Mijn vriendin is minder enthousiast. Of ik ook een keer wat minder 'cerebraal' de liefde zou kunnen bedrijven...quote:
Geeft niet, ze is altijd erg enthousiast over mij.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn vriendin is minder enthousiast. Of ik ook een keer wat minder 'cerebraal' de liefde zou kunnen bedrijven...
Zuig m'n zaadzwaard met je gifjes.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
godverdomme TARDIS. ik had zo mijn best gedaan op die gifjes
Nou, ja, ze kan leuk met je rummikuppen ja...quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet, ze is altijd erg enthousiast over mij.
wowowowowowowoowwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet, ze is altijd erg enthousiast over mij.
Je moet d'r gewoon snoeihard aan je gedachtegoed palen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn vriendin is minder enthousiast. Of ik ook een keer wat minder 'cerebraal' de liefde zou kunnen bedrijven...
val op een lulquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zuig m'n zaadzwaard met je gifjes.
Ik ga verder met Uncharted, gegroet.
En Aber dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zuig m'n zaadzwaard met je gifjes.
Ik ga verder met Uncharted, gegroet.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon autist.
Is het te vroeg om een opmerking als 'comment of the year' te nomineren?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
'Eigenlijk' omdat ik me dat net besefte, lul.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
'Eigenlijk' straalt weinig dominantie uit, pik.
Dat zou mijn droefgeestige hart deugd doen, maat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is het te vroeg om een opmerking als 'comment of the year' te nomineren?
zal haar de volgende keer gelijk over de tafel buigenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat jij gewillig een half jaar wacht hoef je niet op mij af te reageren.
Mad omdat ik je constant uitlul in discussies.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik nomineer jouw opmerking tot opmerking van het jaar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zou mijn droefgeestige hart deugd doen, maat.
Als het maar geen tafel van dezelfde IKEA is als waar Deadprez zijn bureaus haalt... wehehehehequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal haar de volgende keer gelijk over de tafel buigen
Klopt. Ik ben niet bij Aber.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Valt 'ie even door de mand.
deadprez haalt zijn bureaus bij de buren heb ik begrepenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als het maar geen tafel van dezelfde IKEA is als waar Deadprez zijn bureaus haalt... wehehehehe
IKEA is te duur voor Deadprez.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als het maar geen tafel van dezelfde IKEA is als waar Deadprez zijn bureaus haalt... wehehehehe
Jij?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mad omdat ik je constant uitlul in discussies.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mad omdat ik je constant uitlul in discussies.
jij boefjequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben niet bij Aber.
IK LOOG.
Mongo, mijn huisaapje, mompelt nog zinniger dingen wanneer hij probeert zijn eigen fecaliën op te vreten en tegelijkertijd te fluiten dan jijquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ja, jij bent niet eens in staat een fatsoenlijk argument te formuleren.
goeie naamquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mongo, mijn huisaapje, mompelt nog zinniger dingen wanneer hij probeert zijn eigen fecaliën op te vreten en tegelijkertijd te fluiten dan jij
wat schattigquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Groetjes van Mongo
[ afbeelding ]
Mag ik hem een note geven?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Groetjes van Mongo
[ afbeelding ]
hij heeft mijn aangezicht zojuist van mijn kop afgescheurd, dus hij mag wel een time-outquote:
Ik zal het aankaartenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hij heeft mijn aangezicht zojuist van mijn kop afgescheurd, dus hij mag wel een time-out
Jawel maar wag1 zegt me niksquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je nooit ali g gezien neppe gangster
Wasn't mequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:27 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe note gekregen, het ging zo goed
quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
Net video gezien van mijn onderkin.
Anorexia dieet incoming.
Van wie ben jij nu weer een kloon?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe kun je je notes zien op mobiel?
http://www.fok.nl/shopquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe kun je je notes zien op mobiel?
Lol, kloon. Kijk PH dan kwarkquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Van wie ben jij nu weer een kloon?
Tevens:
Noel Gallagher
Oasis
is geen kloon, hij komt net terug van een 4 jaar lange ban en zat vroeger in deze SCquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Van wie ben jij nu weer een kloon?
Tevens:
Noel Gallagher
Oasis
Ali G was eckte baasjequote:
Ja gvd oude kloon, weet ik veel. Ik meld je aan als zijnde kloon van WCH.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lol, kloon. Kijk PH dan kwark
Nee ben geen kloon. Heb yvonne zelfs in het echt gezien. En remlof. Helemaal gekquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gvd oude kloon, weet ik veel. Ik meld je aan als zijnde kloon van WCH.
ik nam je in het ootjequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja wat dan. Ik ben net 5 min in deze sc
link?
Deze jongenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja wat dan. Ik ben net 5 min in deze sc
link?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |