abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166557514

De Republikeinse kandidaat

Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

De Democratische kandidaat

Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

De libertarische kandidaat

Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat

Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Bij welke kandidaat pas jij?

De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/

https://docs.google.com/s(...)HEBdO2Xsg/edit#gid=0

https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential

Update van alle andere races en referenda

SPOILER: STREAMS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166557528
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:47 schreef satecl het volgende:
Opvallend altijd, dat als het dubbeltje de politiekcorrect linkse kant opvalt, is het één en al pracht en praal wat democratie betreft. Dan is er niks mooiers.

Maar als het linkse pluche een draai om de oren krijgt door het democratische systeem, gaan al die zure verliezers, openlijk twijfelen aan de stemmers en het IQ van de Amerikanen. Dan zijn het tokkies, domme mensen, racisten, nazi's etc.

Links gaat altijd prat over hun sociale karakter, alleen gaat die sociale vlieger niet op als je een andere politieke mening heb dan de linkse. En dan is ineens een democratische uitslag een ongewenste en wordt er weinig respect getoond voor de democratische waarden.

Slechte verliezers die altijd maar denken het alleenrecht op de waarheid te hebben. Amerika heeft gekozen. Deal with it.
Och, als het dubbeltje de linkse kant opvalt is het rigged, corrupt, het establishment, de elite, Soros, noem het maar op die het allemaal gedaan hebben.

Als het andersom is, is er geen vuiltje aan de lucht. Zo heb je bij beide kanten wel wat.

Tevens kan Hexagon wel wat doorwerken met een vervolgtopic openen.
  donderdag 10 november 2016 @ 12:00:33 #3
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166557559
Wat een gelul allemaal. Trump heeft nota bene zelf gezegd dat het fraude was ala hij zou verliezen.

Zowel links als rechts zijn slechte verliezers.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_166557586
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als links wint is het allemaal corrupt, policor, wereldvreemd en nog zo'n paar van die containerbegrippen. Ga eens volwassen worden.
Die post van satecl illustreert wat mij betreft wel heel mooi wat er mis is met de moderne politiek. Ongeacht wie er wint gaat het altijd over wat er mis is met 'de tegehpatei'. Er is geen enkele zelfreflectie. Geen enkel idee over hoe we onze maatschappij dan *wel* in moeten richten.

Dat is ook een belangrijk manco van democratie zoals wij dat kennen: het is veel eenvoudiger om vanaf de zijlijn te roepen wat de bevolking wil horen. Een zittende regering kan dat niet doen. Die moeten het beleid werkelijk gaan uitvoeren, gaan onderhandelen met andere landen, etc. De 'tegehpatei' is in dat opzicht altijd in het voordeel. Die hoeven niks te doen en ook geen verantwoording af te leggen.

Het resultaat is dat het eigenlijk nauwelijks meer gaat over de inhoud en dat het stuivertje wisselen is tussen establishment en politici die zich niet kapot schamen om de populist uit te hangen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166557610
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Tevens kan Hexagon wel wat doorwerken met een vervolgtopic openen.
Je hebt wel een kans gemist om de matige TT aan te passen. :{
pi_166557643
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:00 schreef Parafernalia het volgende:
Wat een gelul allemaal. Trump heeft nota bene zelf gezegd dat het fraude was ala hij zou verliezen.

Vanwege de voting fraud blootgelegd in onder andere de Podesta emails en de O'Keefe videos
pi_166557664
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:00 schreef Parafernalia het volgende:

En daarbij zijn Trump fans ook nog eens slechte winnaars. Men leek nog het meeste uit te kijken naar de speech van Clinton om te zien of ze zou huilen.

Wat Trump te zeggen had leek hen nauwelijks te interesseren.
pi_166557680
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:07 schreef Molurus het volgende:

[..]

En daarbij zijn Trump fans ook nog eens slechte winnaars. Men leek nog het meeste uit te kijken naar de speech van Clinton om te zien of ze zou huilen.

Het belangrijkste standpunt van Trump is dat hij niet Clinton is.
pi_166557686
quote:

[..]

Dat kwam omdat Clinton 10 uur lang op zich liet wachten
pi_166557691
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:05 schreef JanCees het volgende:

[..]

Vanwege de voting fraud blootgelegd in onder andere de Podesta emails en de O'Keefe videos
Maar wie heeft jou nou voor racist en vrouwenhater uitgescholden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166557693
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het belangrijkste standpunt van Trump is dat hij niet Clinton is.
Dat inderdaad. Het lijkt zijn enige kwaliteit te zijn, ook in de ogen van Trump aanhangers.
pi_166557701
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar wie heeft jou nou voor racist en vrouwenhater uitgescholden?
Wie niet? Ik heb dat de afgelopen maanden vaak genoeg aangehoord.
pi_166557719
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:09 schreef JanCees het volgende:

[..]

Namen en rugnummers graag.

Trump is wel vaak zo genoemd, maar het lijkt mij wat gek om je dan aangesproken te voelen.
  donderdag 10 november 2016 @ 12:10:16 #14
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166557721
quote:

[..]

Dat zie je in dit topic trouwens ook :)
pi_166557730
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:09 schreef JanCees het volgende:

[..]

https://cse.google.nl/cse(...).q=jancees%20seksist

Ik kan het niet vinden. Wel een paar posts waarin je doet of mensen dat doen, dat wel.
pi_166557740
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump is wel vaak zo genoemd, maar het lijkt mij wat gek om je dan aangesproken te voelen.
Ik ga mijn privé leven niet hier delen als je het erg vindt
pi_166557754
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hillary Clinton heeft een vrij groot deel van de Amerikanen voor racist en seksist uitgemaakt. Het is niet zo gek dat een groot deel van haar supporters die gedachte overneemt.

Maar als je überhaupt niet door hebt dat een groot deel van links al snel de racist-kaart trekt in een discussie dan weet ik niet op welke planeet je leeft. Deze houding gaat in ieder geval zorgen voor een zeer makkelijke herverkiezing.
pi_166557762
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:11 schreef JanCees het volgende:

[..]

Ik ga mijn privé leven niet hier delen als je het erg vindt
Op straat word je uitgescholden voor racist en vrouwenhater omdat je Trump steunt?
pi_166557777
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 11:47 schreef satecl het volgende:
Opvallend altijd, dat als het dubbeltje de politiekcorrect linkse kant opvalt, is het één en al pracht en praal wat democratie betreft. Dan is er niks mooiers.

Maar als het linkse pluche een draai om de oren krijgt door het democratische systeem, gaan al die zure verliezers, openlijk twijfelen aan de stemmers en het IQ van de Amerikanen. Dan zijn het tokkies, domme mensen, racisten, nazi's etc.

Links gaat altijd prat over hun sociale karakter, alleen gaat die sociale vlieger niet op als je een andere politieke mening heb dan de linkse. En dan is ineens een democratische uitslag een ongewenste en wordt er weinig respect getoond voor de democratische waarden.

Slechte verliezers die altijd maar denken het alleenrecht op de waarheid te hebben. Amerika heeft gekozen. Deal with it.
Stroman much? :')
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166557784
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Op straat word je uitgescholden voor racist en vrouwenhater omdat je Trump steunt?
Absoluut. Als je met een Trump pet in een beetje links gebied loopt word je minstens uitgescholden en met een beetje pech fysiek aangevallen.
pi_166557789
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:11 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Hillary Clinton heeft een vrij groot deel van de Amerikanen voor racist en seksist uitgemaakt. Het is niet zo gek dat een groot deel van haar supporters die gedachte overneemt.

Maar als je überhaupt niet door hebt dat een groot deel van links al snel de racist-kaart trekt in een discussie dan weet ik niet op welke planeet je leeft. Deze houding gaat in ieder geval zorgen voor een zeer makkelijke herverkiezing.
Dat valt dus wel. En hier op FOK! helemaal. Wat wel vaak gebeurt, is dat bepaalde domrechtse figuren lopen te janken dat ze niets kunnen zeggen omdat ze anders worden uitgemaakt voor racist. Terwijl niemand ze dan zo heeft genoemd.
pi_166557791
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zeker in een politieke discussie ja.
  donderdag 10 november 2016 @ 12:14:23 #23
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166557798
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:11 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik denk dat je die 'onnozelen' uitspraak bedoelt?
Weet niet meer hoe ze dat precies zei
pi_166557800
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:13 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Absoluut. Als je met een Trump pet in een beetje links gebied loopt word je minstens uitgescholden en met een beetje pech fysiek aangevallen.
Jij bent in een 'links gebied' in Nederland uitgescholden en zelfs fysiek aangevallen omdat je een Trump-petje droeg?
  donderdag 10 november 2016 @ 12:14:48 #25
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_166557807
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 12:13 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Als je in een gebied/wijk loopt met een linkse meerderheid en waar men een kleurtje heeft, wordt je als blanke Trumpstemmer gewoon koud gemaakt. Dat kan niet anders.
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')