Mja, is zonder auto erg lastig :/quote:Op maandag 14 november 2016 17:10 schreef Policy2 het volgende:
[..]
De mercedes dealer vertelde mij dat ik daarvoor een afspraak moest maken.
Ik heb whatsapp gesprekken met mijn kenteken erop geattendeerd dat ik het zo snel mogelijk terug wilquote:Op maandag 14 november 2016 17:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet je wel kunnen bewijzen dat hij ze verduisterd heeft en dat is nog niet zo simpel.
Precies, Maar dan ben ik nog steeds de eigenaar toch? op het moment dat hij nu iets met beiden auto's doet en ik doe daar aangifte aan dan krijg ik de dagwaarde van beide auto'squote:Op maandag 14 november 2016 17:12 schreef Norma_Jeane het volgende:
b toch geen cent betaald voor die M
Aangifte daarvan zou voldoende moeten zijn. Hoe wou je in geval van diefstal avan iets aantonen dat een dief het meegenomen heeft?quote:Op maandag 14 november 2016 17:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet je wel kunnen bewijzen dat hij ze verduisterd heeft en dat is nog niet zo simpel.
Dat zegt niets.quote:Op maandag 14 november 2016 17:13 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik heb whatsapp gesprekken met mijn kenteken erop geattendeerd dat ik het zo snel mogelijk terug wil
Ik heb ook 4 getuigenissen dat ik de auto aan hem heb gegeven zij kwamen met mij mee toen we de auto switch deden. hij stuurde mij ook foto's van mijn golf in zijn garage dat hij die showroom klaar heeft gepoetst en daarvoor geld wilquote:Op maandag 14 november 2016 17:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dahaaaag.quote:Op maandag 14 november 2016 17:14 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Precies, Maar dan ben ik nog steeds de eigenaar toch? op het moment dat hij nu iets met beiden auto's doet en ik doe daar aangifte aan dan krijg ik de dagwaarde van beide auto's
Dat heb ik niet gedaan. Maar dan wil ik wel mijn golf terug en hij mag zijn mercedes behouden. Maar hij wilt geld van mijn kant zien waar ik het niet mee eens ben.quote:Op maandag 14 november 2016 17:16 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Ja dahaaaag.
Je bent eigenaar als je er ook daadwerkelijk voor betaald hebt.
TS heeft auto's zelf achtergelaten met sleutels.quote:Op maandag 14 november 2016 17:14 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Aangifte daarvan zou voldoende moeten zijn. Hoe wou je in geval van diefstal avan iets aantonen dat een dief het meegenomen heeft?
Hetgeen hartstikke fijn is voor de verzekeringquote:Op maandag 14 november 2016 17:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
TS heeft auto's zelf achtergelaten met sleutels.
Dan koop je even een koekblikje dat je 'op' kunt rijden in 6 maanden.quote:Op maandag 14 november 2016 16:41 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Maar nu zit ik zonder auto. Ik ben iemand die erg afhankelijk is van een auto. Ik neem aan dat een rechtzaak lang zal duren en ik dan lang zonder een auto zal zitten..
Komt hij met 5 getuigen dat je verhaal niet klopt en dan?quote:Op maandag 14 november 2016 17:16 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ik heb ook 4 getuigenissen dat ik de auto aan hem heb gegeven zij kwamen met mij mee toen we de auto switch deden. hij stuurde mij ook foto's van mijn golf in zijn garage dat hij die showroom klaar heeft gepoetst en daarvoor geld wil
Daar zou je misschien nog ontvoering/vrijheidsberoving van kunnen maken.quote:Op maandag 14 november 2016 16:08 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Toen ik met de mercedes bij zijn garage stond en hij de auto pakte ging ik achterin zitten. Ik dacht dat hij mij naar de Golf zou brengen waaruit ik dus naar Centraal werd gebracht
quote:Op maandag 14 november 2016 17:18 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Hetgeen hartstikke fijn is voor de verzekeringHoeft die tenmisnte niet uit te keren, want sleutels ontbreken
De dader is al bekend?quote:Op maandag 14 november 2016 17:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
TS heeft auto's zelf achtergelaten met sleutels.
Gast....quote:Op maandag 14 november 2016 17:19 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Daar zou je misschien nog ontvoering/vrijheidsberoving van kunnen maken.
Ook met sleutels hoeft de verzekering niet uit te keren, sterker nog de verzekering is helemaal geen partij in deze.quote:Op maandag 14 november 2016 17:18 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Hetgeen hartstikke fijn is voor de verzekeringHoeft die tenmisnte niet uit te keren, want sleutels ontbreken
Hoezo, beide auto's staan op zijn naam en worden zonder zijn toestemming gebruikt. Volgens welke wet is dat geen diefstal. Als er morgen iets gebeurd met beide auto's dan is TS aansprakelijk. Beter nu aangifte doen dan later spijt krijgen.quote:Op maandag 14 november 2016 16:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja lekker, wrijf TS even het doen van valse aangiftes aan.
Ik vind het al raar dat je bij een auto van een autobedrijf (verkoop) naar het postkantoor moet om hem op jouw naam te laten zetten. De meeste autobedrijven doen dat zelf.quote:Op maandag 14 november 2016 17:05 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Maar dan nog, Hij heeft nu beide auto's die op mijn naam staan
Hij kan niks met die auto's. Hij wilt van mij 3500 euro geld zien waarmee ik niet in akkoord ga
Klopt, Dat heeft hij ook ''geprobeerd'' maar het lukte niet vertelde diequote:Op maandag 14 november 2016 17:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik vind het al raar dat je bij een auto van een autobedrijf (verkoop) naar het postkantoor moet om hem op jouw naam te laten zetten. De meeste autobedrijven doen dat zelf.
Nogmaals dan.quote:Op maandag 14 november 2016 17:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hoezo, beide auto's staan op zijn naam en worden zonder zijn toestemming gebruikt. Volgens welke wet is dat geen diefstal. Als er morgen iets gebeurd met beide auto's dan is TS aansprakelijk. Beter nu aangifte doen dan later spijt krijgen.
Aangifte van de Mercedes kun je later altijd intrekken.
Dat ligt eraan wat voor rechten ze van de RDW hebben, sommigen kunnen wel overschrijven naar hun eigen bedrijfsvoorraad (en dus een vrijwaring afgeven), maar geen auto tenaamstellen.quote:Op maandag 14 november 2016 17:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik vind het al raar dat je bij een auto van een autobedrijf (verkoop) naar het postkantoor moet om hem op jouw naam te laten zetten. De meeste autobedrijven doen dat zelf.
Dat is niet aan jou of TS om dat te verklaren. Dat is aan de rechter. Zonder aangifte gebeurd er helemaal niets.quote:Op maandag 14 november 2016 17:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nogmaals dan.
ER IS NIETS GESTOLEN
Nee, maar ik bedoel mocht er een (valse) aangifte volgen van diefstal.quote:Op maandag 14 november 2016 17:21 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ook met sleutels hoeft de verzekering niet uit te keren, sterker nog de verzekering is helemaal geen partij in deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |