De collectieve leugen van vrede op aard?quote:
Op zolderquote:Op zondag 13 november 2016 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
Waar is je muts, moppersmurf
Dat kan pas wanneer iedereen innerlijke vrede vindtquote:Op zondag 13 november 2016 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De collectieve leugen van vrede op aard?
Nee, wanneer Toothless weer de alpha is.quote:Op zondag 13 november 2016 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan pas wanneer iedereen innerlijke vrede vindt
/zweef
Toothlessquote:Op zondag 13 november 2016 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, wanneer Toothless weer de alpha is.
Equals inner peace. Dus jaquote:Op zondag 13 november 2016 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, wanneer Toothless weer de alpha is.
quote:Op zondag 13 november 2016 15:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Equals inner peace. Dus ja
Gaat alleen niet gebeuren in ons leventje :$
Nooit meer. Vrede zit niet in de aard van mensenquote:Op zondag 13 november 2016 15:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Equals inner peace. Dus ja
Gaat alleen niet gebeuren in ons leventje :$
Denk het wel, we kunnen er alleen niet meer bij zo onderhandquote:Op zondag 13 november 2016 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit meer. Vrede zit niet in de aard van mensen.
I wanna flyquote:
Nah... Weet nietquote:Op zondag 13 november 2016 15:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk het wel, we kunnen er alleen niet meer bij zo onderhand
Oh daar ben ik vorige week geweestquote:Op zondag 13 november 2016 14:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo'n winkel vol met onzinnige hebbedingetjeshttp://sostrenegrene.com/
Ohja, GoT.quote:
The dragon queen.quote:
Ik weiger te geloven dat minder vrede en meer agressie gelijk staat aan evolutie, dus ik denk dat het alleen wegzakt in tijden waarop imo juist een aanwinst zou zijn.quote:Op zondag 13 november 2016 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah... Weet niet.
Zou wel mooi zijn, tho.
Goed idee, ik zit hier half slaperig op de bank naar de grote verbouwing te kijken. Wat een project, pfffieuw.quote:Op zondag 13 november 2016 15:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat minder vrede en meer agressie gelijk staat aan evolutie, dus ik denk dat het alleen wegzakt in tijden waarop imo juist een aanwinst zou zijn.
Maar goed, het is zondag dus om deze levensvisie helemaal te gaan uitwerken nu; nah
quote:Op zondag 13 november 2016 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De collectieve leugen van vrede op aard?
Zoveel leugens rondom 1 feestdagquote:
Hebben ze toch ook gewoon bij de blokker ofzo?quote:Op zondag 13 november 2016 15:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh daar ben ik vorige week geweestheb ik een enorm pincet gekocht omdat ze dat bij Masterchef ook hebben
Leuk om garnalen mee om te draaien tijdens het bakken
Zal eens naar jouw gr.. nvmquote:Op zondag 13 november 2016 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee, ik zit hier half slaperig op de bank naar de grote verbouwing te kijken. Wat een project, pfffieuw.
Is dit een doodsverwensing aan een mod?quote:
Hehe, leuk filmpje.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben al best een eind gekomen aan mijn nieuwe sjaal. Hopelijk wordt hij heel comfy.
#libelle
Ik weet niet hoe jij deze zin invult waardoor het een doosverwensing zou kunnen zijn? :$quote:Op zondag 13 november 2016 15:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dit een doodsverwensing aan een mod?
Ik ga alles bekijken, omdat ik zo rolquote:Op zondag 13 november 2016 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, leuk filmpje.
Maar ga denk ik seizoen 7 niet bekijken. Misschien later, als dvd set in de aanbieding is ofzo.
quote:Op zondag 13 november 2016 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben al best een eind gekomen aan mijn nieuwe sjaal. Hopelijk wordt hij heel comfy.
#libelle
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Daar kom ik echt nooit.quote:Op zondag 13 november 2016 15:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hebben ze toch ook gewoon bij de blokker ofzo?
Oehh, lekker warmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben al best een eind gekomen aan mijn nieuwe sjaal. Hopelijk wordt hij heel comfy.
#libelle
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Lekker freubelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben al best een eind gekomen aan mijn nieuwe sjaal. Hopelijk wordt hij heel comfy.
#libelle![]()
Na seizoen 4 is alles zoveel slechter geworden. Kan er maar weinig meer van genieten.quote:Op zondag 13 november 2016 15:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga alles bekijken, omdat ik zo rol
Dus het was een impulsaankoopquote:
Oeh, netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben al best een eind gekomen aan mijn nieuwe sjaal. Hopelijk wordt hij heel comfy.
#libelle. Mooie kleur ook!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Snap het.quote:Op zondag 13 november 2016 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na seizoen 4 is alles zoveel slechter geworden. Kan er maar weinig meer van genieten.
Godsammequote:
Ja goede keuzequote:Op zondag 13 november 2016 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, ik was al een tijdje op zoek naar fijne wol, gisteren eindelijk gevonden.
Daarom.quote:Op zondag 13 november 2016 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb me op zich wel vermaakt met seizoen 6. Maar ik zou niet treuren als het ineens stopte ofzo. Ben gewoon niet heel erg emotioneel geinvesteerd in Westeros.
Gelukkig zit er geen invasie van piraten, verkrachters en radicale feministen aan te komen in het echte leven.quote:Op zondag 13 november 2016 15:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Snap het.
Ben zelf te nieuwsgierig naar wat er nog komen gaat, zelfs al zou dat tegenvallen :$
Just like life bro jwz :$
quote:Op zondag 13 november 2016 15:38 schreef Faxie het volgende:
Een bruine trui breien is wel ontspannend ja
Dat zeg je nou wel, maar je moet het nog maar zien jongen!quote:Op zondag 13 november 2016 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom.
De crap heeft de overhand genomen, waardoor het niet meer boeit.
Ach, dan maar meer gamen ipv series.
[..]
Gelukkig zit er geen invasie van piraten, verkrachters en radicale feministen aan te komen in het echte leven.
Bij jou niet toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |