Daarom staat half PSV op het veld ja.quote:Op zondag 13 november 2016 19:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het ajax kliekje moet gewoon stoppen
Ik heb net van Scrummie geleerd dat het gewoon heel mannelijk is dit te weigeren, dus helaas doublepain.quote:
huh?quote:Op zondag 13 november 2016 19:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daarom staat half PSV op het veld ja.
Dit boeit helemaal niemand.quote:Op zondag 13 november 2016 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb net van Scrummie geleerd dat het gewoon heel mannelijk is dit te weigeren, dus helaas doublepain.
Maar als Scrummie zich toch aan de originele weddenschap houdt dan ga ik deze ook aan.
pff watje, kom de volgende keer niet meer stoer doen om weddenschappen..quote:Op zondag 13 november 2016 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb net van Scrummie geleerd dat het gewoon heel mannelijk is dit te weigeren, dus helaas doublepain.
Maar als Scrummie zich toch aan de originele weddenschap houdt dan ga ik deze ook aan.
Depay, Brenet, Wijnaldum, Bruma, Ramselaarquote:
Ramselaar en Brenet....quote:Op zondag 13 november 2016 19:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daarom staat half PSV op het veld ja.
Ah, nu zijn het wel PSV'ersquote:Op zondag 13 november 2016 19:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Depay, Brenet, Wijnaldum, Bruma, Ramselaar
Ik heb al een weddenschap lopen over deze wedstrijd "Als Nederland verliest kom ik tot 2017 niet op FOK".quote:Op zondag 13 november 2016 19:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
pff watje, kom de volgende keer niet meer stoer doen om weddenschappen..
2de keer dat je als een laffe hond afhaakt
Hij stelt tenminste geen idiote voorwaarden, jij wel. Toch wat zwakjes dit hoor.quote:Op zondag 13 november 2016 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Robben is te lang weg om bij dit kabel kliekje te horen.quote:Op zondag 13 november 2016 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, nu zijn het wel PSV'ersMijn punt bij de goal van Robben.
Een hele wedstrijd lang posten over weddenschappen en haxball, je moet er maar zin in hebben.quote:
quote:Op zondag 13 november 2016 19:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Robben is te lang weg om bij dit kabel kliekje te horen.
Oh ja een signaturequote:Op zondag 13 november 2016 19:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij stelt tenminste geen idiote voorwaarden, jij wel. Toch wat zwakjes dit hoor.
Ik geef je juist een voordeel en nu verwacht je dat ik zo'n idiote voorwaarde maar accepteer?quote:Op zondag 13 november 2016 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al een weddenschap lopen over deze wedstrijd "Als Nederland verliest kom ik tot 2017 niet op FOK".
Als je een echte man bent dan haak je aan. Als Nederland wint kom jij nooit meer op FOK.
Daar worden alleen de weddenschappen zelf bevestigd.quote:Op zondag 13 november 2016 19:12 schreef KingRoland het volgende:
Discussies over weddenschapjes -> VBL / Schoen opeten #10
Zo spannend is de wedstrijd ook niet joh, relax een beetjequote:Op zondag 13 november 2016 19:12 schreef KingRoland het volgende:
Discussies over weddenschapjes -> VBL / Schoen opeten #10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |