SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwste supporter
De broer van Henk de Vries![]()
In welk tijdperk?quote:Op zondag 13 november 2016 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker, die moeten altijd de goals maken
Stijn Vreven-domquote:Op zondag 13 november 2016 18:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Voetballers zijn dom, maar sommigen blijven je verbazen
quote:Op zondag 13 november 2016 18:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gelukkig pakte Robben snel de bal bij de 0-1.
Niet weten dat je een 0-1 gewoon moet koesteren
Luxemburg heeft (voor hun begrippen) gewoon een vrij aardig team ja.quote:Op zondag 13 november 2016 18:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt maar Luxemburg heeft nog nooit zo vaak gescoord als in deze kwalificatiereeks so far
Romano Denneboomquote:Op zondag 13 november 2016 18:46 schreef Brammess het volgende:
Bruma en Brenet moeten toch wel de 2 slechtste spelers zijn voor het Nederlands elftal in de afgelopen eeuw
Slechte ploeg matigquote:Op zondag 13 november 2016 18:46 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Praat niet over een WK als je zo slecht speelt.......
Robben is sws een schijtspeler.quote:Op zondag 13 november 2016 18:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gelukkig pakte Robben snel de bal bij de 0-1.
Niet weten dat je een 0-1 gewoon moet koesteren
Oh, dan wel.quote:Op zondag 13 november 2016 18:47 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Volgens mij voetbalt die jongen bij Bayern.
Sint Intocht gisteren was ook al een flopshow.quote:Op zondag 13 november 2016 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Van de ene flopshow (F1) naar de andere (Lux-Ned)
volwassen mannen die spelletjes spelenquote:Op zondag 13 november 2016 18:48 schreef GGMM het volgende:
Rust.
Dat betekent, HAXBALL!!![]()
![]()
http://www.haxball.com/?r(...)d5cdb735a155847688b9
HAXBALL!!![]()
![]()
HAXBALL!!![]()
![]()
Hoe oud ben je? 9?quote:Op zondag 13 november 2016 18:48 schreef GGMM het volgende:
Rust.
![]()
HAXBALL!!![]()
![]()
HAXBALL!!![]()
![]()
Ik moet even uitlatenquote:Op zondag 13 november 2016 18:48 schreef GGMM het volgende:
Rust.
![]()
HAXBALL!!![]()
![]()
HAXBALL!!![]()
![]()
Dit is grappig als dat filmpje van Miss Teen USA van een paar jaar geleden. Lachen om zwakbegaafheid.quote:
niveautje tamataquote:Op zondag 13 november 2016 18:49 schreef inslagenreuring het volgende:
Die Brenet hoort bij Roda te spelen.
Tezzyquote:
Veltmanquote:Op zondag 13 november 2016 18:49 schreef inslagenreuring het volgende:
Zijn ze alquote:Op zondag 13 november 2016 18:50 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat de KNVB naar de tyfus gaat.
100x liever dan dat gedrocht wat er nu staat. Wat een karikatuur op een voetballer.quote:
neequote:Op zondag 13 november 2016 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien Depay, maar betwijfel het
Nu ff je ajax brilletje afzetten...quote:Op zondag 13 november 2016 18:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
100x liever dan dat gedrocht wat er nu staat. Wat een karikatuur op een voetballer.
penantiequote:Op zondag 13 november 2016 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo heeft Luxemburg gescoord?
Zou 'ie nu nog steeds vinden dat Blind hem al veel langer had op moeten roepen? Wat een drama.quote:Op zondag 13 november 2016 18:49 schreef inslagenreuring het volgende:
Onbegrijpelijk dat van Overeem niet geselecteerd is danquote:Op zondag 13 november 2016 18:49 schreef asco het volgende:
Waarom stelt Nederland van zulke domme mannen op? Leuk kunnen voetballen is een ding maar twee werkende hersencellen is ook belangrijk.
Niks met een bril te maken. Brenet in oranje..opheffen die hap.quote:
Maar Veltman wel dus?quote:Op zondag 13 november 2016 18:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niks met een bril te maken. Brenet in oranje..opheffen die hap.
Denk het wel ja. 0.0 zelfreflectiequote:Op zondag 13 november 2016 18:52 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zou 'ie nu nog steeds vinden dat Blind hem al veel langer had op moeten roepen? Wat een drama.
Veltman steekt in matige vorm. Maar die Brenet komt zwaar tekort. Sterker nog voor deze opmerking verdien je een permaban imo.quote:Op zondag 13 november 2016 18:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maar Veltman wel dus?
Brenet is gewoon een prima back,ook voor het Nederlands elftal
Nounouquote:Op zondag 13 november 2016 18:50 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat de KNVB naar de tyfus gaat.
Straks voor de derde keerquote:
Duurt wel lange die slechte vorm , zie hem al jaren schutteren terwijl Brenet het prima heeft gedaan in de CL..quote:Op zondag 13 november 2016 18:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Veltman steekt in matige vorm. Maar die Brenet komt zwaar tekort. Sterker nog voor deze opmerking verdien je een permaban imo.
het helpt niet dat nog steeds niemand weet wat Brenets positie nou isquote:Op zondag 13 november 2016 18:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maar Veltman wel dus?
Brenet is gewoon een prima back,ook voor het Nederlands elftal
Mensen die het stoer vinden dat ze elke week voetbal kijken.quote:Op zondag 13 november 2016 18:52 schreef Doublepain het volgende:
Al die mensen nu ineens die 1x in het jaar voetbal kijken
Klaassen die voor open doel niet gewoon de 1-0 maakt.quote:Op zondag 13 november 2016 18:54 schreef Syntix het volgende:
Weer zo'n kutlamp die faalt
lampjes___!!!
Brenet heeft het idd 2 potjes redelijk gedaan in de CL. Net als Veltman die spelers als Zlatan en Neymar uit de wedstrijd hield. Geen argument dus.quote:Op zondag 13 november 2016 18:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Duurt wel lange die slechte vorm , zie hem al jaren schutteren terwijl Brenet het prima heeft gedaan in de CL..
Die mensen weten iig dat een wedstrijd minimaal 90 minuten duurtquote:Op zondag 13 november 2016 18:54 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Mensen die het stoer vinden dat ze elke week voetbal kijken.
Klaassen die Robben de 0-1 schenkt met een sublieme pass. lampjequote:Op zondag 13 november 2016 18:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Klaassen die voor open doel niet gewoon de 1-0 maakt.
Rot dan lekker op joh. Ga korfbal kijken.quote:Op zondag 13 november 2016 18:54 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Mensen die het stoer vinden dat ze elke week voetbal kijken.
Sow koekoekquote:Op zondag 13 november 2016 18:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rot dan lekker op joh. Ga korfbal kijken.
Nee hoor wel meer dan 2 en ook in de competitie is ie al tijden stabiel , maakt geen fouten meer in tegenstelling tot Veltman die zich 0,0 % ontwikkeld.quote:Op zondag 13 november 2016 18:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Brenet heeft het idd 2 potjes redelijk gedaan in de CL. Net als Veltman die spelers als Zlatan en Neymar uit de wedstrijd hield. Geen argument dus.
twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 13-11-2016 om 18:53:53De gozer die die penalty maakte heeft in ieder geval een mooi verhaal morgen op kantoor. #luxned reageer retweet
Randy Wolters > Neymarquote:Op zondag 13 november 2016 18:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Brenet heeft het idd 2 potjes redelijk gedaan in de CL. Net als Veltman die spelers als Zlatan en Neymar uit de wedstrijd hield. Geen argument dus.
Maakt geen fouten meer idd. Dat geval net was briljant verdedigd.quote:Op zondag 13 november 2016 18:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee hoor wel meer dan 2 en ook in de competitie is ie al tijden stabiel , maakt geen fouten meer in tegenstelling tot Veltman die zich 0,0 % ontwikkeld.
Met Robben in het elftal hoef je daar niemand voor in te brengen, met 9 man redden we het welquote:Op zondag 13 november 2016 18:58 schreef KingRoland het volgende:
Sneijder en Klaassen eruit, maar dan is de vraag wie we ervoor kunnen neerzetten.
Bij PSVquote:Op zondag 13 november 2016 18:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maakt geen fouten meer idd. Dat geval net was briljant verdedigd.
Lierse is een aardig clubjequote:Op zondag 13 november 2016 18:58 schreef Mani89 het volgende:
twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 13-11-2016 om 18:53:53De gozer die die penalty maakte heeft in ieder geval een mooi verhaal morgen op kantoor. #luxned reageer retweet
Wat doe ik verkeerd?quote:Op zondag 13 november 2016 19:00 schreef hafcfan het volgende:
Roland doe eens wat aan Syntex en psvcl
Brenet verliest het van de plaatselijke groenteboer. Dan kan je maar beter gelijk stoppen met voetballen.quote:Op zondag 13 november 2016 18:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee hoor wel meer dan 2 en ook in de competitie is ie al tijden stabiel , maakt geen fouten meer in tegenstelling tot Veltman die zich 0,0 % ontwikkeld.
doe eens normaal. Tr gemacht.quote:Op zondag 13 november 2016 19:00 schreef hafcfan het volgende:
Roland doe eens wat aan Syntex en psvcl
Trollquote:Op zondag 13 november 2016 19:00 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Brenet verliest het van de plaatselijke groenteboer. Dan kan je maar beter gelijk stoppen met voetballen.
4x roodquote:Op zondag 13 november 2016 18:59 schreef Syntix het volgende:
Ramselaar, Brenet, Bruma, Dost mogen er allemaal uit. Helaas kan dat niet.
Sowiesoquote:
Laat zulke middelmaat dan lekker bij PSV rondhobbelen.quote:
raegodquote:Op zondag 13 november 2016 18:58 schreef Mani89 het volgende:
liever nietquote:Op zondag 13 november 2016 19:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Laat zulke middelmaat dan lekker bij PSV rondhobbelen.
En Veltman in de basis?quote:Op zondag 13 november 2016 19:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Laat zulke middelmaat dan lekker bij PSV rondhobbelen.
Jij en Syntix hebben steeds dezelfde kansloze posts. Ajax kan er niks van vs psv kan er niks van. Maar Syntix is ook hersendood. Jij niet hoop ik?quote:
Kut competitie met een paar veteranenquote:Op zondag 13 november 2016 19:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Die doelpuntenmaker speelt gewoon in de MLS hoor.
Onder andere Martijn Meerdink, Dave van den Bergh, Dwight Tiendalli, Miquel Nelom, Peter Wisgerhof, Wout Brama, Glenn Loovens, Andy Slory, Danny Koevermans, Nicky Hofs, Ugur Yildirim, Romano Denneboom zijn ook international. De concurrentie is dus hevig.quote:Op zondag 13 november 2016 18:46 schreef Brammess het volgende:
Bruma en Brenet moeten toch wel de 2 slechtste spelers zijn voor het Nederlands elftal in de afgelopen eeuw
Nee Karsdorp normaal gesproken. Brenet erin moeten er voor mij minimaal 35 geblesseerd zijn en 64 schorsingen.quote:
Yep, ik zei het toch?quote:Op zondag 13 november 2016 19:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je had gelijk he, Robben er geblesseerd af.
Ga jij je eens lekker bezighouden met Tangier tegen Casablanca.quote:Op zondag 13 november 2016 19:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kut competitie met een paar veteranen
En drie minuten later liep die stratenmaker er gewoon nog een keer langs.quote:Op zondag 13 november 2016 18:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maakt geen fouten meer idd. Dat geval net was briljant verdedigd.
Nee, jij stelde onrealistische eisen, dus jij haakte af.quote:Op zondag 13 november 2016 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, ik zei het toch?
Wat heb ik nu ook alweer gewonnen?
Oh ja, niks, omdat je laf afhaakte.
Laat deze site ooit "Nee" zien?quote:Op zondag 13 november 2016 19:03 schreef Zipportal het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Beetje een omhooggevallen middenmoter. Die moet je niet bij clubs als PSV willen idd.quote:
Nee, jij was laf.quote:Op zondag 13 november 2016 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, jij stelde onrealistische eisen, dus jij haakte af.
En Veltman als 2e back.quote:Op zondag 13 november 2016 19:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee Karsdorp normaal gesproken. Brenet erin moeten er voor mij minimaal 35 geblesseerd zijn en 64 schorsingen.
Je kan niet zomaar anderen in een weddenschap betrekken GGMM, en dat weet je bestquote:Op zondag 13 november 2016 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jij was laf.
"KingRoland vindt dat niet leuk denk ik"
Pussyboy
En maar volhouden tegen jezelf dat je kunt ballenquote:Op zondag 13 november 2016 19:04 schreef Fargo het volgende:
[..]
En drie minuten later liep die stratenmaker er gewoon nog een keer langs.
Jij vroeg of we wilden wedden idioot.quote:Op zondag 13 november 2016 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar anderen in een weddenschap betrekken GGMM, en dat weet je best.
Als Memphis scoort ben jij weg tot 1 januari, als hij niet scoort ben ik weg tot 1 januariquote:Op zondag 13 november 2016 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, ik zei het toch?
Wat heb ik nu ook alweer gewonnen?
Oh ja, niks, omdat je laf afhaakte.
Jij snapt het knul.quote:
Ja, en jij stelde de voorwaarden.quote:Op zondag 13 november 2016 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vroeg of we wilden wedden idioot.
Nee van z'n hond.quote:
Het is 13 november.quote:Op zondag 13 november 2016 19:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is bijna kerst dus nee hoor
Precies, en toen haakte jij laf af.quote:Op zondag 13 november 2016 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en jij stelde de voorwaarden.
Hahaha, oke GGMM.quote:Op zondag 13 november 2016 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, en toen haakte jij laf af.
LAFFE HOND
quote:Op zondag 13 november 2016 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, en toen haakte jij laf af.
LAFFE HOND
quote:Op zondag 13 november 2016 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Memphis scoort ben jij weg tot 1 januari, als hij niet scoort ben ik weg tot 1 januari
Daarom staat half PSV op het veld ja.quote:Op zondag 13 november 2016 19:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het ajax kliekje moet gewoon stoppen
Ik heb net van Scrummie geleerd dat het gewoon heel mannelijk is dit te weigeren, dus helaas doublepain.quote:
huh?quote:Op zondag 13 november 2016 19:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daarom staat half PSV op het veld ja.
Dit boeit helemaal niemand.quote:Op zondag 13 november 2016 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb net van Scrummie geleerd dat het gewoon heel mannelijk is dit te weigeren, dus helaas doublepain.
Maar als Scrummie zich toch aan de originele weddenschap houdt dan ga ik deze ook aan.
pff watje, kom de volgende keer niet meer stoer doen om weddenschappen..quote:Op zondag 13 november 2016 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb net van Scrummie geleerd dat het gewoon heel mannelijk is dit te weigeren, dus helaas doublepain.
Maar als Scrummie zich toch aan de originele weddenschap houdt dan ga ik deze ook aan.
Depay, Brenet, Wijnaldum, Bruma, Ramselaarquote:
Ramselaar en Brenet....quote:Op zondag 13 november 2016 19:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daarom staat half PSV op het veld ja.
Ah, nu zijn het wel PSV'ersquote:Op zondag 13 november 2016 19:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Depay, Brenet, Wijnaldum, Bruma, Ramselaar
Ik heb al een weddenschap lopen over deze wedstrijd "Als Nederland verliest kom ik tot 2017 niet op FOK".quote:Op zondag 13 november 2016 19:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
pff watje, kom de volgende keer niet meer stoer doen om weddenschappen..
2de keer dat je als een laffe hond afhaakt
Hij stelt tenminste geen idiote voorwaarden, jij wel. Toch wat zwakjes dit hoor.quote:Op zondag 13 november 2016 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Robben is te lang weg om bij dit kabel kliekje te horen.quote:Op zondag 13 november 2016 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, nu zijn het wel PSV'ersMijn punt bij de goal van Robben.
Een hele wedstrijd lang posten over weddenschappen en haxball, je moet er maar zin in hebben.quote:
quote:Op zondag 13 november 2016 19:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Robben is te lang weg om bij dit kabel kliekje te horen.
Oh ja een signaturequote:Op zondag 13 november 2016 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij stelt tenminste geen idiote voorwaarden, jij wel. Toch wat zwakjes dit hoor.
Ik geef je juist een voordeel en nu verwacht je dat ik zo'n idiote voorwaarde maar accepteer?quote:Op zondag 13 november 2016 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al een weddenschap lopen over deze wedstrijd "Als Nederland verliest kom ik tot 2017 niet op FOK".
Als je een echte man bent dan haak je aan. Als Nederland wint kom jij nooit meer op FOK.
Daar worden alleen de weddenschappen zelf bevestigd.quote:Op zondag 13 november 2016 19:12 schreef KingRoland het volgende:
Discussies over weddenschapjes -> VBL / Schoen opeten #10
Zo spannend is de wedstrijd ook niet joh, relax een beetjequote:Op zondag 13 november 2016 19:12 schreef KingRoland het volgende:
Discussies over weddenschapjes -> VBL / Schoen opeten #10
Wij beiden.quote:Op zondag 13 november 2016 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Bij een gelijkspel loop je dus vrijuit?
Ga anders even huilenquote:Op zondag 13 november 2016 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, nu zijn het wel PSV'ersMijn punt bij de goal van Robben.
Precies, dat bevestigt mijn puntquote:
Dan wordt het 2-1quote:Op zondag 13 november 2016 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey, 1-1 is de eindstand die ik voorspeld had.
Wat een vreemde redenatie is dit zeg.quote:Op zondag 13 november 2016 19:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Precies, dat bevestigt mijn punt
Kom met een weddenschap waar je zelf in het nadeel bent dan is het een valide aanvraag en niet dit
Juist nietquote:Op zondag 13 november 2016 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een vreemde redenatie is dit zeg.
Scheve vergelijking. Ik heb al geroepen dat wanneer Luxemburg wint ik tot 2017 niet op FOK kom. Als ik nu ook jouw weddenschap accepteer dan heb ik een dubbele mogelijkheid dat ik tot 2017 niet op FOK kom.quote:Op zondag 13 november 2016 19:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Juist niet
Ik kan nu dus roepen:
Als Excelsior kampioen wordt dan kom ik nooit meer op FOK
Als Excelsior geen kampioen wordt dan kom jij nooit meer op FOK
Dat is wat jij nu doet, dat is niet de manier
Je kunt ook een weddenschap aangaan of GGMM ooit meer dan het minimumloon aantikt.quote:Op zondag 13 november 2016 19:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Juist niet
Ik kan nu dus roepen:
Als Excelsior kampioen wordt dan kom ik nooit meer op FOK
Als Excelsior geen kampioen wordt dan kom jij nooit meer op FOK
Dat is wat jij nu doet, dat is niet de manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |