Ja één zo'n anekdotische brief. Maar weet jij wat BCBSHP BRONZE BLUE inhoudt?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Heb zulke bedragen wel eens zien langskomen
Leuk, maar da's niet iedereen. Mijn verzekering gaat bijvoorbeeld helemaal niks omhoog het komende jaar. Hoera!quote:
Dus jij woont in de USA?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef OMG het volgende:
[..]
Leuk, maar da's niet iedereen. Mijn verzekering gaat bijvoorbeeld helemaal niks omhoog het komende jaar. Hoera!
Nope geen idee wat het inhoudt maar jij wel dan? En het is geen fabel ofzo dat de premies enorm stijgen dus aub ga het niet goedpraten of doen alsof het niet zo erg is.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja één zo'n anekdotische brief. Maar weet jij wat BCBSHP BRONZE BLUE inhoudt?
Jij woont in de VS?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef OMG het volgende:
[..]
Leuk, maar da's niet iedereen. Mijn verzekering gaat bijvoorbeeld helemaal niks omhoog het komende jaar. Hoera!
Dat doe ik niet, maar ik kom ook andere premies tegen.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nope geen idee wat het inhoudt maar jij wel dan? En het is geen fabel ofzo dat de premies enorm stijgen dus aub ga het niet goedpraten of doen alsof het niet zo erg is.
Betekent die zin "Important: This isn't a Marketplace plan" niet dat deze verzekering juist niet onder Obamacare valt?quote:
Dat vermoed ik dus ook. Er wordt zelfs verwezen naar Healthcare.gov, de plek om ObamaCare te krijgen, om te zien om hij daarvoor in aanmerking komt.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:18 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Betekent die zin "Important: This isn't a Marketplace plan" niet dat deze verzekering juist niet onder Obamacare valt?
Volgens mij gaat dit niet om Obamacare maar om Medicare, dat bestaat al sinds 1966, dekt (gedeeltelijk) de ziektekosten voor burgers boven 65 jaar.quote:
Altijd grappig als mensen "bewijs" aanleveren dat hun eigen bewering juist ontkracht.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat vermoed ik dus ook. Er wordt zelfs verwezen naar Healthcare.gov, de plek om ObamaCare te krijgen, om te zien om hij daarvoor in aanmerking komt.
Precies. Zoals iemand op de vorige pagina al postte kun je subsidie krijgen onder bepaalde condities. Stap 1 voor deze persoon zou dus kunnen zijn om een vergelijkbaar plan op de marketplace te vinden.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:18 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Betekent die zin "Important: This isn't a Marketplace plan" niet dat deze verzekering juist niet onder Obamacare valt?
Oh oké in welke staat als ik vragen mag?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:20 schreef OMG het volgende:
[..]
Precies. Zoals iemand op de vorige pagina al postte kun je subsidie krijgen onder bepaalde condities. Stap 1 voor deze persoon zou dus kunnen zijn om een vergelijkbaar plan op de marketplace te vinden.
En ja vigen98, ik woon in de VS.
Dat is gewoon de echte Trump. Heeft geen idee wat ie nu 4 jaar moet doen en de aardsconservatieven binnen de GOP grijpen hun kans.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:20 schreef Hexagon het volgende:
Toch blijf ik benieuwd naar de echte Trump. Die knakker heeft al zoveel lopen draaikonten over ongeveer alles dat het een vraagteken is wat hij nou zelf wil.
En beloftes aan wie dan ook zijn voor hem ook niks waard.
Ja, BCBS (de health insurance company van die brief) dropt meerdere malen Obamacare inderdaad.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:18 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ze laten wel de meeste trieste mensen toe in de USA.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:20 schreef OMG het volgende:
[..]
Precies. Zoals iemand op de vorige pagina al postte kun je subsidie krijgen onder bepaalde condities. Stap 1 voor deze persoon zou dus kunnen zijn om een vergelijkbaar plan op de marketplace te vinden.
En ja vigen98, ik woon in de VS.
Een beetje, maar lief zou ik hem niet noemen, hij had reputie een bully te zijn.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeb, de lieverd, ik had zo met hem te doen.
Ja, dat was wel heel erg sneu.quote:
Zoals Trump het zei, goedkoper en beter dat willen jullie toch voor een president?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:25 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Clinton, all talk no action. Veel te veel geld besteden en niets gedaan krijgen.
Ghehe
Wauw, voor meer dan één miljoen dollar per stemgerechtigde is er wel een suffe campagne gevoerd.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:25 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Clinton, all talk no action. Veel te veel geld besteden en niets gedaan krijgen.
Ghehe
Ook nog cijfers voor heldin Jill Stein?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:25 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Ghehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |