Deze hele sc komt dan langsquote:Op zondag 13 november 2016 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk het wel
Ff kijken nog wat ik dan qua kosten kan uitgeven, anders wsl bij ouders thuis.
Ook geen idee wie er willen/kunnen komen tho
Ohja, dat moet ik ook nog eens doen.quote:Op zondag 13 november 2016 14:49 schreef Samzz het volgende:
Zo, toch lekker wat kerstdingetjes opgehangen.
Weirdoquote:Op zondag 13 november 2016 14:49 schreef Samzz het volgende:
Zo, toch lekker wat kerstdingetjes opgehangen.
Whyquote:
Mohhhquote:
Wat is datquote:Op zondag 13 november 2016 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik wacht tot die andere ouwe het land uit is. En dan ga ik de Sostrene Grene leegkopen.
Have funquote:
Weten je buren gelijk wat voor soort volk er over de vloer komt.quote:Op zondag 13 november 2016 14:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mohhh
Ik moet het nog zien, maar het idee is geinig
Ik doe niet aan Sinterklaas. Stomme collectieve leugenquote:Op zondag 13 november 2016 14:56 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben ook traditioneel hoor. Eerst de Sint weer opgemijterd en dan pas de kerstballen onder het stof vandaan.
Net als Kerstquote:Op zondag 13 november 2016 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Sinterklaas. Stomme collectieve leugen.
Dan moet ik het idd hebben van dat soort bezoekjesquote:Op zondag 13 november 2016 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weten je buren gelijk wat voor soort volk er over de vloer komt.
Maar kerst is leuk om de sfeerquote:
Nou ja zegquote:Op zondag 13 november 2016 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Sinterklaas. Stomme collectieve leugen.
Ik doelde ook niet op de kerstmanquote:Op zondag 13 november 2016 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar kerst is leuk om de sfeer. En mijn ouders hebben me nooit wijsgemaakt dat de kerstman bestaat
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |