SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwste supporter
De broer van Henk de Vries![]()
TEERING zegquote:Op zondag 13 november 2016 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scheve vergelijking. Ik heb al geroepen dat wanneer Luxemburg wint ik tot 2017 niet op FOK kom. Als ik nu ook jouw weddenschap accepteer dan heb ik een dubbele mogelijkheid dat ik tot 2017 niet op FOK kom.
Ja, laffe hondquote:Op zondag 13 november 2016 19:18 schreef GGMM het volgende:
Ben ik even blij dat ik geen weddenschap ben aangegaan
quote:
quote:Op zondag 13 november 2016 19:18 schreef Bronson_ het volgende:
Ah een psver die als een idioot juicht.
Dat mag.quote:Op zondag 13 november 2016 19:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, laffe hond
Voortaan noem ik je zo
Wat zit het weer diep héquote:Op zondag 13 november 2016 19:18 schreef Bronson_ het volgende:
sowquote:Op zondag 13 november 2016 19:19 schreef Brammess het volgende:
Depay hing zo hoog in de lucht dat hij zelfs zijn vader kon zien.
Kunnen jij en Bronson niet gewoon op een parkeerplaats afspreken. Met elkaars eeuwige obsessie.quote:
Ouderdom.quote:Op zondag 13 november 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb het even gemist grotendeels jongens, waarom zijn Sneijder en Robben gewisseld?
oh sheetquote:Op zondag 13 november 2016 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zo diep als ik.. nee laat maar.
Trollquote:Op zondag 13 november 2016 19:18 schreef Bronson_ het volgende:
Jij dan met een random PSV'er?quote:Op zondag 13 november 2016 19:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kunnen jij en Bronson niet gewoon op een parkeerplaats afspreken. Met elkaars eeuwige obsessie.
Robben blessa heb ik gehoordquote:Op zondag 13 november 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb het even gemist grotendeels jongens, waarom zijn Sneijder en Robben gewisseld?
Ja, eens.quote:Op zondag 13 november 2016 19:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kunnen jij en Bronson niet gewoon op een parkeerplaats afspreken. Met elkaars eeuwige obsessie.
Kleine pijntjes wegens ouderdom.quote:
Okayquote:Op zondag 13 november 2016 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kleine pijntjes wegens ouderdom.
Stijn grijpt wel in bij die Davy. En Don is er nooitquote:Op zondag 13 november 2016 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens.
En in plaats van deze achterlijke bash-discussie weg te modden gaat KingFlopland zich er zelf tegenaan bemoeien en een pefect normale discussie over een weddenschap wegmodden.
Dan snap je het leven niet.
Mijn optie staat er niet tussenquote:Op zondag 13 november 2016 19:21 schreef Doublepain het volgende:
Poll: Nederland gaat dit winnen
• Ja
• Nee
• GGMM is een laffe hond
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Waar moet bij mij ingegrepen worden?quote:Op zondag 13 november 2016 19:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stijn grijpt wel in bij die Davy. En Don is er nooit
Waar is hijquote:Op zondag 13 november 2016 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Stijn is er niet om het topic te modden.
KingFlopland.quote:Op zondag 13 november 2016 19:23 schreef S0nic het volgende:
Welke mod haalde die post weg? Kritiek ENG
Nee, hij kijkt darten of F1.quote:Op zondag 13 november 2016 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is hij![]()
Heeft hij een date?
Ga even lekker naar KLB als je wilt klagen.quote:Op zondag 13 november 2016 19:23 schreef S0nic het volgende:
Welke mod haalde die post weg? Kritiek ENG
quote:Op zondag 13 november 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lijken net jaren '80 beelden zo.
quote:Op zondag 13 november 2016 19:24 schreef Brammess het volgende:
Dit was trouwens wel de zoveelste goede voorzet van Blindgod.
quote:Op zondag 13 november 2016 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ga even lekker naar KLB als je wilt klagen.
Stijn houdt niet van F1 volgens mij.quote:Op zondag 13 november 2016 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij kijkt darten of F1.
Hij kjikt iig niet naar sport.
Raar altijd dat als er een voetbalwedstrijd bezig is met veel mensen gaat hij expres iets anders doen.quote:Op zondag 13 november 2016 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij kijkt darten of F1.
Hij kjikt iig niet naar sport.
Begint al meteen met het opeisen van vrij trappenquote:
Dat is er niet eensquote:Op zondag 13 november 2016 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn houdt niet van F1 volgens mij.
Dus die zal wel kijken naar pijltjes gooien
oooohhhhhhhquote:Op zondag 13 november 2016 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net als bij jouw moeder vannacht.
Dit zo'n typische diss waar alleen Tompsv om kan lachen.quote:Op zondag 13 november 2016 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beste man op het veld in mijn ogen. En daarnaast durf ik mijn handen er voor in het vuur te steken dat Huntelaar of Van Persie vanavond uit die voorzetten minimaal een keer gescoord hadden. Terwijl onze twee meter lange boomlange spits nog geen kopkans heeft gehad en van elke voorzet wegloopt.quote:Op zondag 13 november 2016 19:24 schreef Brammess het volgende:
Ja en de rest, zoals jou, gaat ook helemaal los maar laat dat niet merkenquote:Op zondag 13 november 2016 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zo'n typische diss waar alleen Tompsv om kan lachen.
Dit verdient Ties nietquote:Op zondag 13 november 2016 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik snap er oprecht geen reet van wat je bedoelt.quote:Op zondag 13 november 2016 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en de rest, zoals jou, gaat ook helemaal los maar laat dat niet merken
Hou jij het maar gewoon bij de film en serie.quote:Op zondag 13 november 2016 19:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Beste man op het veld in mijn ogen. En daarnaast durf ik mijn handen er voor in het vuur te steken dat Huntelaar of Van Persie vanavond uit die voorzetten minimaal een keer gescoord hadden. Terwijl onze twee meter lange boomlange spits nog geen kopkans heeft gehad en van elke voorzet wegloopt.
Dat is al meer dan het aantal mensen dat ooit om een grap van jou gelachen heeftquote:Op zondag 13 november 2016 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zo'n typische diss waar alleen Tompsv om kan lachen.
quote:Op zondag 13 november 2016 19:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Blind Beste man op het veld in mijn ogen.
inb4 jouwquote:Op zondag 13 november 2016 19:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is al meer dan het aantal mensen dat ooit om een grap van jou gelachen heeft
Dit is zo'n typische diss waar alleen davy om kan lachen.quote:Op zondag 13 november 2016 19:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is al meer dan het aantal mensen dat ooit om een grap van jou gelachen heeft
niksquote:Op zondag 13 november 2016 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy wat bedoelde je met 'inb4 jouw' ??
We weten allemaal dat je GGMM bedoeltquote:Op zondag 13 november 2016 19:31 schreef KingRoland het volgende:
Laten we een beetje aardig tegen elkaar doen
quote:
Dit is niet aardig.quote:Op zondag 13 november 2016 19:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je GGMM bedoelt
Die hetze tegen Roland begint wat vermoeiend te worden.quote:Op zondag 13 november 2016 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet aardig.
Maar omdat het tegen mij is staat KingRoland het toe.
Raar zeg
Je bent zelf aardigquote:Op zondag 13 november 2016 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet aardig.
Raar zeg
Nou nee, maar laten we het nou niet weer persoonlijk maken in een WK kwalificatie topic.quote:Op zondag 13 november 2016 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet aardig.
Raar zeg
quote:Op zondag 13 november 2016 19:34 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Antonie Kamerling kon dat ook goed.
quote:
Ik vind het wel jammer dat robben er weer uit isquote:Op zondag 13 november 2016 19:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou nee, maar laten we het nou niet weer persoonlijk maken in een WK kwalificatie topic.
quote:Op zondag 13 november 2016 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hetze tegen Roland begint wat vermoeiend te worden.
Ja de grap was eerst anders, maar dan was het een doodsverwensing geweest. Daar doe ik niet aan.quote:
Zijn ook altijd dezelfde varkentjes.quote:Op zondag 13 november 2016 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2016 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk hierna DARTSquote:Op zondag 13 november 2016 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik stel voor dat we hierna haxball gaan doen.
Ik vind het ook geen topmod, maar dat rancuneuze gedoe is echt in- en intriest.quote:Op zondag 13 november 2016 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ochjee.. helpen de pillen niet?quote:
Ja, en zijn vader eigenlijk ook.quote:Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef Scrummie het volgende:
Maar jongens, die Blind he, die moet gewoon oprotten toch?
Nee maar de pijlen wel xdquote:Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ochjee.. helpen de pillen niet?
Beiden ja.quote:Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef Scrummie het volgende:
neequote:Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef Scrummie het volgende:
Welke van de twee... uh nevermind, beide natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef Scrummie het volgende:
Op zulke momenten zou je willen dat Blind de vader van Depay was geweest.quote:
Hou op zeg. Dat meen je toch niet werkelijk?quote:Op zondag 13 november 2016 19:39 schreef Doublepain het volgende:
Blind doet het gewoon prima als bondscoach
Meen je dit?quote:Op zondag 13 november 2016 19:39 schreef Doublepain het volgende:
Blind doet het gewoon prima als bondscoach
In de WK kwalificatie is het nog niet slecht hoorquote:Op zondag 13 november 2016 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou op zeg. Dat meen je toch niet werkelijk?
Jazeker, het is spel is gewoon prima.. Het zit hem alleen niet mee qua geluk en blessures..quote:Op zondag 13 november 2016 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou op zeg. Dat meen je toch niet werkelijk?
Hahahaquote:Op zondag 13 november 2016 19:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
In de WK kwalificatie is het nog niet slecht hoor
Hm. Oke. Nouja, iedereen heeft recht op zijn mening natuurlijkquote:Op zondag 13 november 2016 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jazeker, het is spel is gewoon prima.. Het zit hem alleen niet mee qua geluk en blessures..
Toen tijdens het EK was ie wel dramatisch, maar hij heeft zich goed herpakt
Eerder de Martin Ødegaard.quote:
Holly MichaelsGodinquote:Op zondag 13 november 2016 19:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat gifje van mr stylo.
Met een ander coach zal het echt niet beter wordenquote:Op zondag 13 november 2016 19:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm. Oke. Nouja, iedereen heeft recht op zijn mening natuurlijk.
Ik kies voor overquote:Op zondag 13 november 2016 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Memphis schiet deze vrije bal naast.
Misschien moet Ajax hem maar oppikkenquote:Op zondag 13 november 2016 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hoop van wel maar ik vrees ervoor
Dit, en tegen Frankrijk mag je gewoon verliezen.quote:Op zondag 13 november 2016 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jazeker, het is spel is gewoon prima.. Het zit hem alleen niet mee qua geluk en blessures..
Toen tijdens het EK was ie wel dramatisch, maar hij heeft zich goed herpakt
En dan weer geen linksbackquote:Op zondag 13 november 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet Ajax hem maar oppikken
Hij was bijna naast. Zo veel scheelde dat niet.quote:Op zondag 13 november 2016 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
Spijkerbroek en Davy zatten er finaal naast.
Mourinho weet geeneens waar Luxemburg ligt.quote:Op zondag 13 november 2016 19:44 schreef GGMM het volgende:
hahaahahaDit komt bij ene J Mourinho terecht?
Het is tegen Luxemburg gek.
Leer eens tanken.quote:
Meteen in de basis door deze wereldprestatie. Deze commentatorquote:Op zondag 13 november 2016 19:44 schreef GGMM het volgende:
hahaahahaDit komt bij ene J Mourinho terecht?
Het is tegen Luxemburg gek.
Kut Nettoquote:Op zondag 13 november 2016 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of maar één keuze voor op de vleugels
Jongen heeft wat vertrouwen nodig. Arjen kan hem helpenquote:Op zondag 13 november 2016 19:45 schreef Coco98 het volgende:
KingRoland en ik waren de enige die nog geloofden in Depay.
Ik vraag me nou af wat Zlatan en Pogba denken als ze zien hoe hij juicht tegen semi profs.quote:Op zondag 13 november 2016 19:44 schreef Scrummie het volgende:
Depay. Hij kan het écht alleen tegen kleintjes.
Net Feyenoordquote:Op zondag 13 november 2016 19:44 schreef Scrummie het volgende:
Stel je voor dat hij echt goed kon voetballen. Moet je toch niet aan denken.quote:Op zondag 13 november 2016 19:44 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Verder naast z,n schoenen dan die nu al doet kan niet meer.
Echt he.quote:Op zondag 13 november 2016 19:46 schreef Ties02 het volgende:
Hahahhaha
We hebben geluk dat deze lui gehandicapt zijn
dit doet pijnquote:Op zondag 13 november 2016 19:45 schreef Coco98 het volgende:
KingRoland en ik waren de enige die nog geloofden in Depay.
Aan z'n achterlijke gedrag te zien heeft hij wel genoeg zelfvertrouwen.quote:Op zondag 13 november 2016 19:47 schreef Doublepain het volgende:
Mooi voor Memphis, beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad al is het tegen Luxemburg
quote:Op zondag 13 november 2016 19:44 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2016 19:46 schreef Scrummie het volgende:
Brenet geeft de bal zo maar weg. Kansloze kut PSV'er.
quote:
Verder alles goed?quote:Op zondag 13 november 2016 19:48 schreef Scrummie het volgende:
Commentator. Mijn hemel, wat kansloos.
of hij is een doorzetterquote:Op zondag 13 november 2016 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan z'n achterlijke gedrag te zien heeft hij wel genoeg zelfvertrouwen.
tegebquote:Op zondag 13 november 2016 19:49 schreef Bronson_ het volgende:
Het verbaast mij niks dat de psvers het wel kunnen laten zien tegeb Luxemburg.
Luxemburg of Ajax, allemaal een makkiequote:Op zondag 13 november 2016 19:49 schreef Bronson_ het volgende:
Het verbaast mij niks dat de psvers het wel kunnen laten zien tegen Luxemburg.
Als de ajacieden het niet doen..quote:Op zondag 13 november 2016 19:49 schreef Bronson_ het volgende:
En Klaassen bijvoorbeeld niet. Dat zegt wel veel eigenlijkquote:Op zondag 13 november 2016 19:49 schreef Bronson_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |