgende:
Wegens het machtige kutweer dat gaat komen ben ik 3 uur door Mburg wezen crossen, bijna 400 ballen, daar moet ik toch wel 2 dagen mee vooruit kunnen...
Tevens 1 dratini gevangen en 5 Slowpoke, de rest mocht blijven staan.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dagenlang winderige ellende met als hoogtepunt zondag, misschien dat zaterdag meevalt.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat? Ik moet nog naar buiten voor mijn 7 day streak.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Hee ik wil ook met Pokémon Go beginnen en het dan gelijk goed doen. Heeft iemand tips over hoe dat werkt met meerdere accounts?
Gr![]()
Wat is jouw stad?quote:Op woensdag 16 november 2016 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een gegeven?
Zolang ie niet in mijn stad zit, ga ik niet mopperen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 17:51 schreef Chai het volgende:
Hee ik wil ook met Pokémon Go beginnen en het dan gelijk goed doen. Heeft iemand tips over hoe dat werkt met meerdere accounts?
Grquote:Op woensdag 16 november 2016 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[lokqoute]
Ik ben niet van half werk. Gewoon naar lvl10.![]()
Staat hier allemaal wel zo'n beetje uitgelegd op deze site.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:51 schreef Chai het volgende:
GrRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik wil van 't weekend eigenlijk mijn tasje weer vullen met wat ballen. Maar dat wordt 'm dan niet echt op deze manier.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:32 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dagenlang winderige ellende met als hoogtepunt zondag, misschien dat zaterdag meevalt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Doe ik zo mijn best om een gym van 3 naar 8 te uppen, komt er een gozer langs die er een 1200CP Weezing erin gooit
Afgehaakt met nog 5000 prestige te gaan. Maar wel met een vrije plek
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 17:59 schreef Nattekat het volgende:
Doe ik zo mijn best om een gym van 3 naar 8 te uppen, komt er een gozer langs die er een 1200CP Weezing erin gooit
Afgehaakt met nog 5000 prestige te gaan. Maar wel met een vrije plek
Fuck the EBU.![]()
De eerste periode gaat erg hard, gebruik vooral je lucky eggs nog niet voordat je gelezen hebt hoe je ze goed kunt inzetten. Daarnaast nog geen pokemonsen gaan upgraden, bewaar je stardust, dat heb je nodig voor nuttige zaken. Probeer je goede ballen altijd op voorraad te houden, zelfs als je daarvoor tijdelijk pokemons moet laten schieten.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:51 schreef Chai het volgende:
Gr🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Mijn Todo list:
Charizard, heb wel een Charmeleon, maar nauwelijks candy
Butterfree & Beedrill kom er pas vandaag achter dat je die ook kunt evolueren![]()
Pikachu & Raichu Om 1 of andere reden kom ik die gewoon nooit tegen in Amsterdam![]()
Sandslash Weinig zanddingen gezien
Clefable Volgens mij heb ik best veel clefairies laten lopen omdat ik dacht dat het jigglypuffs waren![]()
Dugtrio 33 candy, zat tijdje een nest vlakbij
Arcanine kom nooit hondjes tegen![]()
Kadabra & Alkazam sinds de grote change vang ik wel een stuk meer Abra's heb ik het idee
Machamp heb 2 machokes, zie sinds de change wel vaak Machop
Golem ik loop nu met graveler, nog 30 snoepjes te gaan
Rapidas komt ook wel goed, zie laatste tijd een stuk meer paardjes
Muk gaat nog even duren, nog 39 candy nodig
Exeggutor nog 8 candies nodig
Rhydon nog maar 4 candies voor nodig
Lappras hopelijk keer uit ei![]()
AERODactyl Hopelijk uit ei
Regional
Kangaskhan
Taurus
Farfetch'd
Nog niet in spel
Ditto
Articuno
Zapdos
Moltres
Mew
Mewto
[ Bericht 1% gewijzigd door raptorix op 16-11-2016 18:13:18 ]🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Mijn to do:
Venusaur
Hitmonchan
En zo veel mogelijk gyms overnemen. Ik wil ooit nog eens 10 gyms cashen
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Mijn todo: heel veel pokemons.
Tangela en Lickingtun uit ei.
Alle gyms in de buurt blauw lvl10
Weg met geel!100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik mot alleen nog Dratini's. Ja en die regiogebonden beesten maar daar ga ik niet voor, ik ben bang voor verre reizen.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Venusaur had ik vorige week in wild, de grap was dat ik Bulbasur nog niet had, dus die heb ik ook maar gelijk geevalueerd (had per ongeluk een lucky egg aangeklikt)quote:Op woensdag 16 november 2016 18:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn to do:
Venusaur
Hitmonchan
En zo veel mogelijk gyms overnemen. Ik wil ooit nog eens 10 gyms cashen🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Tangela heb ik 2 keer uit ei, ook best veel stardust ingestopt, gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Mijn todo: heel veel pokemons.
Tangela en Lickingtun uit ei.
Alle gyms in de buurt blauw lvl10
Weg met geel!🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Als je een dagje actief Amsterdam doet, kun je toch al snel 6 a 10 stuks pakken.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:16 schreef Rabieluh het volgende:
Ik mot alleen nog Dratini's. Ja en die regiogebonden beesten maar daar ga ik niet voor, ik ben bang voor verre reizen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
whut? Reverse evolueren?quote:Op woensdag 16 november 2016 18:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Venusaur had ik vorige week in wild, de grap was dat ik Bulbasur nog niet had, dus die heb ik ook maar gelijk geevalueerd (had per ongeluk een lucky egg aangeklikt)
Neeeee, de rode level 10 gym voor mijn huis is neergehaald. Is wel weer level 3 Rood nu.
Dit is best klote, kan nu al voorspelen dat deze Gym om het uur van kleur zal veranderen, net als ene zekere level 10 blauwe gym welke ik vorige week alleen heb neergehaald
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Amsterdam is ook al een verre reis voor mequote:Op woensdag 16 november 2016 18:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je een dagje actief Amsterdam doet, kun je toch al snel 6 a 10 stuks pakken..
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Alleen nog maar level 8-10 gyms in de buurt, kan ik alleen niet af
:')![]()
Das balen, de melk vergeten, kan ik net zo goed even alle gyms slopen als ik er toch om moet.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 17:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Staat hier allemaal wel zo'n beetje uitgelegd op deze site.Thnx!quote:Op woensdag 16 november 2016 18:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
De eerste periode gaat erg hard, gebruik vooral je lucky eggs nog niet voordat je gelezen hebt hoe je ze goed kunt inzetten. Daarnaast nog geen pokemonsen gaan upgraden, bewaar je stardust, dat heb je nodig voor nuttige zaken. Probeer je goede ballen altijd op voorraad te houden, zelfs als je daarvoor tijdelijk pokemons moet laten schieten.![]()
Pak de gym in mijn wijk dan ook gelijk even mee. Is level 3 met een Machop (cp 2070), Lapras (cp 2231) en Deragonite (cp 2998).quote:Op woensdag 16 november 2016 18:36 schreef Rabieluh het volgende:
Das balen, de melk vergeten, kan ik net zo goed even alle gyms slopen als ik er toch om moet.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Rondje door de wijk gelopen voor de 7 day streak. 20 items uit de stop
Paras (1)
Tentacool (1)
Abra (1) (cp10, speciaal voor Nattekat.)
Scyther (nieuw)cp van 26
maar dat maakte het vangen wel makkelijker.
Seel (1)
Slowpoke (1)
Nidroan (f) (2) (waarvan 1 met 10cp)
Voor de rest de standaard meuk tegengekomen, maar die vond ik allemaal niet de moeite om te vangen met het toch wel lage aantal ballen dat ik momenteel heb.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Vanuit Amsterdam is IJmuiden ook goed te doen. Het bunkerpad is een goede hotspot. Daar zal je zeker ponyta's en sandshrews vinden. Plus een hoop extra's.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:07 schreef raptorix het volgende:
Mijn Todo list:
Charizard, heb wel een Charmeleon, maar nauwelijks candy
Butterfree & Beedrill kom er pas vandaag achter dat je die ook kunt evolueren![]()
Pikachu & Raichu Om 1 of andere reden kom ik die gewoon nooit tegen in Amsterdam![]()
Sandslash Weinig zanddingen gezien
Clefable Volgens mij heb ik best veel clefairies laten lopen omdat ik dacht dat het jigglypuffs waren![]()
Dugtrio 33 candy, zat tijdje een nest vlakbij
Arcanine kom nooit hondjes tegen![]()
Kadabra & Alkazam sinds de grote change vang ik wel een stuk meer Abra's heb ik het idee
Machamp heb 2 machokes, zie sinds de change wel vaak Machop
Golem ik loop nu met graveler, nog 30 snoepjes te gaan
Rapidas komt ook wel goed, zie laatste tijd een stuk meer paardjes
Muk gaat nog even duren, nog 39 candy nodig
Exeggutor nog 8 candies nodig
Rhydon nog maar 4 candies voor nodig
Lappras hopelijk keer uit ei![]()
AERODactyl Hopelijk uit ei
Regional
Kangaskhan
Taurus
Farfetch'd
Nog niet in spel
Ditto
Articuno
Zapdos
Moltres
Mew
MewtoLife is what you make it.![]()
Charmanders beginnen toch een probleem te worden hier. Squirtle en Bulbasaur is altijd wel te vinden. De laatste Charmander die ik heb gevangen is echter van 21 juli. Heb 17 Charmander candy![]()
Het positieve dan: Bijna level 29.![]()
![]()
Die tweede is wel fijn tegen al die waterPokémon in de gyms.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:39 schreef Murmeli het volgende:
Godver! 2 10km eieren: magmar en elektabuzz.
GloeiendeAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik heb er al tigquote:Op woensdag 16 november 2016 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die tweede is wel fijn tegen al die waterPokémon in de gyms.
Edit: oh die was slecht. Deze dan maar uppen?
Magmar heb ik geshredderd, die was geen wonder en de andere die ik nog had wel.
Ik wil snorrie verdorie!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mijn tweede Victreebell kreeg gewoon ook weer acid / sludge bom.quote:Op woensdag 16 november 2016 15:43 schreef So_Surreal het volgende:
Life is what you make it.![]()
Ik ga echt nog eens een ban krijgen door al die gps-sprongen
500m verderop heb ik een pokemon kunnen vangen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat zou jammerlijk zijn.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga echt nog eens een ban krijgen door al die gps-sprongen
500m verderop heb ik een pokemon kunnen vangenAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Waarom pak je die zelf niet? Alleen de lapras kan lastig zijn.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pak de gym in mijn wijk dan ook gelijk even mee. Is level 3 met een Machop (cp 2070), Lapras (cp 2231) en Deragonite (cp 2998).Life is what you make it.![]()
Allemaal uit eieren of ook in de wild?quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ruikt naar sarcasmequote:Op woensdag 16 november 2016 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou jammerlijk zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Elektabuzzen spawnen hier wel eens ja. Maar ik had er dus nog maar 2 zag ik. Net als magmar. Allebei zowel uit ei als wild gehad, dacht ik.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Allemaal uit eieren of ook in de wild?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb niets sterks dat daar tegen opgewassen is in mijn eentje.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:45 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarom pak je die zelf niet? Alleen de lapras kan lastig zijn.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Museumplein, stikt er van.quote:Op woensdag 16 november 2016 18:07 schreef raptorix het volgende:
![]()
Dat lag helaas niet erg op de routequote:Op woensdag 16 november 2016 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pak de gym in mijn wijk dan ook gelijk even mee. Is level 3 met een Machop (cp 2070), Lapras (cp 2231) en Deragonite (cp 2998)..
Zag wel dat mijn gym werd gesloopt, tijdje gewacht tot ie klaar was, meteen achter hem die gym weer ingenomen, even goed demotiveren.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik heb er zelf twee, allebei uit een ei, maar echt nog nooit in het wild gezien.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Elektabuzzen spawnen hier wel eens ja. Maar ik had er dus nog maar 2 zag ik. Net als magmar. Allebei zowel uit ei als wild gehad, dacht ik.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
hehe. Je kan ook beter een gym terugveroveren dan proberen je gym te trainen.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat lag helaas niet erg op de route.
Zag wel dat mijn gym werd gesloopt, tijdje gewacht tot ie klaar was, meteen achter hem die gym weer ingenomen, even goed demotiveren.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Niks mis met trainen. Vooral als de lege plekken worden ingevuld door een 400CP Golduck en 1200CP Weezing.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hehe. Je kan ook beter een gym terugveroveren dan proberen je gym te trainen.
Over demotiverend gesproken
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik ben er rond 3:00uquote:Op woensdag 16 november 2016 19:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaat er iemand toevallig vannacht ook naar Kijkduin?ben pas 0100 vrij
![]()
Wat... ik kan de IV en moveset van pokemons in gyms zien
Nieuwsgierigen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hey damagnie heyquote:Op woensdag 16 november 2016 19:58 schreef Nattekat het volgende:
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Hoe dan?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:58 schreef Nattekat het volgende:
Nieuwsgierigen?![]()
Er zit in de nacht toch minder?quote:Op woensdag 16 november 2016 19:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
je kan mij herkennen aan dat ik de enige op het plein ben en in een verwarmde auto zit
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ga het ook zeker niet gebruiken. Zit tussen de gymdata die ik aan het doorspitten benquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zou wel nuttig kunnen zijn, bijvoorbeeld een Slowbro met Ice Beam niet aanvallen met planten.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga het ook zeker niet gebruiken. Zit tussen de gymdata die ik aan het doorspitten benRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Mwah afgelopen week Snorlax, Rapidash, Vaporeon en Exeggutor als toppers gevangen. Wel minder dan overdag maar meer dan genoegquote:![]()
Hehe, wij denken hetzelfde over die gymstrijd.quote:Op woensdag 16 november 2016 19:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat lag helaas niet erg op de route.
Zag wel dat mijn gym werd gesloopt, tijdje gewacht tot ie klaar was, meteen achter hem die gym weer ingenomen, even goed demotiveren.
Heb al meerdere clubjes in mijn eentje van afgelegen gyms verjaagd door ze nooit de indruk te geven dat die langer dan een paar uur te houden zijn. Terwijl ik er soms een week in mijn eentje in zit
Woon je in die omgeving of zo?quote:Op woensdag 16 november 2016 20:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah afgelopen week Snorlax, Rapidash, Vaporeon en Exeggutor als toppers gevangen. Wel minder dan overdag maar meer dan genoeg![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 19:39 schreef Murmeli het volgende:
Godver! 2 10km eieren: magmar en elektabuzz.
Gloeiende
Balen!![]()
Maar wel allemaal met een klote IV neem ik aan?quote:Op woensdag 16 november 2016 20:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah afgelopen week Snorlax, Rapidash, Vaporeon en Exeggutor als toppers gevangen. Wel minder dan overdag maar meer dan genoegLife is what you make it.![]()
Bwuh, vergeten bij te houden welke pokemon ik waar heb gestald.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Oh da's wel chillquote:Op woensdag 16 november 2016 20:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Onderaan de heuvel van Kijkduin![]()
Ben er maar 1 keer geweest![]()
![]()
Hoi.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:06 schreef Rabieluh het volgende:
Bwuh, vergeten bij te houden welke pokemon ik waar heb gestald.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Prima tactiek, nu lijkt het net of ik vlakbij woon oid, heb die naam ook niet eerder gezien van die andere speler.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hehe, wij denken hetzelfde over die gymstrijd.
Heb al meerdere clubjes in mijn eentje van afgelegen gyms verjaagd door ze nooit de indruk te geven dat die langer dan een paar uur te houden zijn. Terwijl ik er soms een week in mijn eentje in zitRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Niet om mee te pronken inderdaad, ik doe verder weinig met gyms dus mij zal het worst wezen. Ik wil alleen pokedex vullenquote:Op woensdag 16 november 2016 20:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Maar wel allemaal met een klote IV neem ik aan?![]()
Ik weet 't alweer, ik weet nu ook dat ik weer terug naar de duinen kan bij het Nollebosquote:.
Huidige stand van zaken in mijn woonplaats:
Blauw
- 6x level 3
- 1x level 5
- 2x level 7
- 1x level 8
Rood:
- level 3
- level 4
Geel:
- 2x level 3
- 1x level 5
Paar weken geleden was praktisch alles nog level 10
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oehquote:Op woensdag 16 november 2016 20:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah afgelopen week Snorlax, Rapidash, Vaporeon en Exeggutor als toppers gevangen. Wel minder dan overdag maar meer dan genoegIk ga een keer mee
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik zat een aantal weken in een lvl10, nadruk op zat.Wel nog een paar minuten voordat ik er uit werd getrapt kunnen claimen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Pikachu IV 93.33% en eindelijk genoeg Squirtle candy voor een Blastoise. Ik krijg normaal nooit een Squirtle te zien en nu vang ik er twee binnen een paar uur
.
![]()
Die pika is lekker. Ik heb een Raichu met 97% en die tikt met cp 1400 al lekker veel water Pokémon weg.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:07 schreef Devv het volgende:
Pikachu IV 93.33% en eindelijk genoeg Squirtle candy voor een Blastoise. Ik krijg normaal nooit een Squirtle te zien en nu vang ik er twee binnen een paar uur
.
Is die aanval Spark die Raichu kan leren een beetje snelle aanval net als thunder shock?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die pika is lekker. Ik heb een Raichu met 97% en die tikt met cp 1400 al lekker veel water Pokémon weg.![]()
Mijne heeft spark en thunder punch en daarmee mep ik ze scheel. Spark heeft ook een mooie animatie, is tof. Alleen de hitpoints zouden wat omhoog mogen, want als je één keer niet kan dodgen, dan is het al penibel.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:42 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Is die aanval Spark die Raichu kan leren een beetje snelle aanval net als thunder shock?Life is what you make it.![]()
Nog maar 1 pokéball
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
In dat geval is dodgen wel interessant. Normaal dodge ik echt nooit, gewoon vol op de aanvalquote:Op woensdag 16 november 2016 21:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mijne heeft spark en thunder punch en daarmee mep ik ze scheel. Spark heeft ook een mooie animatie, is tof. Alleen de hitpoints zouden wat omhoog mogen, want als je één keer niet kan dodgen, dan is het al penibel.
AFCA!![]()
Was je nog in Amstelveen wezen kijken?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:07 schreef Devv het volgende:
.
![]()
Daaaaaayumnquote:Op woensdag 16 november 2016 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er lenen?![]()
[ afbeelding ].
Zoooowwww!quote:Op woensdag 16 november 2016 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Even off topic, zat jij vroeger ook in WOS? Ik herken de naam Pico ergens van..quote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Was je nog in Amstelveen wezen kijken?AFCA!![]()
WOS mist jouquote:Op woensdag 16 november 2016 21:57 schreef Angelob het volgende:
[..]
Even off topic, zat jij vroeger ook in WOS? Ik herken de naam Pico ergens van..
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De reeks waarvan ik niks liever wil dan dat ie weer tot leven komt. Tuurlijk weet ik het welquote:Op woensdag 16 november 2016 22:03 schreef Angelob het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet je niet eens wat het is zonder in m'n postgeschiedenis te kijken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Why?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De reeks waarvan ik niks liever wil dan dat ie weer tot leven komt. Tuurlijk weet ik het welZo erg was het toch allemaal niet?
AFCA!![]()
Ik wil dat ie weer tot leven komt, nu is ie nogal doodquote:Op woensdag 16 november 2016 22:05 schreef Angelob het volgende:
[..]
Why?Zo erg was het toch allemaal niet?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik kick er wel op om met zo min mogelijk damage een gym te slopen.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:51 schreef Angelob het volgende:
[..]
In dat geval is dodgen wel interessant. Normaal dodge ik echt nooit, gewoon vol op de aanval
Spring er het liefst ook uit naar de volgende pokemon vlak voor hij op is, dat scheelt revives. Potions krijg ik genoeg.Life is what you make it.![]()
Oeps, ik las het verkeerdquote:Op woensdag 16 november 2016 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil dat ie weer tot leven komt, nu is ie nogal dood
AFCA!![]()
Heb er wel eens gepostquote:Op woensdag 16 november 2016 21:57 schreef Angelob het volgende:
[..]
Even off topic, zat jij vroeger ook in WOS? Ik herken de naam Pico ergens van..![]()
![]()
Ik heb nu btw 114 evolves klaar staan... Absoluut geen zin in
![]()
oa 46 Pidgeys, 20 Rattata's en 18 WeedlesWordt lekker eentoning weer.
AFCA!![]()
Een halfuur lang braindead naar je schermpje kijkenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:10 schreef Angelob het volgende:
Ik heb nu btw 114 evolves klaar staan... Absoluut geen zin in
![]()
oa 46 Pidgeys, 20 Rattata's en 18 WeedlesWordt lekker eentoning weer.
![]()
![]()
Idd en wat overblijft is voor de volgende keerquote:Op woensdag 16 november 2016 22:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een halfuur lang braindead naar je schermpje kijken![]()
Ik heb nu btw ook genoeg candy voor een tweede Machamp, maar m'n Machop is maar 82%
AFCA!![]()
Meer mensen die vanuit huis zien dat mensen een gym aan het uppen zijn en 'm vervolgens gaan slopen?![]()
![]()
Gewoon uppen, die dingen zijn geen gymhelden (raar maar waar).quote:Op woensdag 16 november 2016 22:18 schreef Angelob het volgende:
[..]
Idd en wat overblijft is voor de volgende keer![]()
Ik heb nu btw ook genoeg candy voor een tweede Machamp, maar m'n Machop is maar 82%![]()
Hier! Maar meestal wacht ik tot een uurtje of 11/half 12 voordat ik op pad ga. Dan kan ik 99% van de keren in de ochtend de muntjes in ontvangst nemenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:19 schreef Ruudt het volgende:
Meer mensen die vanuit huis zien dat mensen een gym aan het uppen zijn en 'm vervolgens gaan slopen?
AFCA!![]()
I know, maar volgens mij kun je met een hoge Machamp toch nog wel een Snorlax behoorlijk pijn doenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:21 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Gewoon uppen, die dingen zijn geen gymhelden (raar maar waar).Mijn andere Machamp is 88%, dus zie niet echt het nut van die evolve (82%) in.
AFCA!![]()
Ja me2, overdag ben ik meestal niet thuisquote:Op woensdag 16 november 2016 22:22 schreef Angelob het volgende:
[..]
Hier! Maar meestal wacht ik tot een uurtje of 11/half 12 voordat ik op pad ga. Dan kan ik 99% van de keren in de ochtend de muntjes in ontvangst nemen![]()
![]()
Er zijn mensen die echt hyena's zijn zeg.
Sta ik netjes een gym te slopen op een station (was lvl 2 dus ging snel), zag ik dat de gym gelijk was ingepikt, voordat ik mijn pokemon erin kon zetten.
Was gelukkig ook iemand van team rood, anders zou ik boos worden
Ik zag dat mijn pokemon na 10 minuten weer terug was daar niet van, maar toch
Ik sta nu in ieder geval nog in 2 gyms, nog 7 uur te gaan voordat ik weer mag claimen![]()
![]()
Hier ook niet, maar ik zie het grote voordeel er niet van in om een gym over te nemen midden op de dag. Zonder dat je muntjes kan ophalen.. Leuk voor de XP daar niet van, maar heb toch liever mn coins en stardustquote:Op woensdag 16 november 2016 22:24 schreef Ruudt het volgende:
Ja me2, overdag ben ik meestal niet thuis
AFCA!![]()
Ik wil vaak uiterlijk om 20 uur thuis zijn (vooral nu met wintertijd, koud weer en verlaten straten), dus het vechten/trainen moet echt overdag of begin van de avond gebeuren hierquote:Op woensdag 16 november 2016 22:25 schreef Angelob het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar ik zie het grote voordeel er niet van in om een gym over te nemen midden op de dag. Zonder dat je muntjes kan ophalen.. Leuk voor de XP daar niet van, maar heb toch liever mn coins en stardust![]()
![]()
Ik doe echt alles vanuit de auto in de avond.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:28 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ik wil vaak uiterlijk om 20 uur thuis zijn (vooral nu met wintertijd, koud weer en verlaten straten), dus het vechten/trainen moet echt overdag of begin van de avond gebeuren hierMaar ik ben nu een beetje revives en potionloos, dus vanavond maar niet
AFCA!![]()
Hoe de fuck kom je aan al die ballen?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
2 dagen werken en pokestops langsgaanquote:Op woensdag 16 november 2016 22:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je aan al die ballen?![]()
![]()
![]()
![]()
Handig!quote:Op woensdag 16 november 2016 22:35 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ik doe echt alles vanuit de auto in de avond.Maar ik ben nu een beetje revives en potionloos, dus vanavond maar niet
Helaas heb ik geen auto en laat in de avond in mijn eentje op straat in Rotterdam vind ik geen goed idee![]()
![]()
Welke wijk woon je?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:39 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Handig!
Helaas heb ik geen auto en laat in de avond in mijn eentje op straat in Rotterdam vind ik geen goed ideeAFCA!![]()
Dan heb je wel getreuzeld, want je hebt bijna een minuut volgens mij het exclusieve recht om er een in te zetten als jij de gym sloopte.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:25 schreef Highlighter het volgende:
Sta ik netjes een gym te slopen op een station (was lvl 2 dus ging snel), zag ik dat de gym gelijk was ingepikt, voordat ik mijn pokemon erin kon zetten.
Ik sta nu in ieder geval nog in 2 gyms, nog 7 uur te gaan voordat ik weer mag claimenLife is what you make it.![]()
Ligt eraan waar. Als je bij me in de buurt woont doen we wel n keer een rondje (=ten noorden van station rdam Noord)quote:Op woensdag 16 november 2016 22:39 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Handig!
Helaas heb ik geen auto en laat in de avond in mijn eentje op straat in Rotterdam vind ik geen goed ideeSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dan snap ik wel waarom je niet in de avond gaatquote:Hier op Zuid vertrouw ik het ook niet om alleen over straat te lopen laat in de avond haha.
AFCA!![]()
Ooh helaas woon ik niet helemaal in de buurt..quote:Op woensdag 16 november 2016 22:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ligt eraan waar. Als je bij me in de buurt woont doen we wel n keer een rondje (=ten noorden van station rdam Noord)
Ik werk wel in de buurt van cs, dus na werktijd (rond 18 uur) kan ik daar mooi een rondje lopen en mijn voorraadje items aanvullen![]()
![]()
Zuid vertrouw ik ook niet zoquote:Op woensdag 16 november 2016 22:47 schreef Angelob het volgende:
[..]
Dan snap ik wel waarom je niet in de avond gaatHier op Zuid vertrouw ik het ook niet om alleen over straat te lopen laat in de avond haha.
Hangt er trouwens wel een beetje vanaf, maashaven zou ik bijvoorbeeld niet durven, maar slinge weer wel.![]()
Ik heb een aantal jaar geleden in een zijstraat van de Slinge gewoond, er loopt daar ook genoeg gajes hoorquote:Op woensdag 16 november 2016 22:52 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Zuid vertrouw ik ook niet zo
Hangt er trouwens wel een beetje vanaf, maashaven zou ik bijvoorbeeld niet durven, maar slinge weer wel.
AFCA!![]()
Dit:quote:Op woensdag 16 november 2016 22:25 schreef Highlighter het volgende:
Ik sta nu in ieder geval nog in 2 gyms, nog 7 uur te gaan voordat ik weer mag claimenTenzij die ander heeft meegevochten, dan is het logisch.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dan heb je wel getreuzeld, want je hebt bijna een minuut volgens mij het exclusieve recht om er een in te zetten als jij de gym sloopte.Zoon van goldfinger1963 O+
Hoe zit dat als je bijvoorbeeld als blauw samenwerkt met een rode om een gele gym te slopen?quote:Op woensdag 16 november 2016 22:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tenzij die ander heeft meegevochten, dan is het logisch.AFCA!![]()
Hmm Nee, inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2016 22:49 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ooh helaas woon ik niet helemaal in de buurt..
Ik werk wel in de buurt van cs, dus na werktijd (rond 18 uur) kan ik daar mooi een rondje lopen en mijn voorraadje items aanvullen
Hier loop ik gewoon laat rond. Gaat prima. Tot nu toe dan, er zullen ook hier rotte appels tussen zittenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik denk dat hij dan heeft meegevochten inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2016 22:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dit:
[..]
Tenzij die ander heeft meegevochten, dan is het logisch.
Ik heb namelijk niet getreuzeld![]()
![]()
Ja, maar niet bij Middenhoven. De 51 reed niet naar Amstelveen vanwege een ongeval. De eerste Squirtle kreeg ik in de hal bij Amstelstation. En de tweede op de Amstelveenseweg bij VU...echt volledig willekeurig, want ik was niet eens echt op zoek naar een Squirtlequote:Op woensdag 16 november 2016 21:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Was je nog in Amstelveen wezen kijken?.
![]()
Goede vraag. Kunnen we wel testen op de meetquote:Op woensdag 16 november 2016 22:57 schreef Angelob het volgende:
[..]
Hoe zit dat als je bijvoorbeeld als blauw samenwerkt met een rode om een gele gym te slopen?
Laat mijn gyms met rust!quote:Op woensdag 16 november 2016 22:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goede vraag. Kunnen we wel testen op de meet
AFCA!![]()
Als je gyms in Rotterdam centrum liggen heb je pechquote:of je moet mee gaan.
Dan krijgt blauw een ban, want die hebben al teveel gyms.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:57 schreef Angelob het volgende:
[..]
Hoe zit dat als je bijvoorbeeld als blauw samenwerkt met een rode om een gele gym te slopen?Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Sorryquote:Op woensdag 16 november 2016 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan krijgt blauw een ban, want die hebben al teveel gyms.
AFCA!![]()
Ik was van de week samen met blauw een gym aan het slopen, we konden beiden een pokemon plaatsen, de 3e speler die erbij stond, ook blauw, had niet gevochten en kon niks plaatsenquote:Op woensdag 16 november 2016 22:57 schreef Angelob het volgende:
[..]
Hoe zit dat als je bijvoorbeeld als blauw samenwerkt met een rode om een gele gym te slopen?.
Maar hoe kan je dan allebei een pokemon plaatsen als je allebei van een andere kleur bent. Of bedoel je op het moment dat ie nog grijs is en dan degene die het snelst is, claimt uiteindelijk de gym en de ander heeft pech.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik was van de week samen met blauw een gym aan het slopen, we konden beiden een pokemon plaatsen, de 3e speler die erbij stond, ook blauw, had niet gevochten en kon niks plaatsen.
Fuck the EBU.![]()
Grimer op de sightings, dus toch maar even naar buiten gegaan... thuisgekomen met een Seel en een Jynx, maar geen Grimer te bekennen.
![]()
Weer zo'n verdomde Ponyta uit het ei... Volgens m'n dex heb ik er 20 gevangen, maar in het wild ben ik er echt maar een stuk of 5 tegengekomen. Ik wil ook wel eens een hoge Grimer oid uit een eiM'n Muk is maar 80%.
AFCA!![]()
Nou, blauw en ik hadden de optie om een pokemon te plaatsen, ik wachtte want ik had de coins al geclaimd.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dan allebei een pokemon plaatsen als je allebei van een andere kleur bent. Of bedoel je op het moment dat ie nog grijs is en dan degene die het snelst is, claimt uiteindelijk de gym en de ander heeft pech.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
En twee minuten later heb je hem er keihard uit getrapt toch? VALOOOOOR!quote:Op woensdag 16 november 2016 23:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nou, blauw en ik hadden de optie om een pokemon te plaatsen, ik wachtte want ik had de coins al geclaimd.Zoon van goldfinger1963 O+
Hé.... iemand heeft mijn bijna level 8 aangevallen. Hij heeft nu 4000 prestige minder
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En jij zei dat ik mee moet met de meetingquote:Op woensdag 16 november 2016 23:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En twee minuten later heb je hem er keihard uit getrapt toch? VALOOOOOR!
AFCA!![]()
Het waren 2 kinderen van 10 en 12 ofzoquote:Op woensdag 16 november 2016 23:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En twee minuten later heb je hem er keihard uit getrapt toch? VALOOOOOR!. Die mochten ze hebben, tot ik coins nodig had.
Jij moet mee naar de meetingquote:Op woensdag 16 november 2016 23:24 schreef Angelob het volgende:
[..]
En jij zei dat ik mee moet met de meeting
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nogal apart om mee te gaan naar een meeting van een topic waar ik pas twee drie deeltjes aan deelneemquote:
AFCA!![]()
Dan verdelen we de gyms. Dat is andersquote:Op woensdag 16 november 2016 23:24 schreef Angelob het volgende:
[..]
En jij zei dat ik mee moet met de meeting
[autistmodus] Ik werk niet graag samen met een ander team [/autistmodus]quote:Op woensdag 16 november 2016 23:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan verdelen we de gyms. Dat is andersAFCA!![]()
Oke. Dan pakken we al je gyms af.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:33 schreef Angelob het volgende:
[..]
[autistmodus] Ik werk niet graag samen met een ander team [/autistmodus]
Ik kom 'm persoonlijk beschermen met mn Dragonitesquote:Op woensdag 16 november 2016 23:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oke. Dan pakken we al je gyms af.
AFCA!![]()
Wat moeten mensen zoals ik eigenlijk? Ik heb maar 3 defenders die een beetje mee kunnen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Even met ons leger erdoorheen racen, genot.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oke. Dan pakken we al je gyms af.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Veel Pidgeys, Weedles en Rattata's vangen om te levellen.. Daarna vang je die hoge zelfs in het wild. Welliswaar vaak zonder goede IV's, maar om als defender erin te gooien goed genoeg.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Wat moeten mensen zoals ik eigenlijk? Ik heb maar 3 defenders die een beetje mee kunnen
Alleen het idee al dat ik 1331 Pidgeys gevangen heb
AFCA!![]()
Heeft Niantic trouwens nu "wildseizoen": Begon met de Eevees, maar ik zie nu ook alleen maar Nidorans v/m verschijnen![]()
Prima, ga ik eindelijk de Koning en Koningin kunnen evolven en kan ik als vriend Exeggcute inzetten:
Behalve waardeloze bellsprouts en die troep uit 5km eieren te hebben gekregen, vandaag een aangenaam setje eieren met leuk wat snoepies: Nog maar 36km te gaan voor de Palmboom
. Nu 2de keer eindelijk uit een ei omdat ik ze nog nooit in het wild heb gezien
![]()
PS: Sinterklaas: Ik heb eindelijk weer een 10km ei gekregen en in mijn schoen gelegd: Asjeblieft Sint, ik wil voor 5dec een Snorlax![]()
The best firms advertise the least...![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 23:34 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ik kom 'm persoonlijk beschermen met mn Dragonitesprobeer die maar in een level 10 gym te plaatsen
Who cares, je bent blauw. Al zet je 10 weedles in de gyms, zodra je niet op plek 10 van een level 10 gym staat ben je wel even safequote:Op woensdag 16 november 2016 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Wat moeten mensen zoals ik eigenlijk? Ik heb maar 3 defenders die een beetje mee kunnen![]()
Maar doe maar geen weedle want dat traint kut. Wel een beetje CP kiezen
Blij dat ik geen gyms in het centrum hebquote:Op woensdag 16 november 2016 23:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]probeer die maar in een level 10 gym te plaatsen
[..]
Who cares, je bent blauw. Al zet je 10 weedles in de gyms, zodra je niet op plek 10 van een level 10 gym staat ben je wel even safe![]()
Maar doe maar geen weedle want dat traint kut. Wel een beetje CP kiezen![]()
![]()
AFCA!![]()
De take all the gyms meet is trouwens pas half december dus je kan nog even meeposten voor je toch aanhaaktquote:Op woensdag 16 november 2016 23:39 schreef Angelob het volgende:
[..]
Blij dat ik geen gyms in het centrum heb![]()
![]()
Als ik ze nu vang zijn ze al redelijk. Maar dan moet ik ze wel vangenquote:Op woensdag 16 november 2016 23:37 schreef Angelob het volgende:
[..]
Veel Pidgeys, Weedles en Rattata's vangen om te levellen.. Daarna vang je die hoge zelfs in het wild. Welliswaar vaak zonder goede IV's, maar om als defender erin te gooien goed genoeg.
Alleen het idee al dat ik 1331 Pidgeys gevangen heb
Ik heb wel een Lapras en een Dragonite die nog wat upgrades nodig hebben, maar tja... stardust en candy
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik zou het wel leuk vinden als er tijdelijk extra veel hoge IV pokemon te vangen zijn, zeg maar 4 keer zoveel kans op hoge IV pokemon als normaal, zoals je met eggs een enorme kans hebt op hoge IV pokemon (bijna80% gok ik zo) maar dan in het wild maar niet zo extreem.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Daarom ook de keus voor 010, veel stops en veel gyms op relatief weinig afstand daarquote:Op woensdag 16 november 2016 23:40 schreef Angelob het volgende:
Wat veel interessanter is zijn de pokestops in het centrum
Ik heb Lapras wel twee keer gevangen, maar zijn beiden ruk.. 44% en 53%quote:Op woensdag 16 november 2016 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb wel een Lapras en een Dragonite die nog wat upgrades nodig hebben, maar tja... stardust en candyNog steeds geen één uit een ei gehad.
Zeker eentje met Blizzard is interessant.
Daarentegen zijn mn Dragonites wel 95% en 91%.AFCA!![]()
Eindelijk een victreebell kunnen evolven!!
acid & solarbeam
Oh, en dodrio heb ik nu ook
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Snap ik, ik draaide altijd op de Maasboulevard richting mn werk. Maar dat is dus sinds de snelheidsbeperking op de stops niet meer aan de orde.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Daarom ook de keus voor 010, veel stops en veel gyms op relatief weinig afstand daarNu een extra rondje 30 km per uur op het Noordereiland
AFCA!![]()
Pokestops in het centrum of gyms op onbezochte plekken op het platteland: Voor constante cash inflow: Collega van mij heeft in Juli op een plek een gym veroverd in de "middle of nowhere" waar hij vanaf komt. Een vage brug (nomansland, Ierland, Donegal) en alhoewel hij het niet meer actief speelt, staat hij er na 4 maanden nog steeds inquote:Op woensdag 16 november 2016 23:40 schreef Angelob het volgende:
Wat veel interessanter is zijn de pokestops in het centrum)
Haha vette dingen! Ik weet dat mensen hierop tegen zijn in dit topic, maar ik ga morgen samen met mn broertje onszelf in level 10 gyms slaan.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:59 schreef edcetera het volgende:
[..]
Pokestops in het centrum of gyms op onbezochte plekken op het platteland: Voor constante cash inflow: Collega van mij heeft in Juli op een plek een gym veroverd in de "middle of nowhere" waar hij vanaf komt. Een vage brug (nomansland, Ierland, Donegal) en alhoewel hij het niet meer actief speelt, staat hij er na 4 maanden nog steeds in)
Hij is rood en ik ben blauw, kun je elkaar toch nog helpen hé haha.
En dus ook kijken of we dat in wat kleinere dorpjes rond Rotterdam kunnen doen.
AFCA!![]()
Wij hadden overigens een privé gym op ons werk. Deze stond op het terrein waar niemand van buitenaf bij kon. Totdat communicatie het zo nodig vond om ze (gym en pokestops) weg te laten halen.Omdat het zogenaamd zou uitlokken om over het hek heen te klimmen.
AFCA!![]()
Doe ik ook altijd met mijn broer als we samen op jacht gaanquote:Op donderdag 17 november 2016 00:02 schreef Angelob het volgende:
[..]
Haha vette dingen! Ik weet dat mensen hierop tegen zijn in dit topic, maar ik ga morgen samen met mn broertje onszelf in level 10 gyms slaan.Hij is rood en ik ben blauw, kun je elkaar toch nog helpen hé haha.
En dus ook kijken of we dat in wat kleinere dorpjes rond Rotterdam kunnen doen.
. Hij geel en ik rood. En soms samen blauw neerhalen, want die zijn dik in de meerderheid.
Ik zie btw beweging bij een blauwe gym hier in de buurt. Ben in staat om er heen te rijden zo direct om m weer blauw te maken
Update: Hij stopt bij level 1, wtf?AFCA!![]()
En ze hebben geen gehoor gekregen?quote:Op donderdag 17 november 2016 00:04 schreef Angelob het volgende:
Wij hadden overigens een privé gym op ons werk. Deze stond op het terrein waar niemand van buitenaf bij kon. Totdat communicatie het zo nodig vond om ze (gym en pokestops) weg te laten halen.Omdat het zogenaamd zou uitlokken om over het hek heen te klimmen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jawel, juist wel... Daardoor geen privé gym meerquote:Op donderdag 17 november 2016 00:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ze hebben geen gehoor gekregen?![]()
AFCA!![]()
Ik ben niet meer verbaasd welke impact dit spel heeft maar hoe de situatie was: Als mensen echt over hekken heen klommen etc: Begrijpelijk, dat een bedrijf dan maatregelen neemt, maar het kan ook de ander kant opslaan: Nieuwe situaties zijn altijd paniekerig voor iemand, die in een security/PR positie van een bedrijf hun taak uitvoeren, voeren ook maar opdrachten uit. Moet je bij management aankaarten!quote:Op donderdag 17 november 2016 00:04 schreef Angelob het volgende:
Hopelijk staat mijn Poliwag morgen nog in die gym, ga ik er een level 10 van maken
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Tuurlijk dat is zo, daarbij zijn we ook een terroristisch doelwit. Meer laat ik me daar verder niet over uit haha. Dus op zich wel logisch om geen ongenodigde gasten op het terrein te willen hebben natuurlijk. Maar het is wel jammer voor de medewerkers die het spelenquote:Op donderdag 17 november 2016 00:23 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik ben niet meer verbaasd welke impact dit spel heeft maar hoe de situatie was: Als mensen echt over hekken heen klommen etc: Begrijpelijk, dat een bedrijf dan maatregelen neemt, maar het kan ook de ander kant opslaan: Nieuwe situaties zijn altijd paniekerig voor iemand, die in een security/PR positie van een bedrijf hun taak uitvoeren, voeren ook maar opdrachten uit. Moet je bij management aankaarten!
AFCA!![]()
Dat was toch niet bij een kerncentrale he.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:04 schreef Angelob het volgende:
Nopequote:Op donderdag 17 november 2016 00:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat was toch niet bij een kerncentrale he.
AFCA!![]()
Spawnen er opeens 6 pokemon om mn huis heendust
Wordt trouwens wel weer tijd dat ik een 10 km ei krijg... Ben die 5 km helemaal zat, krijg ook constant dezelfde eruit.
AFCA!![]()
quote:
Ik ken namelijk een kerncentrale waar ook een eeuwige strijd bezig was over of een portal/pokestop nou legitiem was volgens het spelletje of niet, net als een of ander monument bij Kijfhoek.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
En dat staat zeker midden tussen de treinbanen?quote:Op donderdag 17 november 2016 00:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ken namelijk een kerncentrale waar ook een eeuwige strijd bezig was over of een portal/pokestop nou legitiem was volgens het spelletje of niet, net als een of ander monument bij Kijfhoek.
AFCA!![]()
Dat is em ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:36 schreef Angelob het volgende:
[..]
En dat staat zeker midden tussen de treinbanen?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Nog een reden om die weg te halen als portalquote:Op donderdag 17 november 2016 00:39 schreef Angelob het volgende:
[..]
Haha wist niet eens dat daar een monument/stop zat? Is die niet inmiddels weggehaald?.
Nee ik bedoelde de stopquote:Op donderdag 17 november 2016 00:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nog een reden om die weg te halen als portal.
niet het monument
AFCA!![]()
Zo, een amazing vapo erbij en twee amazing poliwraths
Lekkah! Ik heb een 97% en 93% Poliwrath, een Poliwhirl van 88% en Poliwag van 88%. Met die twee laatste wacht ik tot gen 2 uitkomt. Weet niet hoe ze Politoed worden, maar dat zien we dan wel weerquote:Op donderdag 17 november 2016 00:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zo, een amazing vapo erbij en twee amazing poliwraths.
AFCA!![]()
Ik wacht nietquote:Op donderdag 17 november 2016 00:46 schreef Angelob het volgende:
[..]
Lekkah! Ik heb een 97% en 93% Poliwrath, een Poliwhirl van 88% en Poliwag van 88%. Met die twee laatste wacht ik tot gen 2 uitkomt. Weet niet hoe ze Politoed worden, maar dat zien we dan wel weer.
daarvoor struikel ik te veel over poli's, krijg net toevallig 2 amazing poli's binnen die ik gelijk kon evolueren en heb nu nog genoeg candy voor een derde
![]()
Ze zijn niet zo erg als slowpokes wat IV betreft maar de gemiddelde vangst is matig dus evolueer ik niet
Jij met je collegas konden natuurlijk de hele dag Pokies vangen/Gyms veroveren gedurende werktijd? Als dat zo is, heeft het natuurlijk ook nog een andere impact, waar je over na moet denken: Je bent op je werk voor iets anders als Pokemon go:quote:Op donderdag 17 november 2016 00:26 schreef Angelob het volgende:
[..]
Tuurlijk dat is zo, daarbij zijn we ook een terroristisch doelwit. Meer laat ik me daar verder niet over uit haha. Dus op zich wel logisch om geen ongenodigde gasten op het terrein te willen hebben natuurlijk. Maar het is wel jammer voor de medewerkers die het spelen
Gewoon je werk doen!
Moet eerlijk bekennen, dat er ook wel wat spawned op mijn kantoor en soms "als afleiding ff iets vang" is ok, maar geef toe: Het is niet "werkbevorderend" en net zoals Facebook etc wordt geblokkeerd voor werk bij veel bedrijven is dit net zoiets: Doe het zoveel mogelijk in je vrije tijd.
Als je je zoveel zorgen maakt om het niet hebben van een pokiestop of genoeg vrijtijdsbesteding
Nope, beiden bubble als basis en dan een ice punch en een submission als charge. Prima defenders imoquote:Op donderdag 17 november 2016 00:48 schreef Angelob het volgende:
Hebben ze trouwens wel allemaal Hydro pump?
De Pokemon spawnen wel nog steeds in overvloed op het terrein, maar dat doen we gewoon in de pauzes. Daarnaast moest je echt naar buiten om naar de gym te gaan, die zat in het midden van het terrein.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:51 schreef edcetera het volgende:
[..]
Jij met je collegas konden natuurlijk de hele dag Pokies vangen/Gyms veroveren gedurende werktijd? Als dat zo is, heeft het natuurlijk ook nog een andere impact, waar je over na moet denken: Je bent op je werk voor iets anders als Pokemon go:
Gewoon je werk doen!
Moet eerlijk bekennen, dat er ook wel wat spawned op mijn kantoor en soms "als afleiding ff iets vang" is ok, maar geef toe: Het is niet "werkbevorderend" en net zoals Facebook etc wordt geblokkeerd voor werk bij veel bedrijven is dit net zoiets: Doe het zoveel mogelijk in je vrije tijd.
Als je je zoveel zorgen maakt om het niet hebben van een pokiestop of genoeg vrijtijdsbestedingHet is ook wel een leuke bezigheid om met collega's even iets anders te doen dan het over werk hebben in je pauzes
![]()
Daarom zei ik net ook al, ik kan het wel begrijpen hoor. Aangezien we niet graag ongenodigde gasten op het terrein willen zien.![]()
Nu gaan we af en toe het terrein af met de auto om gyms over te nemen.
AFCA!![]()
Die met submission kun je ook nog wel gebruiken tegen die vervelende Snorlax.quote:Op donderdag 17 november 2016 00:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nope, beiden bubble als basis en dan een ice punch en een submission als charge. Prima defenders imo
AFCA!![]()
Snorlax... de meest verschrikkelijke defender
Ik ben nog op zoek naar de ideale killer.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het is jammer dat Hitmonlee, Hitmonchan en Machamp weinig voorstellen in Go. Misschien dat je met die laatste nog wel iets kan maken tegen Snorlax.quote:Op donderdag 17 november 2016 01:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nog op zoek naar de ideale killer.AFCA!![]()
Nou, probleem opgelost tochquote:Op donderdag 17 november 2016 00:58 schreef Angelob het volgende:
[..]
De Pokemon spawnen wel nog steeds in overvloed op het terrein, maar dat doen we gewoon in de pauzes. Daarnaast moest je echt naar buiten om naar de gym te gaan, die zat in het midden van het terrein.Het is ook wel een leuke bezigheid om met collega's even iets anders te doen dan het over werk hebben in je pauzes
![]()
Daarom zei ik net ook al, ik kan het wel begrijpen hoor. Aangezien we niet graag ongenodigde gasten op het terrein willen zien.![]()
Nu gaan we af en toe het terrein af met de auto om gyms over te nemen.
![]()
Als er nu klachten komen dat massas collegas het bedrijventerrein verlaten "om in hun pauze hun hobby te beoefenen", dan is het zeker terecht om dat bij Management/HR te melden
Je mag hem wel ruilen voor een van mijn Jynxenquote:Op donderdag 17 november 2016 01:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben nog op zoek naar de ideale killer.![]()
![]()
Ik heb het over vijandelijke Snorrenquote:Op donderdag 17 november 2016 01:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Je mag hem wel ruilen voor een van mijn Jynxen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Na rondjes dansen, rondje omgeving gedaan. 3 Gyms veroverd, 2 upgraded, 2 bij kunnen plaatsen.
Hopelijk kan ik morgenochtend 70 muntjes collecten
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Machamp werkt er goed tegen.quote:Op donderdag 17 november 2016 01:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het over vijandelijke Snorren
Maar ik heb maar 23 machop candy![]()
Naja de tijd dat er heel veel collega's speelden is wel vervlogen. We gaan nu gewoon steeds een uurtje vechten/vangen, prima vermaak in ieder geval.quote:Op donderdag 17 november 2016 01:07 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nou, probleem opgelost toch![]()
Als er nu klachten komen dat massas collegas het bedrijventerrein verlaten "om in hun pauze hun hobby te beoefenen", dan is het zeker terecht om dat bij Management/HR te meldenAFCA!![]()
Die Blauwe Vetpens ben ik vaak niet van onder de indruk, als je z'n "special moves" maar ontwijktquote:Op donderdag 17 november 2016 01:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Machamp werkt er goed tegen.
Maar ik heb maar 23 machop candy
Voltorb: CP416 (tackle,discharge) getrained tegen die dikkerd van CP1500 1x volledig gedissed om gym te trainen, met kameraad +255CP bij de meste andere gevallen. Maar 1x geraakt door special move van hem en je bent de sjaak!
[ Bericht 7% gewijzigd door edcetera op 17-11-2016 01:29:59 ]The best firms advertise the least...![]()
Scyther in mijn kamer. Die had ik zelfs nog nooit op de radar gehad
. Nou, laat die Lapras dan ook maar komen.
![]()
En toen was er nog maar 1 gym over.... geel heeft vannacht blijkbaar even een level 10-gym neergehaald en mijn Arcanine naar huis gestuurd.
![]()
Gisteren heb ik er tien uitgebroed:quote:Op donderdag 17 november 2016 00:33 schreef Angelob het volgende:
Wordt trouwens wel weer tijd dat ik een 10 km ei krijg... Ben die 5 km helemaal zat, krijg ook constant dezelfde eruit.
Oddish, Ghastly, Sandshrew, Horsea, Tangela, Meowth, Nidoran (m), Nidoran (f), Doduo en een Cubone. Had graag in ieder geval een Exeggcute, een Abra, een Grimer of een Vulpix gehad, maar nee... Normaal krijg ik ook altijd Tentacools, Ekans en Staryu's.
![]()
Ben aan het sparen voor negen 10km eieren, maar ik heb er pas 1. Op de een of andere manier krijg ik maar geen 2km of 10km eieren.![]()
![]()
Hoe kun je jezelf in godsnaam in een gym bijplaatsen? Ik val een level 10 aan van mijn eigen kleur, staat op 50k prestige. Eindig je, dan gaat ie van 49k weer naar 50k. Like huh?
Nou, dat was het dan weer qua poging om muntjes te krijgenduurt nog 20 minuten ook voor niets
[ Bericht 2% gewijzigd door Pheno op 17-11-2016 06:56:28 ]Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
In dit geval: niet.quote:Op donderdag 17 november 2016 06:50 schreef Pheno het volgende:
Hoe kun je jezelf in godsnaam in een gym bijplaatsen? Ik val een level 10 aan van mijn eigen kleur, staat op 50k prestige. Eindig je, dan gaat ie van 49k weer naar 50k. Like huh?
Nou, dat was het dan weer qua poging om muntjes te krijgenduurt nog 20 minuten ook voor niets
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Hoe komt het dan dat anderen zeggen dat ze uit een level 10 zijn geschopt door een eigen teamlid?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Klopt, gister even uitgestapt, ook als bonus Beedrill die ik nog niet had.quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Dat kan, bij mijn weten, helemaal niet.quote:Op donderdag 17 november 2016 07:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat anderen zeggen dat ze uit een level 10 zijn geschopt door een eigen teamlid?
Ik ken wel iemand van een ander team die me laatst heeft geholpen om m'n Arcanine uit een gym te halen.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Dan heeft dat eigen teamlid waarschijnlijk meerdere accounts en is ieder account aangesloten bij een ander team. Met het ene account kan hij dan een gym omlaag trainen om met zijn andere account er iets bij te zetten. Anders dan dat kun je niemand uit een eigen gym schoppenquote:Op donderdag 17 november 2016 07:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat anderen zeggen dat ze uit een level 10 zijn geschopt door een eigen teamlid?.
![]()
Je kunt je eigen kleur gym ook nooit naar beneden trainen, dus sowieso ook geen mensen er uit trappen lijkt me.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ah, multi-account. Ik zal Nattekat vragen of ie wil helpenquote:Op donderdag 17 november 2016 08:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heeft dat eigen teamlid waarschijnlijk meerdere accounts en is ieder account aangesloten bij een ander team. Met het ene account kan hij dan een gym omlaag trainen om met zijn andere account er iets bij te zetten. Anders dan dat kun je niemand uit een eigen gym schoppen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Leuke spawns vandaag: vanochtend al een Growlithe vlakbij het station in mijn woonplaats en nu een Ponyta naast kantoor.
![]()
Volgens mij is er de laatste 24 uur weer een nest migratie geweest.
Het Ryhorn nest bij de ArenA is nu een Horsea nest geworden![]()
![]()
Dat zou kunnen, het is alweer twee weken geleden sinds de vorige migratie en daarvoor zat er ook 2 weken tussen...quote:Op donderdag 17 november 2016 08:51 schreef So_Surreal het volgende:
Volgens mij is er de laatste 24 uur weer een nest migratie geweest.
Het Ryhorn nest bij de ArenA is nu een Horsea nest geworden
*edit: 7e migratie is bevestigd door TheSilphroad.
Zou mooi zijn als dat Magnemitenest bij het station bij ons nu dan een Growlithenest is geworden.
![]()
Voor een uitgebreide uitleg moet je bij Nattekat zijnquote:Op donderdag 17 november 2016 07:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat anderen zeggen dat ze uit een level 10 zijn geschopt door een eigen teamlid?(grapje joh)
Vanochtend een Vaporeon gevangenen een sterke eevee die ook een vaporeon werd
![]()
![]()
The Silph Road is ook weer helemaal blancoGott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Pidgey voor mijn huis en een pidgey voor de deur van het kantoor. Fuck yeah. Mijn laatste lucky egg zal dit weekend er wel aan kunnen gaan
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ja, daaaag. Ik heb de grootste hekel aan dat soort cheatersquote:Op donderdag 17 november 2016 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, multi-account. Ik zal Nattekat vragen of ie wil helpen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nou... dankjewel weergoden... ik had Squirtles en Bulbasaurs kunnen verzamelen. Helaas niks van gekomen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mijn level 7 is neergehaald
Snorrie is ook weer thuis
Waar halen mensen de tijd vandaan om 's ochtends gyms neer te halen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Fixed...quote:Op donderdag 17 november 2016 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Mijn level 7 is neergehaald
Snorrie is ook weer thuis
Waar halen mensen de tijd vandaan om 's nachts gyms neer te halen?
Ben mijn level 10 kwijt... maar ik geef de gyms denk ik maar even op. Kost te veel tijd en moeite om een gym te trainen om er wat bij te kunnen zetten, zeker als je meer dan 2000 prestige erbij moet trainen.
![]()
Ik zou bijna denken dat je bij mij in de buurt woontquote:Op woensdag 16 november 2016 18:25 schreef marp0 het volgende:
Neeeee, de rode level 10 gym voor mijn huis is neergehaald. Is wel weer level 3 Rood nu.
Dit is best klote, kan nu al voorspelen dat deze Gym om het uur van kleur zal veranderen, net als ene zekere level 10 blauwe gym welke ik vorige week alleen heb neergehaald![]()
![]()
Gisteren samen met een maat van me gyms gesloopt en opgetrained. Dat is echt zoveel relaxter dan in je eentje.
Binnen 5 a 10 minuten 2 gym lvl's omhoog getrained.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
2000 is nog wel te doen als er twee Gyradossen onderaan staan van 2000CP. 3x slopen met de Jolteon en binnen.quote:Op donderdag 17 november 2016 10:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fixed...
Ben mijn level 10 kwijt... maar ik geef de gyms denk ik maar even op. Kost te veel tijd en moeite om een gym te trainen om er wat bij te kunnen zetten, zeker als je meer dan 2000 prestige erbij moet trainen.
Nu staan er 2 Exeggutors met Solar Beam onderaan en moet ik 4000 bijtrainen. Meh.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Of 8000 erbij trainen... zag meerdere level 7 gyms met 22000 prestige... dat is in je eentje niet te doen... ze moeten gewoon weer terug naar de vorige beloning voor het trainen van een gym en dan een gym aanvallen houden zoals het nu is en je met trainen of aanvallen dezelfde prestige erbij kan trainen of eraf kan vechten.quote:Op donderdag 17 november 2016 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2000 is nog wel te doen als er twee Gyradossen onderaan staan van 2000CP. 3x slopen met de Jolteon en binnen.
Nu staan er 2 Exeggutors met Solar Beam onderaan en moet ik 4000 bijtrainen. Meh.![]()
Als je een hele level 6 verslaat, krijg je rond de 1800 prestigequote:Op donderdag 17 november 2016 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of 8000 erbij trainen... zag meerdere level 7 gyms met 22000 prestige... dat is in je eentje niet te doen... ze moeten gewoon weer terug naar de vorige beloning voor het trainen van een gym en dan een gym aanvallen houden zoals het nu is en je met trainen of aanvallen dezelfde prestige erbij kan trainen of eraf kan vechten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Van je eigen team dan. Of wat?quote:Op donderdag 17 november 2016 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een hele level 6 verslaat, krijg je rond de 1800 prestigeAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Zag er vandaag ook zo een, dat gaat 'm natuurlijk nooit worden. Dan ben ik dagen bezig.quote:
Fuck the EBU.![]()
Van je eigen team. De vijandelijke gym zou 7000 prestige verliezenquote:Op donderdag 17 november 2016 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van je eigen team dan. Of wat?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En dat zouden ze dus gelijk moeten trekken om de gyms een beetje eerlijk te houdenquote:Op donderdag 17 november 2016 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van je eigen team. De vijandelijke gym zou 7000 prestige verliezen.
Overigens is er plek in de gym vlak bij werk, maar de gps drift alle kanten op, behalve naar die gym.
![]()
Een paar dagen geleden was er een lijstje met de vermoedelijke Gen2 Pokemon. Ik kan het nergens meer vinden, iemand anders wel?Spoilers!![]()
Vind het eigenlijk wel iets hebben zo, tenminste geen level 10 gyms overal. Kun je redelijk snel eentje leeghalen en iets van jezelf erin proppen. Minder statischquote:Op donderdag 17 november 2016 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat zouden ze dus gelijk moeten trekken om de gyms een beetje eerlijk te houden.
Overigens is er plek in de gym vlak bij werk, maar de gps drift alle kanten op, behalve naar die gym.
![]()
http://pokemongohub.net/pokemon-generation-2-pokedex/quote:Op donderdag 17 november 2016 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een paar dagen geleden was er een lijstje met de vermoedelijke Gen2 Pokemon. Ik kan het nergens meer vinden, iemand anders wel?![]()
Ik zocht het lijstje het Pokemon die nieuwe evolves zouden krijgen met Gen2. Die heb ik nog steeds niet gevonden maar ik heb wel dit gevonden waarin staat welke candy je nu beter alvast kunt kunt sparen.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
http://pokemongohub.net/pokemon-generation-2-pokedex/Spoilers!![]()
Gister even andere route terug genomen uit het werk, en gelijk een growlith, die heb ik 1 keer eerder gevangen de eerste week van het spel.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
"Toevallig" dat er de laatste weken ongelooflijk veel Eevees, Horseas en Onyx' spawnen.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zocht het lijstje het Pokemon die nieuwe evolves zouden krijgen met Gen2. Die heb ik nog steeds niet gevonden maar ik heb wel dit gevonden waarin staat welke candy je nu beter alvast kunt kunt sparen.![]()
Waar dan?quote:Op donderdag 17 november 2016 11:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
"Toevallig" dat er de laatste weken ongelooflijk veel Eevees, Horseas en Onyx' spawnen.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Onyx ben ik sinds eind juli twee keer tegengekomen en daarna niet meer... heb 7 candy of zoquote:Op donderdag 17 november 2016 11:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
"Toevallig" dat er de laatste weken ongelooflijk veel Eevees, Horseas en Onyx' spawnen..
![]()
Golbat->Crobatquote:Op donderdag 17 november 2016 11:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zocht het lijstje het Pokemon die nieuwe evolves zouden krijgen met Gen2. Die heb ik nog steeds niet gevonden maar ik heb wel dit gevonden waarin staat welke candy je nu beter alvast kunt kunt sparen.
Bloom->Bellossom
Poliwhirl->Politoed
Eevee->Espeon & Umbreon
Slowpoke->Slowking
Onix->Steelix
Scyther-Scizor
Seadra->Kingdra
Chansey->Blissey
Porygon->Porygon 2
Pichu->Pikachu
Cleffa->Cleffairy
Igglybuf->Jigglypuf
Smoochum-> Jynx
Elekid->Electabuzz
Magby-Magmar![]()
Thanks!quote:Op donderdag 17 november 2016 11:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Golbat->Crobat
Bloom->Bellossom
Poliwhirl->Politoed
Eevee->Espeon & Umbreon
Slowpoke->Slowking
Onix->Steelix
Scyther-Scizor
Seadra->Kingdra
Chansey->Blissey
Porygon->Porygon 2
Pichu->Pikachu
Cleffa->Cleffairy
Igglybuf->Jigglypuf
Smoochum-> Jynx
Elekid->Electabuzz
Magby-Magmar
Ik kwam dat van die baby Pokemon ook net tegen
Spoilers!![]()
Bij mij in de buurt zit een nest.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Onyx ben ik sinds eind juli twee keer tegengekomen en daarna niet meer... heb 7 candy of zo.
![]()
Te ver om te fietsenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Charmander spawn is hier een Pinsir spawn geworden![]()
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Vandaag zijn de nesten weer veranderd, dus er zit nu waarschijnlijk wat anders danquote:Op donderdag 17 november 2016 11:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt zit een nest..
![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 17 november 2016 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag zijn de nesten weer veranderd, dus er zit nu waarschijnlijk wat anders dan.
Onyx![]()
![]()
Klopt Eevees en Horseas zag ik eerst bijna nooit, vooral Eevees heb ik er tegenwoordig minimaal 3 per dag.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
"Toevallig" dat er de laatste weken ongelooflijk veel Eevees, Horseas en Onyx' spawnen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Mijn eerste Executor is er een geworden met Zen Headbut + Psychic
Geen dust in stoppen denk ik, aangezien hij geen enkele grass attack heeft ?![]()
Ik wacht nog op een perfectequote:Op donderdag 17 november 2016 13:45 schreef Devv het volgende:
Ik vind Eevee inmiddels behoorlijk vervelend worden.
Drie eigenlijk, maar die andere twee worden gen-II Eevees.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De nests zijn dus weer veranderd.. dus wellicht geen Diglett meer bij ons voor maar daar kom ik vanzelf achter. Ik heb inmiddels meer dan 400 Eevee candy en vanmorgen ving ik de hoogste tot nu toe, 888 CP.![]()
Goede defender hoor. Lekker hoog uppen komt ie ver in de gym!quote:Op donderdag 17 november 2016 13:44 schreef So_Surreal het volgende:
Mijn eerste Executor is er een geworden met Zen Headbut + Psychic
Geen dust in stoppen denk ik, aangezien hij geen enkele grass attack heeft ?"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
bulba cluster spawn is nu Jigglypuff zie ik![]()
Dat kan een dikke Vapo wordenquote:Op donderdag 17 november 2016 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
De nests zijn dus weer veranderd.. dus wellicht geen Diglett meer bij ons voor maar daar kom ik vanzelf achter. Ik heb inmiddels meer dan 400 Eevee candy en vanmorgen ving ik de hoogste tot nu toe, 888 CP.![]()
3 maar? Ik heb er vandaag al 10 gevangen. Kom er zo'n 15-20 tegen per dag.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Klopt Eevees en Horseas zag ik eerst bijna nooit, vooral Eevees heb ik er tegenwoordig minimaal 3 per dag.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: