Zeker. Ik heb deze week nog ergens lopen uitleggen dat Phil Collins eigenlijk best onderschat wordt als artiest.quote:
Ja dat is wel waar.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb deze week nog ergens lopen uitleggen dat Phil Collins eigenlijk best onderschat wordt als artiest.
En gezien de situatie in de VS leek deze track me wel toepasselijk.
For Americaquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:09 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar.
Euh.. ik heb woensdag Redbox grijs gedraaid in de auto
Jup. Wellicht niet helemaal gepast met 'all this peace and understanding' maar volgens mij gaat het daar wel goed komenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
For AmericaDoet me onmiddellijk denken aan de periode 1986 - 1987, toen ik net mijn eerste radio-cassetterecorder had en muziek van de radio ging opnemen. Daar was dat liedje ook bij.
Compressie... - tegenwoordig nogal populair in de dancemuziek...quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt alsof mijn oren elke maat even dichtklappen.
Ja, weet ik. Ik vind dat behoorlijk irritantquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Compressie... - tegenwoordig nogal populair in de dancemuziek...
Ik ook, maar gelukkig zit het in deze track alleen op het einde. Soms edit ik zulke stukken gewoon weg, maar daar had ik even geen tijd voorquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ik vind dat behoorlijk irritant
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
All Together Now van The Farm groeide uit tot hét strijdlied van Britse soldaten tijdens de Golfoorlog in Irak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |