die gasten hebben geweldige jaren gehad met het Nederlands Elftal zeker toen ze net opkwamen tot de tijd onder Luis beiden een mooie carrière gehad op internationaal club niveau en genoeg prijzen gepakt. Dan valt er hier toch geen eer meer te halen voor die twee moeten ze opeens met spelers als Brennet gaan voetballen tegen een Luxemburg met die gast van een Blind als bondscoach.quote:Op zondag 13 november 2016 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sneijder bakte er geen kut van, dus heeft geen recht van spreken.
Als ik Sneijder was zou ik Blind op mijn blote knieën bedanken dat hij uberhaupt mag spelen bij Oranjequote:Op zondag 13 november 2016 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerste helft gezien, Als ik Sneijder of Robben was geweest had ik aangegeven zoek het maar uit met je Nederlands Elftal.
hij vergeet even dat er 10 spelers niet bij waren waarvan er 6 zeker in de basis zouden staanquote:Op zondag 13 november 2016 21:02 schreef Bolasie het volgende:
http://nos.nl/artikel/214(...)een-hoog-niveau.html
Robben mad
Wie dan ?quote:Op zondag 13 november 2016 21:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij vergeet even dat er 10 spelers niet bij waren waarvan er 6 zeker in de basis zouden staan
Schaarsquote:Op zondag 13 november 2016 21:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij vergeet even dat er 10 spelers niet bij waren waarvan er 6 zeker in de basis zouden staan
Wijnaldum speelde toch gewoon?quote:Op zondag 13 november 2016 21:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Schaarsbitch please
Kongolo
Karsdorp
Strootman
Zoet
Afellay![]()
![]()
![]()
de Vrij
Lens
Janssen Dit is gewoon triest in vergelijking met Van Persie Huntelaar Van NistelRode, Kluivert Bergkamp etc.
Wijnaldum
Dit is nog geen bijzonder lijstje. Afellayquote:Op zondag 13 november 2016 21:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Schaars
Kongolo
Karsdorp
Strootman
Zoet
Afellay
de Vrij
Lens
Janssen
Wijnaldum
ik zeg ook niet dat ze alle 9 in de basis zouden staan.quote:Op zondag 13 november 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is nog geen bijzonder lijstje. Afellaykom op zeg.
Uit dat rijtje zouden Strootman, De Vrij en Janssen basis staan. Je mist Promes nog die er sowieso wel in staat bij Blind.quote:Op zondag 13 november 2016 21:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat ze alle 9 in de basis zouden staan.
Lens zou deze wedstrijd ook in de basis staan ipv Sneijder als verkapte linksbuitenquote:Op zondag 13 november 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit dat rijtje zouden Strootman, De Vrij en Janssen basis staan. Je mist Promes nog die er sowieso wel in staat bij Blind.
Janmaat is gewoon fit en genegeerd door Blind die Tete is wissel bij Ajax.quote:Op zondag 13 november 2016 21:52 schreef Evertjan het volgende:
en ik vergeet Janmaat en of Tete trouwens ook
Janmaat is pas een of twee wedstrijden weer terug Hans.quote:Op zondag 13 november 2016 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Janmaat is gewoon fit en genegeerd door Blind die Tete is wissel bij Ajax.
Maakte al wel weer een goal,quote:Op zondag 13 november 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janmaat is pas een of twee wedstrijden weer terug Hans.
Wat maakt dat nou uit ?quote:
Janmaat is minstens anderhalve maand geblesseerd geweest..quote:Op zondag 13 november 2016 22:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit ?
Depay en Vorm spelen nooit die roept Blind toch ook op.
Omdat er een keeper van Everton tussen de palen staat.quote:Op zondag 13 november 2016 21:18 schreef PSVCL het volgende:
Waarom twittert Everton over Depay..
Everton @Everton 1h1 hour ago
🌍 | Half time in Guinea and the hosts lead @YannickBolasie's DR Congo 1-0. Elsewhere, Memphis Depay has put @OnsOranje ahead v Luxembourg.
Scherpquote:Op zondag 13 november 2016 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat er een keeper van Everton tussen de palen staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |