abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166582220
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:48 schreef Nintex het volgende:

[..]

Volgens mij zijn protestjes en incidenten bij iedere hard bevochten verkiezingsuitslag wel vaste prik. Genoeg linkse clubjes die voor geld de straat op gaan of klootzakken die mensen in elkaar slaan. Daar heeft de verkiezing van Donald weinig mee te maken.
Ik denk dat er best wat mensen zijn die het idee hebben dat, omdat Trump al die Mexicanen en moslims het land uit wil gooien, het opeens toegestaan is om racistische uitspraken te doen. Niet dat er dus een heleboel nieuwe racisten bijkomen ofzo, maar dat zijn verkiezing het ze eerder doet uiten.

Zie bijvoorbeeld ook de alt-right, white supremacy en KKK die hem steunen. Die doen dat ook grotendeels (en in het geval van de laatste twee uitsluitend) om zijn beleid rondom buitenlanders.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166582255
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat er best wat mensen zijn die het idee hebben dat, omdat Trump al die Mexicanen en moslims het land uit wil gooien, het opeens toegestaan is om racistische uitspraken te doen. Niet dat er dus een heleboel nieuwe racisten bijkomen ofzo, maar dat zijn verkiezing het ze eerder doet uiten.

Zie bijvoorbeeld ook de alt-right, white supremacy en KKK die hem steunen. Die doen dat ook grotendeels (en in het geval van de laatste twee uitsluitend) om zijn beleid rondom buitenlanders.
Maar hij wil helemaal niet Mexicanen en moslims het land uitgooien.
pi_166582257
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Daar zijn wetten voor en politie. Hate crimes worden keihard bestraft, als je denkt dat je een zwarte kerk in de fik kan steken, omdat Trump gekozen is ben je niet goed in je bovenkamer.

Ze vieren 2 weken feest dan is het wel weer voorbij. Engeland zou ook een racistisch bolwerk zijn na Brexit. Heb ik weinig van gemerkt. Althans. na 2 weken gaven de linkse huilers het op.
pi_166582276
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:52 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Maar hij wil helemaal niet Mexicanen en moslims het land uitgooien.
Dat is het punt niet, het punt is dat dit soort figuren wel denken dat hij dat wil.
  vrijdag 11 november 2016 @ 13:53:49 #180
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166582281
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:50 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik pas me alleen maar aan aan de gekozen kandidaat, hoor.
Nou erg constructief allemaal.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166582298
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is het punt niet, het punt is dat dit soort figuren wel denken dat hij dat wil.
Is ook maar een minimaal deel.
pi_166582320
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:52 schreef Nintex het volgende:

[..]

Daar zijn wetten voor en politie. Hate crimes worden keihard bestraft, als je denkt dat je een zwarte kerk in de fik kan steken, omdat Trump gekozen is ben je niet goed in je bovenkamer.
Dit is een behoorlijke open deur.

quote:
Ze vieren 2 weken feest dan is het wel weer voorbij. Engeland zou ook een racistisch bolwerk zijn na Brexit. Heb ik weinig van gemerkt. Althans. na 2 weken gaven de linkse huilers het op.
Dat gaan we zien, het zal een beetje afhankelijk zijn van zijn beleid denk ik. Ik blijf er toch bij dat de verkiezing van Trump bepaalde dubieuze figuren wel wat meer zelfvertrouwen heeft gegeven om zich als dubieus figuur te uiten.
pi_166582328
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:53 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Nou erg constructief allemaal.
Altijd gezeur dat buitenlanders zich niet aanpassen waar ze wonen, doe ik het hier, is het niet constructief. Het is ook nooit goed.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166582329
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:54 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Is ook maar een minimaal deel.
Dat klopt, ik zeg ook nergens dat het om miljoenen mensen gaat ofzo.
pi_166582337
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:50 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik pas me alleen maar aan aan de gekozen kandidaat, hoor.
En aan mensen die oude van dagen in elkaar slaan
pi_166582350
Steve Bannon als chief of staff :o

The comeback of Sarah Palin, wat een circus wordt dit.
  vrijdag 11 november 2016 @ 13:56:31 #187
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166582355
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:46 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, omdat Trump op sommige punten het best met hun eens kan worden. Hoewel Lyin' Ted geen match is voor Donald Trump. Ted kan net als Pence zijn wagon beter koppelen aan de Trump Train.
Ted Cruz is denk ik niet zo pragmatisch
pi_166582368
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Had die man maar niet moeten lopen pranken. De sukkel. Allemaal geacteerd overigens.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166582375
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat worden mooie jaren.

Nee, jij behoort tot het kamp van de slechteriken! Nee, jij! Nee, jij!

Godzijdank woon ik niet in de States.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 11 november 2016 @ 13:58:39 #190
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_166582403
Het is m.i. trouwens helemaal geen kwestie van links en rechts. Het gaat om Have's en Have Not's, waarbij je niet de fout moet maken te denken dat de groep Have Not's alleen maar bestaat uit werkloze bedelaars. Ook gewone mensen met een baan (of 3 in de VS) behoren tot de Have Not's. Mensen die nu nog net het hoofd boven water kunnen houden, maar steeds minder zekerheid hebben dat ze dat in de toekomst ook nog lukt. Mensen die zich afvragen of hun kinderen überhaupt nog kans hebben op een enigszins comfortabel leven. Want goede banen verdwijnen onder invloed van technologische vernieuwing en er komt niets voor in de plaats.

Dit is natuurlijk overal in de wereld aan de gang en 'links' biedt tot nu toe nergens oplossingen om de systeemfout te herstellen. Nee, je kunt globalisering en technologische vooruitgang niet terugdraaien, maar dan moet je dus met andere ideeën komen. Dan moet je met plannen komen die ervoor zorgen dat mensen niet constant bang hoeven te zijn om in de goot te belanden omdat ze hun klotebaan en alles waar ze jaren voor gewerkt hebben plotseling kwijt zijn. Als je dat niet doet, dan keert de democratie zich uiteindelijk tegen je en dat is precies wat er nu gebeurd is.

Nee, Trump gaat dit ook niet oplossen. Trump is slechts die molotovcocktail waar sommigen al voor gewaarschuwd hadden.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_166582404
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:56 schreef fliert het volgende:
Steve Bannon als chief of staff :o

The comeback of Sarah Palin, wat een circus wordt dit.
Zou in ieder geval geen establishment-keuze zijn, dat geef ik hem na.
pi_166582408
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat worden mooie jaren.

Nee, jij behoort tot het kamp van de slechteriken! Nee, jij! Nee, jij!

Godzijdank woon ik niet in de States.
Gelukkig doe ik niet letterlijk aan moddergooien:

Arm_nuke twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 13:51:06 Fasco-liberal pride: Anti-Trump protester drops her pants, craps, PICKS IT UP, and then wipes it on a Trump sign.… https://t.co/Of8hT9ZXEB reageer retweet
pi_166582443
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:58 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Arm_nuke twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 13:51:06 Fasco-liberal pride: Anti-Trump protester drops her pants, craps, PICKS IT UP, and then wipes it on a Trump sign.… https://t.co/Of8hT9ZXEB reageer retweet
Dat filmpje :D .
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2016 @ 14:00:41 #194
230491 Zith
pls tip
pi_166582450
Haha die OMG met een nervous break-down _O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_166582476
Dit al gepost?

pi_166582491
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 14:00 schreef Zith het volgende:
Haha die OMG met een nervous break-down _O-
Niks breakdown. Aanpassen aan nieuwe tijden. Pussies grabben, woohoo! Ken jij nog iemand?
pi_166582498
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:58 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Vies.

Dat maakt je overigens niet direct fascistisch, maar goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166582510
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 november 2016 13:58 schreef Jane het volgende:

Nee, Trump gaat dit ook niet oplossen. Trump is slechts die molotovcocktail waar sommigen al voor gewaarschuwd hadden.
Trump heeft wel een aantal korte termijn oplossingen. Grote projecten als vliegveld renovaties, bruggen en andere infrastructuur kunnen voor veel banen zorgen.
pi_166582537
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2016 14:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vies.

Da's kunst, maar snappen veel mensen niet. :'(.
pi_166582545
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2016 14:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vies.

Over het algemeen, als je de verdeeldheid in het land ziet en de grootte van de protests (100.000 in new york) gaat het allemaal nog best vreedzaam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')