Die millennials zijn gewoon te stom voor woorden. De hele map was blauw geweest als ze massaal waren komen stemmen. En nu doen ze huilie huiliequote:Op vrijdag 11 november 2016 13:24 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Huilende liberals voor een 3e dag op rij.
Neem een voorbeeld aan Colbert, Obama en ja, zelfs Clinton. Zie het als een rallying cry om het over 4 jaar beter te doen en leer van je fouten.
Altijd minimaal één persoon aannemen die nog dommere dingen zegt dan jij zelf, is mijn devies.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is zo, iemand moet de pispaal van zijn kabinet worden.
11 procent van de milennials kwam opdagen zag ikquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Die millennials zijn gewoon te stom voor woorden. De hele map was blauw geweest als ze massaal waren komen stemmen. En nu doen ze huilie huilie
Gan dan stemmen domme mutsjes
Nou, zo'n vaart zal dat ook niet gelopen hebben hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Die millennials zijn gewoon te stom voor woorden. De hele map was blauw geweest als ze massaal waren komen stemmen. En nu doen ze huilie huilie
Helemaal mee eens. Ik weet ook niet of ik hem geschikt vind voor die positie, ik vind hem alleen een baas met een boodschap waar ze iets mee kunnen al samenleving daar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zijn van een extreme baas je direct geschikt maakt voor een dergelijke positie, maar goed, ik zou het wel een dappere keuze vinden.
Trol?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja want de gevangenispopulatie is nog niet groot genoeg daar of zo?
Degenen die huilen hebben gestemd toch?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Duidelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat hele kabinet, de tot nu toe genoemde namen dan, heeft er wel veel van weg ja
Zijn policies wijzen Trump aan als een veel grotere vriend van wallstreet. Hij wil al die vervelende regeltjes voor banken en bedrijven weer opheffen en dereguleren + belastingverlaging.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:48 schreef Jane het volgende:
Maar denk je nou echt dat als Trump zijn beloftes niet waar kan maken (en die kans is groot), dat mensen dan de volgende keer als makke schapen toch weer op een Hillary-kloon gaan stemmen? Iemand die Wall Street bedient? Ik denk het niet. Het is echt belangrijk dat er een fatsoenlijk alternatief komt.
Zestig miljardquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:41 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zijn policies wijzen Trump aan als een veel grotere vriend van wallstreet. Hij wil al die vervelende regeltjes voor banken en bedrijven weer opheffen en dereguleren + belastingverlaging.
Policy-wise (handhaven financiele regels + verhoging belasting voor rijken) was Clinton veel meer anti-Wallstreet, hoe zeer ze ook 'in de zak van wallstreet zit'. Vergeet niet dat Trump zelf grootkapitaal is en zijn hele leven lang in het teken stond van zelfverrijking. Ga er maar vanuit dat de dollartekentjes al in zijn ogen staan. Hij kan immers nu policies najagen die zijn bedrijven bevoordelen. Flinke infrastructuurprojecten + belastingverlaging bijv.
Wilde Obama overigens ook. 60 miljard investering in infrastructuur. Werd geblokkeerd door de GOP. Benieuwd wat de GOP nu doet.
Dat ligt er maar net aan welke millennials je het over hebt. Van de blanke millennials hebben er meer op Trump gestemd dan op Hillary.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar 10 procent is wel erg weinig, las dat het tijdens obama 50 procent was.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan welke millennials je het over hebt. Van de blanke millennials hebben er meer op Trump gestemd dan op Hillary.
Sowieso nogal flauw om over zo'n groep te praten alsof ze allemaal huilie huilie doen, allemaal niet zijn komen stemmen en allemaal democraat zijn. Zijn allemaal stom die millennials. Uhu, natuurlijk.
Dat snap ik wel, maar Wall Street zelf had véél liever Clinton dan Trump. Daar gaat het om. "Voting for the enemy of my enemies", zoals Michael Moore het zo treffend zei.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:41 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zijn policies wijzen Trump aan als een veel grotere vriend van wallstreet. Hij wil al die vervelende regeltjes voor banken en bedrijven weer opheffen en dereguleren + belastingverlaging.
Policy-wise (handhaven financiele regels + verhoging belasting voor rijken) was Clinton veel meer anti-Wallstreet, hoe zeer ze ook 'in de zak van wallstreet zit'. Vergeet niet dat Trump zelf grootkapitaal is en zijn hele leven lang in het teken stond van zelfverrijking. Ga er maar vanuit dat de dollartekentjes al in zijn ogen staan. Hij kan immers nu policies najagen die zijn bedrijven bevoordelen. Flinke infrastructuurprojecten + belastingverlaging bijv.
Ja maar dat is alleen omdat Trump nogal als slecht word gezien voor de economie.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar Wall Street zelf had véél liever Clinton dan Trump. Daar gaat het om. "Voting for the enemy of my enemies", zoals Michael Moore het zo treffend zei.
Ik denk dat je in het algemeen kunt stellen dat geen van beide kandidaten veel enthousiasme wist op te wekken bij millennials.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar 10 procent is wel erg weinig, las dat het tijdens obama 50 procent was.
Daar ligt ook de grote kans voor de democraten. Probeer Trump en Paul Ryan tegen elkaar uit te spelen door hem aan die beloftes te gaan houden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zestig miljard. Kinderspel. Onze vriend Donald gaat er een biljoen voor uittrekken.*
Disclaimer: dit is geen grap, dit is echt een plan.
Denk eerder dat ze voor stabiliteit gingen. Dat vindt Wallstreet het allerbelangrijkste. Toevallig was Clinton stabiliteit, alhoewel zij qua policies waarschijnlijk strenger zou zijn dan de GOP.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar Wall Street zelf had véél liever Clinton dan Trump. Daar gaat het om. "Voting for the enemy of my enemies", zoals Michael Moore het zo treffend zei.
Lijkt mij onzin. In beide verkiezingen maakte de groep 18 tot 29-jarigen 19% van het aantal stemmers uit, in de groep 30-44 was het 25% tegen 27% in 2012.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Uiteraard, aangezien Trump een groot vraagteken is en daar houden ze bij wallstreet ook niet vanquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:44 schreef Jane het volgende:
[..]
oh 19 procentquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Lijkt mij onzin. In beide verkiezingen maakte de groep 18 tot 29-jarigen 19% van het aantal stemmers uit, in de groep 30-44 was het 25% tegen 27% in 2012.
Alleen maakt het kiessysteem van de VS dat opkomstcijfers zonder context mijns inziens niet zo veel zeggen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ryan uit te spelen? Ryan heeft geen keuze. Hij lijkt nu als een idioot door Trump niet officieel te hebben gesteund en daar zal hij problemen mee krijgen. Vergeet niet, het is makkelijk Ryan te vervangen dan Trump. Om gezichtsverlies te beperken moet hij wel Trump gaan steunen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar ligt ook de grote kans voor de democraten. Probeer Trump en Paul Ryan tegen elkaar uit te spelen door hem aan die beloftes te gaan houden.
Weinig zeggend plaatje. Het is uiteraard zeker roder geworden, maar de counties zijn bij vrijwel elke verkiezing in grote meerderheid rood gekleurd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |