Puberteit antigenot.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was op school op de basisschool altijd een erg rustig type.
In de brugklas begonnen de problemen.
Vooral het dekken vond je leuk zeker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Bij ons was het altijd gewoon noord-afrikaans temperamentjequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit soort dingen begreep ik toch nooit hoorOok zo`n gekkie die met een baksteen naar iemands hoofd ging gooien in groep 8
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Puberteit antigenot.
[..]
Vooral het dekken vond je leuk zeker.toen was ik nog gewoon heteroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja ik heb ook wel narigheid uitgehaald vroegerquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit soort dingen begreep ik toch nooit hoorOok zo`n gekkie die met een baksteen naar iemands hoofd ging gooien in groep 8
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nope, to-taal niet. Ik was echt mind blown.
Ik vind het nu nog steeds echt lastig te beseffen, kan er gewoon niet over uit...
Nah het viel opzich wel mee, heb me te veel opgewonden erover.Was ook wel freaky, alles in 0,4 seconden.
Ik ook, meer dan genoeg. Maar nooit fysiek tegen anderen volgens mijquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik heb ook wel narigheid uitgehaald vroeger
Ik helaas te veel van mn 10e tot 14e.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, meer dan genoeg. Maar nooit fysiek tegen anderen volgens mij
Ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over je seksleven ging.
damnquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over je seksleven ging.
Ja die mindfucks blijven je achterna spoken, dat vind ik het leuke aan de seriequote:
Dat had bij mij nooit zoveel zin, maar heb ik wel gedaan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
meer psychische narigheid?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
sowquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:54 schreef JanCees het volgende:
Ik heb een litteken op m'n kop omdat een buurjongen een baksteen op m'n kop gooide
staat stoer als je zo'n blokhoofd hebtquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:54 schreef JanCees het volgende:
Ik heb een litteken op m'n kop omdat een buurjongen een baksteen op m'n kop gooide
Meer alles jatten wat los en vast zatquote:
En beetje pyromaan-gedrag inderdaad jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
fokkie ging de boel in de vlam zetten
Iemand mepte mij ooit met zijn fietshelm omdat ik hem daarom ging uitlachen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:54 schreef JanCees het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |