Wat is je punt? Maakt dat het oké?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Geen idee, even opzoeken wat de reactie hierop was denk ik:
[ afbeelding ]
Mooi plaatje .....Halloween?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Geen idee, even opzoeken wat de reactie hierop was denk ik:
[ afbeelding ]
Nou ja eigenlijk zit er wat dat betreft ook niet zo heel veel verschil tussen de Amerikaanse reli fundamentalisten (die akelig genoeg meer macht hebben gekregen in het congres) en de fundamentalistische moslims.quote:
Scherp.quote:
Nee, maar als je wilt weten wat ze zeggen als het andersom is kan je die reacties opzoeken.quote:
Wat vindt men in Slovenië eigenlijk van Trump?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:28 schreef crystal_meth het volgende:
Vraag me af wat Trump's vrouw van de overwinning vindt. Heb niet de indruk dat die graag First Lady wilde worden.
Allemaal leuk en aardig maar de mensen die roepen dat mensen niet zo snel beledigd moeten zijn zijn zelf vaak nogal lichtgeraakt.quote:
Heb je het wel bekeken? Dat is namelijk niet echt het punt wat ze maken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar de mensen die roepen dat mensen niet zo snel beledigd moeten zijn zijn zelf vaak nogal lichtgeraakt.
Mijn punt is dat het nu gedaan wordt door mensen die steeds de morele superioriteit claimen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, maar als je wilt weten wat ze zeggen als het andersom is kan je die reacties opzoeken.
The American Dream!quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:30 schreef Kaji het volgende:
Toch wel bijzonder trouwens, je wordt geboren als arm meisje in een Oostblokgat en 46 jaar later zit je in het Witte Huis.
Volgens mij is het enige dat je kan zeggen dat ze anti Trump zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Mijn punt is dat het nu gedaan wordt door mensen die steeds de morele superioriteit claimen.
Ik vind het eigenlijk meer bijzonder dat Michelle 1st lady kon worden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:30 schreef Kaji het volgende:
[..]
Wat vindt men in Slovenië eigenlijk van Trump?
Toch wel bijzonder trouwens, je wordt geboren als arm meisje in een Oostblokgat en 46 jaar later zit je in het Witte Huis.
In het voordeel van wie dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het contrast qua schoonheid is wel opmerkelijk.
Zou ze allebei wel ...quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij hebt veel mooiere vrouwen dan een van beide aan de haak geslagen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Trump, hij kijkt naar Melanie en niet naar Michelle op een dagelijkse basis.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In het voordeel van wie dan eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |