Zo, die Asscher gisteren bij DWDD. Over populisme gesproken. En maar voorbeelden aanhalen. Van vrachtwagenchauffeurs bij de grens die hij persoonlijk gesproken had en niet kon beloven dat hij wat voor ze kon doen, maar het wel al jaren aan het proberen is nu. Hij is al jaren voor standpunten aan het vechten, blablabla.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:14 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Ah, check. Overigens is vrijwel elke politicus in de basis populist. Het is dan ook verstandiger om partijprogramma's te lezen en niet naar uitspraken te luisteren.
Er zijn bijzonder weinig standpunten van de PVV waar ik me in kan vinden. Dus ik wil het risico niet eens nemen.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als het allemaal onhaalbaar is, dan blijkt dat toch snel genoeg? En dan valt het kabinet. Klaar, is iedereen weer van Wilders af.
Maar door het bij voorbaat uit te sluiten kom je er nooit achter.
Eerlijk gezegd heb ik liever 10 onhaalbare standpunten dan 10 haalbare die achteraf toch niet uitgevoerd worden.
Maar het zijn wel standpunten waard om voor te vechten. Ik zie daar niets belachelijks in.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hij is al jaren voor standpunten aan het vechten, blablabla.
Omdat er geen flikker mee gedaan wordt. Het is alleen maar blabla.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:18 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Maar het zijn wel standpunten waard om voor te vechten. Ik zie daar niets belachelijks in.
Dan zijn ze dus bij voldoende draagvlak uitvoerbaar. Zoals met eigenlijk alle plannen van politici.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:16 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Of de PVV moet 2/3 van de 2de en 1ste kamer hebben.
Trump heeft niet gezegd dat de meeste Mexicanen verkrachters zijn, of de meeste moslims terroristen.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:38 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Uitspraken zoals meeste Mexicanen zijn verkrachters en meeste moslims zijn terroristen maken je geen racist. En kom aub niet met gezeik over dat Mexico en Islam geen rassen zijn. We weten allebei dondersgoed wat er hier bedoeld wordt.
Ik ben wel benieuwd naar jouw protest over het leeghalen van mensenlichamen zonder toestemming.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik zou ook gaan protesteren als er in Nederland iemand minister-president zou worden die openlijk toegeeft mensenrechten willen te schenden.
Echt he, Trump is lief.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump heeft niet gezegd dat de meeste Mexicanen verkrachters zijn, of de meeste moslims terroristen.
Dat is wat mij betreft geen mensenrechtenschending.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:46 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar jouw protest over het leeghalen van mensenlichamen zonder toestemming.
Alleen als het je uitkomt dus.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft geen mensenrechtenschending.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft geen mensenrechtenschending.
Nee, alleen als er mensenrechten geschonden worden.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:49 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Alleen als het je uitkomt dus.
Helder.
Heb je daar ook argumenten voor, of hang je dat standpunt alleen aan om moslims te pesten?quote:Op donderdag 10 november 2016 12:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Maar dan moet je ook mensen respecteren die vinden dat 'recht op gezinsleven' geen mensenrecht is, om maar wat te noemen.
Jij maakte er zojuist een subjectieve definitie van. Dus dat is geen hard gegeven om als argument te gebruiken.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, alleen als er mensenrechten geschonden worden.
Dat hoeft ook niet. Het gaat over de vraag of ik zou gaan protesteren, niet over de vraag of het absoluut 100% zeker voor iedereen een mensenrechtenschending is.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:52 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Jij maakte er zojuist een subjectieve definitie van. Dus dat is geen hard gegeven om als argument te gebruiken.
De term mensenrechten is aan dusdanige inflatie onderhevig de laatste jaren dat er van alles wordt bijgehaald waar iedereen maar recht op zou moeten hebben. En inderdaad, ik vind het geen mensenrecht dat vluchtelingen die al lang en breed in een veilig kamp zitten maar hele gezinnen naar Nederland of andere Europese landen mogen laten overvliegen.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heb je daar ook argumenten voor, of hang je dat standpunt alleen aan om moslims te pesten?
Jij wil dat de familie ook meteen meekomt zodat er nog meer doden vallen. Dope!quote:Op donderdag 10 november 2016 13:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De term mensenrechten is aan dusdanige inflatie onderhevig de laatste jaren dat er van alles wordt bijgehaald waar iedereen maar recht op zou moeten hebben. En inderdaad, ik vind het geen mensenrecht dat vluchtelingen die al lang en breed in een veilig kamp zitten maar hele gezinnen naar Nederland of andere Europese landen mogen laten overvliegen.
Bijzonder creatief ben jij, dat je deze conclusie uit mijn paar zinnen destilleert.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij wil dat de familie ook meteen meekomt zodat er nog meer doden vallen. Dope!
Dat jij het niet ziet, betekent niet dat er niets is veranderd.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat er geen flikker mee gedaan wordt. Het is alleen maar blabla.
Ah, we hebben een hypothetische discussie, geen realistische. Die had ik nog niet door. Hypothetisch heb je gelijk, ja.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:20 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Dan zijn ze dus bij voldoende draagvlak uitvoerbaar. Zoals met eigenlijk alle plannen van politici.
Dat is wat jij zegt.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bijzonder creatief ben jij, dat je deze conclusie uit mijn paar zinnen destilleert.
Nee, dat zijn ze in de praktijk ook gewoon niet. Tenzij <insert allerlei randvoorwaarden waaraan de komende 20 niet aan voldaan wordt> maar ik hou me in de tussentijd liever met wat meer werkbare opties bezig.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:11 schreef Rockefellow het volgende:
Jij vindt dat ze niet uitvoerbaar zijn. Dat is iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |