Ik denk dat er best wat mensen zijn die het idee hebben dat, omdat Trump al die Mexicanen en moslims het land uit wil gooien, het opeens toegestaan is om racistische uitspraken te doen. Niet dat er dus een heleboel nieuwe racisten bijkomen ofzo, maar dat zijn verkiezing het ze eerder doet uiten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:48 schreef Nintex het volgende:
[..]
Volgens mij zijn protestjes en incidenten bij iedere hard bevochten verkiezingsuitslag wel vaste prik. Genoeg linkse clubjes die voor geld de straat op gaan of klootzakken die mensen in elkaar slaan. Daar heeft de verkiezing van Donald weinig mee te maken.
Maar hij wil helemaal niet Mexicanen en moslims het land uitgooien.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat er best wat mensen zijn die het idee hebben dat, omdat Trump al die Mexicanen en moslims het land uit wil gooien, het opeens toegestaan is om racistische uitspraken te doen. Niet dat er dus een heleboel nieuwe racisten bijkomen ofzo, maar dat zijn verkiezing het ze eerder doet uiten.
Zie bijvoorbeeld ook de alt-right, white supremacy en KKK die hem steunen. Die doen dat ook grotendeels (en in het geval van de laatste twee uitsluitend) om zijn beleid rondom buitenlanders.
Daar zijn wetten voor en politie. Hate crimes worden keihard bestraft, als je denkt dat je een zwarte kerk in de fik kan steken, omdat Trump gekozen is ben je niet goed in je bovenkamer.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat er best wat mensen zijn die het idee hebben dat, omdat Trump al die Mexicanen en moslims het land uit wil gooien, het opeens toegestaan is om racistische uitspraken te doen. Niet dat er dus een heleboel nieuwe racisten bijkomen ofzo, maar dat zijn verkiezing het ze eerder doet uiten.
Zie bijvoorbeeld ook de alt-right, white supremacy en KKK die hem steunen. Die doen dat ook grotendeels (en in het geval van de laatste twee uitsluitend) om zijn beleid rondom buitenlanders.
Dat is het punt niet, het punt is dat dit soort figuren wel denken dat hij dat wil.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar hij wil helemaal niet Mexicanen en moslims het land uitgooien.
Nou erg constructief allemaal.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:50 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik pas me alleen maar aan aan de gekozen kandidaat, hoor.
Is ook maar een minimaal deel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, het punt is dat dit soort figuren wel denken dat hij dat wil.
Dit is een behoorlijke open deur.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
Daar zijn wetten voor en politie. Hate crimes worden keihard bestraft, als je denkt dat je een zwarte kerk in de fik kan steken, omdat Trump gekozen is ben je niet goed in je bovenkamer.
Dat gaan we zien, het zal een beetje afhankelijk zijn van zijn beleid denk ik. Ik blijf er toch bij dat de verkiezing van Trump bepaalde dubieuze figuren wel wat meer zelfvertrouwen heeft gegeven om zich als dubieus figuur te uiten.quote:Ze vieren 2 weken feest dan is het wel weer voorbij. Engeland zou ook een racistisch bolwerk zijn na Brexit. Heb ik weinig van gemerkt. Althans. na 2 weken gaven de linkse huilers het op.
Altijd gezeur dat buitenlanders zich niet aanpassen waar ze wonen, doe ik het hier, is het niet constructief. Het is ook nooit goed.quote:
Dat klopt, ik zeg ook nergens dat het om miljoenen mensen gaat ofzo.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:54 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Is ook maar een minimaal deel.
En aan mensen die oude van dagen in elkaar slaanquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:50 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik pas me alleen maar aan aan de gekozen kandidaat, hoor.
Ted Cruz is denk ik niet zo pragmatischquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:46 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, omdat Trump op sommige punten het best met hun eens kan worden. Hoewel Lyin' Ted geen match is voor Donald Trump. Ted kan net als Pence zijn wagon beter koppelen aan de Trump Train.
Had die man maar niet moeten lopen pranken. De sukkel. Allemaal geacteerd overigens.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En aan mensen die oude van dagen in elkaar slaan
Dat worden mooie jaren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En aan mensen die oude van dagen in elkaar slaan
Zou in ieder geval geen establishment-keuze zijn, dat geef ik hem na.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:56 schreef fliert het volgende:
Steve Bannon als chief of staff![]()
The comeback of Sarah Palin, wat een circus wordt dit.
Gelukkig doe ik niet letterlijk aan moddergooien:quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat worden mooie jaren.
Nee, jij behoort tot het kamp van de slechteriken! Nee, jij! Nee, jij!
Godzijdank woon ik niet in de States.
twitter:Arm_nuke twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 13:51:06Fasco-liberal pride: Anti-Trump protester drops her pants, craps, PICKS IT UP, and then wipes it on a Trump sign.… https://t.co/Of8hT9ZXEB reageer retweet
Dat filmpjequote:Op vrijdag 11 november 2016 13:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik niet letterlijk aan moddergooien:twitter:Arm_nuke twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 13:51:06Fasco-liberal pride: Anti-Trump protester drops her pants, craps, PICKS IT UP, and then wipes it on a Trump sign.… https://t.co/Of8hT9ZXEB reageer retweet
Niks breakdown. Aanpassen aan nieuwe tijden. Pussies grabben, woohoo! Ken jij nog iemand?quote:
Vies.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik niet letterlijk aan moddergooien:twitter:Arm_nuke twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 13:51:06Fasco-liberal pride: Anti-Trump protester drops her pants, craps, PICKS IT UP, and then wipes it on a Trump sign.… https://t.co/Of8hT9ZXEB reageer retweet
Trump heeft wel een aantal korte termijn oplossingen. Grote projecten als vliegveld renovaties, bruggen en andere infrastructuur kunnen voor veel banen zorgen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:58 schreef Jane het volgende:
Nee, Trump gaat dit ook niet oplossen. Trump is slechts die molotovcocktail waar sommigen al voor gewaarschuwd hadden.
Da's kunst, maar snappen veel mensen niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vies.
Dat maakt je overigens niet direct fascistisch, maar goed.
Over het algemeen, als je de verdeeldheid in het land ziet en de grootte van de protests (100.000 in new york) gaat het allemaal nog best vreedzaam.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vies.
Dat maakt je overigens niet direct fascistisch, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |