En Sylvanaquote:
Mooi moment om te gaan slapen...dat wil ik niet per ongeluk zien.quote:
Die heeft best een blij hoofdquote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 23:16 schreef Specularium het volgende:
Sylvana heeft de pruik van Oboema geleend.
quote:
Mja. God je zou er bijna Trump fan van worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:25 schreef LTVDK het volgende:
Vreemd dit, wat Trump zei in dat fragment klonk zinniger dan die chick met die mislukte palmboom op haar hoofd.
Ja of misschien zijn we wel allergisch voor al dat omslachtige gezever om maar niemand voor het hoofd te kunnen stoten.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja. God je zou er bijna Trump fan van worden.
Misschien wel jaquote:Op woensdag 9 november 2016 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of misschien zijn we wel allergisch voor al dat omslachtige gezever om maar niemand voor het hoofd te kunnen stoten.
Ja sowieso, zeker met dat fragment.quote:
Ook voor het eerstquote:Op woensdag 9 november 2016 23:30 schreef YokiKater het volgende:
Hahahhahahaha, ze komt er niet doorheen.
Palmboompje is best een leuke nicknamequote:Op woensdag 9 november 2016 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sowieso, zeker met dat fragment.
Trump spreekt een bevolkingsgroep direct aan zodat die zich aangesproken en gehoord voelen. Palmboompje zegt dat het racistisch is omdat die een bevolkingsgroep aanspreekt
Mja, jij hebt er al eentje, en die is leukerquote:Op woensdag 9 november 2016 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Palmboompje is best een leuke nickname
Ja oke das wel zo ja :pquote:Op woensdag 9 november 2016 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, jij hebt er al eentje, en die is leuker
Dat is gewoon al in gang gezet, zoiets gaat niet van de ene op de andere dag.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:33 schreef YokiKater het volgende:
Wanneer gaan jullie de wereld overnemen?
Maar nu weet ik dus nog niet waar zijn huis woont.quote:
Rotterdamquote:Op woensdag 9 november 2016 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar nu weet ik dus nog niet waar zijn huis woont.
Ja maar ook in die wijk of niet?quote:
Ja maar nu had ze hem toch wel even mooi te pakken vanwege die generalisatie.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. En Sylvana komt ook niet uit da hood. Stelletje wijsneuzen met hun gelul.
Ik doe het wel.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik voorzie een specularium nazi gifje.
*wordquote:
quote:
Die Trumpfan?quote:
Die is toch niet donker?quote:Op woensdag 9 november 2016 23:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee die van de sociale nog wat ofzo
Nee dat is Arie Boomsma.quote:
Wat boeit dat?quote:
http://www.parlement.com/id/vjzilr9gaspy/r_ron_meyerquote:Op donderdag 10 november 2016 00:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik wil weten wie het is.
Dacht dat het een buuuutenlander was :pquote:Op donderdag 10 november 2016 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.parlement.com/id/vjzilr9gaspy/r_ron_meyer
Limbo, dus dat klopt.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dacht het dat een buuuutenlander was :p
Even stil zijn Sylvana.quote:
Jekel?quote:Op donderdag 10 november 2016 00:03 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga op Diederik stemmen, hij snapt het gewoon. We moeten een oplossing vinden. Dat niemand daar aan gedacht heeft! Wat een visie! Geniaal!
Nee, Samsom. Die kwam tot de conclusie dat ze voor een of ander probleem een oplossing moeten zien te vinden. Een soort van "We moeten wat doen" - J.P. Balkenende.quote:
Hahahaha, jeetje zeg wat een leven.quote:Op donderdag 10 november 2016 09:19 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet van 9-12 op een nieuwe locatie aanwezig zijn om KPN te begeleiden bij het plaatsen van een nieuwe router![]()
Kom ik daar aan zit de serverruimte op slot![]()
Ja de oplossing voor een probleem is natuurlijk een oplossing, dat het zo simpel kon zijn zegquote:Op donderdag 10 november 2016 10:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, Samsom. Die kwam tot de conclusie dat ze voor een of ander probleem een oplossing moeten zien te vinden. Een soort van "We moeten wat doen" - J.P. Balkenende.
Ik moet mijn lijstje nog maken. Even wachten tot ik niet dood wil, misschien lukt het voor 2018quote:
Jij probeert zeker de Sylvana award binnen te slepen.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet mijn lijstje nog maken. Even wachten tot ik niet dood wil, misschien lukt het voor 2018
Ik heb al 1 stem, van mijn vriendin DJMO.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij probeert zeker de Sylvana award binnen te slepen.
*hartsvriendinquote:Op donderdag 10 november 2016 18:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb al 1 stem, van mijn vriendin DJMO.
quote:Op donderdag 10 november 2016 18:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Goeie, kijken of we jou kunnen wegstemmen.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:06 schreef timmmmm het volgende:
FB / FOK!'s User Awards-verkiezing 2016......
Hebben we al gestemd?
Wauw, wat een wijsheid he. Dat soort figuren willen we inderdaad in onze regering.quote:Op donderdag 10 november 2016 10:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, Samsom. Die kwam tot de conclusie dat ze voor een of ander probleem een oplossing moeten zien te vinden. Een soort van "We moeten wat doen" - J.P. Balkenende.
Davidquote:Op donderdag 10 november 2016 21:15 schreef d4v1d het volgende:
Is de enige plek om mensen nu op te halen met de auto op centraal station bij het oude busstation centrumzijde of zijn er nu ook andere plekken?
ben je me nu zwart aan het maken?quote:Op donderdag 10 november 2016 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij probeert zeker de Sylvana award binnen te slepen.
Woon jij daar?quote:
Ja, ik weet het ook niet... hij is natuurlijk wel een hele creatieve homo...quote:
Het verbaast me dat je m'n nick goed spelt....quote:Op donderdag 10 november 2016 18:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben een slimme jongeman.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je m'n nick goed spelt....
Dit lijkt er meer opquote:Op donderdag 10 november 2016 20:29 schreef YokiKater het volgende:
Daphne Schippers Award - Overall beste user : Fokker89
Nrk vve feqze, qf zexvnzbbvcu zj yvk rccvdrrc ezvk.quote:Martin Simek Award - User die het meest in raadselen spreekt: Yokikater
'Als je uit Oss komt ben je voor Top'.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nrk vve feqze, qf zexvnzbbvcu zj yvk rccvdrrc ezvk.
Tien punten voor diegene die weet wat hier staat.
Als ik voor mijzelf spreek is dat vooral voor je posts in FB topics.quote:Op vrijdag 11 november 2016 06:24 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik stemmen krijg als meest relativerende user?
Doe ik zo mijn best om zo vaak mogelijk zo hard mogelijk ruzie te maken, gaan jullie me relativerend noemen
quote:
Dat doe je alleen in de sc, daarbuiten ben je echt een pussy.quote:Op vrijdag 11 november 2016 06:24 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik stemmen krijg als meest relativerende user?
Doe ik zo mijn best om zo vaak mogelijk zo hard mogelijk ruzie te maken, gaan jullie me relativerend noemen
Awww.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Bij deze wil Yokikater en David graag nomineren voor de meest hulpvolle user award die er niet is.
Ik heb zojuist dit gedaanquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou helemaal niemand van jullie nomineren.
Gruwelijk bedankt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist dit gedaan
Harmen Siezen Award - Beste user in Nieuws & Achtergronden: Mani89
Jij bent bij deze genomineerd voor de Minder Minder Minder Award.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:52 schreef sp3c het volgende:
ik zou je moeder nomineren voor de user met de meeste inhoud maar die award is er niet
Dat is wel een goede award eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent bij deze genomineerd voor de Minder Minder Minder Award.
ja nu vind ik je moeder dus niet leuk meer hequote:Op vrijdag 11 november 2016 11:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent bij deze genomineerd voor de Minder Minder Minder Award.
zo gaat mijn leven ookquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:35 schreef YokiKater het volgende:
Zooo.. wat een vreselijke kutmiddag. Hier is mijn verslagje;
Omdat ik weer bezig ben met klussen in mijn huisje en ik inspiraties heb opgedaan ging ik vandaag verf en benodigdheden aanschaffen. Ik wilde de verf bij de HEMA halen want die hadden altijd wel goed spul voor weinig, ik weet dat soort dingen omdat ik toevallig een semi-verftechnicus ben. Ik heb namelijk 3 jaar lang hoogwaardige verven en sierpleisters gemaakt, zelfs met huis-tuin en keukenmiddelen kan ik nog een muurverfje in elkaar prakken (zolang ik maar een disolver heb).
Maar ik was daar al een tijd niet geweest, heb sowieso een grafhekel aan winkelen en dan kom je daar en dan staat alles anders en dan speelt mijn autisme al op heh. Dus ik wil die tent verlaten en vanuit mijn ooghoek zie ik toch nog iets van een verfafdeling staan. Zijn het GVD allemaal kleine kutblikjes van 250ml, dan denk je "ok, ik neem er wel drie of vier", kosten die blikjes 7,50 per stuk.. dat is 30 euro per liter voor fucking HEMA verf. Het is echt geen slecht spul, komt gewoon bij AkzoNobel vandaan, in dit geval Sikkens, maar het is natuurlijk gewoon opgewerkte shit. Weet niet of dat anno 2016 nog zo is maar ik ga geen 30 euro de liter betalen voor HEMA verf.
En toen ging ik naar de AH, want ik had van Gaston een pasje gekregen om voor 12,50 biologisch boodschappen te doen. Ik heb een teringhekel aan de AH, zeker het filiaal hier, maar ach.. why not. Nou ik heb het geweten, tyfusdruk.. allemaal kutmensen en een zooi mummies en veenlijken die stuk voor stuk in de weg liepen of stonden. Zelfs het personeel zat mij dwars. En dan moet je dus opzoek naar producten met zo'n logootje... Alsof die andere dingen niet biologisch zijn en uit Chernobyl afkomstig zijn of zo. En dat is kuuuuuuuuuuuuuuuuuutttttttttt. Het is heel lang geleden dat ik zo autistisch en gefrustreerd door een winkel liep, Kees Momma was er niets bij. Ik heb zelfs een oudere mevrouw een biologische graftak genoemd.
Daarna ging ik naar de Multimate bouwmarkt, want daar moest ik toch heen voor een kwast, lakrollers en nu dus ook verf. En dat ging gelukkig helemaal goed, ik heb een mooi watergedragen verfje (lekker biologisch) en benodigdheden om van de week eens lekker te beginnen aan verffase 1.
En nu zit ik verstopt voor pokkekoters die snoep willen.
Ok, doei.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:48 schreef Mani89 het volgende:
Zo herkenbaar. Het is een wonder dat ik nog geen moord heb gepeleegd.
Dit soort dingen zijn soms echt slopend vermoeiend. En dan voel ik me echt eenzaam, "Koning eenoog in het land der blinden" ... Call me Neo. Dat schaapachtige kutvolk in een drukke slechte supermarkt is nog het ergste. Volledig verzonken in hun eigen wereldje en totaal geen idee waar ze mee bezig zijn. Ik snap geen fuck van die mensen.quote:
Ik weet nog niet of ik ga stemmen, maar als ik ga stemmen dan ga ik denk ik voor de piratenpartij. Ben er nog niet over uit hoor, ga ik mij in het nieuwe jaar eens rustig in verdiepen.quote:
Kon dat ook? Ik werd gek van het zoeken.. Nu heb ik 5 schnitzels, een pot oploskoffie en 'Luikse' Chocowafels..quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:23 schreef Karina het volgende:
Yoki je moet voor die postcodeloterijbon gewoon 2 bakken ben & jerry kopen. Heb ik ook gedaan
Yep stond zelfs in het foldertje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kon dat ook? Ik werd gek van het zoeken.. Nu heb ik 5 schnitzels, een pot oploskoffie en 'Luikse' Chocowafels..
Die is er nu wel. Stem maar op mij want David is vervelend.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Bij deze wil Yokikater en David graag nomineren voor de meest hulpvolle user award die er niet is.
Godver! Als ik dat had geweten was het allemaal niet zo moeilijk geweest. Hoewel... die biologische graftak stond bij de koeling, nadat ik me al 10 keer eerder had gestoord aan die dolende zombie.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
alle soorten ik heb twee verschillende cookiedough gepakt.
Niemand? Jullie hebben tot 0.00 uur.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nrk vve feqze, qf zexvnzbbvcu zj yvk rccvdrrc ezvk.
Tien punten voor diegene die weet wat hier staat.
Supermarkten zijn vaak ook gewoon aids, er zijn er toevallig twee waar ik regelmatig kom waar het niet zo erg is, maar daar was ik vanavond niet. Waar ik nu was is het altijd een teringzooi en lopen er mensen in de weg, ik bedacht me op weg naar de parkeergarage eronder dat je daar zo een bom kan plaatsen zonder dat iemand het zou weten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 17:35 schreef YokiKater het volgende:
Zooo.. wat een vreselijke kutmiddag. Hier is mijn verslagje;
Omdat ik weer bezig ben met klussen in mijn huisje en ik inspiraties heb opgedaan ging ik vandaag verf en benodigdheden aanschaffen. Ik wilde de verf bij de HEMA halen want die hadden altijd wel goed spul voor weinig, ik weet dat soort dingen omdat ik toevallig een semi-verftechnicus ben. Ik heb namelijk 3 jaar lang hoogwaardige verven en sierpleisters gemaakt, zelfs met huis-tuin en keukenmiddelen kan ik nog een muurverfje in elkaar prakken (zolang ik maar een disolver heb).
Maar ik was daar al een tijd niet geweest, heb sowieso een grafhekel aan winkelen en dan kom je daar en dan staat alles anders en dan speelt mijn autisme al op heh. Dus ik wil die tent verlaten en vanuit mijn ooghoek zie ik toch nog iets van een verfafdeling staan. Zijn het GVD allemaal kleine kutblikjes van 250ml, dan denk je "ok, ik neem er wel drie of vier", kosten die blikjes 7,50 per stuk.. dat is 30 euro per liter voor fucking HEMA verf. Het is echt geen slecht spul, komt gewoon bij AkzoNobel vandaan, in dit geval Sikkens, maar het is natuurlijk gewoon opgewerkte shit. Weet niet of dat anno 2016 nog zo is maar ik ga geen 30 euro de liter betalen voor HEMA verf.
En toen ging ik naar de AH, want ik had van Gaston een pasje gekregen om voor 12,50 biologisch boodschappen te doen. Ik heb een teringhekel aan de AH, zeker het filiaal hier, maar ach.. why not. Nou ik heb het geweten, tyfusdruk.. allemaal kutmensen en een zooi mummies en veenlijken die stuk voor stuk in de weg liepen of stonden. Zelfs het personeel zat mij dwars. En dan moet je dus opzoek naar producten met zo'n logootje... Alsof die andere dingen niet biologisch zijn en uit Chernobyl afkomstig zijn of zo. En dat is kuuuuuuuuuuuuuuuuuutttttttttt. Het is heel lang geleden dat ik zo autistisch en gefrustreerd door een winkel liep, Kees Momma was er niets bij. Ik heb zelfs een oudere mevrouw een biologische graftak genoemd.
Daarna ging ik naar de Multimate bouwmarkt, want daar moest ik toch heen voor een kwast, lakrollers en nu dus ook verf. En dat ging gelukkig helemaal goed, ik heb een mooi watergedragen verfje (lekker biologisch) en benodigdheden om van de week eens lekker te beginnen aan verffase 1.
En nu zit ik verstopt voor pokkekoters die snoep willen.
Ok, doei.
Heb je een sleutel? r = a k = t?quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niemand? Jullie hebben tot 0.00 uur.
Check deze GTAboiquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Supermarkten zijn vaak ook gewoon aids, er zijn er toevallig twee waar ik regelmatig kom waar het niet zo erg is, maar daar was ik vanavond niet. Waar ik nu was is het altijd een teringzooi en lopen er mensen in de weg, ik bedacht me op weg naar de parkeergarage eronder dat je daar zo een bom kan plaatsen zonder dat iemand het zou weten.
Je bent toch best wel een toffe jongen zo af en toe Yoki.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Check deze GTAboi, De appie hier heeft ook zo'n garage.. het is dat je het zegt want ik heb er zelf niet eens bij stilgestaan, ik ben namelijk heul geen geweldadige jongen. Ik ga vrijwel altijd naar de Vomar (hebben ze bij jullie niet denk ik) dat is gewoon een hele goede tent die goed wordt bijgevuld en ook ruim van opzet is. Druk is het er ook vrijwel nooit. Maar die AH hier is klein en toch populair, dus vrijwel altijd druk.
Mijn probleem is echter dat ik niet tegen mensen kan die niet meegaand zijn, dat klinkt als autist heel raar maar ik hou daar zelf dus heel erg veel rekening mee. Ik sta nooit in de weg, ik weet wat er om mij heen gebeurt. Dat vind ik wel zo netjes, beetje rekening houden met elkaar of opletten wat er gebeurt. Maar vanmiddag was er alleen maar volk die echt totaal geen besef hadden, niet op hun koters letten, gewoon blijven staan kletsen terwijl je ziet dat er iemand bij wil, nog net niet tegen je aan lopen omdat ze compleet in hun eigen wereld zitten.
Zo werk ik niet, mij is aangeleerd om voortdurend mijn omgeving in de gaten te houden en daar naar te handelen en omdat ik stiekem best een vriendelijke jongen ben ben ik dus ook heel meegaand in dat soort situaties. Dit waren stuk voor stuk mensen die gewoon doorrijden/lopen als ze zien dat er iemand gruwelijk hard op zijn bek gaat op kapot aan het gaan is. Ik haat dat soort mensen.
Als ik de sleutel geef dan heb je het zo opgelost natuurlijk, het is een bekende encryptie cipher vorm en je gedachtegang zit op de goede weg.quote:
Nu ineens weer wel, wat ben je toch ook een apenkut.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je bent toch best wel een toffe jongen zo af en toe Yoki.
Ja, ik ben een beetje vreemd maar ik ben geen eikel. Ik kan heel erg hard en gemeen zijn als het moet maar weetje wat het met dat soort zaken is? Je verliest altijd.. Dat is wijsheid kerel. En als ik hier een lullig grapje maak dan is dat voor de lolz, maar dat wist je toch al. Jij bent ook een goede jongen hoorquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je bent toch best wel een toffe jongen zo af en toe Yoki.
De AH hier in het dorp is wel prima, wel klein, maar als ik er ben meestal nooit druk (op een roedel Polen na die goedkoop bier komen kopen na dan). Vomar ken ik alleen dankzij die kansenvlogger een paar maanden terugquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Check deze GTAboi, De appie hier heeft ook zo'n garage.. het is dat je het zegt want ik heb er zelf niet eens bij stilgestaan, ik ben namelijk heul geen geweldadige jongen. Ik ga vrijwel altijd naar de Vomar (hebben ze bij jullie niet denk ik) dat is gewoon een hele goede tent die goed wordt bijgevuld en ook ruim van opzet is. Druk is het er ook vrijwel nooit. Maar die AH hier is klein en toch populair, dus vrijwel altijd druk.
Mijn probleem is echter dat ik niet tegen mensen kan die niet meegaand zijn, dat klinkt als autist heel raar maar ik hou daar zelf dus heel erg veel rekening mee. Ik sta nooit in de weg, ik weet wat er om mij heen gebeurt. Dat vind ik wel zo netjes, beetje rekening houden met elkaar of opletten wat er gebeurt. Maar vanmiddag was er alleen maar volk die echt totaal geen besef hadden, niet op hun koters letten, gewoon blijven staan kletsen terwijl je ziet dat er iemand bij wil, nog net niet tegen je aan lopen omdat ze compleet in hun eigen wereld zitten.
Zo werk ik niet, mij is aangeleerd om voortdurend mijn omgeving in de gaten te houden en daar naar te handelen en omdat ik stiekem best een vriendelijke jongen ben ben ik dus ook heel meegaand in dat soort situaties. Dit waren stuk voor stuk mensen die gewoon doorrijden/lopen als ze zien dat er iemand gruwelijk hard op zijn bek gaat op kapot aan het gaan is. Ik haat dat soort mensen.
Wat een onzin, zo ingewikkeld is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik de sleutel geef dan heb je het zo opgelost natuurlijk, het is een bekende encryptie cipher vorm en je gedachtegang zit op de goede weg.
Baas, 10 punten.. kan je me ook vertellen welke cipher dit is?quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een onzin, zo ingewikkeld is het allemaal niet.
Dit gaat een beetje Gay worden als we nog even zo doorpraten Yoki.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik ben een beetje vreemd maar ik ben geen eikel. Ik kan heel erg hard en gemeen zijn als het moet maar weetje wat het met dat soort zaken is? Je verliest altijd.. Dat is wijsheid kerel. En als ik hier een lullig grapje maak dan is dat voor de lolz, maar dat wist je toch al. Jij bent ook een goede jongen hoor.
Walgelijk gedoe![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Baas, 10 punten.. kan je me ook vertellen welke cipher dit is?
quote:
Precies, zo gaan die dingen. Zo moeilijk is het allemaal niet. Het is een fucking supermarkt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:41 schreef Specularium het volgende:
Ik maak gewoon een lijstje en sta binnen 10 minuten weer buiten.
Bij de vriesafdeling drink ik wel altijd even mijn eigen urine want je moet toch door.
LBOLFSMVMquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:44 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil wel alle woorden van Yoki over hoe kut supermarkten zijn beamen.
Ik heb er 3 jaar gewerkt en was er toen wel klaar meeVooral die kutkoters met kleine winkelwagentjes
ROT17:quote:
Ik had kunnen weten dat jij ervaring hebt met omgekeerde shit.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ROT17:
Eib mmv wvhqv, hw qvomeqssmtl qa pmb ittmuiit vqmb.
ROT9:
Wat een onzin, zo ingewikkeld is het allemaal niet.
Ja ik ga dat natuurlijk niet opeens veranderen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat jij ervaring hebt met omgekeerde shit.
Je keuze was wel voorspellend, 'the human factor'quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:46 schreef Specularium het volgende:
Ik heb die site ook gevonden hoor.
Kan je dit eigenlijk wel encryptie noemen? ROT13 is eigenlijk geen fuck waardquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik de sleutel geef dan heb je het zo opgelost natuurlijk, het is een bekende encryptie cipher vorm en je gedachtegang zit op de goede weg.
Is een van de oudste vormen van encryptie. Met computers tegenwoordig natuurlijk geen zak meer waard.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan je dit eigenlijk wel encryptie noemen? ROT13 is eigenlijk geen fuck waardEerder Hashen toch?
Jullie moeder zijn vies dik. In verschillende ciphers.. slimme jongen maar als je het echt dik wil doen in deze shit dan moet je per letter gaan.quote:
Basis spielerei... wacht maar even op de AIVD kerstpuzzel van dit jaar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan je dit eigenlijk wel encryptie noemen? ROT13 is eigenlijk geen fuck waardEerder Hashen toch?
In SHA?quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ohja, ik moest nog aan die van vorig jaar beginnen maar volgens mij zat ik bij 1 al vast.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Basis spielerei... wacht maar even op de AIVD kerstpuzzel van dit jaar.
Bij mij ontbreekt de logica om die dingen op te lossen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Basis spielerei... wacht maar even op de AIVD kerstpuzzel van dit jaar.
Op de Brutalis wel ja.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:23 schreef d4v1d het volgende:
Deze moet je dan ook wel lukken Yoki:
NjQ0YjE3ZjY4YmFkNWZjZWMyMWIwY2U0ODI5ZjBlY2I=
Men beginnen met base64quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie hem zelf niet in een keer. Geen idee welke encryptie dit is.
Er zit nog een 2e achter. Wat wel encryptie isquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die is gvd al door mijn script heen gegaan.. wacht even hoor.
Nee, dan wordt het een beetje onmogelijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, je hebt hem gehashed in sha256?
Niets is onmogelijk... Maar deze hou je even tegoed, het is tenslotte vrijdagavond en vanaf hier kan ik geen verbinding maken met het cudamonsterbeestquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het een beetje onmogelijk
Pak dr maar een dictionary bij.
Applaus. als het je lukt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niets is onmogelijk... Maar deze hou je even tegoed, het is tenslotte vrijdagavond en vanaf hier kan ik geen verbinding maken met het cudamonsterbeest
MD5 dusquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:43 schreef d4v1d het volgende:
Je bent echt zo dichtbij.
Hash waarvan wordt afgeraden om hem nog te gebruiken. Maar nog wel erg bekend.
Dan stel ik hem toch even uit voor vanavond.. Maar het is dus base64 met een zwakke hash zonder salt, dat moet wel lukken.quote:
Als ik je zin goed lees is het net andersom. Dus eerste base64 erover, dan pas verder.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan stel ik hem toch even uit voor vanavond.. Maar het is dus base64 met een zwakke hash zonder salt, dat moet wel lukken.
Ja dat bedoel ik ook. Eerst encoden en dan die hash.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ik je zin goed lees is het net andersom. Dus eerste base64 erover, dan pas verder.
Ik zou decodenquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook. Eerst encoden en dan die hash.
Ja dat bedoel ik, wijsneus.. daarom laat ik het voor vanavond.. ik moet chillen man. Het is weekend.quote:
Primaquote:Op vrijdag 11 november 2016 21:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, wijsneus.. daarom laat ik het voor vanavond.. ik moet chillen man. Het is weekend.
Ja, kutkind.. straks kan ik niet slapen door die shit omdat ik dingen niet kan laten rusten maar het nu wel moet doen. Maar je geeft nu al 1 ding weg, als ik rules moet schrijven hoeft er dus geen special character in te zitten. En je gaf ook al geen aandacht op de md5 vraag, wat het haast wel moet zijn. Dus ik kraak die shit echt wel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:30 schreef d4v1d het volgende:
Mooiste is dat ik het antwoord al gewoon in dit topic heb getypt.
Quote post 237 eens.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, kutkind.. straks kan ik niet slapen door die shit omdat ik dingen niet kan laten rusten maar het nu wel moet doen. Maar je geeft nu al 1 ding weg, als ik rules moet schrijven hoeft er dus geen special character in te zitten. En je gaf ook al geen aandacht op de md5 vraag, wat het haast wel moet zijn. Dus ik kraak die shit echt wel.
Het is een base64 encryptie met een md5hash en de rules staan al in dit topic.. ik zit op een gare laptop en ik heb weinig zin. HashCat met John kraakt dit in 1 minuut.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:38 schreef d4v1d het volgende:
Moet ik hem verklappen?Wil niet dat je er straks om wakker ligt.
Bestaan gewoon websites voor. Ik heb enkel m'n webbrowser aangeraakt. Geen rare commandline shit of 1337-tooltjes.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is een base64 encryptie met een md5hash en de rules staan al in dit topic.. ik zit op een gare laptop en ik heb weinig zin. HashCat met John kraakt dit in 1 minuut.
Dat is toch helemaal niet leuk?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bestaan gewoon websites voor. Ik heb enkel m'n webbrowser aangeraakt. Geen rare commandline shit of 1337-tooltjes.
Da's waar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet leuk?
Het is geiler dan neuken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:44 schreef d4v1d het volgende:
We zijn ook al gewoon 40 posts lang tegen elkaar aan het lullen.
Neuh, valt wel mee.. Gewoon beetje Elliot, ik zit in het huis van mijn ouders maar die zijn op vakantie.. geen hondjes, helemaal alleen met een computer. Ik verveel me de tyfus, morgen en overmorgen ga ik klussen en formule1 kijken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:41 schreef Specularium het volgende:
Yoki gaat zo weer Herman Wegter bellen.
Remlof is al driftig aan het tikken neem ik aan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Valt me erg tegen dat er nog geen zeikfeedback topic is geopend.
d4v1d staat nu al in Maassluisquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je morgen ook de intocht kijken?
Ik zit al klaar met het slotje.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Valt me erg tegen dat er nog geen zeikfeedback topic is geopend.
Ik trap die schoen tegen je hoofdquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:34 schreef Fokker89 het volgende:
De sint is in Nederland![]()
d4v1d gaat vanavond zijn schoen zetten!!!!
dit dat gezever over dat FOK! een dictatuur wordt etc.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zit al klaar met het slotje.
Ding staat al ruim 72 uur updates te zoekenquote:
In Windows7? Dat duurt een fucking week vanaf SP1.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ding staat al ruim 72 uur updates te zoekenNa een schone install van SP1
Ik googelen en shit, zijn wat KB's die je dan handmatig kan installeren die het probleem zouden verhelpen... Nou die doen dus ook allemaal niks
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In Windows7? Dat duurt een fucking week vanaf SP1.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:46 schreef d4v1d het volgende:
Na dat alle updates erop staan doe ik direct een sysprep en maak ik er een image van.
Zal ze leren
Haha, kut he.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ik had een paar dagen terug ook dat de PC steeds langzamer werd, bleek die een Windows update te moeten doen (ook W7)
kon ik gvd 3 uur lang niet op de PC
Had je niet gewoon een installatiemedium met SP1 erop kunnen gebruiken?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:51 schreef Fokker89 het volgende:
Ik had onlangs mijn PC opnieuw geïnstalleerd, dus SP1 had ik nog niet, wat duurt dat tyfuslang zeg.
En denk maar niet dat je een waarschuwing krijgt dat hij een grote update doet.
Nee, deed gewoon een reboot van de PC zelf, zonder schijfje dus.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Had je niet gewoon een installatiemedium met SP1 erop kunnen gebruiken?
ohzoquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, deed gewoon een reboot van de PC zelf, zonder schijfje dus.
Niet meer. Ik heb nog wel een CMR Drift spelletje of zo liggen en 5.0 geloof ik.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:54 schreef Fokker89 het volgende:
Yoki?
Speel je wel eens rally games?
Nice!quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef Fokker89 het volgende:
En voor andere mensen misschien ook wel interessant.
Dirt3 is tot vanavond gratis te downloaden, normaal betaal je 30 euro.
Ik ben al weer verslaafd.
Rallygame DiRT 3 Complete Edition gratis voor pc en Mac
Jij bent pas kutquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:54 schreef Specularium het volgende:
Sinterklaas in Belgie is pas kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |