Volgens mij mag Depay niet meer meedoen met kaboutervoetbal hoor.quote:Op zondag 13 november 2016 19:53 schreef Bronson_ het volgende:
Brenet, Ramselaar en Bruma nooit meer opstellen. Depay alleen tegen de aller kleinsten.
Kijk een post boven jequote:Op zondag 13 november 2016 19:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je bent de enigste met hetzelfde denk niveau als Davy.
Bedankt!quote:Op zondag 13 november 2016 19:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je bent de enigste met hetzelfde denk niveau als Davy.
Dat ben je sowieso als je op een forumpje zit.quote:Op zondag 13 november 2016 19:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oke psvcl en Syntix zijn ook geestelijk beperkt.
Wat ben je fel vandaagquote:Op zondag 13 november 2016 19:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oke psvcl en Syntix zijn ook geestelijk beperkt.
De meeste FOK!kers zijn vrij normaal hoor.quote:Op zondag 13 november 2016 20:00 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Dat ben je sowieso als je op een forumpje zit.
Zo bijzonder is die Ramselaar toch ook weer niet, best een aardig spelertje maar zie in hem geen toekomstige topspeler.quote:Op zondag 13 november 2016 20:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een rasmongool die Depay Waarom moet hij twee keer als een idioot juichen? Doe toch lekker normaal, je maakt twee goals tegen de lamme en de blinde.
Brenet is net zo dom als ie eruit ziet. Lekker je tanden op elkaar bij het volkslied en dan ook nog zo'n wedstrijd spelen. Wat een clown zeg (en ik zeg dat als PSV'er).
Robben moeten we gewoon af gaan schrijven, meest blessuregevoelige topspeler ooit. Daar heb je echt weinig aan, die gaat het WK van 2018 niet redden.
Berghuis ook erg matig. Met Sneijder heb ik nog het meeste medelijden, lekker linksbuiten lopen op een knollenveld terwijl je de beste nummer 10 bent die we hebben.
Ramselaar wordt een grote, verder is het drama. Wederom een klotewedstrijd van Oranje. Het is gewoon een straf om ernaar te kijken.
Ik wel. Maar misschien ben ik als PSV'er wat minder objectief. Maar ik vind dat Bartje wel wat weg heeft van Sneijder. Natuurlijk afwachten of ie stappen gaat zetten, maar ik zie bij hem zeker potentie om uit te groeien tot een topspeler.quote:Op zondag 13 november 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo bijzonder is die Ramselaar toch ook weer niet, best een aardig spelertje maar zie in hem geen toekomstige topspeler.
Ik denk dat hij gewoon van hetzelfde niveau is als een Klaassen/Wijnaldum. Hij is in best wat dingen aardig, en kan wel afronden, maar zie hem nou niet vaak een geniale bal geven. Maar jij ziet hem vaker, dus misschien heb jij dit wel gezien.quote:Op zondag 13 november 2016 20:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik wel. Maar misschien ben ik als PSV'er wat minder objectief. Maar ik vind dat Bartje wel wat weg heeft van Sneijder. Natuurlijk afwachten of ie stappen gaat zetten, maar ik zie bij hem zeker potentie om uit te groeien tot een topspeler.
Verkeerde topic.quote:Op zondag 13 november 2016 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Max is beter dan Senna, Schumacher en Aalbers bij elkaar.
Okéquote:Op zondag 13 november 2016 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Dit wil jij ook even terugkijken JR. Ongekend.quote:Op zondag 13 november 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verkeerde topic.
Ohja, F1 is geen sport.
Mhoah, hij is niet beter dan Memphis.quote:Op zondag 13 november 2016 20:12 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2016 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Elke keer hetzelfde. Word je moe van. Zonder Stijn al helemaal.
Eerste helft gezien, Als ik Sneijder of Robben was geweest had ik aangegeven zoek het maar uit met je Nederlands Elftal.quote:
Sneijder bakte er geen kut van, dus heeft geen recht van spreken.quote:Op zondag 13 november 2016 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerste helft gezien, Als ik Sneijder of Robben was geweest had ik aangegeven zoek het maar uit met je Nederlands Elftal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |