Zijn straf was dat hij bij zijn moeder moest gaan wonen, terwijl hij zijn pik al bijna in haar kut had gestopt als zij niet ging schreeuwenquote:Op woensdag 16 november 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die stiefbroer die die chick probeerde te neuken en toen kwam d`r moeder binnen, moest hij alleen op zolder slapenVerder niks met dat hele plot gedaan
![]()
Ja maar daarna.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
1984: Snelle Jelle
1985: Snelle Jelle in de spits
1985: Snelle Jelle als aanvoerder
1986: Snelle Jelle blijft de snelste
1986: Snelle Jelle gaat op voetbalkamp
1987: Snelle Jelle voetbalt in Engeland
Heerlijke titels wel.
In de filmremake zitten ze waarschijnlijk op toilet helft van de filmquote:Op woensdag 16 november 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dit een Nederlands kinderboek.
Het moet ook altijd schunnig worden
Hier mist een titel.quote:
The night is full of terrorsquote:Op woensdag 16 november 2016 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou teveel van duisternis ben ik bang
Gewoon sletje jaquote:Op woensdag 16 november 2016 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn straf was dat hij bij zijn moeder moest gaan wonen, terwijl hij zijn pik al bijna in haar kut had gestopt als zij niet ging schreeuwen
Sowieso dan niet schreeuwen op dat moment omdat je denkt dat de relatie van je moeder kapot gaat
Ze had ook een ander boek waar de stiefvader zijn stiefdochter dwong om hem af te trekken als wederdienst omdat hij spaghetti had gemaaktquote:Op woensdag 16 november 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dit een Nederlands kinderboek.
Het moet ook altijd schunnig worden
quote:Op woensdag 16 november 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier mist een titel.
1988: Snelle Jelle wordt de kanker ingeschopt door een Marrokaan.
quote:Op woensdag 16 november 2016 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze had ook een ander boek waar de stiefvader zijn stiefdochter dwong om hem af te trekken als wederdienst omdat hij spaghetti had gemaakt
Ze liet zich ook lekker aanranden door haar stiefbroer die elke avond via het zolderraam naar binnen gingquote:
Dat was pas 1997quote:Op woensdag 16 november 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier mist een titel.
1988: Snelle Jelle wordt de kanker ingeschopt door een Marrokaan.
Hahaha, tering.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:50 schreef Elan het volgende:
2014 Snelle Jelle trapt een grensrechter van Buiten Boys dood
Die kan ik me niet herinneren.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las vroeger wel een keer boekie over iemand die zn polsen opensneed met een steen.
Toen ik 11 was ofzo.
Misschien ook carry slee.
quote:Op woensdag 16 november 2016 00:50 schreef Elan het volgende:
2014 Snelle Jelle trapt een grensrechter van Buiten Boys dood
En die gymleraar die hem miss piggy noemdequote:Op woensdag 16 november 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren.
Alleen een vies dik joch dat zichzelf verzoop. Die film was best prima daarvan
PIJquote:Op woensdag 16 november 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
2015: Snelle Jelle in de PIJ-instelling.
Zullen best leraren zijn die meepesten hoorquote:Op woensdag 16 november 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die gymleraar die hem miss piggy noemdeLekker geloofwaardig ook
Dan moet je echt iets groots verkeerd hebben gedaan ja.quote:
Serhat en de kanker kaaskop die vies keekquote:Op woensdag 16 november 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk gaat Inso ooit een boek schrijven.
Is dat een vervolg op het verhaal van Fok-it over de homoseksuele moslim?quote:Op woensdag 16 november 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Serhat en de kanker kaaskop die vies keek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |