abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166643833
van nistelrode :')
pi_166643976
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 08:44 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Wat een bedroevend niveau weer van Nederland. Het lukte Luxemburg opvallend vaak om er gevaarlijk uit te komen. Dat komt omdat het middenveld van Nederland te weinig weerbaar was. Geen wonder natuurlijk met 3 jongetjes die de 180 cm nog niet eens aantikken en amper massa in de strijd kunnen werpen.
Het zit hem eerder in de algehele ouderwetse spelopvatting in Nederland en het feit dat Nederlandse spelers zelden de instelling en het vermogen hebben om zich in een wedstrijd vast te bijten. Als je niet het meeste talent hebt dan moet je dat compenseren met andere zaken, maar daar zie ik niks van op het veld
pi_166644368
Volgens Danny Blind zijn zijn zoontje, Strootman, Wijnaldum en Janssen de nieuwe grote 4, nadat eerder Sneijder, Robben, Van Persie en Van der Vaart dat waren.
pi_166645357
Dost.Nooit.Meer.Opstellen. Gvd wat een faler is dat :r :') Sowieso spelen met een echte spits is zo 2000 of je moet Lewandowski hebben. Luuk, Dost, Janssen; je hebt er echt helemaal niks aan. Zet dan maar Klaassen of Depay in de spits zodat andere kunnen scoren.
  Redactie Sport maandag 14 november 2016 @ 11:11:55 #80
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166645459
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 11:05 schreef Syntix het volgende:
Dost.Nooit.Meer.Opstellen. Gvd wat een faler is dat :r :') Sowieso spelen met een echte spits is zo 2000 of je moet Lewandowski hebben. Luuk, Dost, Janssen; je hebt er echt helemaal niks aan. Zet dan maar Klaassen of Depay in de spits zodat andere kunnen scoren.
Rare post, maar dat ben ik gelukkig van je gewend.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_166645781
Lewandowski en Dost in één post is een belediging voor Lewandowski.
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 november 2016 @ 09:20:08 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_166729875
De wereldvoetbalbond FIFA is donderdag een strafonderzoek begonnen naar Engeland en Schotland. Spelers van beide landen droegen tijdens hun onderlinge WK-kwalificatiewedstrijd van vorige week armbanden met 'poppies' (klaprozen). De klaproos is het nationale symbool van de Britse dodenherdenking.

De FIFA had beide landen van tevoren al gewaarschuwd. Het dragen van de armbanden zou gezien kunnen worden als een politieke boodschap, iets dat door de FIFA verboden is. Voor beide landen dreigt nu puntenaftrek of een boete.

Wales zag om die reden al af van het dragen van de armbanden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_166779934
En dan dacht je met Blatter alles al te hebben gehad, de streken verleden tijd te zijn, die je dat de FIFA nog steeds die dictatoriale trekjes heeft als zij hun zin niet krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')