De collectieve leugen van vrede op aard?quote:
Op zolderquote:Op zondag 13 november 2016 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
Waar is je muts, moppersmurf
Dat kan pas wanneer iedereen innerlijke vrede vindtquote:Op zondag 13 november 2016 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De collectieve leugen van vrede op aard?
Nee, wanneer Toothless weer de alpha is.quote:Op zondag 13 november 2016 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan pas wanneer iedereen innerlijke vrede vindt
/zweef
Toothlessquote:Op zondag 13 november 2016 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, wanneer Toothless weer de alpha is.
Equals inner peace. Dus jaquote:Op zondag 13 november 2016 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, wanneer Toothless weer de alpha is.
quote:Op zondag 13 november 2016 15:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Equals inner peace. Dus ja
Gaat alleen niet gebeuren in ons leventje :$
Nooit meer. Vrede zit niet in de aard van mensenquote:Op zondag 13 november 2016 15:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Equals inner peace. Dus ja
Gaat alleen niet gebeuren in ons leventje :$
Denk het wel, we kunnen er alleen niet meer bij zo onderhandquote:Op zondag 13 november 2016 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit meer. Vrede zit niet in de aard van mensen.
I wanna flyquote:
Nah... Weet nietquote:Op zondag 13 november 2016 15:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk het wel, we kunnen er alleen niet meer bij zo onderhand
Oh daar ben ik vorige week geweestquote:Op zondag 13 november 2016 14:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo'n winkel vol met onzinnige hebbedingetjeshttp://sostrenegrene.com/
Ohja, GoT.quote:
The dragon queen.quote:
Ik weiger te geloven dat minder vrede en meer agressie gelijk staat aan evolutie, dus ik denk dat het alleen wegzakt in tijden waarop imo juist een aanwinst zou zijn.quote:Op zondag 13 november 2016 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah... Weet niet.
Zou wel mooi zijn, tho.
Goed idee, ik zit hier half slaperig op de bank naar de grote verbouwing te kijken. Wat een project, pfffieuw.quote:Op zondag 13 november 2016 15:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat minder vrede en meer agressie gelijk staat aan evolutie, dus ik denk dat het alleen wegzakt in tijden waarop imo juist een aanwinst zou zijn.
Maar goed, het is zondag dus om deze levensvisie helemaal te gaan uitwerken nu; nah
quote:Op zondag 13 november 2016 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De collectieve leugen van vrede op aard?
Zoveel leugens rondom 1 feestdagquote:
Hebben ze toch ook gewoon bij de blokker ofzo?quote:Op zondag 13 november 2016 15:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh daar ben ik vorige week geweestheb ik een enorm pincet gekocht omdat ze dat bij Masterchef ook hebben
Leuk om garnalen mee om te draaien tijdens het bakken
Zal eens naar jouw gr.. nvmquote:Op zondag 13 november 2016 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee, ik zit hier half slaperig op de bank naar de grote verbouwing te kijken. Wat een project, pfffieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |