Dat is waarschijnlijk neppe Soros propaganda om Wilders in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wij hebben nu ook deplorables:twitter:JaapStalenburg twitterde op maandag 14-11-2016 om 20:34:11Dit vond vandaag een Braziliaanse NL er in zijn brievenbus. Zo diep zinkt NL weg.. De hufters zetten de toon.… https://t.co/pO83sPkdzH reageer retweet
quote:Op dinsdag 15 november 2016 03:00 schreef OMG het volgende:
Vond dit dan wel weer grappig; doneren aan Planned Parenthood in de naam van Mike Pence, krijgt hij een certificaat gestuurd..
http://www.cnn.com/2016/1(...)tion-irpt/index.html
Gaan we nu al over een tweede termijn praten? Eerst maar eens kijken hoe de kaarten er volgend jaar bijliggen. Met Trump leef je van dag tot dag.quote:Op maandag 14 november 2016 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Trump voor een tweede termijn gaat.
Bill Maher is afgezakt naar een zuur manneke die niets meer te zeggen heeft.quote:Op dinsdag 15 november 2016 04:56 schreef Braindead2000 het volgende:
(Eerste 2 minuten )
Ik vond het altijd een sympathiek figuur maar hij blijkt toch gewoon een arrogant, elitair multimiljonairtje te zijn die alle Trumpstemmers wegzet als racisten en deplorables.
Tja ik snap ook die reli-rechtse fanaten niet: je kunt mensen niet meer dwingen/stoppen wat abortus betreft want ze vinden altijd een uitweg.quote:Op dinsdag 15 november 2016 03:00 schreef OMG het volgende:
Vond dit dan wel weer grappig; doneren aan Planned Parenthood in de naam van Mike Pence, krijgt hij een certificaat gestuurd..
Je snapt nog steeds niet helemaal hoe het kan dat jouw kandidaat heeft verloren. Zou het kinderachtige gedrag van de achterban van HRC er iets mee te maken hebben?quote:Op dinsdag 15 november 2016 03:00 schreef OMG het volgende:
Ik denk meer de waarheid achter de knokploegen van Hillary (nazi's deden dit ook) en haar gerommel met de emails en haar stichting.quote:Op dinsdag 15 november 2016 05:54 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je snapt nog steeds niet helemaal hoe het kan dat jouw kandidaat heeft verloren. Zou het kinderachtige gedrag van de achterban van HRC er iets mee te maken hebben?
Ben je onderweg naar de verkiezingen je humor verloren, Lyrebird? Wat een azijnkauwerij, zeg. En dan heeft "jouw" kandidaat nog gewonnen ook.quote:Op dinsdag 15 november 2016 05:54 schreef Lyrebird het volgende:
Je snapt nog steeds niet helemaal hoe het kan dat jouw kandidaat heeft verloren. Zou het kinderachtige gedrag van de achterban van HRC er iets mee te maken hebben?
Moet je je voorstellen. Ben je 1 van die miljoenen Trumpstemmende Amerikanen die zijn baan verloren heeft, zijn huis misschien verloren is, met pijn in zijn hart zijn kinderen niet kan geven wat hij zou willen en dan wordt er zo over je gesproken door een zogenaamd progressief miljonairtje met waarschijnlijk 4 huizen op 3 continenten wiens grootste probleem is is dat zijn ego beschadigd is.quote:Op dinsdag 15 november 2016 05:48 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Bill Maher is afgezakt naar een zuur manneke die niets meer te zeggen heeft.
Dan heb ik meer bewondering voor Michael Moore want die kan zich verplaatsen in de mensen die voor Trump stemden en kan zich ook verplaatsen in Democraten die NU voor Trump stemden. (zie zijn Michigan uitleg)
Maher trekt de meest simpele kaart: racisme, facisme,kkk.![]()
(niet begrijpend dat dit juist averechts werkt)
Bill Maher snapt duidelijk geen drol van psychologie.quote:Op dinsdag 15 november 2016 06:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen. Ben je 1 van die miljoenen Trumpstemmende Amerikanen die zijn baan verloren heeft, zijn huis misschien verloren is, met pijn in zijn hart zijn kinderen niet kan geven wat hij zou willen en dan wordt er zo over je gesproken door een zogenaamd progressief miljonairtje met waarschijnlijk 4 huizen op 3 continenten wiens grootste probleem is is dat zijn ego beschadigd is.
Nou fijn voor je.quote:Op dinsdag 15 november 2016 06:02 schreef Ringo het volgende:
The winner takes it all, maar de uitslag is nog altijd 50/50. Elke verklaring in de richting van de ene kandidaat werkt net zo goed de andere kant op.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 06:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Moet je je voorstellen. Ben je 1 van die miljoenen Trumpstemmende Clintonstemmende Amerikanen die zijn baan verloren heeft, zijn huis misschien verloren is, met pijn in zijn hart zijn kinderen niet kan geven wat hij zou willen en dan wordt er zo over je gesproken door een zogenaamd progressief miljonairtje met waarschijnlijk 4 huizen op 3 continenten wiens grootste probleem is is dat zijn ego beschadigd is een nieuwe kudde zelfbenoemde Hoeders van het Volk, die doen alsof jij deel uitmaakt van een zelfverrijkende elite en niets snapt van de noden van de gewone man.
Als 50% van het volk op iemand gestemd heeft die geportretteerd werd als de duivel himself dan zou ik me wel eens gaan afvragen of er niet iets mankeert aan die andere kandidaat.quote:Op dinsdag 15 november 2016 06:02 schreef Ringo het volgende:
The winner takes it all, maar de uitslag is nog altijd 50/50. Elke verklaring in de richting van de ene kandidaat werkt net zo goed de andere kant op.
Nee, Trump was zeker niet mijn kandidaat. Ik zat meer op de lijn Cruz/Rubio.quote:Op dinsdag 15 november 2016 05:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ben je onderweg naar de verkiezingen je humor verloren, Lyrebird? Wat een azijnkauwerij, zeg. En dan heeft "jouw" kandidaat nog gewonnen ook.
Volgens mij werden beide kandidaten door de tegencampagne als duivel geportretteerd. Dat was juist het probleem van deze verkiezingen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 06:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Als 50% van het volk op iemand gestemd heeft die geportretteerd werd als de duivel himself dan zou ik me wel eens gaan afvragen of er niet iets mankeert aan die andere kandidaat.
Dat is natuurlijk ook mijn punt niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 06:04 schreef DUTCHKO het volgende:
Nou fijn voor je.
Trump is President en dat blijft zo. Wen er maar aan.
Maar waarom doe je je dan voor als een Democraat als je sympathie hebt voor miljonairs die arme mensen met een andere mening minachten?quote:
Wat jou duidelijk ontgaat dat de Democraten in al die jaren bar weinig hebben gedaan voor de gewone man.quote:Op dinsdag 15 november 2016 06:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook mijn punt niet.
Het gaat om het valse dilemma. Trump vs Clinton als Volk vs Elite.
Dat kunnen ze prima. Trump heeft al aangekondigd om alles te doen wat hij kan om Roe vs Wade terug te draaien en het op staatsniveau te regelen. Daarna kunnen individuele staten abortus gaan verbieden. Tuurlijk kun je altijd terecht in een blauwe staat voor abortus, maar voor een hoop arme Amerikanen in conservatieve staten is zoiets niet te betalen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 05:54 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Tja ik snap ook die reli-rechtse fanaten niet: je kunt mensen niet meer dwingen/stoppen wat abortus betreft want ze vinden altijd een uitweg.
Ik herinner mijn collega die op Zondag met bordjes stond om de ongeborenen te beschermen.
Maar zijn zoon zat in het leger, hetzelfde leger wat tientallen mensen vermoorden per dag in het M.O. En hij was maar wat trots op zijn zoon.
Niet te volgen die gasten.
Volgens mij gelooft niemand meer in het nivelleringsfeestje van Spekman.quote:Op maandag 14 november 2016 22:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
D'uh. Mensen zijn het establishment zat, dit is het apelleren aan die mensen door one of the regular guys te lijken. Als het past bij die politicus (Spekman geloven we) dan werkt het, wals je het veinst dan val je waarschijnlijk door de mand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |