Ik betwijfel of de figuren die vooraan staan om 'morele superioriteit' te claimen nu ook vooraan staan om Trump-poppen op te hangen. Ik denk dat het voornamelijk uitschot is dat dit soort dingen doet, dat heb je aan beide kanten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Mijn punt is dat het nu gedaan wordt door mensen die steeds de morele superioriteit claimen.
En voor de zekerheid nog maar even deze disclaimer: Ik ben geen Trump-aanhanger. Voor mij was Bernie Sanders de enige fatsoenlijke kandidaat deze verkiezingen.
Botoxkoppen en siliconen, je moet er van houden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Trump, hij kijkt naar Melanie en niet naar Michelle op een dagelijkse basis.
Makkelijke keuze.
Mooier dan Michelle? Ja, daar is weinig voor nodig.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij hebt veel mooiere vrouwen dan een van beide aan de haak geslagen?
Dat vind ik wel meevallen, ik vind die opgetrokken chirurgiekop van Melania maar engquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Trump, hij kijkt naar Melanie en niet naar Michelle op een dagelijkse basis.
Makkelijke keuze.
Waarom?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:37 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk meer bijzonder dat Michelle 1st lady kon worden.
Ik vind niet dat je het moet vergoelijken als het 'jouw' kant is die het doet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige dat je kan zeggen dat ze anti Trump zijn.
Ah, en dat maakt het in een keer allemaal oke?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige dat je kan zeggen dat ze anti Trump zijn.
Eerste zwarte self made vrouw als first lady.quote:
Dat staat er niet. Wat er staat is dat je niet kunt concluderen dat mensen die 'morele superioriteit' claimen nu opeens Trump-poppen aan het ophangen zijn. Je kunt alleen concluderen dat ze een hekel aan Trump hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, en dat maakt het in een keer allemaal oke?
Lekker makkelijk.
Het is "mijn" kant niet en ik vergoeilijk niets. En dan niet als dom weggezet willen worden, dat wordt wel lastig zo.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je het moet vergoelijken als het 'jouw' kant is die het doet.
Je hebt gelijk, maar dan moeten 'wij' ook ophouden met roepen dat 'alle Trump-stemmers racisten zijn'. Bijvoorbeeld. Of seksisten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de figuren die vooraan staan om 'morele superioriteit' te claimen nu ook vooraan staan om Trump-poppen op te hangen. Ik denk dat het voornamelijk uitschot is dat dit soort dingen doet, dat heb je aan beide kanten.
Ik bedoel, er hebben ruim 60 miljoen mensen op Clinton gestemd. Doen alsof die dat allemaal hebben gedaan om dezelfde redenen en dat ze zich allemaal hetzelfde gedragen is een opmerkelijke keuze.
Dat alle Trump-stemmers racisten en seksisten zijn zegt niemand, behalve mensen die graag denken dat dat gezegd wordt. Wel denk ik dat het percentage racisten en seksisten onder Trump-stemmers hoger ligt dan onder die van Clinton. Niet zo gek ook, want waarom zou een seksist op een vrouw stemmen en een racist niet op iemand die een grote muur tegen de buut'nlanders neer wil zetten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar dan moeten 'wij' ook ophouden met roepen dat 'alle Trump-stemmers racisten zijn'. Bijvoorbeeld. Of seksisten.
Ik begon met te zeggen dat ik me erger aan mensen die nu geschokt zijn dat zoveel mensen op Trump gestemd hebben. Die mensen hoor je dan de conclusie trekken dat er 'blijkbaar meer racisten en seksisten zijn dan we dachten'. Dan snap je er dus niets van.
Ik hoop alleen maar dat steeds meer mensen wel gaan inzien dat Trumps verkiezing geen verrassing is en dat er politieke leiders opstaan - overal - die wel serieus met goede oplossingen komen voor de gevolgen van de globalisering enz.. Want tenzij je een dictatuur wilt instellen en mensen hun stemrecht ontneemt, is het geen optie om een groot deel van je bevolking steeds armer en onzekerder van hun levensomstandigheden te maken.
Wat een held.quote:
Oh, natuurlijk heeft Trump niet de goede oplossingen! En natuurlijk heeft hij ook de echte racisten naar zich toe getrokken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat alle Trump-stemmers racisten en seksisten zijn zegt niemand, behalve mensen die graag denken dat dat gezegd wordt. Wel denk ik dat het percentage racisten en seksisten onder Trump-stemmers hoger ligt dan onder die van Clinton. Niet zo gek ook, want waarom zou een seksist op een vrouw stemmen en een racist niet op iemand die een grote muur tegen de buut'nlanders neer wil zetten.
Of de plannen van Trump 'goede oplossingen' zijn valt verder nog behoorlijk over te discussiëren. Persoonlijk denk ik dat het veel mensen tegen zal vallen hoe anti-establishment Trump eigenlijk blijkt te zijn, maar goed, dat gaan we allemaal meemaken als hij eenmaal aan het werk is.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat alle Trump-stemmers racisten en seksisten zijn zegt niemand, behalve mensen die graag denken dat dat gezegd wordt. Wel denk ik dat het percentage racisten en seksisten onder Trump-stemmers hoger ligt dan onder die van Clinton. Niet zo gek ook, want waarom zou een seksist op een vrouw stemmen en een racist niet op iemand die een grote muur tegen de buut'nlanders neer wil zetten.
Of de plannen van Trump 'goede oplossingen' zijn valt verder nog behoorlijk over te discussiëren. Persoonlijk denk ik dat het veel mensen tegen zal vallen hoe anti-establishment Trump eigenlijk blijkt te zijn, maar goed, dat gaan we allemaal meemaken als hij eenmaal aan het werk is.
Quote van een van mijn facebook vrienden. En zo heb ik er nog wel veel meer. Het wordt echt heel veel gezegd hoor.quote:If you voted for Trump, you should be ashamed of yourselves. No rational person could vote for such a person, and disregard these IMPORTANT aspects. Trump just helps expose hidden racist and sexist sentiments. I don't care how much you claim not to be, your vote for Trump tells me who you are as a person. I see who you are, and I'm disappointed.
maar ook niet door iedereen, dat is het punt wederzijdsquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[..]
Quote van een van mijn facebook vrienden. En zo heb ik er nog wel veel meer. Het wordt echt heel veel gezegd hoor.
Ja oke, er zijn altijd een paar mensen die doorslaan. Laat ik er van maken 'zegt bijna niemand'.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[..]
Quote van een van mijn facebook vrienden. En zo heb ik er nog wel veel meer. Het wordt echt heel veel gezegd hoor.
Ja, ok, niet iedereen. Maar het is wel iets dat speelt bij een groep mensen en dus niet niemand. Vooral millennial SJWs.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:34 schreef Re het volgende:
[..]
maar ook niet door iedereen, dat is het punt wederzijds
Dat was niet míjn punt, iig, en volgens mij heb ik dat ook nergens gezegd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:34 schreef Re het volgende:
[..]
maar ook niet door iedereen, dat is het punt wederzijds
Ik zit helemaal te shaken. Ik kom nergens Trumpstemmers tegen in Nederland, maar ik moet iemand slaan, want ik ben links.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:56 schreef Re het volgende:
nou ja er wordt hier ook net gedaan of elke clintonadept trump fans in elkaar slaat en masse .. daar stapt men blijkbaar niet zo makkelijk overheen als dat er wordt gezegd dat onder trump fans een groep zit die gedreven wordt door haat richting alles wat niet straight blank is.
links of rechtsom is het land tot op het bot verdeeld en daar gaat 0,0 verandering in komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |