sowquote:Op zondag 13 november 2016 19:19 schreef Brammess het volgende:
Depay hing zo hoog in de lucht dat hij zelfs zijn vader kon zien.
Kunnen jij en Bronson niet gewoon op een parkeerplaats afspreken. Met elkaars eeuwige obsessie.quote:
Ouderdom.quote:Op zondag 13 november 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb het even gemist grotendeels jongens, waarom zijn Sneijder en Robben gewisseld?
oh sheetquote:Op zondag 13 november 2016 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zo diep als ik.. nee laat maar.
Trollquote:Op zondag 13 november 2016 19:18 schreef Bronson_ het volgende:
Ah een psver die als een idioot juicht.
Jij dan met een random PSV'er?quote:Op zondag 13 november 2016 19:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kunnen jij en Bronson niet gewoon op een parkeerplaats afspreken. Met elkaars eeuwige obsessie.
Robben blessa heb ik gehoordquote:Op zondag 13 november 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb het even gemist grotendeels jongens, waarom zijn Sneijder en Robben gewisseld?
Ja, eens.quote:Op zondag 13 november 2016 19:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kunnen jij en Bronson niet gewoon op een parkeerplaats afspreken. Met elkaars eeuwige obsessie.
Kleine pijntjes wegens ouderdom.quote:
Okayquote:Op zondag 13 november 2016 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kleine pijntjes wegens ouderdom.
Stijn grijpt wel in bij die Davy. En Don is er nooitquote:Op zondag 13 november 2016 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens.
En in plaats van deze achterlijke bash-discussie weg te modden gaat KingFlopland zich er zelf tegenaan bemoeien en een pefect normale discussie over een weddenschap wegmodden.
Dan snap je het leven niet.
Mijn optie staat er niet tussenquote:Op zondag 13 november 2016 19:21 schreef Doublepain het volgende:
Poll: Nederland gaat dit winnen
• Ja
• Nee
• GGMM is een laffe hond
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |