En drie minuten later liep die stratenmaker er gewoon nog een keer langs.quote:Op zondag 13 november 2016 18:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maakt geen fouten meer idd. Dat geval net was briljant verdedigd.
Nee, jij stelde onrealistische eisen, dus jij haakte af.quote:Op zondag 13 november 2016 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, ik zei het toch?
Wat heb ik nu ook alweer gewonnen?
Oh ja, niks, omdat je laf afhaakte.
Laat deze site ooit "Nee" zien?quote:Op zondag 13 november 2016 19:03 schreef Zipportal het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Beetje een omhooggevallen middenmoter. Die moet je niet bij clubs als PSV willen idd.quote:
Nee, jij was laf.quote:Op zondag 13 november 2016 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, jij stelde onrealistische eisen, dus jij haakte af.
En Veltman als 2e back.quote:Op zondag 13 november 2016 19:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee Karsdorp normaal gesproken. Brenet erin moeten er voor mij minimaal 35 geblesseerd zijn en 64 schorsingen.
Je kan niet zomaar anderen in een weddenschap betrekken GGMM, en dat weet je bestquote:Op zondag 13 november 2016 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jij was laf.
"KingRoland vindt dat niet leuk denk ik"
Pussyboy
En maar volhouden tegen jezelf dat je kunt ballenquote:Op zondag 13 november 2016 19:04 schreef Fargo het volgende:
[..]
En drie minuten later liep die stratenmaker er gewoon nog een keer langs.
Jij vroeg of we wilden wedden idioot.quote:Op zondag 13 november 2016 19:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar anderen in een weddenschap betrekken GGMM, en dat weet je best.
Als Memphis scoort ben jij weg tot 1 januari, als hij niet scoort ben ik weg tot 1 januariquote:Op zondag 13 november 2016 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yep, ik zei het toch?
Wat heb ik nu ook alweer gewonnen?
Oh ja, niks, omdat je laf afhaakte.
Jij snapt het knul.quote:
Ja, en jij stelde de voorwaarden.quote:Op zondag 13 november 2016 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vroeg of we wilden wedden idioot.
Nee van z'n hond.quote:
Het is 13 november.quote:Op zondag 13 november 2016 19:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is bijna kerst dus nee hoor
Precies, en toen haakte jij laf af.quote:Op zondag 13 november 2016 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en jij stelde de voorwaarden.
Hahaha, oke GGMM.quote:Op zondag 13 november 2016 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, en toen haakte jij laf af.
LAFFE HOND
quote:Op zondag 13 november 2016 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, en toen haakte jij laf af.
LAFFE HOND
quote:Op zondag 13 november 2016 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Memphis scoort ben jij weg tot 1 januari, als hij niet scoort ben ik weg tot 1 januari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |