quote:Op woensdag 16 november 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo raar![]()
Maar inderdaad, dan kan je net zo goed verder zoeken tot je fatsoenlijk werk hebt gevonden.
En overal maar een filmpje van makenHet is een teringsaaie mongool, maar zelf niet door helaas
zekerquote:Op donderdag 17 november 2016 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
rūstaaagh rūstaaagh je kent het wel
ja zou het doen, genieten tochquote:Op donderdag 17 november 2016 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zal ik nog even drankje gaan doen in stad
Bedankt Badschaapquote:Op vrijdag 18 november 2016 01:19 schreef badschaap het volgende:
Ik zie net de spuiten en slikken over Nederlanders die relaties hebben met asielzoekers. Ik weet niet wat ik er nou van moet vinden, van terroristje neuken![]()
Zou hetzelfde doen als asielzoeker.quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:19 schreef badschaap het volgende:
Ik zie net de spuiten en slikken over Nederlanders die relaties hebben met asielzoekers. Ik weet niet wat ik er nou van moet vinden, van terroristje neuken![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2016 01:19 schreef badschaap het volgende:
Dat heb je toch ook gedaan?quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou hetzelfde doen als asielzoeker.
Zo'n meid met een iets te naief hart.
quote:
jouw goedemiddagen hier worden altijd hartelijk ontvangen zegquote:
Echt he. Zal nog eens vriendelijk zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jouw goedemiddagen hier worden altijd hartelijk ontvangen zeg
Shoppen met vriendinnen. Dat wordt genant veel uitgeven.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
Kleding?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shoppen met vriendinnen. Dat wordt genant veel uitgeven.
Jij?
Nou heb meer praktische dingen nodig. (quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleding?
Kappertje voor mij, schoenen kopen.
Beetje cammen met random kerels.
Wat ga je doen met je haar?quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleding?
Kappertje voor mij, schoenen kopen.
Beetje cammen met random kerels.
Kan snel duur worden, ja.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou heb meer praktische dingen nodig. () Een tas en een paar schoenen
Weet nog niet. Laat die kerel wel wat doen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat ga je doen met je haar?
Klinkt zeer vervelend beetje cammen. Komt loka nog langs?
nee klb ban sinds gisterquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Beter. Kan jij niet meer in klb?
Vreemd en raar.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee klb ban sinds gister
voor "op de man spelen"
Geen idee waar het over gaat en voor hoe lang
Zien wel
:wat een mongolen beleid wordt er toch ook gevoerdquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee klb ban sinds gister
voor "op de man spelen"
Zien wel
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee klb ban sinds gister
voor "op de man spelen"
Zien wel
quote:
quote:
quote:
quote:
Hiquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee klb ban sinds gister
voor "op de man spelen"
Zien wel
oquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vreemd en raar.
Jammer, je wordt gemist daar!
maar het is stil zonder jou.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o
Ik mis niemand want ben #onemanarmystrongindependantman
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lul nu lijk ik desperate
Naja zeg.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:30 schreef Amarantha het volgende:
Wat gezellig, terug naar mijn oude plekkie.
ik noemde niels pedoquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:29 schreef jamesdeen het volgende:
maar tegen wie speelde je op de man?
En ik begon je nog zo weten te waarderen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o
Ik mis niemand want ben #onemanarmystrongindependantman
Iddquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:31 schreef Amarantha het volgende:
HZAW we zijn hier om je te steunen hoor!
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:31 schreef HPLC het volgende:
De laatste keer dat we hier met 5 KLB'ers waren toen kwamen er harde rellen
we zitten op zelfde continent, voel je die band nu ook ?quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
En ik begon je nog zo weten te waarderen.
straks mag je users alleen nog maar vousvoyeren anders banquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik noemde niels pedo
Miss daarom
zou uit kwaaiigheid een Palestijn neerjankenquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:33 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
straks mag je users alleen nog maar vousvoyeren anders ban
hou je mond pedoquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:34 schreef zeer het volgende:
vind het niet lekker voor je vind het echt belachelijk
in de tijd van de massa bansquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
Hebben wij ooit 4 dagen over één deel gedaan?
ga gelijk op je stemmen als beste klb user in klb verkiezingenquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik help HZAW even uit de eenzaamheid. Wat een baasje ben ik toch ook
morgen even een magazijn leegschieten uit solidariteit voor jou iddquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou uit kwaaiigheid een Palestijn neerjanken
Ja, alleen moet je dat wel even dit jaar kunnen doen ergens...quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga gelijk op je stemmen als beste klb user in klb verkiezingen
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toen waren hoink matip en tardis echt zo'n homotrio
quote:
quote:
quote:
triple penetrationquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o rip ik nu rekken ze m'n anus zeker op
Alleen maarquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
we zitten op zelfde continent, voel je die band nu ook ?
kweenie broquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je tips hoe ik dit kan doorstaan
alsof je drie worsten door een lege gang gooitquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die kleine pikkies kan ik hebben
Ik heb je nummer nu vriend dus niet janken als er binnenkort pizza's langskomen die je niet besteld hebt.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o rip ik nu rekken ze m'n anus zeker op
alsof ze hier bezorgenquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb je nummer nu vriend dus niet janken als er binnenkort pizza's langskomen die je niet besteld hebt.
zeg je nu dat mijn bestaan leeg is :squote:Op vrijdag 18 november 2016 21:48 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
alsof je drie worsten door een lege gang gooit
val altijd buiten dit soort groepjesquote:Op vrijdag 18 november 2016 21:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toen waren hoink matip en tardis echt zo'n homotrio
quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:34 schreef Amarantha het volgende:
Hebben wij ooit 4 dagen over één deel gedaan?
beetje jammer dat ama zo doet terwijl ze eerst dikke maatjes was met iedereen hier hequote:
Mag je nog steeds wel hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2016 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
beetje jammer dat ama zo doet terwijl ze eerst dikke maatjes was met iedereen hier he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |