SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
Och, als het dubbeltje de linkse kant opvalt is het rigged, corrupt, het establishment, de elite, Soros, noem het maar op die het allemaal gedaan hebben.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:47 schreef satecl het volgende:
Opvallend altijd, dat als het dubbeltje de politiekcorrect linkse kant opvalt, is het één en al pracht en praal wat democratie betreft. Dan is er niks mooiers.
Maar als het linkse pluche een draai om de oren krijgt door het democratische systeem, gaan al die zure verliezers, openlijk twijfelen aan de stemmers en het IQ van de Amerikanen. Dan zijn het tokkies, domme mensen, racisten, nazi's etc.
Links gaat altijd prat over hun sociale karakter, alleen gaat die sociale vlieger niet op als je een andere politieke mening heb dan de linkse. En dan is ineens een democratische uitslag een ongewenste en wordt er weinig respect getoond voor de democratische waarden.
Slechte verliezers die altijd maar denken het alleenrecht op de waarheid te hebben. Amerika heeft gekozen. Deal with it.
Die post van satecl illustreert wat mij betreft wel heel mooi wat er mis is met de moderne politiek. Ongeacht wie er wint gaat het altijd over wat er mis is met 'de tegehpatei'. Er is geen enkele zelfreflectie. Geen enkel idee over hoe we onze maatschappij dan *wel* in moeten richten.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als links wint is het allemaal corrupt, policor, wereldvreemd en nog zo'n paar van die containerbegrippen. Ga eens volwassen worden.
Je hebt wel een kans gemist om de matige TT aan te passen.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Tevens kan Hexagon wel wat doorwerken met een vervolgtopic openen.
Vanwege de voting fraud blootgelegd in onder andere de Podesta emails en de O'Keefe videosquote:Op donderdag 10 november 2016 12:00 schreef Parafernalia het volgende:
Wat een gelul allemaal. Trump heeft nota bene zelf gezegd dat het fraude was ala hij zou verliezen.
Zowel links als rechts zijn slechte verliezers.
En daarbij zijn Trump fans ook nog eens slechte winnaars. Men leek nog het meeste uit te kijken naar de speech van Clinton om te zien of ze zou huilen.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:00 schreef Parafernalia het volgende:
Wat een gelul allemaal. Trump heeft nota bene zelf gezegd dat het fraude was ala hij zou verliezen.
Zowel links als rechts zijn slechte verliezers.
Het belangrijkste standpunt van Trump is dat hij niet Clinton is.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
En daarbij zijn Trump fans ook nog eens slechte winnaars. Men leek nog het meeste uit te kijken naar de speech van Clinton om te zien of ze zou huilen.
Wat Trump te zeggen had leek hen nauwelijks te interesseren.
Dat kwam omdat Clinton 10 uur lang op zich liet wachtenquote:Op donderdag 10 november 2016 12:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
En daarbij zijn Trump fans ook nog eens slechte winnaars. Men leek nog het meeste uit te kijken naar de speech van Clinton om te zien of ze zou huilen.
Maar wie heeft jou nou voor racist en vrouwenhater uitgescholden?quote:Op donderdag 10 november 2016 12:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vanwege de voting fraud blootgelegd in onder andere de Podesta emails en de O'Keefe videos
Dat inderdaad. Het lijkt zijn enige kwaliteit te zijn, ook in de ogen van Trump aanhangers.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het belangrijkste standpunt van Trump is dat hij niet Clinton is.
Wie niet? Ik heb dat de afgelopen maanden vaak genoeg aangehoord.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wie heeft jou nou voor racist en vrouwenhater uitgescholden?
Namen en rugnummers graag.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wie niet? Ik heb dat de afgelopen maanden vaak genoeg aangehoord.
Dat zie je in dit topic trouwens ookquote:Op donderdag 10 november 2016 12:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
https://cse.google.nl/cse(...).q=jancees%20seksistquote:Op donderdag 10 november 2016 12:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wie niet? Ik heb dat de afgelopen maanden vaak genoeg aangehoord.
Ik ga mijn privé leven niet hier delen als je het erg vindtquote:Op donderdag 10 november 2016 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Namen en rugnummers graag.
Trump is wel vaak zo genoemd, maar het lijkt mij wat gek om je dan aangesproken te voelen.
Hillary Clinton heeft een vrij groot deel van de Amerikanen voor racist en seksist uitgemaakt. Het is niet zo gek dat een groot deel van haar supporters die gedachte overneemt.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Namen en rugnummers graag.
Trump is wel vaak zo genoemd, maar het lijkt mij wat gek om je dan aangesproken te voelen.
Op straat word je uitgescholden voor racist en vrouwenhater omdat je Trump steunt?quote:Op donderdag 10 november 2016 12:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga mijn privé leven niet hier delen als je het erg vindt
Stroman much?quote:Op donderdag 10 november 2016 11:47 schreef satecl het volgende:
Opvallend altijd, dat als het dubbeltje de politiekcorrect linkse kant opvalt, is het één en al pracht en praal wat democratie betreft. Dan is er niks mooiers.
Maar als het linkse pluche een draai om de oren krijgt door het democratische systeem, gaan al die zure verliezers, openlijk twijfelen aan de stemmers en het IQ van de Amerikanen. Dan zijn het tokkies, domme mensen, racisten, nazi's etc.
Links gaat altijd prat over hun sociale karakter, alleen gaat die sociale vlieger niet op als je een andere politieke mening heb dan de linkse. En dan is ineens een democratische uitslag een ongewenste en wordt er weinig respect getoond voor de democratische waarden.
Slechte verliezers die altijd maar denken het alleenrecht op de waarheid te hebben. Amerika heeft gekozen. Deal with it.
Absoluut. Als je met een Trump pet in een beetje links gebied loopt word je minstens uitgescholden en met een beetje pech fysiek aangevallen.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op straat word je uitgescholden voor racist en vrouwenhater omdat je Trump steunt?
Dat valt dus wel. En hier op FOK! helemaal. Wat wel vaak gebeurt, is dat bepaalde domrechtse figuren lopen te janken dat ze niets kunnen zeggen omdat ze anders worden uitgemaakt voor racist. Terwijl niemand ze dan zo heeft genoemd.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:11 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Hillary Clinton heeft een vrij groot deel van de Amerikanen voor racist en seksist uitgemaakt. Het is niet zo gek dat een groot deel van haar supporters die gedachte overneemt.
Maar als je überhaupt niet door hebt dat een groot deel van links al snel de racist-kaart trekt in een discussie dan weet ik niet op welke planeet je leeft. Deze houding gaat in ieder geval zorgen voor een zeer makkelijke herverkiezing.
Zeker in een politieke discussie ja.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op straat word je uitgescholden voor racist en vrouwenhater omdat je Trump steunt?
Ik denk dat je die 'onnozelen' uitspraak bedoelt?quote:Op donderdag 10 november 2016 12:11 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Hillary Clinton heeft een vrij groot deel van de Amerikanen voor racist en seksist uitgemaakt. Het is niet zo gek dat een groot deel van haar supporters die gedachte overneemt.
Maar als je überhaupt niet door hebt dat een groot deel van links al snel de racist-kaart trekt in een discussie dan weet ik niet op welke planeet je leeft. Deze houding gaat in ieder geval zorgen voor een zeer makkelijke herverkiezing.
Jij bent in een 'links gebied' in Nederland uitgescholden en zelfs fysiek aangevallen omdat je een Trump-petje droeg?quote:Op donderdag 10 november 2016 12:13 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Absoluut. Als je met een Trump pet in een beetje links gebied loopt word je minstens uitgescholden en met een beetje pech fysiek aangevallen.
Als je in een gebied/wijk loopt met een linkse meerderheid en waar men een kleurtje heeft, wordt je als blanke Trumpstemmer gewoon koud gemaakt. Dat kan niet anders.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:13 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Absoluut. Als je met een Trump pet in een beetje links gebied loopt word je minstens uitgescholden en met een beetje pech fysiek aangevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |