Onjuiste tellerstand is toch ook te herstellen? Gewoon weer goed zetten.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:28 schreef Physsic het volgende:
Wanneer je klaagt over iets dat niet te herstellen is, zoals een onjuiste tellerstand, mag je de koop wel direct ontbinden.
Nee, want je weet vaak niet wat het in werkelijkheid zou moeten zijn.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:34 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Onjuiste tellerstand is toch ook te herstellen? Gewoon weer goed zetten.
Dit is geen aanname of zijweg, de garage waar TS de Mercedes liet onderzoeken gaf aan dat er met de tellerstand is gerommeld.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:50 schreef Nizno het volgende:
Laten we nu geen offtopic gepraat krijgen over hoe je de tellerstand moet corrigeren.
Leuker is het om nu ook TS een kans te geven om weer te reageren dan alleen maar onderlinge reacties van anderen te krijgen waarbij er veel aannames en zijwegen bewandeld zullen worden.
TS heeft de auto toch nog helemaal niet door een garage laten onderzoeken? Als hij dat gedaan had dan had hij gelijk geweten dat het een schadebak is.quote:Op woensdag 16 november 2016 16:58 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dit is geen aanname of zijweg, de garage waar TS de Mercedes liet onderzoeken gaf aan dat er met de tellerstand is gerommeld.
Dat heeft de dealer vastgesteld. In het eerste deel te lezen.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
TS heeft de auto toch nog helemaal niet door een garage laten onderzoeken? Als hij dat gedaan had dan had hij gelijk geweten dat het een schadebak is.
Dit was een bericht:quote:Op woensdag 16 november 2016 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
TS heeft de auto toch nog helemaal niet door een garage laten onderzoeken? Als hij dat gedaan had dan had hij gelijk geweten dat het een schadebak is.
Ergens anders stond nog dat het 5000euro zou gaan kosten, dacht ik.quote:Op maandag 14 november 2016 17:07 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Hij vertelde mij dat auto 100% in orde was.
Zaterdag ochtend ben ik naar de dealer gegaan zij keken even onder de auto en heel het onderkap van de auto was kapot. Linksvooraandrijving was scheef, KM stand kloptte niet etc
Het is een BTW autoquote:Op woensdag 16 november 2016 11:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe wil je de btw terugkrijgen van een 2e handse marge auto gekocht bij iemand die geen bedrijf heeft?
Ik heb het zelf heel erg druk op de zaak... zusjes ophalen van school, naar klanten gaan en dan ook nog op de zaak en dan zit ik hier ook nog mee met dat gebeuren... de bosnier heeft mij vandaag gebeld en heeft mij verteld dat hij de golf verkocht heeft en er mensen nu in rond rijden en dat als er boetes worden gereden hij daar niet voor verantwoordelijk is. Hij heeft dit allemaal gezegd via whatsapp. Ik ga zometeen hiermee naar de politie en wil dit hun allemaal laten zien. Ik heb hem verteld dat hij alles mag doen maar dat hij er wel verantwoordelijk voor wordt gehouden en dat hij binnen een week mijn golf moet terug geven anders wordt het echt een rechtzaak. Ik heb al een aangetekend brief verstuurd die zal hij morgen ontvangen.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:36 schreef gateway het volgende:
zou fijn zijn als TS eens zou reageren ipv al dat gelul over lease en financial lease etc....
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het afloopt.....
Je kunt er een rechtszaak vaan maken wat je wil, maar geloof me, die Golf zie je niet meer terug.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:25 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf heel erg druk op de zaak... zusjes ophalen van school, naar klanten gaan en dan ook nog op de zaak en dan zit ik hier ook nog mee met dat gebeuren... de bosnier heeft mij vandaag gebeld en heeft mij verteld dat hij de golf verkocht heeft en er mensen nu in rond rijden en dat als er boetes worden gereden hij daar niet voor verantwoordelijk is. Hij heeft dit allemaal gezegd via whatsapp. Ik ga zometeen hiermee naar de politie en wil dit hun allemaal laten zien. Ik heb hem verteld dat hij alles mag doen maar dat hij er wel verantwoordelijk voor wordt gehouden en dat hij binnen een week mijn golf moet terug geven anders wordt het echt een rechtzaak. Ik heb al een aangetekend brief verstuurd die zal hij morgen ontvangen.
quote:Op woensdag 16 november 2016 15:12 schreef hottentot het volgende:
- Overleg met financier.
- Financier keurt af (om geldige redenen die je zelf mag verzinnen)
- Papieren komen niet vrij.
- Koop gaat niet door.
Ja precies. De lease maatschappij heeft mij verteld dat zij sowieso geen schade auto's willen financieren. De koop ging al sowieso niet door nadat ik hun dit verteld heb en zij staan ook volledig achter mij maar die bosnier wilt alsmaar niet luisteren. Ik zal vanavond hem een berichtje sturen dat hij echt totaal geen poot heeft om op te staanquote:Op woensdag 16 november 2016 15:16 schreef hottentot het volgende:
Het is de geldverstrekker die bepaalt of aan de voorwaarden is voldaan (of zal worden voldaan) en of de koop doorgang kan vinden.
Ik vind dat echt heel raar.. Je weet zeker dat hij nog niet het resterende bedrag heeft betaald aan de financieringsmaatschappij en het kenteken is overeschreven?quote:Op woensdag 16 november 2016 17:25 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf heel erg druk op de zaak... zusjes ophalen van school, naar klanten gaan en dan ook nog op de zaak en dan zit ik hier ook nog mee met dat gebeuren... de bosnier heeft mij vandaag gebeld en heeft mij verteld dat hij de golf verkocht heeft en er mensen nu in rond rijden en dat als er boetes worden gereden hij daar niet voor verantwoordelijk is. Hij heeft dit allemaal gezegd via whatsapp. Ik ga zometeen hiermee naar de politie en wil dit hun allemaal laten zien. Ik heb hem verteld dat hij alles mag doen maar dat hij er wel verantwoordelijk voor wordt gehouden en dat hij binnen een week mijn golf moet terug geven anders wordt het echt een rechtzaak. Ik heb al een aangetekend brief verstuurd die zal hij morgen ontvangen.
https://www.politie.nl/th(...)len-wat-moet-ik-doenquote:Mijn auto is gestolen. Wat moet ik doen?
Is uw auto, motor of ander motorvoertuig met kenteken in Nederland gestolen, dan moet u dit melden bij het Aangifteloket Gestolen Voertuigen. Met één telefoontje zorgen zij ervoor dat politie en verzekeraars op de hoogte zijn. Houd (zo mogelijk) uw kentekenbewijs en verzekeringspapieren bij de hand. Het Aangifteloket Gestolen Voertuigen is (24 uur per dag) bereikbaar op 088-0087444. Bel zo snel mogelijk. De melding vergroot namelijk de kans op terugvinden!
Let op: de aangifte van de diefstal van uw brom- of snorfiets kunt u niet via het Aangifteloket regelen. Wij raden u aan dit via internet te doen. Ga hiervoor naar onze aangiftepagina.
Het restrerend bedrag zou ik overmaken aan de volkswagen dealer. stop eens met dat rest bedrag dit dat dat was allemaal al geregeld. Ik zou netjes 8000 euro overmaken en dan zou ik de papieren krijgen en daarmee zou ik de golf op zijn naam zetten. Het was allemaal onderling geregeld.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:28 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heel raar.. Je weet zeker dat hij nog niet het resterende bedrag heeft betaald aan de financieringsmaatschappij en het kenteken is overeschreven?
Als dat zo is zou ik toch echt proberen aangifte te doen..
[..]
https://www.politie.nl/th(...)len-wat-moet-ik-doen
Trouwens.. Wie koopt er nou een Golf waarvan het kenteken niet kan worden overgeschreven? Het zal wel een vriendje van 'm zijn die er in rond rijdt.
Het is een feit dat hij hem heeft en dat kan ik zwart op wit aantonen.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je kunt er een rechtszaak vaan maken wat je wil, maar geloof me, die Golf zie je niet meer terug.
Maar hij kan de Golf toch niet verkocht hebben, immers heeft hij geen mogelijkheid om hem over te schrijven zonder jouw papieren ?!quote:Op woensdag 16 november 2016 17:31 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Het restrerend bedrag zou ik overmaken aan de volkswagen dealer. stop eens met dat rest bedrag dit dat dat was allemaal al geregeld. Ik zou netjes 8000 euro overmaken en dan zou ik de papieren krijgen en daarmee zou ik de golf op zijn naam zetten. Het was allemaal onderling geregeld.
Correct, maar je hebt hier niet met de doorsnee persoon te maken. Als hij morgen met zijn kont in het Oostblok zit heb je helemaal niks.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:32 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Het is een feit dat hij hem heeft en dat kan ik zwart op wit aantonen.
Op het moment dat hij verteld dat hij de golf niet meer heeft dan is hij de verantwoordelijke ervoor en moet hij alles terug betalen!
Wat ik bedoel is, wat als de verkoper die 8000euro heeft overgemaakt en de tenaamstelling heeft ontvangen..quote:Op woensdag 16 november 2016 17:31 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Het restrerend bedrag zou ik overmaken aan de volkswagen dealer. stop eens met dat rest bedrag dit dat dat was allemaal al geregeld. Ik zou netjes 8000 euro overmaken en dan zou ik de papieren krijgen en daarmee zou ik de golf op zijn naam zetten. Het was allemaal onderling geregeld.
Aan de volkswagen dealer?quote:Op woensdag 16 november 2016 17:36 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is, wat als de verkoper die 8000euro heeft overgemaakt en de tenaamstelling heeft ontvangen..
Oke, dan is dat in ieder geval duidelijk. Ik had gelezen dat het ook op die manier kon gaan wanneer iemand een auto wilde inruilen.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:39 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Aan de volkswagen dealer?
Dat kan niet want de tenaamstelling wordt naar mijn adres opgestuurd. Hij kan niet ineens 8000 euro overmaken aan de vw dealer en eisen dat de tenaamstelling naar een ander adres moet
Beter span je zo snel mogelijk een kort geding aan om de Golf terug te vorderen en gezien het spoedeisend karakter zou ik gijzeling zeker niet uitsluiten als dwangmiddel als dit tot de mogelijkheden behoort.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:32 schreef Policy2 het volgende:
Het is een feit dat hij hem heeft en dat kan ik zwart op wit aantonen.
Op het moment dat hij verteld dat hij de golf niet meer heeft dan is hij de verantwoordelijke ervoor en moet hij alles terug betalen!
Dat zou ik ook echt aanraden.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
Beter span je zo snel mogelijk een kort geding aan om de Golf terug te vorderen en gezien het spoedeisend karakter zou ik gijzeling zeker niet uitsluiten als dwangmiddel als dit tot de mogelijkheden behoort.
quote:Op woensdag 16 november 2016 17:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
Beter span je zo snel mogelijk een kort geding aan om de Golf terug te vorderen en gezien het spoedeisend karakter zou ik gijzeling zeker niet uitsluiten als dwangmiddel als dit tot de mogelijkheden behoort.
quote:
Advocaat heeft mij verteld dat we even afwachten op volgende week. Indien hij binnen 1 week niet op mijn aangetekende brief reageert dan wordt het een rechtzaakquote:Op woensdag 16 november 2016 18:01 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Mss wacht hij op z'n advocaat.
Sowieso kan hij niet zomaar even 10% willen incasseren als dat nooit ter sprake is gekomen in het gesprek of is aangegeven middels wijzen algemene voorwaarden waarin dit vermeld staat. En aangezien jij ook geen getekend contract hebt waarbij daarnaar verwezen wordt, zal ie dat zelf moeten zien te bewijzen mocht dat voor de rechter komen.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:41 schreef Policy2 het volgende:
Wat ik mij ineens bedenk, de KVK van het bedrijf klopt niet, is uitgeschreven dus dan kan heel de koop niet doorgaan neem ik aan toch? Ik heb geprobeerd mijn financiering nu te bereiken alleen ze zijn net gesloten
Je hebt zelf al aangegeven dat de politie neits doet, want civiele zaak. Ergo: bluf.quote:Op woensdag 16 november 2016 17:37 schreef Policy2 het volgende:
Bosnier : Is goed, kom zelf wel de papieren ophalen met de politie jullie betalen mij factuur hebben jullie alles terug. Auto is mijn eigendom jullie auto is onderpand voor de factuur die dient betaald te worden.
Ik heb daar niet op gereageerd ivm drukte
En hierin schuilt het gevaar nu wel. Boetes die nu met beide auto's gereden zijn, komen primair op jouw naam binnen omdat jij de kentekenhouder bent. Dit geldt zowel voor de mercedes die nu op jouw naam staat, als de VW Golf. In geval van boetes, heb jij dus een potentieel probleem met het CJIB en afhankelijk van wat er bij de politie bekend is, zou dat weleens problemen kunnen gaan opleveren. Dus daar moeten beide auto's in het systeem staan met jouw melding, wil je dergelijke problemen eventueel voor zijn.quote:later die dag :
Beter stuur je de papieren door want boetes en exstra ksten zijn voor jou rekkening ik wil graag de auto overschrijven is die van je naam af Vechten we de exstra kosten voor de golf later in rechtszaak uit. Heb de auto verkocht eigen risico als de mensen boetes maken etc
Natuurlijk is dit allemaal niet waar en kan hij de auto niet verkopen. Maar deze man is toch dom?
1 week op een aangetekende brief gaan zitten wachtenquote:Op woensdag 16 november 2016 18:09 schreef Policy2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Advocaat heeft mij verteld dat we even afwachten op volgende week. Indien hij binnen 1 week niet op mijn aangetekende brief reageert dan wordt het een rechtzaak
Misschien heeft hij ondertussen dit topic ook gelezenquote:Op woensdag 16 november 2016 18:20 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Denk dat dit een gevalletje gaat worden: wie daagt wie het eerst voor de rechter. Op marktplaats heeft ie de auto momenteel ook als 'gereserveerd' staan. Dat insinueert wel enigzins dat ie jou aan die koop wilt houden en dat heeft vandaag of gisteren gedaan.
Ja precies. En waar ik vandaag achter ben gekomen is dat het adres die hij op factuur heeft een heel ander bedrijf komt en meerdere bedrijven heeft gehad als je op kvk.nl alleen 't sttaat adres intyptquote:Op woensdag 16 november 2016 20:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bedrijf is uitgeschreven bij KvK?
Vraag me af op welke naam die auto precies stond?quote:Op woensdag 16 november 2016 20:48 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ja precies. En waar ik vandaag achter ben gekomen is dat het adres die hij op factuur heeft een heel ander bedrijf komt en meerdere bedrijven heeft gehad als je op kvk.nl alleen 't sttaat adres intypt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2016 21:12:44 ]
Toch nietquote:Op woensdag 16 november 2016 20:48 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ja precies. En waar ik vandaag achter ben gekomen is dat het adres die hij op factuur heeft een heel ander bedrijf komt en meerdere bedrijven heeft gehad als je op kvk.nl alleen 't sttaat adres intypt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik vervolgens wat auto's bekijk die op de site van het bedrijf staan, staan er daar echt meerdere tussen die al even geadverteerd worden of in ieder geval al even vermeld staan op de website van het bedrijf, maar die nog wel gewoon op naam van een particulier staan en dus nooit in de bedrijfsvoorraad lijkt te zijn opgenomen. Sommige daarvan worden met een apart accountje aangeboden op marktplaats, andere staan al een tijdje vermeld op de site of advertenties geplaatst door het bedrijf.
En ik denk dus, dat TS (omdat die auto maanden terug blijkens de Speurders-advertentie) door dat bedrijf aangeboden werd, dat die Bosnier dus gewoon een stromannetje is die op provisiebasis autoi's voor ze verkoopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ze verkopen niet alleen 'eigen' auto's, maar ook particulier handelen ze erop los.
[ Bericht 7% gewijzigd door Halle_Luja op 16-11-2016 21:24:16 ]
Dan kan ie de lul zijn, als het CJIB weigert om de boetes door te sturen naar die vermeende Bosnier of het bedrijf waar ie voor werkt of.. Hetzelfde geldt voor de mercedes. Die staat nu op zijn naam, maar wordt bereden mogelijk door anderen. Boetes gaan dus richting het adres van TS als kentekenhouder en die zal daar dus potentieel problemen mee kunnen verwachten.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:29 schreef Bucketlist het volgende:
Oké. Je golf is niet verkocht, maar wat als er flinke boetes worden gereden? Dan is TS toch de lul?
Belasting en verzekering is ook dubbel nu.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Dan kan ie de lul zijn, als het CJIB weigert om de boetes door te sturen naar die vermeende Bosnier of het bedrijf waar ie voor werkt of.. Hetzelfde geldt voor de mercedes. Die staat nu op zijn naam, maar wordt bereden mogelijk door anderen. Boetes gaan dus richting het adres van TS als kentekenhouder en die zal daar dus potentieel problemen mee kunnen verwachten.
Ook dat.. maar die boetes zouden mij meer zorgen baren eigenlijk. Geen idee hoe het CJIB daarmee omgaat.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Belasting en verzekering is ook dubbel nu.
Als iemand die auto's in de prak rijd, heb je toch wel een behoorlijk probleem denk ik. Laat staan als iemand een ongeluk met slachtoffers maakt, en wegkomt. In beide gevallen denken ze dat TS bij een ongeval is weggelopen.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:50 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Ook dat.. maar die boetes zouden mij meer zorgen baren eigenlijk. Geen idee hoe het CJIB daarmee omgaat.
Kom net weer van het politiebureau. ZIj hebben mij gezegd dat ik eerst alles moet gaan doen en dan pas kunnen ze mijn aangifte op nemen bijv aangetekend brief sturen en dan een week termijn geven en dan pas kunnen ze aangifte opnemen.. heb ze idd ook verteld dat als er nu een boete enzo wordt geschreven dat ik dan daar niet voor verantwoordelijk ben en zij hebben dat precies in het systeem gezet dat ik sinds vrijdagavond de auto's niet meer beschik en ik dan dus op zwart en wit kan aantonen dat ik diegene niet ben geweest en zij mij daar niet aansprakelijk voor kunnen stellen.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:45 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Dan kan ie de lul zijn, als het CJIB weigert om de boetes door te sturen naar die vermeende Bosnier of het bedrijf waar ie voor werkt of.. Hetzelfde geldt voor de mercedes. Die staat nu op zijn naam, maar wordt bereden mogelijk door anderen. Boetes gaan dus richting het adres van TS als kentekenhouder en die zal daar dus potentieel problemen mee kunnen verwachten.
Ik kan dan aantonen dat ik het niet geweest ben aangezien ik sinds vijdag avond geen gezag heb over mijn auto.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:58 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Als iemand die auto's in de prak rijd, heb je toch wel een behoorlijk probleem denk ik. Laat staan als iemand een ongeluk met slachtoffers maakt, en wegkomt. In beide gevallen denken ze dat TS bij een ongeval is weggelopen.
Daar zou ik me toch echt wel heel grote zorgen over maken.
Hoop dat je dat dan heel sterk kan bewijzen. Zou erg lastig kunnen worden.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:59 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik kan dan aantonen dat ik het niet geweest ben aangezien ik sinds vijdag avond geen gezag heb over mijn auto.
Ik hoop het voor je dat de politiecommunicatie goed werkt, je hebt daarnaast ook nog met RDW te maken voor boete bij geen verzekering en belastingdienst die lak hebben aan die melding, belasting voor die 2 auto's krijg jij gewoon.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:59 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik kan dan aantonen dat ik het niet geweest ben aangezien ik sinds vijdag avond geen gezag heb over mijn auto.
Geloof het of niet. Ik heb van alles geprobeerd...quote:Op woensdag 16 november 2016 22:02 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Hoop dat je dat dan heel sterk kan bewijzen. Zou erg lastig kunnen worden.
Daarom snap ik niet dat er zo langzaam gedaan word. Ik zou echt absoluut niet 1 week op een aangetekende brief gaan wachten, en aangifte doen mogen ze ook niet weigeren.
Hoe kan je aantonen dat je geen gezag hebt gehad? Wat is er precies gebeurd op dat politieburo?
Weet dat een "aantekening" heel erg vaak gewoon verloren gaat.
Je moet gewoon een aangifte op papier hebben staan.
Ik ga morgen de RDW bellen en hun alles vertellen en kijken of zij nog wat kunnen betekenen.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je dat de politiecommunicatie goed werkt, je hebt daarnaast ook nog met RDW te maken voor boete bij geen verzekering en belastingdienst die lak hebben aan die melding, belasting voor die 2 auto's krijg jij gewoon.
De politie vertelde je dat de verzekeringen voor beide auto's ook gestopt zijn? Wie heeft die verzekeringen dan stopgezet, en vooral: Waarom?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:58 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Kom net weer van het politiebureau. ZIj hebben mij gezegd dat ik eerst alles moet gaan doen en dan pas kunnen ze mijn aangifte op nemen bijv aangetekend brief sturen en dan een week termijn geven en dan pas kunnen ze aangifte opnemen.. heb ze idd ook verteld dat als er nu een boete enzo wordt geschreven dat ik dan daar niet voor verantwoordelijk ben en zij hebben dat precies in het systeem gezet dat ik sinds vrijdagavond de auto's niet meer beschik en ik dan dus op zwart en wit kan aantonen dat ik diegene niet ben geweest en zij mij daar niet aansprakelijk voor kunnen stellen.
De verzekeringen van beide auto's zijn ook gestopt vertelde ze. In de hoop dat als ze erin rijden ze door de politie worden gecontroleerd en dan ze op die manier gepakt worden... en dan krijgt hij de boete ipv ik
Ik ben benieuwd hoe dat werkt, want als uit een registercontrole van de RDW blijkt dat jij wel een kenteken op je naam hebt staan en geen verzekering hebt, dan gaat er automatisch een boete naar het adres van de kentekenhouder.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:58 schreef Policy2 het volgende:
[..]
De verzekeringen van beide auto's zijn ook gestopt vertelde ze. In de hoop dat als ze erin rijden ze door de politie worden gecontroleerd en dan ze op die manier gepakt worden... en dan krijgt hij de boete ipv ik
Ik heb gisteren de verzekering gebeld en ik heb ze alles uitgelegd. Hij zei dat het een lastige situatie is en ik hoorde dus net van de politie dat er geen verzekering is op beiden auto'squote:Op woensdag 16 november 2016 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
De politie vertelde je dat de verzekeringen voor beide auto's ook gestopt zijn? Wie heeft die verzekeringen dan stopgezet, en vooral: Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |