Ik heb het niet over de vluchtelingen, maar over de mensen die beleid maken. Als the USA gaat samenwerken met Rusland en de rebellen niet meer bewapend is de burgeroorlog sneller voorbij. En dan kunnen de vluchtelingen sneller terug. En komen er minder. Dat is een lang process, maar gaat sneller met Trump dan met Clinton.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:47 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
okee daar heb je een punt natuurlijk., maar die vluchtelingen zijn arm....en deze man is rijk. bovendien hoeft deze man geen president te worden.
eej en.....denk jij nou werkelijk dat als hij president word dat dan het vluchtelingen probleem hier in europa meteen opgelost is ofzo....???
Heb je drugs gebruikt? Echt geen touw aan vast te knopen...quote:Op donderdag 10 november 2016 08:47 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
okee daar heb je een punt natuurlijk., maar die vluchtelingen zijn arm....en deze man is rijk. bovendien hoeft deze man geen president te worden.
eej en.....denk jij nou werkelijk dat als hij president word dat dan het vluchtelingen probleem hier in europa meteen opgelost is ofzo....???
Dank je welquote:Op donderdag 10 november 2016 08:50 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik heb het zelf uit betrouwbare bronnen gehoord.
[..]
we gaan er op achteruit omdat hij bepaalde zaken in het buitenland wil stopzetten. dat betekent dat wij in bepaalde landen ook geen zaken meer kunnen doen want alles gaat veel duurder worden. dat betekent dus eigenlijk dat wij onze spullen en zaken uit amerika moeten haan halen omdat dat dan het meest betaalbare zal zijn. maar ook dat zal duurder worden....betekent dus dat het ons veel geld gaat kosten en dan gaan we dus financieel achteruit!!!!
Dat is ook weer zo hypocriet als het maar kan want als het andersom was geweest had men ze er niet gehoord.quote:Op donderdag 10 november 2016 07:57 schreef Accursius het volgende:
Denk dat de TS het principe van een democratie zelf niet begrijpt (in zijn klassieke vorm), gezien Trump in procenten minder stemmen had dan Clinton. Kan die lui daar best wel begrijpen.
Wat specifiek daaruit dan?quote:Op donderdag 10 november 2016 08:54 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
http://www.vice.com/nl/re(...)nd-als-trump-wint315
kijk hier maar eens naar!!!
Vice is wel betrouwbaar als het om Trump gaat jaquote:Op donderdag 10 november 2016 08:54 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
http://www.vice.com/nl/re(...)nd-als-trump-wint315
kijk hier maar eens naar!!!
Maar lieve jongen toch, Europa heeft zelf verzaakt haar defensie op orde te maken.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:42 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik wou dat ik het kon schreeuwen in jullie gezicht dat het eens een keer doordringt!! deze man is niet geschikt als president punt!!! wij gaan straks financieel achteruit door deze klootzak. rusland zal ons gaan lastigvallen want Trump wil vriendjes worden met puntin. Trump vind dat putin goed bezig is. en Trump is ook nog eens harstike rasistisch......
kan ik nog meer negatieve dingen zegen over deze man??????!!!!
Dus jij gaat ook protesteren komend voorjaar als de partij waarop jij hebt gestemd niet de grootste is? Oh en Hillary is een viswijf, ook nietideaal.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:29 schreef Anthonie24 het volgende:
als ik eem amerikaan was zou ik ook gewoon de straat op gaan om te protesteren. Trump had helemaal geen president moeten worden want hij heeft minder stemmen gekregen dan hilary. ik vind dit gewoon oneerlijk. trump is gewoon niet geschikt hiervoor. het is een clown die dit helemaal niet eens serieus neemt. ik bedoel......wil je werkelijk zo;n man als president......ja!??? dan ben je zo dom als een ezel!!!!!
Lijkt me niet dat Trump een racist en seksist is.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is ook een racist en een sexist. En een heleboel andere dingen. Zijn uitspraken maken hem dat, niet de media.
Toegegeven, de media hebben zichzelf in de vinger gesneden.
Uitspraken zoals meeste Mexicanen zijn verkrachters en meeste moslims zijn terroristen maken je geen racist. En kom aub niet met gezeik over dat Mexico en Islam geen rassen zijn. We weten allebei dondersgoed wat er hier bedoeld wordt.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Trump een racist en seksist is.
Hoogstens heeft Trump mensen beledigd, maar dat krijg je met die lange tenen van mensen. Dat maakt je niet meteen racist en seksist.
Ben je vergeten wat Trump heeft verklaard over als ie zou verliezen?quote:Op donderdag 10 november 2016 07:51 schreef Infection het volgende:
Mensen die niet weten wat democratie inhoudt.
Het systeem in de usa heeft een ingebouwde bescherming tegen tirannie van de meerderheid. Dat is juist heel goed.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:29 schreef Anthonie24 het volgende:
als ik eem amerikaan was zou ik ook gewoon de straat op gaan om te protesteren. Trump had helemaal geen president moeten worden want hij heeft minder stemmen gekregen dan hilary. ik vind dit gewoon oneerlijk. trump is gewoon niet geschikt hiervoor. het is een clown die dit helemaal niet eens serieus neemt. ik bedoel......wil je werkelijk zo;n man als president......ja!??? dan ben je zo dom als een ezel!!!!!
Die gedachte heb ik ook wel eens gehad maar dan over Nederland. Mensen als jij gaan in de ene helft samenwonen met je geliefde niet-westerse allochtone analfabete aartsconservatieve religieuze vluchtelingen en degene die dat niet willen in de andere helft.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:47 schreef Hexagon het volgende:
Kunnen ze de VS niet gewoon in tween splitsen? Met de stedelijke delen als eigen statenunie waar de yuppen lekker in hun yogastudio kunnen zitten en muesli kunnen eten en een andere waar rednecks ongestoord als schietend met hun pickups trucks kunnen rijden. Grote muur er tussen en iedereen happy.
Trump was een vrij slechte zakenman.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trump pretendeert een man van de straat te zijn die zich omhoog heeft gewerkt. Dat kun je doen met een miljoen dollar van pappa als opstartje.
quote:Op donderdag 10 november 2016 09:47 schreef Hexagon het volgende:
Kunnen ze de VS niet gewoon in tween splitsen? Met de stedelijke delen als eigen statenunie waar de yuppen lekker in hun yogastudio kunnen zitten en muesli kunnen eten en een andere waar rednecks ongestoord als schietend met hun pickups trucks kunnen rijden. Grote muur er tussen en iedereen happy.
Mwa, die passen qua mentaliteit toch meer bij jouw helftquote:Op donderdag 10 november 2016 09:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die gedachte heb ik ook wel eens gehad maar dan over Nederland. Mensen als jij gaan in de ene helft samenwonen met je geliefde niet-westerse allochtone analfabete aartsconservatieve religieuze vluchtelingen en degene die dat niet willen in de andere helft.
De Amerikanen kiezen geen president van Europa. Snap je dat? Trump is goed voor Amerika. En wij moeten hier gaan kiezen wat goed is voor ons.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:42 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik wou dat ik het kon schreeuwen in jullie gezicht dat het eens een keer doordringt!! deze man is niet geschikt als president punt!!! wij gaan straks financieel achteruit door deze klootzak. rusland zal ons gaan lastigvallen want Trump wil vriendjes worden met puntin. Trump vind dat putin goed bezig is. en Trump is ook nog eens harstike rasistisch......
kan ik nog meer negatieve dingen zegen over deze man??????!!!!
Beetje zoals North and South?quote:Op donderdag 10 november 2016 09:47 schreef Hexagon het volgende:
Ik herinner me anders dat jij aan het begin van de vluchtelingencrisis heel positief was over vluchtelingen. Ik meen me zelf te herinneren dat je aan mij vroeg wat vluchtelingen ooit voor verkeerds gedaan hebben in het verleden. Leek mij een beetje een wereldvreemde vraag, 30 jaar problemen met niet-westerse allochtonen negeren, maar goed als jij zo positief over ze bent dan trek jij je toch lekker terug in een helft van Nederland en degenen die dat niet willen in de andere helft.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mwa, die passen qua mentaliteit toch meer bij jouw helft
Dit is een onzinargument. Niet iedere democratie werkt zoals de Nederlandse. Niet in Engeland en ook niet in de USA. Als je besluit dat je een kiesmannen systeem handhaaft hou je je daar aan. Niet gaan lopen zeuren dat de uitslag je dit keer niet bevalt. Als het systeem zou worden aangepast, moet dat een keer buiten verkiezingentijd worden gedaan, en iedereen moet het erover eens zijn.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:29 schreef Anthonie24 het volgende:
Trump had helemaal geen president moeten worden want hij heeft minder stemmen gekregen dan hilary.
Lekker simplistisch, zeker naar het jeugdjournaal gekeken ?quote:Op donderdag 10 november 2016 08:50 schreef Anthonie24 het volgende:
we gaan er op achteruit omdat hij bepaalde zaken in het buitenland wil stopzetten. dat betekent dat wij in bepaalde landen ook geen zaken meer kunnen doen want alles gaat veel duurder worden. dat betekent dus eigenlijk dat wij onze spullen en zaken uit amerika moeten haan halen omdat dat dan het meest betaalbare zal zijn. maar ook dat zal duurder worden....betekent dus dat het ons veel geld gaat kosten en dan gaan we dus financieel achteruit!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |