Dit verdient Ties nietquote:Op zondag 13 november 2016 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net als bij jouw moeder vannacht.
Ik snap er oprecht geen reet van wat je bedoelt.quote:Op zondag 13 november 2016 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en de rest, zoals jou, gaat ook helemaal los maar laat dat niet merken
Hou jij het maar gewoon bij de film en serie.quote:Op zondag 13 november 2016 19:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Beste man op het veld in mijn ogen. En daarnaast durf ik mijn handen er voor in het vuur te steken dat Huntelaar of Van Persie vanavond uit die voorzetten minimaal een keer gescoord hadden. Terwijl onze twee meter lange boomlange spits nog geen kopkans heeft gehad en van elke voorzet wegloopt.
Dat is al meer dan het aantal mensen dat ooit om een grap van jou gelachen heeftquote:Op zondag 13 november 2016 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zo'n typische diss waar alleen Tompsv om kan lachen.
quote:Op zondag 13 november 2016 19:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Blind Beste man op het veld in mijn ogen.
inb4 jouwquote:Op zondag 13 november 2016 19:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is al meer dan het aantal mensen dat ooit om een grap van jou gelachen heeft
Dit is zo'n typische diss waar alleen davy om kan lachen.quote:Op zondag 13 november 2016 19:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is al meer dan het aantal mensen dat ooit om een grap van jou gelachen heeft
niksquote:Op zondag 13 november 2016 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy wat bedoelde je met 'inb4 jouw' ??
We weten allemaal dat je GGMM bedoeltquote:Op zondag 13 november 2016 19:31 schreef KingRoland het volgende:
Laten we een beetje aardig tegen elkaar doen
quote:
Dit is niet aardig.quote:Op zondag 13 november 2016 19:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je GGMM bedoelt
Die hetze tegen Roland begint wat vermoeiend te worden.quote:Op zondag 13 november 2016 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet aardig.
Maar omdat het tegen mij is staat KingRoland het toe.
Raar zeg
Je bent zelf aardigquote:Op zondag 13 november 2016 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet aardig.
Raar zeg
Nou nee, maar laten we het nou niet weer persoonlijk maken in een WK kwalificatie topic.quote:Op zondag 13 november 2016 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is niet aardig.
Raar zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |