Trying. Vind het nog steeds wel doodeng tho.quote:Op zondag 13 november 2016 14:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Snel daar weg iig. Probeer het beetje over je heen te laten komen
Iemand die lekker met zn vingers door je stekeltjes woeltquote:Op zondag 13 november 2016 14:06 schreef Dqod het volgende:
Kwam er maar weer eens wat over me heen
#noinvitation
Bah, ik zit te eten hier.quote:Op zondag 13 november 2016 14:06 schreef Dqod het volgende:
Kwam er maar weer eens wat over me heen
#noinvitation
HNNNNGquote:Op zondag 13 november 2016 14:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Iemand die lekker met zn vingers door je stekeltjes woelt
Eet smakelijkquote:
Lekker kwakje knoflooksaus er overheen.quote:
Als je daar toch moet zijn kom je er vast wel weer terugquote:Op zondag 13 november 2016 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Trying. Vind het nog steeds wel doodeng tho.
Beetje a la "wat als ik nou wel hier moet zijn" etc etc. I have no fucking clue what I'm doing
Terecht!quote:Op zondag 13 november 2016 14:08 schreef Dqod het volgende:
HNNNNG
Maar ik kan geen afstand doen van m'n lange hoofdmanen
True, true.quote:Op zondag 13 november 2016 14:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je daar toch moet zijn kom je er vast wel weer terug
Waarom zou het eng zijn?quote:Op zondag 13 november 2016 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Trying. Vind het nog steeds wel doodeng tho.
Beetje a la "wat als ik nou wel hier moet zijn" etc etc. I have no fucking clue what I'm doing
But there's got to be more than just looks, right?quote:
Sure. Pluskut is niet zover van Grunn volgens mijquote:Op zondag 13 november 2016 14:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
True, true.
Kom je wel keertje drankje doen?
Op broodje brie? Neh.quote:Op zondag 13 november 2016 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker kwakje knoflooksaus er overheen.
Ik leg het wel weg.quote:
Ik verkeer niet in de beleving dat bij jou het één het ander uitsluit.quote:Op zondag 13 november 2016 14:11 schreef Dqod het volgende:
But there's got to be more than just looks, right?
#therapysession
Omdat ik eigenlijk altijd wel voor iemand ergens naar toe ben gegaan. Niet dat dat me veel goeds heeft gebracht, maar goed. Nu dus alleen en je hebt hier toch wel wat opgebouwd, zowel leuke als minder leuke dingenquote:
Is te doen ja. Tofquote:Op zondag 13 november 2016 14:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Sure. Pluskut is niet zover van Grunn volgens mij
NEE!quote:Op zondag 13 november 2016 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verkeer niet in de beleving dat bij jou het één het ander uitsluit.
Probably not. Zal wsl eerder een stukje onzekerheid zijn van mezelf. Hoop ik dan maarquote:Op zondag 13 november 2016 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verkeer niet in de beleving dat bij jou het één het ander uitsluit.
Denk het welquote:Op zondag 13 november 2016 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is er de kans dat je je verjaardag in je nieuwe huisje kunt vieren?
Ow op die manier. Ach het stelt echt niets voor hoorquote:Op zondag 13 november 2016 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk altijd wel voor iemand ergens naar toe ben gegaan. Niet dat dat me veel goeds heeft gebracht, maar goed. Nu dus alleen en je hebt hier toch wel wat opgebouwd, zowel leuke als minder leuke dingen
Misschien niet, maar in mijn hoofd is bijna alles een big dealquote:Op zondag 13 november 2016 14:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow op die manier. Ach het stelt echt niets voor hoor
Komt goed schatjequote:Op zondag 13 november 2016 14:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien niet, maar in mijn hoofd is bijna alles een big deal
Spannend.quote:Op zondag 13 november 2016 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk het wel
Ff kijken nog wat ik dan qua kosten kan uitgeven, anders wsl bij ouders thuis.
Ook geen idee wie er willen/kunnen komen tho
Later lach je eromquote:Op zondag 13 november 2016 14:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien niet, maar in mijn hoofd is bijna alles een big deal
Deze hele sc komt dan langsquote:Op zondag 13 november 2016 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk het wel
Ff kijken nog wat ik dan qua kosten kan uitgeven, anders wsl bij ouders thuis.
Ook geen idee wie er willen/kunnen komen tho
Ohja, dat moet ik ook nog eens doen.quote:Op zondag 13 november 2016 14:49 schreef Samzz het volgende:
Zo, toch lekker wat kerstdingetjes opgehangen.
Weirdoquote:Op zondag 13 november 2016 14:49 schreef Samzz het volgende:
Zo, toch lekker wat kerstdingetjes opgehangen.
Whyquote:
Mohhhquote:
Wat is datquote:Op zondag 13 november 2016 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik wacht tot die andere ouwe het land uit is. En dan ga ik de Sostrene Grene leegkopen.
Have funquote:
Weten je buren gelijk wat voor soort volk er over de vloer komt.quote:Op zondag 13 november 2016 14:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mohhh
Ik moet het nog zien, maar het idee is geinig
Ik doe niet aan Sinterklaas. Stomme collectieve leugenquote:Op zondag 13 november 2016 14:56 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben ook traditioneel hoor. Eerst de Sint weer opgemijterd en dan pas de kerstballen onder het stof vandaan.
Net als Kerstquote:Op zondag 13 november 2016 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Sinterklaas. Stomme collectieve leugen.
Dan moet ik het idd hebben van dat soort bezoekjesquote:Op zondag 13 november 2016 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weten je buren gelijk wat voor soort volk er over de vloer komt.
Maar kerst is leuk om de sfeerquote:
Nou ja zegquote:Op zondag 13 november 2016 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Sinterklaas. Stomme collectieve leugen.
Ik doelde ook niet op de kerstmanquote:Op zondag 13 november 2016 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar kerst is leuk om de sfeer. En mijn ouders hebben me nooit wijsgemaakt dat de kerstman bestaat
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |