Waarom dan niet drie muren bouwen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, maar meer veiligheid wie wilt dat nou niet?
Weet je wie ook geld durfden in te zetten? De mensen die zeker waren op HC en die hebben verloren. Onderschat hem niet want fool me once shame on you fool me twice shame on mequote:Op vrijdag 11 november 2016 16:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik wil wel voor 100 euro wedden dat Trump geen muur weet te bouwen door het congres te pesten.
Het mag van mij wel hoor. Ik zeg daar alleen maar dat de Mexicanen daar niet blij mee zullen zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:51 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Waarom zou de VS geen muur mogen hebben? Ik snap het echt niet.
Het is ineffectief.. nou dan komen ze daar over een paar jaar achter.
Precies die hebben vaak meerdere presidenten zien komen en gaan dus die kunnen gemakkelijk hun hakken in het zand zetten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Denk je dat het Congres bestaat uit een stapel kinderen die heel bang worden als Trump iets gemeens over ze zegt ofzo? Dat zijn gewoon mensen met jarenlange politieke ervaring. Alsof die zich laten wegpesten door Trump.
Omdat er geen probleem is bij de Canadese grens maar wel bij de Mexicaansequote:Op vrijdag 11 november 2016 16:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom dan niet drie muren bouwen?
Jep in de primaries waren er ook 17 geweldige kandidaten met jarenlange politieke ervaring.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Denk je dat het Congres bestaat uit een stapel kinderen die heel bang worden als Trump iets gemeens over ze zegt ofzo? Dat zijn gewoon mensen met jarenlange politieke ervaring. Alsof die zich laten wegpesten door Trump.
Oh ja, en reparaties aan de muur, want tunnels bouwen + stukken opblazen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:51 schreef Mykonos het volgende:
[..]
+ hoe effectief gaat die muur zijn? Er zijn nog wel andere manieren om het land in te komen.
John Oliver heeft dat plan destijds vrij effectief met de grond gelijk gemaakt:
Je begrijpt dat primaries heel anders zijn dan daadwerkelijk regeren, toch?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:52 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Jep in de primaries waren er ook 17 geweldige kandidaten met jarenlange politieke ervaring.
Nogmaals ik ben geen blinde Trump supporter.
Ik zie gewoon dat hij een master marketer en manipulator is die vaak buiten conventionele manieren om zijn dingen gedaan kan krijgen. Ik zie niet in waarom ik hem zou moeten onderschatten.
Waarom? Voor Mexico is het toch geweldig dat er misschien minder mensen zullen emigreren naar de VS?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het mag van mij wel hoor. Ik zeg daar alleen maar dat de Mexicanen daar niet blij mee zullen zijn.
Van mij mag het.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:51 schreef studentje7 het volgende:
[..]
heel duur experimentjequote:Het is ineffectief.. nou dan komen ze daar over een paar jaar achter.
Wat een drogredenatie. 'Moord verbieden? Alsof alle onveiligheid te danken is aan moord'quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat zij een muur hebben met andere landen wil natuurlijk niet zeggen dat ze het opeens prima vinden als Amerika dit doet.
Rechtszaken omdat veel grond over privé-gebied loopt, en door een indianenreservaat trouwens. Daarnaast vast een een paar activisten die rechtszaken beginnen om ze lastig te vallen.
Dat jij zegt dat het grensbewaking is wil natuurlijk niet zeggen dat het geen afbreuk aan je imago kan doen.
'Prijs voor veiligheid'? Alsof alle onveiligheid te danken is aan illegale Mexicanen.
Ja dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je begrijpt dat primaries heel anders zijn dan daadwerkelijk regeren, toch?
Ja goh, natuurlijk zegt hij dat.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:53 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens waarom doen we hier alsof Trump en de republikeinen ruzie gaan krijgen?Paul Ryan heeft gisteren al gezegd dat vanaf dag 1 ze beiden met plezier gaan samenwerken.
Het is toch fantastisch, de Rijdende Rechter in het groot! Trump heeft goud in handen voor een nieuwe TV-show.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:51 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Het is ineffectief.. nou dan komen ze daar over een paar jaar achter.
Ja? Oké? Je punt?quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja goh, natuurlijk zegt hij dat.
Infrastructuur uitgaven. Afstandelijk buitenlands beleid. Zijn zo al twee dingen waar de Republikeinse congers leden niet bekend om staan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:53 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens waarom doen we hier alsof Trump en de republikeinen ruzie gaan krijgen?Paul Ryan heeft gisteren al gezegd dat vanaf dag 1 ze beiden met plezier gaan samenwerken.
Ik denk dat tweets als 'low energy Congres! Won't let me build wall! Sad! #rigged #draintheswamp' best leuk gaan klinken, maar geen moer doet voor zijn kansen om die muur te bouwen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:54 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp is.
En ik denk dat Trumps straatslimheid en zijn manipulatietalent hem ook bij regeren goed van pas gaat komen.
Ja en er waren ook mensen die geld durfden in te zetten op 7-1.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Weet je wie ook geld durfden in te zetten? De mensen die zeker waren op HC en die hebben verloren. Onderschat hem niet want fool me once shame on you fool me twice shame on me
Dacht je dat hij zou zeggen:quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:53 schreef vigen98 het volgende:
Nee, geen ervaring. Ook daarin zal men proberen te automatiseren wat maar kan, want dat betekent kostenbesparing.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar heb je ook ervaring met (of kennis over) automatisering in schalieboren en kolenwinning + exploitatie? Gevoelsmatig denk ik dat de IT-revolutie daar minder impact heeft. Plus dat het om untapped reserves gaat, dus er komen hoe dan ook banen bij (alleen waarschijnlijk niet zo veel als The Donald voorspiegelt)
Dat je eerst wel even mag afwachten wat er gebeurt als ze Donald een keer zijn zin niet direct geven.quote:
Haal het kadaster er maar bij, het zou wat zijn als die muur 5 cm over de erfgrens stond en verplaatst moet worden!quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:55 schreef jantje1234 het volgende:
[..]
Het is toch fantastisch, de Rijdende Rechter in het groot! Trump heeft goud in handen voor een nieuwe TV-show.
En die 17 kandidaten heeft hij weten te verslaan door meer stemmen te krijgen. Politici verslaan in een voorverkiezing is heel wat anders dan politici ervan overtuigen om voor jouw plannen te stemmen. Hij heeft Republikeinse kiezers overtuigt, niet z'n tegenstanders. Die vergelijking slaat dus eigenlijk nergens op.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:52 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Jep in de primaries waren er ook 17 geweldige kandidaten met jarenlange politieke ervaring.
Nogmaals ik ben geen blinde Trump supporter.
Ik zie gewoon dat hij een master marketer en manipulator is die vaak buiten conventionele manieren om zijn dingen gedaan kan krijgen. Ik zie niet in waarom ik hem zou moeten onderschatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |