Ik ben ook gewoon in discussie met mezelf.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die mindfucks blijven je achterna spoken, dat vind ik het leuke aan de serie
[..]
Dat had bij mij nooit zoveel zin, maar heb ik wel gedaan.
0,4 seconde was dan ook wel heel betreurendwaardig geweest.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja en omdat mortie net zei dat hij maagd was dus dacht dat dit zn reactie was
kan gebeurenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
0,4 seconde was dan ook wel heel betreurendwaardig geweest.
Die zat gewoon 8 miljoen jaar vast in die loop, dat is echt bizarquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon in discussie met mezelf.
Die cookie die 1000 jaar per minuut krijgt te voorduren, dat is gewoon echt pijnlijk. En dan denk je van ja maar t is geen mens maar wanneer classifiseer je iets als mens? Die cookie kon gewoon denken en alles dus ja jezusgvd ik kom er gewoon niet uit
Ja...quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zat gewoon 8 miljoen jaar vast in die loop, dat is echt bizarSowieso dat hele systeem ik kreeg daar paniekaanval van
Omg sorryquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Fijn, die aflevering had ik nou nog net n iet gezien
gooide precies op m'n wenkbrauw dus je ziet er niks van. Jokes on youquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
staat stoer als je zo'n blokhoofd hebt
ik littekentje net boven mn wenkbrauw sinds een paar maandenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
gooide precies op m'n wenkbrauw dus je ziet er niks van. Jokes on you
die is niet zo snugger hequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Rutte verdedigt telefoontje met Trump
Pechtold![]()
![]()
![]()
WAT een mongool.
Beter eerst te vriend houden jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Rutte verdedigt telefoontje met Trump
Pechtold![]()
![]()
![]()
WAT een mongool.
Waarom heb je nog niet alles gezien danquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
Fijn, die aflevering had ik nou nog net n iet gezien
Achja, own faultquote:
Geen idee, paar gemist I guessquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je nog niet alles gezien dan
Dit geeft aan wat een waardeloos MP die man zou zijn.quote:
wel als je mooie wenkies gaat epilerenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
gooide precies op m'n wenkbrauw dus je ziet er niks van. Jokes on you
door knokken?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik littekentje net boven mn wenkbrauw sinds een paar maanden
Nee was mn niffo aan het helpen hij heeft sloopbedrijf.quote:
Van mij mag Rutte ook nog wel MP blijven. Gewoon stabielste van allemaalquote:Op woensdag 16 november 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit geeft aan wat een waardeloos MP die man zou zijn.
Moet je voorstellen, dan gooi je op gesprek 1 AL je ruiten in
waarvan ookalweerquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik littekentje net boven mn wenkbrauw sinds een paar maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |