Ik heb 4 getuigenissen hoe ik mijn auto gaf en recente foto's die ik gemaakt had voor een verkoop.quote:Op maandag 14 november 2016 16:17 schreef Halle_Luja het volgende:
Waar ik als ik TS voor zou vrezen: dat ie zn Golf terugkrijgt met een enorme kras of met andere vorm van schade.. en wellicht nog wat leuke boetes ook door flitspalen
quote:Op maandag 14 november 2016 16:18 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Terug appen: En ik heb Elvisa gesproken.
Het lijkt wel zo'n type jaquote:Op maandag 14 november 2016 16:17 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Je ziet ook zijn exclusieve auto's op zijn facebook ( c63 AMG )
Ik heb denk ik met zware criminelen te maken denk ik...
Jouw ouders hebben er ook niets mee te maken.quote:Op maandag 14 november 2016 16:19 schreef Policy2 het volgende:
[..]![]()
Die heeft hier niks mee te maken. Zou sneu zijn als ik haar hier bij zou betrekken
Alleen domme criminelen zitten op facebookquote:Op maandag 14 november 2016 16:17 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Je ziet ook zijn exclusieve auto's op zijn facebook ( c63 AMG )
Ik heb denk ik met zware criminelen te maken denk ik...
Maar dan denk ik van, Hij heet op marktplaats Car store Arnhemquote:Op maandag 14 november 2016 16:20 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Jouw ouders hebben er ook niets mee te maken.
Of hij misbruikt alleen hun naam, maar dat zou ook niet al te intelligent zijn.quote:Op maandag 14 november 2016 16:23 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Maar dan denk ik van, Hij heet op marktplaats Car store Arnhem
Zou de carstore die failliet verklaard is iets met hem te maken hebben?
Maar nu zit ik zonder auto. Ik ben iemand die erg afhankelijk is van een auto. Ik neem aan dat een rechtzaak lang zal duren en ik dan lang zonder een auto zal zitten..quote:Op maandag 14 november 2016 16:38 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Of hij misbruikt alleen hun naam, maar dat zou ook niet al te intelligent zijn.
Ik zou alles wat je van hem vind lekker meenemen naar de politie. Mogen hun het verder ontrafelen. En sta erop je auto als verduisterd aan te geven.
http://www.autoblog.nl/ni(...)al-vorige-week-75628quote:
Tsja eerlijk gezeg vind ik dat je eigen domme schuld hoor. Nooooooit een auto kopen zonder proefrit.quote:Op maandag 14 november 2016 16:41 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Maar nu zit ik zonder auto. Ik ben iemand die erg afhankelijk is van een auto. Ik neem aan dat een rechtzaak lang zal duren en ik dan lang zonder een auto zal zitten..
Het is ook mijn eigen fout. Maar als je even de foto's ziet. Motor opstart dan hoor je al geen problemen niks auto zag er serieus zo goed als nieuw eruit geen enkele krasjes niksquote:Op maandag 14 november 2016 16:45 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Tsja eerlijk gezeg vind ik dat je eigen domme schuld hoor. Nooooooit een auto kopen zonder proefrit.
De politie heeft mij verteld dat zij geen aangifte kunnen opnemenquote:Op maandag 14 november 2016 16:42 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
http://www.autoblog.nl/ni(...)al-vorige-week-75628
Andere eigenaar. Maar op marktplaats kun je je naam heel makkelijk wijzigen. Dus als jij nu slechte recensies plaatst over zn marktplaats naam, is dat zo uitgewist.
Overigens zou ik wat terughoudend zijn op het moment met zn marktplaatsnaam en andere details zolang jouw probleem niet opgelost is. Als het echt criminelen zijn, wil je daar geen problemen mee hebben en je wilt je Golf7 ook in goede staat terug, vermoed ik zo.
Schade berokkenen is heeel simpel trouwens: kenteken online gooien incl schadeverleden. Heeft ie nu verzwegen.. en dat doet een jonge auto geen goed.
Maar het belangrijkst nu is om bij de poltiei in het systeem te krijgen wie die auto nu in bezit heeft, dat dat onrechtmatig is zodat je ingeval van boetes ed. kan aantonen dat jij daar niet verantwoordelijk voor bent.
Rancune is nu heel makkelijk; die auto staat op jouw naam en boetes gaan dus naar jou.
Kort geding om je auto op te eisen ivm spoedeisend karakter, zal je advocaat je hopelijk vanavond wel uitleggen, lijkt mij wel redelijk in dit geval bij een gewone procedure kan het al rap maanden duren en dan is jouw auto lijkt mij allang weg.quote:Op maandag 14 november 2016 16:41 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Maar nu zit ik zonder auto. Ik ben iemand die erg afhankelijk is van een auto. Ik neem aan dat een rechtzaak lang zal duren en ik dan lang zonder een auto zal zitten..
Beter neem je de auto wel aan, maar zorg je voor en een getuige en een camera om de staat bij oplevering vast te kunnen leggen.quote:Op maandag 14 november 2016 16:18 schreef Policy2 het volgende:
Op het moment dat ik toch wel krassen zie of dat er iets gedaan is zal ik de auto niet aannemen en dat hij daarvoor moet betalen
Ik denk dat TS er beter aan doet om als hij al zonder al teveel kleerscheuren hieruit komt de zaak gewoon te laten rusten in plaats van als een Don Quichotte op het internet los te gaan terwijl al zijn gegevens bekend zijn. De doorsnee burger is niet opgewassen voor wat er achter weg kan komen.quote:Op maandag 14 november 2016 16:42 schreef Halle_Luja het volgende:
Schade berokkenen is heeel simpel trouwens: kenteken online gooien incl schadeverleden. Heeft ie nu verzwegen.. en dat doet een jonge auto geen goed.
Kloptquote:Op maandag 14 november 2016 16:48 schreef Vliegbaard het volgende:
Misschien mis ik iets, maar beide auto's staan nu toch op jouw naam?
De poltiie kan je zoveel vertellen. Als aangifte niet mogelijk is, zijn er andere manieren om in computers te zetten dat jij op dit moment niet de bestuurder bent. Zij kunnen wel een melding maken van verduistering. Aangifte moeten ze trouwens opnemen, en dit zou best onder verduistering kunnen vallen.quote:Op maandag 14 november 2016 16:47 schreef Policy2 het volgende:
[..]
De politie heeft mij verteld dat zij geen aangifte kunnen opnemen
Geef ze beide als gestolen op, en doe het meteen. Kunnen ze in ieder geval niet verkocht worden...quote:
Politie kan wel een notitie opnemen zodat jij minder gezeik hebt als er bekeuringen binnenkomen.quote:Op maandag 14 november 2016 16:47 schreef Policy2 het volgende:
[..]
De politie heeft mij verteld dat zij geen aangifte kunnen opnemen
Ze kunnen sowieso niet verkocht worden en allebei de auto's zijn all risk verzekerd.quote:Op maandag 14 november 2016 16:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Geef ze beide als gestolen op, en doe het meteen. Kunnen ze in ieder geval niet verkocht worden...
Tuurlijk wel, de auto is afgegeven op andere voorwaarden dan nu van toepassing zijn. TS is de eigenaar van de auto en hij wilt zijn auto terug. Bosniër geeft auto niet terug ergo, steelt de auto.quote:Op maandag 14 november 2016 16:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
Verder kan de politie niet zoveel aan jouw Golf doen want die heb jij zelf vrijwillig aan hem afgedragen. Daar beslist de politie verder dus niet over.
Ik zal een camera erbij houden als ik de auto ga ophalen.quote:Op maandag 14 november 2016 16:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
[..]
Beter neem je de auto wel aan, maar zorg je voor en een getuige en een camera om de staat bij oplevering vast te kunnen leggen.
Zoek maar even op autocabric , dat was zijn vorige bedrijfsnaam.quote:Op maandag 14 november 2016 16:23 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Maar dan denk ik van, Hij heet op marktplaats Car store Arnhem
Zou de carstore die failliet verklaard is iets met hem te maken hebben?
Die mercedes, die op jou naam staat, die heb je neem ik aan wel verzekerd nu? Anders kun je daar ook gezeik mee krijgen.quote:Op maandag 14 november 2016 16:50 schreef Policy2 het volgende:
[..]
Ze kunnen sowieso niet verkocht worden en allebei de auto's zijn all risk verzekerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |