Ik vind het leuk om altijd nét even wat anders te draaienquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:28 schreef Tuned22 het volgende:
Deze versie kende ik nog nietmaar de slowmotion is slechts kort zo te horen.
Gooi heel Tubular Bells erin. Lekker snel klaar met de showquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
Straks nog een keer Mike Oldfield
Het wordt een ander nummer. Er komt wel iets van Tubular Bells in voor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gooi heel Tubular Bells erin. Lekker snel klaar met de show
Had gekund ja. Je kunt steeds zo veel kanten opquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:31 schreef Tuned22 het volgende:
Je had ook de pussycat dolls nog kunnen uitnodigen
Dat blijft wel hét ultieme liedje om in de auto te draaien (bij max. 250)quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Och hemel... straks komt Darude - Sandstorm nog voorbij![]()
Vlieg op, johquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:36 schreef Fogel het volgende:
I am always ready to fly!
Maar nu maar even tot december maar niet.
Je zit nu in Japan?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:36 schreef Fogel het volgende:
I am always ready to fly!
Maar nu maar even tot december maar niet.
Ben allang blij dat ik voor het eerst in 3 wekens eens een keer niet vliegquote:
Nee, in december pas.quote:
Oei... werken de pillen die je ertegen gekregen hebt niet?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
En ik trek dit soort nummers gewoon uit m'n eigen collectie
Een fogel die blij is dat -ie niet hoeft te vliegen... dat hoor je ook niet elke dagquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ik voor het eerst in 3 wekens eens een keer niet vlieg
Ik moest een keer invallen bij een coverband op een bruiloft. Het bruidspaar wilde tussendoor graag een blokje met happy hardcore-nummers. Geen probleem... gewoon even mijn collectie doorgespitquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oei... werken de pillen die je ertegen gekregen hebt niet?
Tegen die tijd jaquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:39 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Aha. Wel gaafdan draait Elf vast Big in Japan voor je.
Misschien ist een kwartelquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een fogel die blij is dat -ie niet hoeft te vliegen... dat hoor je ook niet elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |