abonnement Unibet Coolblue
pi_173772641
Ik kijk nu. _O_ _O_
pi_173775104
THEY TUK UR JOBBSSS
pi_173777100
Meh.
Wel wat meer vertrouwen in dit seizoen, aangezein ze weer voor losse epsiodes gaan.
pi_173777614
Werd er niet warm of koud van -O- Ik hoop dat ze het briljante randje waar de grappen op zaten een aantal jaar geleden, weer terug weten te vinden. Ik kijk wel enorm uit naar de game *O*
pi_173777627
Ik moet er ook nog ff aan wennen denk ik, ik vond het ook nog niet heel erg hilarisch :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_173779702
Ik vond het een prima ep, heb gelachen. Als het zo blijft of iets beter wordt ben ik in ieder geval tevreden.

[ Bericht 1% gewijzigd door ZuidGrens op 14-09-2017 21:06:44 ]
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 september 2017 @ 21:08:58 #207
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173779999
Naam van de episode staat me niet aan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173780123
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Naam van de episode staat me niet aan.
Are you offended?
pi_173781105
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:12 schreef Poes. het volgende:

[..]

Are you offended?
I'm going to stand up to you!
pi_173781457
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 21:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

I'm going to stand up to you!
Very PC :Y
  † In Memoriam † donderdag 14 september 2017 @ 22:22:42 #211
88815 The_Emotion
98.3
pi_173782346
Leuk dat het weer begonnen is.
De opener is meh, maar er zullen wel sterkere afleveringen komen.
En idd kijk ik ook uit naar het spel
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Moderator donderdag 14 september 2017 @ 22:28:31 #212
9859 crew  Karina
Woman
pi_173782518
VOnd hem wel ok met het they took our jobs :D Sommige dingen gingen ietwat langs me heen, zoals dat van de klusprogramma's, zal wel een ding zijn in de US en geen idee wat een Alexa is (of bestaat dat helemaal niet?). Hopelijk snel een Butters aflevering.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_173782578
Derkerderk blijft altijd wel leuk ja, en de klusreferentie snapte ik wel. En ja, Alexa bestaat net als Siri op de Apple.

Maar ik miste gewoon een beetje het ruige randje, maar we zijn ook maar net begonnen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator donderdag 14 september 2017 @ 22:33:49 #214
9859 crew  Karina
Woman
pi_173782651
Overigens: 1 van die tookourjobs gasten was toch Michael Moore? Of hij leek er iig op.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 september 2017 @ 13:23:10 #216
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173790830
Ben wel klaar met south park was vroeger fan omdat ze tegen alles ingingen maar tegenwoordig zijn het van die mannetjes die tegen white washing zijn maar wel voor een neger als James bond .

Daar voel ik me niet lekker bij eerste nieuwe episode ook gelijk met White people nog wat in de naam.

Nee dank u.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173790993
quote:
Dat is dan wel weer briljant _O-
pi_173791138
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben wel klaar met south park was vroeger fan omdat ze tegen alles ingingen maar tegenwoordig zijn het van die mannetjes die tegen white washing zijn maar wel voor een neger als James bond .

Daar voel ik me niet lekker bij eerste nieuwe episode ook gelijk met White people nog wat in de naam.

Nee dank u.
:')

Mooi dat ze falers als jij wegjagen :D
South Park heeft altijd tegen alles en iedereen aangeschopt en dat doen ze nog steeds.
Vervelend voor je dat je net zo fragiel blijkt als de mensen waarover je vast vaak klaagt.
pi_173791244
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

:')

Mooi dat ze falers als jij wegjagen :D
South Park heeft altijd tegen alles en iedereen aangeschopt en dat doen ze nog steeds.
Vervelend voor je dat je net zo fragiel blijkt als de mensen waarover je vast vaak klaagt.
Mee eens, voorheen waren het nog echte (extreme) minderheden of organisaties, maar nu pakken ze de mainstream groepen aan. Waardoor een hoop mensen, zoals Mikey, zich direct aangesproken voelen _O- Wel lachen om andere minderheden, maar zodra je eigen sociale bubbel aangepakt wordt gaan ze huilen.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 september 2017 @ 13:46:21 #220
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173791299
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

:')

Mooi dat ze falers als jij wegjagen :D
South Park heeft altijd tegen alles en iedereen aangeschopt en dat doen ze nog steeds.
Vervelend voor je dat je net zo fragiel blijkt als de mensen waarover je vast vaak klaagt.
Er word al genoeg tegen witte mensen geschopt tegenwoordig het oude south park zou juist de zere vinger daar op die plek leggen niet vrolijk gaan meedoen.

Tegenwoordig leven we in een wereld waar iedereen moord en brand schreeuwt als een blanke een van. Oorsprong niet blanke rol aanneemt maar als blanke rollen zo als the human torch Jandal light of James bond opeens een neger is mag je daar niks van zeggen want dan ben je een bekrompen racist.


White washing is een ding en black washing zo als bij human torch jandall etc juichen ze toe ja pleurt op dan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173791328
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

:')

Mooi dat ze falers als jij wegjagen :D
South Park heeft altijd tegen alles en iedereen aangeschopt en dat doen ze nog steeds.
Vervelend voor je dat je net zo fragiel blijkt als de mensen waarover je vast vaak klaagt.
Dat rechtsextremistische hoekje zit ook vol met enorme janksmoelen met een flinterdun huidje. Zijn net moslims wat dat betreft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_173792031
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Er word al genoeg tegen witte mensen geschopt tegenwoordig het oude south park zou juist de zere vinger daar op die plek leggen niet vrolijk gaan meedoen.

Tegenwoordig leven we in een wereld waar iedereen moord en brand schreeuwt als een blanke een van. Oorsprong niet blanke rol aanneemt maar als blanke rollen zo als the human torch Jandal light of James bond opeens een neger is mag je daar niks van zeggen want dan ben je een bekrompen racist.

White washing is een ding en black washing zo als bij human torch jandall etc juichen ze toe ja pleurt op dan.
Of je ziet het wat minder zwart-wit. Ik loop niet bij elke blanke rol die door een zwarte gespeeld wordt te schreeuwen, ik loop niet bij elke aziatische rol die door een blanke word gespeeld te schreeuwen. Maar ik snap tegelijkertijd ook wel dat als er al weinig rollen zijn voor bepaalde groepen acteurs, dat het irritant is als er heel veel van "hun" rollen steeds naar blanke acteurs gaan.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 september 2017 @ 14:39:54 #223
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173792209
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:27 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Of je ziet het wat minder zwart-wit. Ik loop niet bij elke blanke rol die door een zwarte gespeeld wordt te schreeuwen, ik loop niet bij elke aziatische rol die door een blanke word gespeeld te schreeuwen. Maar ik snap tegelijkertijd ook wel dat als er al weinig rollen zijn voor bepaalde groepen acteurs, dat het irritant is als er heel veel van "hun" rollen steeds naar blanke acteurs gaan.
Het gaat mij erom hoe mensen reageren casten ze voor suļcide squad de donkere Will Smith voor de blanke deathshot krijgen ze een pluim terwijl als je Jim carrey cast als de black panther schreeuwt iedereen moord en brand.

Dat maakt het zo eng allemaal.
White washing is schandalig maar black washing dan ben je opeens goed bezig spider-man homecoming is er ook door verpest.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173792216
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben wel klaar met south park was vroeger fan omdat ze tegen alles ingingen maar tegenwoordig zijn het van die mannetjes die tegen white washing zijn maar wel voor een neger als James bond .

Daar voel ik me niet lekker bij eerste nieuwe episode ook gelijk met White people nog wat in de naam.

Nee dank u.
Volgens mij heb jij South Park dan nooit echt begrepen :')

South Park schopt al vanaf aflevering 1 tegen iedereen aan inclusief witte mensen
pi_173792283
quote:
99s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:33 schreef Karina het volgende:
Overigens: 1 van die tookourjobs gasten was toch Michael Moore? Of hij leek er iig op.
Was me niet opgevallen Matt en Trey hebben wel een hekel aan Michael Moore sinds Bowling for Columbine.
pi_173792289
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

...

Dat maakt het zo eng allemaal.
...
Eng :') :') :')
pi_173792294
South Park is niet leuk meer want vroeger waren ze gemeen tegen minderheden en nu niet meer.

:') Mi gado.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173792299
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Het gaat mij erom hoe mensen reageren casten ze voor suļcide squad de donkere Will Smith voor de blanke deathshot krijgen ze een pluim terwijl als je Jim carrey cast als de black panther schreeuwt iedereen moord en brand.

Dat maakt het zo eng allemaal.
White washing is schandalig maar black washing dan ben je opeens goed bezig spider-man homecoming is er ook door verpest.
Je blijft het wel erg zwart-wit houden vind ik. Ik mag hopen dat je zelf ook wel inziet hoe stom het zou zijn om Jim Carrey als Black Panther te casten. Dat is niet hetzelfde als een Will Smith Deadshot. Bij het ene personage speelt de etniciteit een veel grotere rol dan bij de ander.

En eng? Waar ben je precies bang voor dan?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173792339
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Er word al genoeg tegen witte mensen geschopt tegenwoordig het oude south park zou juist de zere vinger daar op die plek leggen niet vrolijk gaan meedoen.

Tegenwoordig leven we in een wereld waar iedereen moord en brand schreeuwt als een blanke een van. Oorsprong niet blanke rol aanneemt maar als blanke rollen zo als the human torch Jandal light of James bond opeens een neger is mag je daar niks van zeggen want dan ben je een bekrompen racist.

White washing is een ding en black washing zo als bij human torch jandall etc juichen ze toe ja pleurt op dan.
Valt wel mee hoor. Ik weet niet eens wie of wat the human torch Jandal is. Volgens mij heeft South Park het daar nooit over gehad. Zal dus wel meevallen met hoe boeiend mensen dit vinden.

Als je de huidskleur van James bond het belangrijkste aan dat soort films vindt lijkt me dat inderdaad redelijk racistisch. Alles aan die films is onrealistisch maar oh wee als de lead actor een kleurtje heeft? Daarbij geef je al aan dat je het andersom niet erg vindt.
Dit is echt typisch zo'n ding dat voornamelijk op fok! speelt. Elke keer dat iemand een tweetje plaatst over zoiets staat het op de frontpage en is iedereen helemaal over de zeik. In plaats van dat je gewoon denkt who cares??? Echt als je je stoort aan kut-films kijk dan gewoon niet naar Hollywoodzooi.

Verder denk ik dat negers net zo goed kunnen zeggen dat ze al zoveel shit over zich heen krijgen maar South Park laat ze ook niet met rust. Denk aan klik klik durr Afrikanen, Populaire rappers, aflevering over Naggers. Of wat van Chinezen met de Shitty wok enzo. Of Mexicanen, work Mexican work!
Alleen dat was natuurlijk allemaal grappig.
pi_173792344
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:44 schreef Ludachrist het volgende:
South Park is niet leuk meer want vroeger waren ze gemeen tegen minderheden en nu niet meer.

:') Mi gado.
Moet nu gelijk denken aan de aflevering dat de volwassenen in South Park de rijke mensen willen wegjagen door zich te verkleden als wit spook
pi_173792448
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
spider-man homecoming is er ook door verpest.


Omdat zij Mary-Jane speelde? Ahahahahahaha.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173792556
Vorig seizoen was zo ongeveer 1 grote kritiek op Ghostbusters.

3 blanke mannen en 1 donkere vervangen door 4 vrouwen.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2017 15:03:55 ]
pi_173792567
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 14:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Omdat zij Mary-Jane speelde? Ahahahahahaha.
Ze speelde niet eens Mary-Jane. De naam van haar personage is Michelle Jones.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173792603
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:02 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ze speelde niet eens Mary-Jane. De naam van haar personage is Michelle Jones.
Zelfs de naam is geblackwashed!!! Hele film verpest!!!

Man man man, tijd dat ze een aflevering maken over hele boze blanke mannetjes.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 september 2017 @ 15:12:46 #235
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173792702
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:04 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zelfs de naam is geblackwashed!!! Hele film verpest!!!

Man man man, tijd dat ze een aflevering maken over hele boze blanke mannetjes.
Leuk dat je erom kan lachen als je ook maar lacht als blanken een neger spelen dan ooh nee dan is het opeens White washing en niet om te lachen maar andersom wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173792785
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Leuk dat je erom kan lachen als je ook maar lacht als blanken een neger spelen dan ooh nee dan is het opeens White washing en niet om te lachen maar andersom wel.
Denk je altijd voor een ander?

Leuk dat je een idiote column op Joop hebt gelezen hierover maar als je even de moeite had genomen om dan ook naar de comments eronder had gekeken dan had je ook kunnen zien dat zelfs het Joop publiek korte metten maakte met dat prutswerkje.
pi_173792801
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Leuk dat je erom kan lachen als je ook maar lacht als blanken een neger spelen dan ooh nee dan is het opeens White washing en niet om te lachen maar andersom wel.
Het is niet eens hetzelfde personage. Op z'n best zijn haar initialen een knipoog naar een ander personage. Doe niet zo overgevoelig. Je lijkt wel een gewhitewashte Sylvana Simons.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 15:19:50 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173792833
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 september 2017 @ 15:22:11 #239
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173792881
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:18 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Het is niet eens hetzelfde personage. Op z'n best zijn haar initialen een knipoog naar een ander personage. Doe niet zo overgevoelig. Je lijkt wel een gewhitewashte Sylvana Simons.
En Flash Tompson?
Normaal een grotere stoere blanke American football player die in homecoming opeens een irritante magere paki was .

Waarom ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173792976
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

En Flash Tompson?
Normaal een grotere stoere blanke American football player die in homecoming opeens een irritante magere paki was .

Waarom ?
Om het karakter meer diepte te geven ten opzichte van het gebruikelijke stereotype pester:

http://hellogiggles.com/r(...)al-bully-spider-man/

Dat, óf we proberen de blanke cultuur systematisch te vervangen!!11
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173792983
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:12 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Leuk dat je erom kan lachen als je ook maar lacht als blanken een neger spelen dan ooh nee dan is het opeens White washing en niet om te lachen maar andersom wel.
Ik heb hard gelachen om Robert Downey Jr.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173793269
Belachelijk inderdaad dat zwarte acteurs witte rollen gaan spelen.

THEY TOOK UR JOBSS
pi_173793401
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:43 schreef BobW het volgende:
Belachelijk inderdaad dat zwarte acteurs witte rollen gaan spelen.

THEY TOOK UR JOBSS
DIT vat de hele discussie hierboven samen! _O-
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 september 2017 @ 16:32:45 #244
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173794098
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:43 schreef BobW het volgende:
Belachelijk inderdaad dat zwarte acteurs witte rollen gaan spelen.

THEY TOOK UR JOBSS
Gaat erom dat als het andersom is al die negers gaan janken over White washing etc.

Goed punt is de nieuwe Aladdin.Een paar jaar geleden zou de ophef gaan over het feit dat The fresh Prince of bellair nu de rol van geest op zich gaat nemen.

In de moderne wereld is er ophef over het feit dat een blanke vrouw Jasmine gaat spelen...

Weet wel wat ik liever heb.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173794118
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:43 schreef BobW het volgende:
Belachelijk inderdaad dat zwarte acteurs witte rollen gaan spelen.

THEY TOOK UR JOBSS
_O- _O_
pi_173794201
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 15:22 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

En Flash Tompson?
Normaal een grotere stoere blanke American football player die in homecoming opeens een irritante magere paki was .

Waarom ?
En snel overspringen op een ander personage.

Maar vertel nou eens, waarom vind je dit eng? Waar ben je bang voor? :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173794204
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Gaat erom dat als het andersom is al die negers gaan janken over White washing etc.

Goed punt is de nieuwe Aladdin.Een paar jaar geleden zou de ophef gaan over het feit dat The fresh Prince of bellair nu de rol van geest op zich gaat nemen.

In de moderne wereld is er ophef over het feit dat een blanke vrouw Jasmine gaat spelen...

Weet wel wat ik liever heb.
Want de rol van een blauwe geest was voorheen alleen weggelegd voor blanken?

Overigens is de kritiek op blanken die een Arabische persoonlijkheid moet voorstellen gewoon terecht. Al moeten we er ook niet te zwaar aan tillen als die rol naar een Westers iemand gaat. Studio's kiezen namelijk liever iemand die geld opbrengt, dan dat het plaatje in de film ook klopt.
pi_173794244
Ach, mensen als Mikey staan in grote getale vooraan om te janksmoelen over een Idris Elba als James Bond of een vrouwelijke cast voor Ghostbusters om vervolgens ook nog weer eens lekker huilie huilie te doen over het feit dat 'al die negers gaan janken over White Washing'.
Dat soort mensen moeten gewoon lekker gaan posten op geenincasseringsvermogen.nl ofzo.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 16:48:21 #249
9859 crew  Karina
Woman
pi_173794299
Jongens waar maken jullie je weer allemaal druk om zeg :D Dit zouden de makers van SP hilarisch vinden hoor, precies wat hun bedoeling is. Ik ben nu al benieuwd wie er volgende week beledigd gaat worden, hopelijk geen vrouwen ;(
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_173794308
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:48 schreef Karina het volgende:
Jongens waar maken jullie je weer allemaal druk om zeg :D Dit zouden de makers van SP hilarisch vinden hoor, precies wat hun bedoeling is. Ik ben nu al benieuwd wie er volgende week beledigd gaat worden, hopelijk geen vrouwen ;(
Hopelijk weer negers, dan kan Mikey met een gerust hart gaan kijken. Maar geen blanken, dan wordt hij verdrietig.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 16:51:23 #251
9859 crew  Karina
Woman
pi_173794344
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hopelijk weer negers, dan kan Mikey met een gerust hart gaan kijken. Maar geen blanken, dan wordt hij verdrietig.
Nah ik denk Mexicans, zal wel een keer een aflevering over die muur komen nog gok ik.

Elke week een andere groep dan voelt niemand zich achtergesteld ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_173794370
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:51 schreef Karina het volgende:

[..]

Nah ik denk Mexicans, zal wel een keer een aflevering over die muur komen nog gok ik.

Elke week een andere groep dan voelt niemand zich achtergesteld ;)
Volgens mij probeerden ze Trump een beetje buiten de nieuwe afleveringen te houden omdat het allemaal te simpel was. Dat dacht ik tenminste ergens gelezen te hebben.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 16:56:59 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173794440
anders is er altijd nog korea _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 september 2017 @ 17:03:17 #254
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173794531
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 16:44 schreef Monolith het volgende:
Ach, mensen als Mikey staan in grote getale vooraan om te janksmoelen over een Idris Elba als James Bond of een vrouwelijke cast voor Ghostbusters om vervolgens ook nog weer eens lekker huilie huilie te doen over het feit dat 'al die negers gaan janken over White Washing'.
Dat soort mensen moeten gewoon lekker gaan posten op geenincasseringsvermogen.nl ofzo.
Dit is dus heel eng deze post als een neger een blanke speelt is het janken als een blanke een neger speelt is het opeens terecht dat je er over klaagt juist dit is zo eng.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173795091
Mikey :') :') :')
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 18:01:06 #256
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173795290
ik ben wel overtuigd

#bansouthpark #feehat # w/
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 18:08:35 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173795397
hebben jullie allemaal het laatste seizoen Game of Thrones gezien? alle hardwerkende blanke Westersers worden vervangen door een tsunami aan draken, mongolen en ex-slaven ... allen bootvluchtelingen!!

en de media juicht het alleen maar toe!!

daar hoor je niemand over

#freeCasterlyRock
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173795559
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dit is dus heel eng deze post als een neger een blanke speelt is het janken als een blanke een neger speelt is het opeens terecht dat je er over klaagt juist dit is zo eng.
Zó eng. Brrrr.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173795578
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dit is dus heel eng deze post als een neger een blanke speelt is het janken als een blanke een neger speelt is het opeens terecht dat je er over klaagt juist dit is zo eng.
Het is inderdaad heel eng dat het begrijpend lezen in Nederland al tot dit belabberde niveau is gedaald.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Eindredactie Games vrijdag 15 september 2017 @ 18:19:04 #260
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173795591
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:01 schreef sp3c het volgende:
ik ben wel overtuigd

#bansouthpark #feehat # w/
feehat?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_173795598
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:08 schreef sp3c het volgende:
hebben jullie allemaal het laatste seizoen Game of Thrones gezien? alle hardwerkende blanke Westersers worden vervangen door een tsunami aan draken, mongolen en ex-slaven ... allen bootvluchtelingen!!

en de media juicht het alleen maar toe!!

daar hoor je niemand over

#freeCasterlyRock
En dan zijn die ex-slaven ook nog een soort van halve transseksuelen!!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_173795727
Matige aflevering, had niet eens zin om hem af te kijken. Heb het idee dat ze te hard proberen. Ik kijk vanwege de humor, niet om te zien wat de mening van Trey Parker en Matt Stone over huidige gebeurtenissen is.

Wel beter dan zo ongeveer alles uit het laatste seizoen, maar dat is dan ook geen prestatie.

[ Bericht 12% gewijzigd door Pg_up op 15-09-2017 18:50:37 ]
Puntjes.
pi_173795817
Wow, ik had een discussie zoals die hierboven niet verwacht in een topic zoals deze, met neem ik aan vervente South Park kijkers :')
  Moderator vrijdag 15 september 2017 @ 19:02:56 #264
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173796292
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

En dan zijn die ex-slaven ook nog een soort van halve transseksuelen!!
wat ontzettend CISgender van je
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173796427
Ik vind het wel geniaal hoe ze die Amazon dingen combineren met they tuk ur jobs
standaarddrinker
pi_173796684
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het wel geniaal hoe ze die Amazon dingen combineren met they tuk ur jobs
Ja en dat Randy letterlijk uit moet leggen dat ze geen werk hebben omdat ze niks kunnen want ze hebben niks geleerd _O-
Cartman trouwens nog steeds aan het falen. Hoop dat hij binnenkort weer zichzelf wordt O+
pi_173797158
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dit is dus heel eng deze post als een neger een blanke speelt is het janken als een blanke een neger speelt is het opeens terecht dat je er over klaagt juist dit is zo eng.
Nu weet ik nog steeds niet waarom je dit zo eng vind. Zeg nou eens waar je bang voor bent, misschien dat we je dan snappen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173797169
Niet een wow-aflevering, maar ik heb me kostelijk vermaakt :D! Die epische real life troll met Alexa enzo is geweldig, maar het hoogtepunt is by far de cover van HUMBLE. van Kendrick _O_
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 september 2017 @ 23:08:58 #269
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_173801409
Cartman is (soort van) terug :D _O_

Ik snap overigens geen kut van het politieke deel en wie hoe in de zeik genomen wordt, maar goed, als het maar leuk is :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 september 2017 @ 23:10:25 #270
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_173801439
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:54 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Zeg nou eens waar je bang voor bent, misschien dat we je dan snappen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_173801776
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173805756
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 19:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ja en dat Randy letterlijk uit moet leggen dat ze geen werk hebben omdat ze niks kunnen want ze hebben niks geleerd _O-
Cartman trouwens nog steeds aan het falen. Hoop dat hij binnenkort weer zichzelf wordt O+
Heb het idee dat ze langzaam toewerken naar de oude Cartman.

Overigens echt top van South Park dat je het gewoon gratis online kan kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door ZuidGrens op 16-09-2017 11:55:37 ]
pi_173806150
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 18:28 schreef Pg_up het volgende:
Matige aflevering, had niet eens zin om hem af te kijken. Heb het idee dat ze te hard proberen. Ik kijk vanwege de humor, niet om te zien wat de mening van Trey Parker en Matt Stone over huidige gebeurtenissen is.

Wel beter dan zo ongeveer alles uit het laatste seizoen, maar dat is dan ook geen prestatie.
Ik wist dat ze er waren, maar blijft toch bijzonder om te lezen dat er mensen south park kijken om de fart and dick jokes.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 september 2017 @ 10:53:36 #274
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_173806201
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:50 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik wist dat ze er waren, maar blijft toch bijzonder om te lezen dat er mensen south park kijken om de fart and dick jokes.
Minder bijzonder dan mensen die South Park kijken om de diepgaande en achterliggende politieke gedachten :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 september 2017 @ 10:54:12 #275
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_173806210
Sowieso blij dat die ellende Cartman/Heidi-relatie wel klaar lijkt, wat was dat godsgruwelijk saai vorig seizoen :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 16 september 2017 @ 11:54:22 #276
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_173807177
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:50 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik wist dat ze er waren, maar blijft toch bijzonder om te lezen dat er mensen south park kijken om de fart and dick jokes.
Vroeger ging het daar juķst om.
pi_173807316
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 11:54 schreef RickoKun het volgende:
Vroeger ging het daar juķst om.
Het gaat er nog steeds om alleen het is niet het enige meer, als dat het enige was dan zouden er geen 20 seizoenen zijn.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_173807547
Om alvast in de mood te komen, deze blijft toch zo mooi he O+

  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 16 september 2017 @ 12:55:38 #279
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173808155
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_173809132
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:50 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik wist dat ze er waren, maar blijft toch bijzonder om te lezen dat er mensen south park kijken om de fart and dick jokes.
Waar zeg ik dat ik om die reden kijk? Ik bedoelde dat het spotten met recente gebeurtenissen/de maatschappij nu een doel op zich lijkt te zijn geworden, terwijl humor het doel zou moeten zijn imo. Dat kan ook door middel van het zojuist genoemde :). Het voelt 'try hard' aan, zeker bij de vorige twee seizoenen had ik dat erg. Natuurlijk ook om andere redenen, zoals het proppen van zoveel mogelijk onderwerpen in een aflevering en die op de een of andere manier met elkaar verbinden aan de hand van vage complotten etc.
Puntjes.
pi_173809188
quote:
Ja, geweldig. _O_

Zeg eens eerlijk, trollde je nou op de vorige pagina's?
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 16 september 2017 @ 14:32:37 #282
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173809478
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:10 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ja, geweldig. _O_

Zeg eens eerlijk, trollde je nou op de vorige pagina's?
Beetje aandikken ga south park wel kijken maar stoor me wel aan iets zo als 'dear White people" terwijl "dear black people " er nooit gaat komen en ik ergerde me dood aan paki flash Thompson.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zaterdag 16 september 2017 @ 14:36:57 #283
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173809535
ja maar is dat omdat hij ineens een kleurtje heeft of omdat hij van sportheld naar helpdeskmedewerker is gedegradeerd?

das toch een flink ander karakter ineens voor mijn gevoel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 september 2017 @ 14:40:47 #284
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_173809603
Wat is een paki flash Thompson?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 16 september 2017 @ 14:45:52 #285
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173809693
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 14:36 schreef sp3c het volgende:
ja maar is dat omdat hij ineens een kleurtje heeft of omdat hij van sportheld naar helpdeskmedewerker is gedegradeerd?

das toch een flink ander karakter ineens voor mijn gevoel
Totaal plaatje als hij blank was en verder hetzelfde was hij ook irritant.

De dikke Mexicaanse versie van Harry Osbourne kon ik wel om lachen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zaterdag 16 september 2017 @ 14:56:13 #286
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173809873
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:50 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik wist dat ze er waren, maar blijft toch bijzonder om te lezen dat er mensen south park kijken om de fart and dick jokes.
zijn ook wel hun beste grappen natuurlijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 16 september 2017 @ 15:39:47 #287
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_173810569
Ik mis die town personages als mephesto die politie agent chef uncle Jimbo etc.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 september 2017 @ 15:41:22 #288
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_173810595
Ik vraag me nog steeds af wat een paki flash Thompson is :P

Wie is Thompson? En wat is een paki flash?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 16 september 2017 @ 18:17:20 #289
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_173812886
google gewoon mafkees
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_173813228
paki flash 1e resultaat
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 september 2017 @ 19:05:13 #291
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_173813635
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 18:17 schreef One_conundrum het volgende:
google gewoon mafkees
Dat schiet op ja, mafkees.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_173814355
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:54 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso blij dat die ellende Cartman/Heidi-relatie wel klaar lijkt, wat was dat godsgruwelijk saai vorig seizoen :{
Als ze daar iets leuks voor in petto hebben (hadden) vind ik best nog wel meevallen. Wat het voor mij lame maakt is dat je daar afgelopen seizoen steeds naar hebt moeten zitten kijken om vervolgens in het nieuwe seizoen in de 1e aflevering het afgekapt zien te worden. Neem aan dat daar nog wel iets gebeurt dan.. _O-
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  PR en moderator zaterdag 16 september 2017 @ 20:24:19 #293
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_173815446
Oooh ik zat me laatst nog af te vragen wanneer het nieuwe seizoen weer begon maar heb dus al een afl gemist :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_173817736
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 15:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mis die town personages als mephesto die politie agent chef uncle Jimbo etc.
Chef is er allang uitgeschreven, je loopt nogal achter :')

Politie heeft twee seizoenen terug nog een eigen aflevering gehad en Jimbo zijn we ook nog wel tegengekomen ergens.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 september 2017 @ 21:53:21 #295
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_173817848
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:49 schreef Poes. het volgende:

[..]

Chef is er allang uitgeschreven, je loopt nogal achter :')

Politie heeft twee seizoenen terug nog een eigen aflevering gehad en Jimbo zijn we ook nog wel tegengekomen ergens.
Je hoeft niet achter te lopen om Chef te missen :+

Ik mis Chef ook ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_173817867
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 21:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Je hoeft niet achter te lopen om Chef te missen :+

Ik mis Chef ook ;(
Ik vond die laatste aflevering wel briljant trouwens, al die aan elkaar geplakte stukjes tekst _O_
  maandag 18 september 2017 @ 09:01:37 #297
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_173847123
Aankondiging volgende aflevering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know, I've learned something today
pi_173847959
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 09:01 schreef ImMaxa het volgende:
Aankondiging volgende aflevering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173848160
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 09:01 schreef ImMaxa het volgende:
Aankondiging volgende aflevering:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt dus alsof ze gelukkig minder doorlopend verhaal en meer losse ep hebben :D
pi_173848958
quote:
14s.gif Op maandag 18 september 2017 10:23 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Klinkt dus alsof ze gelukkig minder doorlopend verhaal en meer losse ep hebben :D
Als dat zo was zouden Tweek en Craig toch geen relatie hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')