quote:Op zondag 13 november 2016 19:34 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Antonie Kamerling kon dat ook goed.
quote:
Ik vind het wel jammer dat robben er weer uit isquote:Op zondag 13 november 2016 19:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou nee, maar laten we het nou niet weer persoonlijk maken in een WK kwalificatie topic.
quote:Op zondag 13 november 2016 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hetze tegen Roland begint wat vermoeiend te worden.
Ja de grap was eerst anders, maar dan was het een doodsverwensing geweest. Daar doe ik niet aan.quote:
Zijn ook altijd dezelfde varkentjes.quote:Op zondag 13 november 2016 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2016 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk hierna DARTSquote:Op zondag 13 november 2016 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik stel voor dat we hierna haxball gaan doen.
Ik vind het ook geen topmod, maar dat rancuneuze gedoe is echt in- en intriest.quote:Op zondag 13 november 2016 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ochjee.. helpen de pillen niet?quote:
Ja, en zijn vader eigenlijk ook.quote:Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef Scrummie het volgende:
Maar jongens, die Blind he, die moet gewoon oprotten toch?
Nee maar de pijlen wel xdquote:Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ochjee.. helpen de pillen niet?
Beiden ja.quote:Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef Scrummie het volgende:
neequote:Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef Scrummie het volgende:
Welke van de twee... uh nevermind, beide natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef Scrummie het volgende:
Op zulke momenten zou je willen dat Blind de vader van Depay was geweest.quote:
Hou op zeg. Dat meen je toch niet werkelijk?quote:Op zondag 13 november 2016 19:39 schreef Doublepain het volgende:
Blind doet het gewoon prima als bondscoach
Meen je dit?quote:Op zondag 13 november 2016 19:39 schreef Doublepain het volgende:
Blind doet het gewoon prima als bondscoach
In de WK kwalificatie is het nog niet slecht hoorquote:Op zondag 13 november 2016 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou op zeg. Dat meen je toch niet werkelijk?
Jazeker, het is spel is gewoon prima.. Het zit hem alleen niet mee qua geluk en blessures..quote:Op zondag 13 november 2016 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hou op zeg. Dat meen je toch niet werkelijk?
Hahahaquote:Op zondag 13 november 2016 19:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
In de WK kwalificatie is het nog niet slecht hoor
Hm. Oke. Nouja, iedereen heeft recht op zijn mening natuurlijkquote:Op zondag 13 november 2016 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jazeker, het is spel is gewoon prima.. Het zit hem alleen niet mee qua geluk en blessures..
Toen tijdens het EK was ie wel dramatisch, maar hij heeft zich goed herpakt
Eerder de Martin Ødegaard.quote:
Holly MichaelsGodinquote:Op zondag 13 november 2016 19:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat gifje van mr stylo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |