Je zal maar 700 miljoen hebben betaald en je krijgt er niks voor terug, daar gaat al dat geldquote:Op donderdag 10 november 2016 22:25 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Clinton, all talk no action. Veel te veel geld besteden en niets gedaan krijgen.
Ghehe
Per kiesman lijkt me.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Wauw, voor meer dan één miljoen dollar per stemgerechtigde is er wel een suffe campagne gevoerd.
blue cross blue shield en bronze is level van verzekering (part C meestal, bronze, silver, gold, platinum)quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja één zo'n anekdotische brief. Maar weet jij wat BCBSHP BRONZE BLUE inhoudt?
kan je een aardig stukje meer van bouwenquote:Op donderdag 10 november 2016 22:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je zal maar 700 miljoen hebben betaald en je krijgt er niks voor terug, daar gaat al dat geld
Hier doen ze dat ook als ze de kans krijgen, net als woningbouwbedrijven (niet allemaal, wel het grootste deel). Het is aan burgers om ervoor te zorgen dat de overheid weer het volk gaat dienen, schop alle neoliberalen uit de linkse partijen en centrumpartijen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nieuwsartikelen. Heb foto's gezien van verzekeringsmaatschappijen die meedelen dat hun premie stijgt in 2017, niet met paar euro zoals hier in Nederland nee we praten over paar honderd dollar per maand!
[ afbeelding ]
Die krijgen allemaal de zak, Trump neemt zijn eigen staf mee vol met meiden van een 9 of hoger.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:28 schreef BarryOSeven het volgende:
Check dit, tweede van links.
[ afbeelding ]
Beginnen ze nerveus te worden in Mexico?quote:Mexico bereid tot gesprek over NAFTA
Mexico is bereid met de Verenigde Staten in gesprek te gaan over NAFTA, het Noord-Amerikaanse vrijhandelsgedrag waar Trump vanaf wil. De minister van Economische Zaken, Ildefonso Guajardo, wil Trump overtuigen van het voordeel van NAFTA voor beide partijen, zegt hij in een interview met persbureau Reuters. ‘We hebben het niet over nieuwe onderhandelingen, gewoon over dialoog’, aldus de minister.
Volgens Reuters zal Mexico niet schuwen om buiten de VS om te gaan als het gaat om het voorgestelde vrijhandelsverdrag TPP, het Trans-Pacifisch Partnerschap waar Trump ook de nodige kritiek op heeft.
Per stem in het College. Dat zijn er 538.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Wauw, voor meer dan één miljoen dollar per stemgerechtigde is er wel een suffe campagne gevoerd.
En ze kunnen niet klagen als ze worden aangerand, want hij heeft ze vooraf gewaarschuwd.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Die krijgen allemaal de zak, Trump neemt zijn eigen staf mee vol met meiden van een 9 of hoger.
Oh kut, mea culpaquote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Per stem in het College. Dat zijn er 538.
moeten ze uiteraard wel hoog cijfer hebben op hun uiterlijkquote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En ze kunnen niet klagen als ze worden aangerand, want hij heeft ze vooraf gewaarschuwd.
Zou ook wel wat zijn zeg. Gewoon iedere stemgerechtigde een zak geld geven en klaar.quote:
Net als iedereen in de wereld en niet zonder reden.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef vigen98 het volgende:
Beginnen ze nerveus te worden in Mexico?
Die 9 sloeg volgens mij niet per se op de leeftijd.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
moeten ze uiteraard wel hoog cijfer hebben op hun uiterlijk
Ja, tuurlijk wel. Alsof 28 jaar een onweerlegbare wetmatigheid is.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:22 schreef MakkieR het volgende:
Is het eigenlijk toevallig dat al sinds 1989 nu dus 28 jaar, de twee partijen elkaar afwisselend een president mogen afleveren.
Bush senior republikein
Bill Clinton democratisch
Bush junior republikein
Obama democratisch
Trump republikein
M.a.w. had de democraten überhaupt wel een kans gehad om een president af te leveren, gezien dit in de afgelopen 28 jaar niet meer is gelukt. Zelfs niet met hele slechte republikeinse kandidaten als George W. Bush.
Tsja, die had ook minder stemmen dan Gore.quote:Zelfs niet met hele slechte republikeinse kandidaten als George W. Bush.
Nu valt voor mij ook het kwartje van FiveThirtyEight...quote:Op donderdag 10 november 2016 22:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Per stem in het College. Dat zijn er 538.
Sterker nog. De laatste keer dat een democraat een democraat op een normale manier heeft opgevolgd was 1857.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:22 schreef MakkieR het volgende:
Is het eigenlijk toevallig dat al sinds 1989 nu dus 28 jaar, de twee partijen elkaar afwisselend een president mogen afleveren.
Bush senior republikein
Bill Clinton democratisch
Bush junior republikein
Obama democratisch
Trump republikein
M.a.w. had de democraten überhaupt wel een kans gehad om een president af te leveren, gezien dit in de afgelopen 28 jaar niet meer is gelukt. Zelfs niet met hele slechte republikeinse kandidaten als George W. Bush.
Nee Trump staat er om bekend vrouwen een cijfer te geven op hun uiterlijk op schaal van 1 t/m 10.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:33 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die 9 sloeg volgens mij niet per se op de leeftijd.
Ik zat te denken dat die campagnes wel in de honderden miljoenen zouden lopen qua kosten, dus vond het wel redelijk logischquote:Op donderdag 10 november 2016 22:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zou ook wel wat zijn zeg. Gewoon iedere stemgerechtigde een zak geld geven en klaar.
Had dat eerst ook, toen mij uiteindelijk het totale aantal kiesmannen werd voorgerekend (2x 269, duh) werd het mij ook duidelijk.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu valt voor mij ook het kwartje van FiveThirtyEight...Ik telkens maar denken aan die Nederlandse radiozender en er maar geen chocola van kunnen maken waarom dat zo heet
![]()
Ben benieuwd wat hij daar nu van zou zeggenquote:Op donderdag 10 november 2016 22:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk wel. Alsof 28 jaar een onweerlegbare wetmatigheid is.
22:22:22, trouwens.
[..]
Tsja, die had ook minder stemmen dan Gore.Net als Trump minder stemmen had dan Clinton. Wat natuulijk schandalig is.
[ afbeelding ]
Toch, Donald?
Damnquote:Op donderdag 10 november 2016 22:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Had dat eerst ook, toen mij uiteindelijk het totale aantal kiesmannen werd voorgerekend (2x 269, duh) werd het mij ook duidelijk.
Ik hoop dat hij er nog steeds hetzelfde over denkt en in de loop van zijn termijn de discussie voor hervorming probeert aan te zwengelen. Maar het kan zijn eigen positie ondermijnen, dus ik vrees dat het bij een gemiste kans blijft.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat hij daar nu van zou zeggenAls 't niet door het electoral college was had hij niet gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |