SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's![]()
Toch nog genoten dus en de patat was ook vast lekkerquote:Op maandag 14 november 2016 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren was tot aan de toegift niet mijn ding, daarna werd het beter.
Maar ik vond het in 1981 leuker...
Het was een beetje hinken op 2 gedachten met die herinnering uit het verleden.quote:Op maandag 14 november 2016 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Toch nog genoten dus en de patat was ook vast lekker
1981... dat is echt lang geleden
quote:
Nee, nu was de auto gewoon natquote:Op dinsdag 15 november 2016 07:34 schreef just me het volgende:
[..]hier geen jeuk deze morgen, scheelt weer tijd
dat doen wij niet, dat doen de blaadjes op de railsquote:
jullie hebben het over krabben. Kan de NS niet tegen hequote:Op dinsdag 15 november 2016 08:34 schreef just me het volgende:
[..]
dat doen wij niet, dat doen de blaadjes op de rails
krabben van de auto's, als in auto-ruiten ijsvrij makenquote:Op dinsdag 15 november 2016 08:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
jullie hebben het over krabben. Kan de NS niet tegen he
nu shiet de NS in paniek he.quote:Op dinsdag 15 november 2016 08:58 schreef just me het volgende:
[..]
krabben van de auto's, als in auto-ruiten ijsvrij maken
gewoon proberenquote:Op dinsdag 15 november 2016 10:44 schreef just me het volgende:
Ik vraag me af of collega's gemist gaan worden als ik ze de nek omdraai
quote:
goehoedquote:
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:05 schreef just me het volgende:
[..]
goehoed
nu even gezellig lunchen met mijn collega's
Diezelfde collega's die je net wilde vermoorden?quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:05 schreef just me het volgende:
nu even gezellig lunchen met mijn collega's
quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Diezelfde collega's die je net wilde vermoorden?
Niks aan de hand. Gewoon een "ik ben het helemaal zat"-opmerkingquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:44 schreef just me het volgende:
Ik vraag me af of collega's gemist gaan worden als ik ze de nek omdraai
quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niks aan de hand. Gewoon een "ik ben het helemaal zat"-opmerking
[..]
Ik kan zo schijnheilig doenquote:Op dinsdag 15 november 2016 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Diezelfde collega's die je net wilde vermoorden?
Grappig dat je er wel zelf over begint, maar jezelf niet in die klasse schaart.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:36 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wat is er lollig?ik durf het met de grootst mogelijke stelligheid te beweren
Ik doelde op niemandquote:Op dinsdag 15 november 2016 17:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Grappig dat je er wel zelf over begint, maar jezelf niet in die klasse schaart.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:38 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik doelde op niemandeven voor de duidelijkheid.
Vond het gewoon grappig
Gefeliciteerd en een fijne avond!quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
Dan ga ik nu de 70e verjaardag van mijn vader vieren. Fijne avond allemaal.
quote:
Leukquote:Op dinsdag 15 november 2016 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
Als niemand anders wil draaien, wil ik vanavond nog wel een paar uurtjes. Maar dat wordt dan wel wat later dan normaal. Zeker niet voor 21:00 uur. Ik moet nog wat dingen doen en ik moet dan ook nog een show in elkaar draaien.
Als stoorzender nog wel...quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:52 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Leukdan meld ik me bij deze aan als stoorzender van dit, ongetwijfeld gigantische spektakel
Aangezien ik de neiging heb om soms dit halve topic vol te spammen... even een waarschuwing voorafquote:
Is juist gezelligquote:Op dinsdag 15 november 2016 18:42 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Aangezien ik de neiging heb om soms dit halve topic vol te spammen... even een waarschuwing vooraf
Ik heb geen thema vanavond. Als ik een themashow doe, dan kondig ik dat van tevoren wel aanquote:Op dinsdag 15 november 2016 18:52 schreef Tuned22 het volgende:
Ben ff eten, maar wat is je eventuele thema? Dan kan ik er in de tussentijd over nadenken
geen elektrische start?quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik slinger de laptop wel even aan voor het rooster
Thanksquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik slinger de laptop wel even aan voor het rooster
Opamps?quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:22 schreef tailfox het volgende:
ik voel me dom trouwens.
ik dacht echt dat ik nogal wat opamps had liggen maar kan ze niet vinden.
of ik heb ze nooit gehad. ik bedoel IC lijken allemaal op elkaar.
Dank je.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen thema vanavond. Als ik een themashow doe, dan kondig ik dat van tevoren wel aanEr komt binnenkort een ontzettend leuke, kan ik alvast verklappen.
Dus alles is welkom. Eet smakelijk.
Ahhh... okéquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:24 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dank je.
Om dan maar bij de supermaan te blijvengraag Mike Oldfield. De titel kun je wel raden
* tailfox gaat het even vertalen in leken taalquote:
Vol verwachting klopt ons hartquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ahhh... okéGaan we doen. En ik ga je ook nog verrassen met iets anders van hem.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:33 schreef Symphonic het volgende:
Je staat erop![]()
Mezelf meteen voormorgen erop gezet
Ik snap er nog steeds weinig van, maar toch bedankt voor de moeitequote:Op dinsdag 15 november 2016 19:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
* tailfox gaat het even vertalen in leken taal
nou ik wil een versterker maken (een op amp is een IC(een IC is een klein zwart doosje met pootjes voor elektrotechniek. ICs zie je overal) nu is een OpAmp een amplifier dus een versterker.
(nouja opzichzelf doen ze niks) deze versterker heeft 1 ingang (zie bijvoorbeeld geluid uit een radiospeler) en krijgt 2 uitgangen.(voor 2 koptelefoons zegmaar)
heb niks beters te doen dus wilde er zelf een ontwerpen want dacht dat ik toch de componenten nog thuis heb liggen maar goed nu moet ik dus wat Opamps bestellen
En bedanktquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:33 schreef Symphonic het volgende:
Je staat erop![]()
Mezelf meteen voormorgen erop gezet
heb gewoon een soort onderdeel niet op vooraadquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds weinig van, maar toch bedankt voor de moeite
(Ik ben technisch inderdaad nogal een ramp)
ik snap er ook niks van hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds weinig van, maar toch bedankt voor de moeite
(Ik ben technisch inderdaad nogal een ramp)
yea iemand die mij soort van begrijptquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:44 schreef Tuned22 het volgende:
Amp ofwel amplifier alias versterker wist ik welSonos gebruikt die afkorting ook.
Zoiets dus...quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
* tailfox gaat het even vertalen in leken taal
nou ik wil een versterker maken (een op amp is een IC(een IC is een klein zwart doosje met pootjes voor elektrotechniek. ICs zie je overal) nu is een OpAmp een amplifier dus een versterker.
(nouja opzichzelf doen ze niks) deze versterker heeft 1 ingang (zie bijvoorbeeld geluid uit een radiospeler) en krijgt 2 uitgangen.(voor 2 koptelefoons zegmaar)
heb niks beters te doen dus wilde er zelf een ontwerpen want dacht dat ik toch de componenten nog thuis heb liggen maar goed nu moet ik dus wat Opamps bestellen
quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets dus...
[ afbeelding ]
Ik koop dat gewoon kant en klaar...
Je had het over 2 uitgangen, vandaar...quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
[ afbeelding ] zo iets meer.
ik vind het leuk om te maken
ja jij hebt een externe soundcard.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had het over 2 uitgangen, vandaar...
Klopt, maar met versterker, zie de volumeknoppen aan de zijkanten...quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja jij hebt een externe soundcard.
nevermind had ik niet gezien.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, maar met versterker, zie de volumeknoppen aan de zijkanten...
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Race tegen de klok, maar de show is gevuld. Snel opnieuw opstarten, tot zo
Ik ga m'n best doenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:54 schreef Tuned22 het volgende:
*schud aan mouw* "Beste Elf kom maar binnen met je herrie en bezorg ons allemaal een heuse nachtmerrie"
Zeker. Ik heb deze week nog ergens lopen uitleggen dat Phil Collins eigenlijk best onderschat wordt als artiest.quote:
Ja dat is wel waar.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb deze week nog ergens lopen uitleggen dat Phil Collins eigenlijk best onderschat wordt als artiest.
En gezien de situatie in de VS leek deze track me wel toepasselijk.
For Americaquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:09 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar.
Euh.. ik heb woensdag Redbox grijs gedraaid in de auto
Jup. Wellicht niet helemaal gepast met 'all this peace and understanding' maar volgens mij gaat het daar wel goed komenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
For AmericaDoet me onmiddellijk denken aan de periode 1986 - 1987, toen ik net mijn eerste radio-cassetterecorder had en muziek van de radio ging opnemen. Daar was dat liedje ook bij.
Compressie... - tegenwoordig nogal populair in de dancemuziek...quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt alsof mijn oren elke maat even dichtklappen.
Ja, weet ik. Ik vind dat behoorlijk irritantquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Compressie... - tegenwoordig nogal populair in de dancemuziek...
Ik ook, maar gelukkig zit het in deze track alleen op het einde. Soms edit ik zulke stukken gewoon weg, maar daar had ik even geen tijd voorquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ik vind dat behoorlijk irritant
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
All Together Now van The Farm groeide uit tot hét strijdlied van Britse soldaten tijdens de Golfoorlog in Irak.
Ik vind het leuk om altijd nét even wat anders te draaienquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:28 schreef Tuned22 het volgende:
Deze versie kende ik nog nietmaar de slowmotion is slechts kort zo te horen.
Gooi heel Tubular Bells erin. Lekker snel klaar met de showquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
Straks nog een keer Mike Oldfield
Het wordt een ander nummer. Er komt wel iets van Tubular Bells in voor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gooi heel Tubular Bells erin. Lekker snel klaar met de show
Had gekund ja. Je kunt steeds zo veel kanten opquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:31 schreef Tuned22 het volgende:
Je had ook de pussycat dolls nog kunnen uitnodigen
Dat blijft wel hét ultieme liedje om in de auto te draaien (bij max. 250)quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Och hemel... straks komt Darude - Sandstorm nog voorbij![]()
Vlieg op, johquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:36 schreef Fogel het volgende:
I am always ready to fly!
Maar nu maar even tot december maar niet.
Je zit nu in Japan?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:36 schreef Fogel het volgende:
I am always ready to fly!
Maar nu maar even tot december maar niet.
Ben allang blij dat ik voor het eerst in 3 wekens eens een keer niet vliegquote:
Nee, in december pas.quote:
Oei... werken de pillen die je ertegen gekregen hebt niet?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
En ik trek dit soort nummers gewoon uit m'n eigen collectie
Een fogel die blij is dat -ie niet hoeft te vliegen... dat hoor je ook niet elke dagquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ik voor het eerst in 3 wekens eens een keer niet vlieg
Ik moest een keer invallen bij een coverband op een bruiloft. Het bruidspaar wilde tussendoor graag een blokje met happy hardcore-nummers. Geen probleem... gewoon even mijn collectie doorgespitquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oei... werken de pillen die je ertegen gekregen hebt niet?
Tegen die tijd jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:39 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Aha. Wel gaafdan draait Elf vast Big in Japan voor je.
Misschien ist een kwartelquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een fogel die blij is dat -ie niet hoeft te vliegen... dat hoor je ook niet elke dag
hoeveel uren maak je per maand in een vliegtuig?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ik voor het eerst in 3 wekens eens een keer niet vlieg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |