Is juist gezelligquote:Op dinsdag 15 november 2016 18:42 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Aangezien ik de neiging heb om soms dit halve topic vol te spammen... even een waarschuwing vooraf
Ik heb geen thema vanavond. Als ik een themashow doe, dan kondig ik dat van tevoren wel aanquote:Op dinsdag 15 november 2016 18:52 schreef Tuned22 het volgende:
Ben ff eten, maar wat is je eventuele thema? Dan kan ik er in de tussentijd over nadenken
geen elektrische start?quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik slinger de laptop wel even aan voor het rooster
Thanksquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:15 schreef Symphonic het volgende:
Ik slinger de laptop wel even aan voor het rooster
Opamps?quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:22 schreef tailfox het volgende:
ik voel me dom trouwens.
ik dacht echt dat ik nogal wat opamps had liggen maar kan ze niet vinden.
of ik heb ze nooit gehad. ik bedoel IC lijken allemaal op elkaar.
Dank je.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen thema vanavond. Als ik een themashow doe, dan kondig ik dat van tevoren wel aanEr komt binnenkort een ontzettend leuke, kan ik alvast verklappen.
Dus alles is welkom. Eet smakelijk.
Ahhh... okéquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:24 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dank je.
Om dan maar bij de supermaan te blijvengraag Mike Oldfield. De titel kun je wel raden
* tailfox gaat het even vertalen in leken taalquote:
Vol verwachting klopt ons hartquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ahhh... okéGaan we doen. En ik ga je ook nog verrassen met iets anders van hem.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:33 schreef Symphonic het volgende:
Je staat erop![]()
Mezelf meteen voormorgen erop gezet
Ik snap er nog steeds weinig van, maar toch bedankt voor de moeitequote:Op dinsdag 15 november 2016 19:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
* tailfox gaat het even vertalen in leken taal
nou ik wil een versterker maken (een op amp is een IC(een IC is een klein zwart doosje met pootjes voor elektrotechniek. ICs zie je overal) nu is een OpAmp een amplifier dus een versterker.
(nouja opzichzelf doen ze niks) deze versterker heeft 1 ingang (zie bijvoorbeeld geluid uit een radiospeler) en krijgt 2 uitgangen.(voor 2 koptelefoons zegmaar)
heb niks beters te doen dus wilde er zelf een ontwerpen want dacht dat ik toch de componenten nog thuis heb liggen maar goed nu moet ik dus wat Opamps bestellen
En bedanktquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:33 schreef Symphonic het volgende:
Je staat erop![]()
Mezelf meteen voormorgen erop gezet
heb gewoon een soort onderdeel niet op vooraadquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds weinig van, maar toch bedankt voor de moeite
(Ik ben technisch inderdaad nogal een ramp)
ik snap er ook niks van hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds weinig van, maar toch bedankt voor de moeite
(Ik ben technisch inderdaad nogal een ramp)
yea iemand die mij soort van begrijptquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:44 schreef Tuned22 het volgende:
Amp ofwel amplifier alias versterker wist ik welSonos gebruikt die afkorting ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |