Puberteit antigenot.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was op school op de basisschool altijd een erg rustig type.
In de brugklas begonnen de problemen.
Vooral het dekken vond je leuk zeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Bij ons was het altijd gewoon noord-afrikaans temperamentjequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit soort dingen begreep ik toch nooit hoorOok zo`n gekkie die met een baksteen naar iemands hoofd ging gooien in groep 8
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Puberteit antigenot.
[..]
Vooral het dekken vond je leuk zeker.toen was ik nog gewoon heteroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja ik heb ook wel narigheid uitgehaald vroegerquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit soort dingen begreep ik toch nooit hoorOok zo`n gekkie die met een baksteen naar iemands hoofd ging gooien in groep 8
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nope, to-taal niet. Ik was echt mind blown.
Ik vind het nu nog steeds echt lastig te beseffen, kan er gewoon niet over uit...
Nah het viel opzich wel mee, heb me te veel opgewonden erover.Was ook wel freaky, alles in 0,4 seconden.
Ik ook, meer dan genoeg. Maar nooit fysiek tegen anderen volgens mijquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik heb ook wel narigheid uitgehaald vroeger
Ik helaas te veel van mn 10e tot 14e.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, meer dan genoeg. Maar nooit fysiek tegen anderen volgens mij
Ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over je seksleven ging.
damnquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over je seksleven ging.
Ja die mindfucks blijven je achterna spoken, dat vind ik het leuke aan de seriequote:
Dat had bij mij nooit zoveel zin, maar heb ik wel gedaan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
meer psychische narigheid?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
sowquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:54 schreef JanCees het volgende:
Ik heb een litteken op m'n kop omdat een buurjongen een baksteen op m'n kop gooide
staat stoer als je zo'n blokhoofd hebtquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:54 schreef JanCees het volgende:
Ik heb een litteken op m'n kop omdat een buurjongen een baksteen op m'n kop gooide
Meer alles jatten wat los en vast zatquote:
En beetje pyromaan-gedrag inderdaad jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
fokkie ging de boel in de vlam zetten
Iemand mepte mij ooit met zijn fietshelm omdat ik hem daarom ging uitlachen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:54 schreef JanCees het volgende:
Ik ben ook gewoon in discussie met mezelf.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die mindfucks blijven je achterna spoken, dat vind ik het leuke aan de serie
[..]
Dat had bij mij nooit zoveel zin, maar heb ik wel gedaan.
0,4 seconde was dan ook wel heel betreurendwaardig geweest.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja en omdat mortie net zei dat hij maagd was dus dacht dat dit zn reactie was
kan gebeurenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
0,4 seconde was dan ook wel heel betreurendwaardig geweest.
Die zat gewoon 8 miljoen jaar vast in die loop, dat is echt bizarquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon in discussie met mezelf.
Die cookie die 1000 jaar per minuut krijgt te voorduren, dat is gewoon echt pijnlijk. En dan denk je van ja maar t is geen mens maar wanneer classifiseer je iets als mens? Die cookie kon gewoon denken en alles dus ja jezusgvd ik kom er gewoon niet uit
Ja...quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zat gewoon 8 miljoen jaar vast in die loop, dat is echt bizarSowieso dat hele systeem ik kreeg daar paniekaanval van
Omg sorryquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Fijn, die aflevering had ik nou nog net n iet gezien
gooide precies op m'n wenkbrauw dus je ziet er niks van. Jokes on youquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
staat stoer als je zo'n blokhoofd hebt
ik littekentje net boven mn wenkbrauw sinds een paar maandenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
gooide precies op m'n wenkbrauw dus je ziet er niks van. Jokes on you
die is niet zo snugger hequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Rutte verdedigt telefoontje met Trump
Pechtold![]()
![]()
![]()
WAT een mongool.
Beter eerst te vriend houden jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Rutte verdedigt telefoontje met Trump
Pechtold![]()
![]()
![]()
WAT een mongool.
Waarom heb je nog niet alles gezien danquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Fijn, die aflevering had ik nou nog net n iet gezien
Achja, own faultquote:
Geen idee, paar gemist I guessquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je nog niet alles gezien dan
Dit geeft aan wat een waardeloos MP die man zou zijn.quote:
wel als je mooie wenkies gaat epilerenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
gooide precies op m'n wenkbrauw dus je ziet er niks van. Jokes on you
door knokken?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik littekentje net boven mn wenkbrauw sinds een paar maanden
Nee was mn niffo aan het helpen hij heeft sloopbedrijf.quote:
Van mij mag Rutte ook nog wel MP blijven. Gewoon stabielste van allemaalquote:Op woensdag 16 november 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit geeft aan wat een waardeloos MP die man zou zijn.
Moet je voorstellen, dan gooi je op gesprek 1 AL je ruiten in
waarvan ookalweerquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik littekentje net boven mn wenkbrauw sinds een paar maanden
wat een warme sc is dit tochquote:Op woensdag 16 november 2016 00:00 schreef JanCees het volgende:
[..]was grappie hoor maar kan jij wel hebben
Daarom wil ik dus nooit fysiek werk doen.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee was mn niffo aan het helpen hij heeft sloopbedrijf.
Maar had knar gestoten aan de hoek van een stellinkie.
Nou dat was niet best.
fysiek werk in feite bestequote:Op woensdag 16 november 2016 00:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Daarom wil ik dus nooit fysiek werk doen.
had laatst m'n pols verbrand en lijkt nu net of ik gecut hebquote:Op woensdag 16 november 2016 00:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
Heb ook sinds kort klein litteken op mijn vinger. Kwam doordat ik een biertje wilde openen. Sneed langs de dop
Cut4Clinton?quote:Op woensdag 16 november 2016 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had laatst m'n pols verbrand en lijkt nu net of ik gecut heb
Vanaf volgende week de lokale economie stimuleren door met een aannemer in zee te gaan.quote:
wat doenquote:Op woensdag 16 november 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vanaf volgende week de lokale economie stimuleren door met een aannemer in zee te gaan.
Dit is echt heel pijnlijk.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
Ronaldo speelt hoofdrol in eigen versie Home Alone![]()
Ik ook om 6 uur.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:06 schreef JanCees het volgende:
Alweer 12 uur geweestom 5.45 alweer de wekker
Maar je houd die projecten toch liever beetje in de familie he.quote:
Oeiquote:Op woensdag 16 november 2016 00:06 schreef JanCees het volgende:
Alweer 12 uur geweestom 5.45 alweer de wekker
kloptquote:Op woensdag 16 november 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar je houd die projecten toch liever beetje in de familie he.
Beetje welvaart in de familie opkrikken
En vertrouw die Poolse aannemers hier ook niet zo.quote:
Hopelijk heb ik over 20 jaar ook een familiebedrijf.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:09 schreef JanCees het volgende:
Luisterden ze maar meer naar mij in het familiebedrijf.
moest lachenquote:Op woensdag 16 november 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
Ronaldo speelt hoofdrol in eigen versie Home Alone![]()
beter dichtbij ja.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En vertrouw die Poolse aannemers hier ook niet zo.
Zeker omdat ik op afstand zit.
Blijft beste ja. Alleen op vakantie is e-reader fijnquote:
Koop je zoveel boeken dan?quote:Op woensdag 16 november 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dan mag ik een hypotheek gaan aanvragen
Nee, maar als ik alles wat ik lees zou moeten kopen.quote:
Sommige boeken zijn ook gewoon zo absurd duur. Die broers Karamazov die ik nu aan het lezen ben, gewoon 80 euro op bolquote:Op woensdag 16 november 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar als ik alles wat ik lees zou moeten kopen.
Wtfquote:Op woensdag 16 november 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige boeken zijn ook gewoon zo absurd duur. Die broers Karamazov die ik nu aan het lezen ben, gewoon 80 euro op bolGa je toch niet uitgeven voor boekie
Paperback is hij 20. Tsja. Dan moet je toch wel fanboy zijn als je dat uitgeeft.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wtf
https://www.amazon.com/Br(...)oevsky/dp/0374528373
over een jaar of 2 beginnen met fathers and sons met mn zusjequote:Op woensdag 16 november 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
Voorlopig is het pittig doorheen te komen verder, Misdaad & Straf 10 keer beter.
Zou je niet gewoon beginnen met Potter ipv zware Russische kostquote:Op woensdag 16 november 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over een jaar of 2 beginnen met fathers and sons met mn zusje
Eerst Roald Dahlquote:Op woensdag 16 november 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon beginnen met Potter ipv zware Russische kost
Goeie ja.quote:
Ik had laatst die derde film opgezet op Netflix, na 5 minuten weer afgezet.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
En dr verbieden de films van Narnia te kijken.
Die films zijn niet best.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had laatst die derde film opgezet op Netflix, na 5 minuten weer afgezet.
Aardig kinderfilmpje verder hoor de eerste.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vond die eerste twee films nog wel leuk was mijn herinnering
Niet gelezen verder, maar kan me best voorstellen dat die wondere wereld beter overkomt in een boek.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die films zijn niet best.
Maar de boeken zijn echt van fenomenaal niveau.
Boeken zijn echt heel erg goed.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
Narnia nooit gelezen of gezien #Durfttezeggen
Ik had een crush op dat jongste meisje.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aardig kinderfilmpje verder hoor de eerste.
Meester Jaapquote:Op woensdag 16 november 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat zijn er veel leuke boeken om voor te lezen zeg.
Ook gelezenquote:Op woensdag 16 november 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jacques Vriens boeken, die vond ik erg leuk vroeger.
Deze ken ik dan wel.quote:
De gvr al in de cinema gezien?quote:
Ohja die was ook leuk jaquote:
Huh maar hadden jullie geen leesuurtje op de basisschool dan?quote:Op woensdag 16 november 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn kennis in Nederlandse kinderboeken is nagenoeg 0.
Ze waren bij ons vooral bezig met iedereen Nederlands leren tot en met groep 5.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Huh maar hadden jullie geen leesuurtje op de basisschool dan?
Nooit de buren bijten is een aanrader.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn kennis in Nederlandse kinderboeken is nagenoeg 0.
Ik heb hem gedownload van het weekendquote:Op woensdag 16 november 2016 00:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De gvr al in de cinema gezien?
Ik wel in een kleinere wat betere bioscoop hele lieve film .
Dan helpt lezen toch wel, zou je denken.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze waren bij ons vooral bezig met iedereen Nederlands leren tot en met groep 5.
Dat zou je denken ja.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan helpt lezen toch wel, zou je denken.
Originele titels ook altijdquote:Op woensdag 16 november 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Carry Slee boeken ook allemaal gelezen
Maar die schrijfstijl is ook echt heel matig
Is ook een echte bioscoop film maar dan wel met een klein publiek.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem gedownload van het weekend
Vond hem erg zoetsappig en matig, de tekenfilm was beter en spannender.
Ik had ook een voetbalserie die van oorsprong Brits was en vertaald.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
1984: Snelle Jelle
1985: Snelle Jelle in de spits
1985: Snelle Jelle als aanvoerder
1986: Snelle Jelle blijft de snelste
1986: Snelle Jelle gaat op voetbalkamp
1987: Snelle Jelle voetbalt in Engeland
Heerlijke titels wel.
En jongen en meisje die altijd verliefd op elkaar waren maar het niet wisten van elkaar, en dan door hun problemen alsnog bij elkaar kwamenquote:
Ageb vindt het einde niet leuk.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)143-1001004002132268
Dit is best goed voetbalboek
Ik hou teveel van duisternis ben ik bangquote:Op woensdag 16 november 2016 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook een echte bioscoop film maar dan wel met een klein publiek.
Ik zag hem net na die aanslagen in Frankrijk en België gaf een lekker gevoel om even in die lieve wereld te zitten.
Die stiefbroer die die chick probeerde te neuken en toen kwam d`r moeder binnen, moest hij alleen op zolder slapenquote:Op woensdag 16 november 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jongen en meisje die altijd verliefd op elkaar waren maar het niet wisten van elkaar, en dan door hun problemen alsnog bij elkaar kwamen
Ik heb die serie wel eens gezien bij mijn nichtje vroeger.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jullie zijnte jong voor Madelief zeker. Geweldige boeken en vpro kinderserie.
Is dit een Nederlands kinderboek.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die stiefbroer die die chick probeerde te neuken en toen kwam d`r moeder binnen, moest hij alleen op zolder slapenVerder niks met dat hele plot gedaan
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2016 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ageb vindt het einde niet leuk.
Zijn straf was dat hij bij zijn moeder moest gaan wonen, terwijl hij zijn pik al bijna in haar kut had gestopt als zij niet ging schreeuwenquote:Op woensdag 16 november 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die stiefbroer die die chick probeerde te neuken en toen kwam d`r moeder binnen, moest hij alleen op zolder slapenVerder niks met dat hele plot gedaan
![]()
Ja maar daarna.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
1984: Snelle Jelle
1985: Snelle Jelle in de spits
1985: Snelle Jelle als aanvoerder
1986: Snelle Jelle blijft de snelste
1986: Snelle Jelle gaat op voetbalkamp
1987: Snelle Jelle voetbalt in Engeland
Heerlijke titels wel.
In de filmremake zitten ze waarschijnlijk op toilet helft van de filmquote:Op woensdag 16 november 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dit een Nederlands kinderboek.
Het moet ook altijd schunnig worden
Hier mist een titel.quote:
The night is full of terrorsquote:Op woensdag 16 november 2016 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou teveel van duisternis ben ik bang
Gewoon sletje jaquote:Op woensdag 16 november 2016 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn straf was dat hij bij zijn moeder moest gaan wonen, terwijl hij zijn pik al bijna in haar kut had gestopt als zij niet ging schreeuwen
Sowieso dan niet schreeuwen op dat moment omdat je denkt dat de relatie van je moeder kapot gaat
Ze had ook een ander boek waar de stiefvader zijn stiefdochter dwong om hem af te trekken als wederdienst omdat hij spaghetti had gemaaktquote:Op woensdag 16 november 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dit een Nederlands kinderboek.
Het moet ook altijd schunnig worden
quote:Op woensdag 16 november 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier mist een titel.
1988: Snelle Jelle wordt de kanker ingeschopt door een Marrokaan.
quote:Op woensdag 16 november 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze had ook een ander boek waar de stiefvader zijn stiefdochter dwong om hem af te trekken als wederdienst omdat hij spaghetti had gemaakt
Ze liet zich ook lekker aanranden door haar stiefbroer die elke avond via het zolderraam naar binnen gingquote:
Dat was pas 1997quote:Op woensdag 16 november 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier mist een titel.
1988: Snelle Jelle wordt de kanker ingeschopt door een Marrokaan.
Hahaha, tering.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:50 schreef Elan het volgende:
2014 Snelle Jelle trapt een grensrechter van Buiten Boys dood
Die kan ik me niet herinneren.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las vroeger wel een keer boekie over iemand die zn polsen opensneed met een steen.
Toen ik 11 was ofzo.
Misschien ook carry slee.
quote:Op woensdag 16 november 2016 00:50 schreef Elan het volgende:
2014 Snelle Jelle trapt een grensrechter van Buiten Boys dood
En die gymleraar die hem miss piggy noemdequote:Op woensdag 16 november 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren.
Alleen een vies dik joch dat zichzelf verzoop. Die film was best prima daarvan
PIJquote:Op woensdag 16 november 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
2015: Snelle Jelle in de PIJ-instelling.
Zullen best leraren zijn die meepesten hoorquote:Op woensdag 16 november 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die gymleraar die hem miss piggy noemdeLekker geloofwaardig ook
Dan moet je echt iets groots verkeerd hebben gedaan ja.quote:
Serhat en de kanker kaaskop die vies keekquote:Op woensdag 16 november 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk gaat Inso ooit een boek schrijven.
Is dat een vervolg op het verhaal van Fok-it over de homoseksuele moslim?quote:Op woensdag 16 november 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Serhat en de kanker kaaskop die vies keek
Ja, de homoseksuele moslim is nu een straatcrimineel die zich door Pim Fortuijn liet pijpen.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat een vervolg op het verhaal van Fok-it over de homoseksuele moslim?
At your servicequote:Op woensdag 16 november 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, de homoseksuele moslim is nu een straatcrimineel die zich door Pim Fortuijn liet pijpen.
Ik had geen seksuele uitspattingen in jouw verhaal verwacht.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, de homoseksuele moslim is nu een straatcrimineel die zich door Pim Fortuijn liet pijpen.
Zat tijdje vast in Krimpen met hitman van Holleeder. Zo'n stille Jugo. Had ik hem tijdens luchten met basketbal op de grond gekankerd dikke stress man manquote:Op woensdag 16 november 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moet je echt iets groots verkeerd hebben gedaan ja.
Moraal van het verhaal.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had geen seksuele uitspattingen in jouw verhaal verwacht.
quote:Op woensdag 16 november 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal.
Geen homo zijn.
kan gebeurenquote:Op woensdag 16 november 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal.
Geen homo zijn.
Verhaal speelt in Polen.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal.
Geen homo zijn.
Die man is een parodie op zichzelfquote:
Ja echt hequote:Op woensdag 16 november 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die man is een parodie op zichzelf
Dat is nog niet zo raarquote:Op woensdag 16 november 2016 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wil alleen baantjes die hem aanspreken
quote:Op woensdag 16 november 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo raar![]()
Maar inderdaad, dan kan je net zo goed verder zoeken tot je fatsoenlijk werk hebt gevonden.
En overal maar een filmpje van makenHet is een teringsaaie mongool, maar zelf niet door helaas
zekerquote:Op donderdag 17 november 2016 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
rûstaaagh rûstaaagh je kent het wel
ja zou het doen, genieten tochquote:Op donderdag 17 november 2016 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zal ik nog even drankje gaan doen in stad
Bedankt Badschaapquote:Op vrijdag 18 november 2016 01:19 schreef badschaap het volgende:
Ik zie net de spuiten en slikken over Nederlanders die relaties hebben met asielzoekers. Ik weet niet wat ik er nou van moet vinden, van terroristje neuken![]()
Zou hetzelfde doen als asielzoeker.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:19 schreef badschaap het volgende:
Ik zie net de spuiten en slikken over Nederlanders die relaties hebben met asielzoekers. Ik weet niet wat ik er nou van moet vinden, van terroristje neuken![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:19 schreef badschaap het volgende:
Dat heb je toch ook gedaan?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou hetzelfde doen als asielzoeker.
Zo'n meid met een iets te naief hart.
quote:
jouw goedemiddagen hier worden altijd hartelijk ontvangen zegquote:
Echt he. Zal nog eens vriendelijk zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jouw goedemiddagen hier worden altijd hartelijk ontvangen zeg
Shoppen met vriendinnen. Dat wordt genant veel uitgeven.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Kleding?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shoppen met vriendinnen. Dat wordt genant veel uitgeven.
Jij?
Nou heb meer praktische dingen nodig. (quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleding?
Kappertje voor mij, schoenen kopen.
Beetje cammen met random kerels.
Wat ga je doen met je haar?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleding?
Kappertje voor mij, schoenen kopen.
Beetje cammen met random kerels.
Kan snel duur worden, ja.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou heb meer praktische dingen nodig. () Een tas en een paar schoenen
Weet nog niet. Laat die kerel wel wat doen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat ga je doen met je haar?
Klinkt zeer vervelend beetje cammen. Komt loka nog langs?
nee klb ban sinds gisterquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Beter. Kan jij niet meer in klb?
Vreemd en raar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee klb ban sinds gister
voor "op de man spelen"
Geen idee waar het over gaat en voor hoe lang
Zien wel
:wat een mongolen beleid wordt er toch ook gevoerdquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee klb ban sinds gister
voor "op de man spelen"
Zien wel
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee klb ban sinds gister
voor "op de man spelen"
Zien wel
quote:
quote:
quote:
quote:
Hiquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee klb ban sinds gister
voor "op de man spelen"
Zien wel
oquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vreemd en raar.
Jammer, je wordt gemist daar!
maar het is stil zonder jou.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o
Ik mis niemand want ben #onemanarmystrongindependantman
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lul nu lijk ik desperate
Naja zeg.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:30 schreef Amarantha het volgende:
Wat gezellig, terug naar mijn oude plekkie.
ik noemde niels pedoquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:29 schreef jamesdeen het volgende:
maar tegen wie speelde je op de man?
En ik begon je nog zo weten te waarderen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o
Ik mis niemand want ben #onemanarmystrongindependantman
Iddquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:31 schreef Amarantha het volgende:
HZAW we zijn hier om je te steunen hoor!
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:31 schreef HPLC het volgende:
De laatste keer dat we hier met 5 KLB'ers waren toen kwamen er harde rellen
we zitten op zelfde continent, voel je die band nu ook ?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
En ik begon je nog zo weten te waarderen.
straks mag je users alleen nog maar vousvoyeren anders banquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik noemde niels pedo
Miss daarom
zou uit kwaaiigheid een Palestijn neerjankenquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:33 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
straks mag je users alleen nog maar vousvoyeren anders ban
hou je mond pedoquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:34 schreef zeer het volgende:
vind het niet lekker voor je vind het echt belachelijk
in de tijd van de massa bansquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
Hebben wij ooit 4 dagen over één deel gedaan?
ga gelijk op je stemmen als beste klb user in klb verkiezingenquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik help HZAW even uit de eenzaamheid. Wat een baasje ben ik toch ook
morgen even een magazijn leegschieten uit solidariteit voor jou iddquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou uit kwaaiigheid een Palestijn neerjanken
Ja, alleen moet je dat wel even dit jaar kunnen doen ergens...quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga gelijk op je stemmen als beste klb user in klb verkiezingen
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toen waren hoink matip en tardis echt zo'n homotrio
quote:
quote:
quote:
triple penetrationquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o rip ik nu rekken ze m'n anus zeker op
Alleen maarquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
we zitten op zelfde continent, voel je die band nu ook ?
kweenie broquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je tips hoe ik dit kan doorstaan
alsof je drie worsten door een lege gang gooitquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die kleine pikkies kan ik hebben
Ik heb je nummer nu vriend dus niet janken als er binnenkort pizza's langskomen die je niet besteld hebt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o rip ik nu rekken ze m'n anus zeker op
alsof ze hier bezorgenquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb je nummer nu vriend dus niet janken als er binnenkort pizza's langskomen die je niet besteld hebt.
zeg je nu dat mijn bestaan leeg is :squote:Op vrijdag 18 november 2016 21:48 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
alsof je drie worsten door een lege gang gooit
val altijd buiten dit soort groepjesquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toen waren hoink matip en tardis echt zo'n homotrio
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
Hebben wij ooit 4 dagen over één deel gedaan?
beetje jammer dat ama zo doet terwijl ze eerst dikke maatjes was met iedereen hier hequote:
Mag je nog steeds wel hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
beetje jammer dat ama zo doet terwijl ze eerst dikke maatjes was met iedereen hier he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |