DOHquote:
dat was vroeger ook al zo, lagen er ineens allemaal dode eenden overal in het water,quote:
eigenlijk wel.......quote:Op woensdag 9 november 2016 20:52 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk te gek voor woorden dat er een keuze was tussen 2 bejaarde mensen en verder eik niets...
Vind je dat mooiquote:Op woensdag 9 november 2016 21:02 schreef FANN het volgende:
Misschien heeft Trump straks wel de balen van het Witte Huis en wil ie weer terug![]()
hij heeft best een leuk optrekje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:02 schreef FANN het volgende:
Zooooooooooooo nepachtig die gasten![]()
[ afbeelding ]
nou wat ik vind is niet zo belangrijk, maar ik denk dat Trump het wel mooi vind, andersquote:
Hij vindt groot mooi.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
nou wat ik vind is niet zo belangrijk, maar ik denk dat Trump het wel mooi vind, anders
had ie het niet gekocht..........
geen zin om te klikken tegenwoordigquote:
Zelfs de autootjes zijn strategisch neergezet. Doet me denken aan Sylie Meisquote:
lijkt wel een homoquote:Op woensdag 9 november 2016 21:02 schreef FANN het volgende:
Zooooooooooooo nepachtig die gasten![]()
[ afbeelding ]
allemaal voor de show........quote:Op woensdag 9 november 2016 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs de autootjes zijn strategisch neergezet. Doet me denken aan Sylie Meis
quote:
"Look at my hands."quote:
Autoshowquote:
kwam ik tegen met googelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal corrigeer ik lieve users niet
Staat zo lullig dan als je te laat bentquote:Op woensdag 9 november 2016 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik zie het zelf meestal wel, maar vaak ben ik al gekwootdan denk ik la maar zitten
Flikker toch eens op, Meneer ik weet het beterquote:Op woensdag 9 november 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal corrigeer ik lieve users niet
ja daarom...........quote:Op woensdag 9 november 2016 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Staat zo lullig dan als je te laat bent
Dat is nou jammer, maak hem net uit. Maar ik houd het in beraad.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker toch eens op, Meneer ik weet het beter
Hij zit weer te zuipen.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker toch eens op, Meneer ik weet het beter
Serieus, HAHAHAHAquote:
Kan me geen zak schelenquote:
Ik heb niks nodigquote:
Weer ? Ben nooit gestopt. Is gewoon een fabeltje. Leer mij alcoholisten kennen.quote:
Haar gezicht heeft ook wat gekostquote:Op woensdag 9 november 2016 21:13 schreef FANN het volgende:
Je kan me veel wijsmaken, maar niet dat zij op zijn uiterlijk of karakter valt![]()
[ afbeelding ]
Ga er nou niet op iiiiiiiiiiiiiiiiiihinnnnnnnnnnnnnnn..........quote:Op woensdag 9 november 2016 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weer ? Ben nooit gestopt. Is gewoon een fabeltje. Leer mij alcoholisten kennen.
Maar waaruit concludeerde je dat ? Omdat ik lief was tegen van en gevat reageerde op dat kutje met d'r gescheld ?
Zegt zuur geval haarzelfquote:
Doedel nou verdimmekes eens een klein stukje op de schort. Je bent te hard voor mijn tere zieltje.quote:
Sorryquote:
Autisten flappen er van alles uit zonder te beseffen dat ze zichzelf voor schut zetten. Ben dan ook niet kwaad. Beetje teleurgesteldquote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doedel nou verdimmekes eens een klein stukje op de schort. Je bent te hard voor mijn tere zieltje.
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
geeft niet... je kan niet alles weten...
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
deze zijn lekker zacht en heéél licht...
quote:
Ga een dagboek kopenquote:
Fijnquote:Op woensdag 9 november 2016 21:23 schreef FANN het volgende:
Maar effe serieus,.............
ben ik wel blij mee.........
Ik gebruik gewoon dit topic voor dit soort ontboezemingenquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 9 november 2016 21:23 schreef FANN het volgende:
Maar effe serieus,.............
ben ik wel blij mee.........
Ik dacht dat ik op negeer stand stond. Hihihihiquote:Op woensdag 9 november 2016 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon dit topic voor dit soort ontboezemingen![]()
ik maak jullie graag deelgenoot van mijn avonturen enzo....
goddankquote:Op woensdag 9 november 2016 21:26 schreef FANN het volgende:
nog heel even hoor... dan ben ik weer weg...
Neu, alleen als ik daar zin in hebquote:Op woensdag 9 november 2016 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik op negeer stand stond. Hihihihi
Ik loop nog achter met een paar.. Misschien straks ook maar 1tje kijken... Verder gaat het toch alleen maar over Trump op de discussie kanalenquote:Op woensdag 9 november 2016 21:26 schreef FANN het volgende:
nog heel even hoor... dan ben ik weer weg...
Je snapt het nietquote:Op woensdag 9 november 2016 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
je vindt het eigenlijk jammer, dat voel ik...
Ik ga nog een bakkie koffie maken en laguit op de bank serie kieken....quote:Op woensdag 9 november 2016 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik loop nog achter met een paar.. Misschien straks ook maar 1tje kijken... Verder gaat het toch alleen maar over Trump op de discussie kanalen
Je blijft maar doorgaanquote:Op woensdag 9 november 2016 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb jou nooit gesnapt![]()
maar dat is een ander verhaal
Ik doe geen koffie meer.. Drink overdag al teveel, 3 koppenquote:Op woensdag 9 november 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga nog een bakkie koffie maken en laguit op de bank serie kieken....
Een biertje in de rust moet kunnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe geen koffie meer.. Drink overdag al teveel, 3 koppen
lag zequote:Op woensdag 9 november 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga nog een bakkie koffie maken en laguit op de bank serie kieken....
Ik heb geen bier in huis...quote:Op woensdag 9 november 2016 21:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een biertje in de rust moet kunnen.
Het ging over iets heel anders volgens mij... Maar dat terzakequote:Op woensdag 9 november 2016 22:10 schreef tong80 het volgende:
https://www.facebook.com/studiobrussel/videos/10155364025513056/
Een oude bekende erg leuk....
https://www.facebook.com/studiobrussel/videos/10155364025513056/
quote:Op woensdag 9 november 2016 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ging over iets heel anders volgens mij... Maar dat terzake
Ken je het oorspronkelijke filmpje niet ? Dat heeft iedereen gezien. Dit is een andere stem met een onzin tekst daarom is het zo grappig. De oorspronkelijke was al hilarisch. Deze is bijna net zo leukquote:Op woensdag 9 november 2016 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn uitspraak was niet al te duidelijk...
Ik kijk nooit zoveel filmpjes op FBquote:Op woensdag 9 november 2016 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je het oorspronkelijke filmpje niet ? Dat heeft iedereen gezien. Dit is een andere stem met een onzin tekst daarom is het zo grappig. De oorspronkelijke was al hilarisch. Deze is bijna net zo leuk
Ik ook niet. Maar wel als ik een linkje krtijg van een vriend met humor en anderen er ook om lachen en ik het gezicht herkenquote:Op woensdag 9 november 2016 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk nooit zoveel filmpjes op FB
Dus je strijkt zn hemden voor een fles wijnquote:Op woensdag 9 november 2016 22:35 schreef sacha het volgende:
voor Theo![]()
en mijn fles wijn ophalen, vanwege een weddenschap over de Amerikaanse verkiezingen
nee skat, ik heb een weddenschap gewonnenquote:Op woensdag 9 november 2016 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je strijkt zn hemden voor een fles wijn
OK dus je strijkt elke week zn overhemden?quote:Op woensdag 9 november 2016 23:13 schreef sacha het volgende:
[..]
nee skat, ik heb een weddenschap gewonnen
zoveel vragen, het antwoord: mantelzorgquote:Op woensdag 9 november 2016 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dus je strijkt elke week zn overhemden?
quote:
dit is vaaaaaaaaaaaaaaagquote:mijn gutmensch huishouding ligt te bedde, mijn zwart-wit gedachten in paraatheid gebracht
hiero is het effe pauze, BBC staat aan...quote:Op woensdag 9 november 2016 23:39 schreef sacha het volgende:
ik probeer ondertussen te luisteren naar Pauw, wat een chaos!
Kippenhok.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:39 schreef sacha het volgende:
ik probeer ondertussen te luisteren naar Pauw, wat een chaos!
Is goed...................................... alles op zijn tijd....................quote:Op woensdag 9 november 2016 23:41 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zal het uitleggen maar weet nog niet wanneer
het topic uit nieuws?quote:Op woensdag 9 november 2016 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het topic hebt ik al uit myAT gegooid, dat is nog erger.
ik ga zo even mijn gedachte in mijn dagboek schrijven want dat schijnt hier niet te mogenquote:Op woensdag 9 november 2016 23:49 schreef sacha het volgende:
ow, oké![]()
ik ben moe van alles, alles gaat in cirkels, ik word gek van het geblaat op alle fronten, nu ga ik écht slapen![]()
Neequote:Op donderdag 10 november 2016 10:48 schreef FANN het volgende:
[..]
én?
nog een pak slaag gehad vannacht?
Geen geduld voor om series te kijken. Liever een goede docu.quote:
Ik ben vast mijn begavenismuziek aan het uitzoekenquote:Op donderdag 10 november 2016 11:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen geduld voor om series te kijken. Liever een goede docu.
Huh? Ben je daar niet een beetje vroeg mee??quote:Op donderdag 10 november 2016 11:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben vast mijn begavenismuziek aan het uitzoeken![]()
wat vindt je van deze?![]()
zo'n beetje op het moment dat ze mijn kist laten zakken ofzo
Nou ik zat Yanni te luisteren en toen dact ik dat dat wel een mooie zou zijnquote:Op donderdag 10 november 2016 11:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Huh? Ben je daar niet een beetje vroeg mee??![]()
Klinkt mooi, dat wel.
quote:Op donderdag 10 november 2016 11:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ik zat Yanni te luisteren en toen dact ik dat dat wel een mooie zou zijn
ook wel mooi.......quote:Op donderdag 10 november 2016 11:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Nou, ik wil deze sowieso op mijn uitvaart
En daarna een groot feestquote:Op donderdag 10 november 2016 11:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ook wel mooi.......![]()
deze moet eerst bij mij![]()
Is ook wel iets waar ik de laatste maanden mee bezig ben geweest en ik heb inderdaad al het één en ander in mijn hoofdquote:Op donderdag 10 november 2016 11:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja moet je toch effe van te voren melden anders gaan ze van die pokkemuziek draaien
laat eens iets horen....quote:Op donderdag 10 november 2016 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is ook wel iets waar ik de laatste maanden mee bezig ben geweest en ik heb inderdaad al het één en ander in mijn hoofd
waarom niet?quote:Op donderdag 10 november 2016 11:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Kan trouwens niet eens een uitvaartverzekering afsluiten
Aanvraag is afgewezen omdat ik in een risicogroep val. Moet geloof ik een paar jaar wachten.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:30 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom niet?die heb ik al járen.......................
hoezo risicogroep? wat mankeer je dan?quote:Op donderdag 10 november 2016 11:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Aanvraag is afgewezen omdat ik in een risicogroep val. Moet geloof ik een paar jaar wachten.
Nog gefeliciteerd met je huwelijk!quote:Op donderdag 10 november 2016 11:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Aanvraag is afgewezen omdat ik in een risicogroep val. Moet geloof ik een paar jaar wachten.
verstandig. Ik heb altijd tegen mijn vader en nu ook tegen Symph gezegd: doe wat jullie willen, jullie moeten het er mee doen, maar als je Blof gaat draaien kom ik spokenquote:Op donderdag 10 november 2016 11:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is ook wel iets waar ik de laatste maanden mee bezig ben geweest en ik heb inderdaad al het één en ander in mijn hoofd
Had een tumor in de keel.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
hoezo risicogroep? wat mankeer je dan?
Dank je. was me een tof feestquote:Op donderdag 10 november 2016 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je huwelijk!
Ik overweeg...quote:
Ik heb het via een ander kanaal een beetje kunnen volgen...quote:Op donderdag 10 november 2016 11:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank je. was me een tof feest
Jouw aanwezigheid hier triggerde me..quote:Op donderdag 10 november 2016 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overweeg...
Send me up to that wonderful world
And then I'm up with the birds
quote:Op donderdag 10 november 2016 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het via een ander kanaal een beetje kunnen volgen...
Ach, anders de medische wetenschapquote:Op donderdag 10 november 2016 11:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ah........... mooi klote dan.........
dat krijgt de zakdoekjes wel uit de zakken Deesquote:Op donderdag 10 november 2016 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overweeg...
Send me up to that wonderful world
And then I'm up with the birds
Ja, zag er mooi uit!quote:Op donderdag 10 november 2016 11:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Dan heb je de indrukken kunnen zien.
En terechtquote:Op donderdag 10 november 2016 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
verstandig. Ik heb altijd tegen mijn vader en nu ook tegen Symph gezegd: doe wat jullie willen, jullie moeten het er mee doen, maar als je Blof gaat draaien kom ik spoken
quote:Op donderdag 10 november 2016 11:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid hier triggerde me..
Ik heb intussen een muur omzelf heen gebouwd waar Trump nog wat van kan leren als iequote:Op donderdag 10 november 2016 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een paar maanden sabbatical hier hebben me goed gedaan...
Er zit ook een pittiger stukje in, waardoor de tranen wel weer op drogenquote:Op donderdag 10 november 2016 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
dat krijgt de zakdoekjes wel uit de zakken Dees
Vertel..quote:Op donderdag 10 november 2016 11:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb intussen een muur omzelf heen gebouwd waar Trump nog wat van kan leren als ie
aan Mexico gaat beginnen
Mij ookquote:Op donderdag 10 november 2016 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een paar maanden sabbatical hier hebben me goed gedaan...
Niemand laat z'n eigen kind alleen...quote:Op donderdag 10 november 2016 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Valt niet veel te vertellen.... gewoon muurtje enzo
Alles ziet er weer goed uit.quote:
ah, er valt een kwartjequote:Op donderdag 10 november 2016 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het via een ander kanaal een beetje kunnen volgen...
Mooi zo, daar valt ook mee te leven.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alles ziet er weer goed uit.
M'n stem zal nooit meer hetzelfde zijn, maar als dat alles is heb ik daar vrede mee
kwam het door het roken?quote:Op donderdag 10 november 2016 11:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alles ziet er weer goed uit.
M'n stem zal nooit meer hetzelfde zijn, maar als dat alles is heb ik daar vrede mee
Er zijn er die er slechter aan toe zijn.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi zo, daar valt ook mee te leven.
Roken ja. Althans, daar gaat men vanuit.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:42 schreef FANN het volgende:
[..]
kwam het door het roken?
ik moet ook eens stoppen
dan kan jje net zo goed hélemaal stoppenquote:Op donderdag 10 november 2016 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Roken ja. Althans, daar gaat men vanuit.
Ben bezig met stoppen. Doe nu 2 weken met een pakje tabak.
Stap voor stap. We komen er welquote:Op donderdag 10 november 2016 11:47 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kan jje net zo goed hélemaal stoppen![]()
maar is moeilijk.... ik know.........
ik was en keer 2 jaar gestopt.... ging me best makkelijk af eigenlijk....quote:Op donderdag 10 november 2016 11:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Stap voor stap. We komen er wel
Ken het.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was en keer 2 jaar gestopt.... ging me best makkelijk af eigenlijk....
Toen ging ik bij broertje op bezoek,wijntje, muziek, beetje slap lullen en die rookt als een ketter
dus ik zei ''geef mij eens een trekkie'''
nah... ging meteen fout is nooit meer goed gekomen ook
hmmmm ja nou inmiddels is er zoveel mis dat het me niet eens meer boeit eigenlijkquote:Op donderdag 10 november 2016 11:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ken het.
Zo zat ik eens, toen ik nog een jong Adonislichaam had, in een schuttersputje ergens in Duitsland met een kameraad. Het regende, was 3 maanden gestopt met roken. Was koud en we waren nat en de nacht duurde lang. Hij stak er eentje op en ik had iets van "gvd, geef mij er nu ook maar eentje, deze kou en nattigheid is niet te harden"
quote:
nou ja ze komen wel weer als het gezellig is, wanneer dat is weet ik ook nietquote:Op donderdag 10 november 2016 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ik zei toch dat er een grafstemming heerst?
dat vind ik echt zulke narigheidquote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat vind ik echt zulke narigheid
ik kan echt veel hebben, maar Gerard de Vries echt niet. Symph draaide eerder altijd shows met overleden artiesten en hoe toevallig, er was net geen tijd meer voor Gerard de Vriesquote:Op donderdag 10 november 2016 12:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Mijn muzieksmaak is erg vreemd, ik weet het
Ken hem verder niet maar dit nummer werd grijsgedraaidt in een cafe waar ik vroeger wel eens quam.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan echt veel hebben, maar Gerard de Vries echt niet. Symph draaide eerder altijd shows met overleden artiesten en hoe toevallig, er was net geen tijd meer voor Gerard de Vries
luister lekker mee naar de Evergreen Top1000 op radio5, daar komt echt vanalles voorbij en het zou me niet verbazen als Gerard er ook in staat met z'n spel kaarten.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ken hem verder niet maar dit nummer werd grijsgedraaidt in een cafe waar ik vroeger wel eens quam.
wat zit er deze keer in? Ik ga straks weer wentelteefjes maken. Ik moet ze ooit nog een keer op jouw Griekse manier maken, maar nu moet de melk opquote:Op donderdag 10 november 2016 12:39 schreef FANN het volgende:
[..]
moet ik ook nog doen....
Smoothie gemaakt
Spinazie, vers sinaasappelsap, béétje havermelk anders was het té zoetquote:Op donderdag 10 november 2016 12:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat zit er deze keer in? Ik ga straks weer wentelteefjes maken. Ik moet ze ooit nog een keer op jouw Griekse manier maken, maar nu moet de melk op
handig toch, dat je het zo wat kan helpen? Gebroken lijnzaad, neem ik aan?quote:Op donderdag 10 november 2016 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Spinazie, vers sinaasappelsap, béétje havermelk anders was het té zoet![]()
Avocado, Havermout en een beetje lijnzaad...
lijnzaad kan je goed van kakkenheb ik soms moeite mee, vandaar
quote:Op donderdag 10 november 2016 12:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
handig toch, dat je het zo wat kan helpen? Gebroken lijnzaad, neem ik aan?
Meh, ik luister dit nuquote:Op donderdag 10 november 2016 12:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
luister lekker mee naar de Evergreen Top1000 op radio5, daar komt echt vanalles voorbij en het zou me niet verbazen als Gerard er ook in staat met z'n spel kaarten.
Blij dat we hier gewoon zo een simpele ouderwets draaithermostaat hebben.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Kom ik net weer in de woonkamer, is de thermostaat op hol geslagen en geeft 20,1 graden aan terwijl ik 'm op 18,2 had staan en in het display staat ipv 'continu verlaagd' TELEFOON. Nou jaaa
er zit hier helemaal niks met een telefoon verbonden, we hebben niet eens een telefoon waarmee dat zou kunnen en ik heb ook niet het idee dat het met deze thermostaat zou kunnen. Dus dat ding doet gewoon vreemd en ik stik hier zowat van de hitte. We gebruiken de thermostaat ook als draaithermostaat, niks geprogrammeerdquote:Op donderdag 10 november 2016 13:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blij dat we hier gewoon zo een simpele ouderwets draaithermostaat hebben.
ff de ramen opendoen doet wonderenquote:Op donderdag 10 november 2016 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er zit hier helemaal niks met een telefoon verbonden, we hebben niet eens een telefoon waarmee dat zou kunnen en ik heb ook niet het idee dat het met deze thermostaat zou kunnen. Dus dat ding doet gewoon vreemd en ik stik hier zowat van de hitte. We gebruiken de thermostaat ook als draaithermostaat, niks geprogrammeerd
ja, schuifpui staat wagenwijd open nuquote:Op donderdag 10 november 2016 13:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff de ramen opendoen doet wonderen
Wat een enthousiasme!quote:Op donderdag 10 november 2016 17:21 schreef chufi het volgende:
Joepie !! Bijna weekendEn heerlijk nat geregend en gehageld ...
heen en weer
Ja nog minder dan een dag...quote:Op donderdag 10 november 2016 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme!
Weekend is nu nog leuker hč
Niks helemaal niksquote:
Nee die had ik al, ik ga Zelda reddenquote:
mooi Tong...quote:Op donderdag 10 november 2016 13:27 schreef tong80 het volgende:
Bij Pastorale van Ramses en Liesbeth List, kneep m'n moeder m'n hand fijn en zong ze zachtjes mee.
quote:
Kun je dat ding nog wel aansluiten op je TV?quote:Op donderdag 10 november 2016 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die had ik al, ik ga Zelda redden
Dit is de moderne versie, 30 spellen inclusiefquote:Op donderdag 10 november 2016 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je dat ding nog wel aansluiten op je TV?
Dat pistool had ik ook jaquote:
Ah net zo iets als die platenspelers met USB aansluitingquote:Op donderdag 10 november 2016 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is de moderne versie, 30 spellen inclusief
Het zijn kleine maar oh zulke grote dingen die je bijblijven Fann.quote:
Ja iddquote:Op donderdag 10 november 2016 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah net zo iets als die platenspelers met USB aansluiting
quote:Op donderdag 10 november 2016 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zijn kleine maar oh zulke grote dingen die je bijblijven Fann.
yep........quote:Op donderdag 10 november 2016 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het zijn kleine maar oh zulke grote dingen die je bijblijven Fann.
Heet jij Fann. Ga naar je holquote:
Je quote mij gastquote:
De avond voordat mijn Pa overleed heb ik heb nog een paar hapjes van zijn favoriete ijsjequote:
quote:
Ach foutjequote:
Geen idee ik kan het morgen op halen als het goed is.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:12 schreef chufi het volgende:
Maar heeft die Nintendo wel een lange kabel aan de console?
Brengen ze het niet?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee ik kan het morgen op halen als het goed is.
Ik heb de originele ook nog met pistoolquote:Op donderdag 10 november 2016 18:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 liggen zag ik laatst.
De mijne ging met scart dacht ik?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee ik kan het morgen op halen als het goed is.
Nee ik heb het bij de AH laten bezorgen.quote:
Ia dat zo die van mij is wel iets ouderquote:Op donderdag 10 november 2016 18:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De mijne ging met scart dacht ik?
Zet je in de slaapkamer een 42"quote:Op donderdag 10 november 2016 18:16 schreef chufi het volgende:
Zit je op 1.5 meter van je 55" screen te spelen ... Mis je gewoon de helft
Weet het niet meer precies, ding is al tijd overleden.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ia dat zo die van mij is wel iets ouder
Geen idee of ze die ook nog heeftquote:Op donderdag 10 november 2016 18:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zet je in de slaapkamer een 42"
Jaren 90quote:Op donderdag 10 november 2016 18:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet het niet meer precies, ding is al tijd overleden.
Nou ik werd al vrij snel verwend met een KTV...quote:Op donderdag 10 november 2016 18:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vroeger was je al blij met zwart-wit TV.
Weet het ook niet meer precies?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:40 schreef chufi het volgende:
Nou ja vrij snel... was denk voor de OS van 72 of was het 68....
72 zekerquote:Op donderdag 10 november 2016 18:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet het ook niet meer precies?
'Renault 16 Het utjequote:Op donderdag 10 november 2016 18:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
De allereerste auto waar pa mee kwam aanzetten nog wel, dat was in 1967.
Vast een grote familiequote:Op donderdag 10 november 2016 18:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[ afbeelding ]
Ding was al bijna versleten met 8 jaar oud.
Mooi jaar!quote:Op donderdag 10 november 2016 18:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
De allereerste auto waar pa mee kwam aanzetten nog wel, dat was in 1967.
Buitenland gingen we niet, Egmond aan zee. Pa kwam na het werk pasquote:Op donderdag 10 november 2016 18:48 schreef chufi het volgende:
Maar ik herinner me daar geen buitenlandse vakantie mee.. Volgens mij hadden we toen ook al een Renault toen we naar het Lago Maggiore gingen en het jaar later zeker naar de Costa Brava..
Ohh een kroonjaarquote:
Ik ben al 30 jaar 29quote:
Bijna maar nee, lang nietquote:Op donderdag 10 november 2016 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In '67 was jij dus een muisje van 10.
We gingen eerst altijd naar Terschelling maar toen opeens 4 jaar achter elkaar naar het buitenland.. Denemarken, Zwitserland, Zuid Frankrijk en Noord Spanje.. En daarna was het gewoon weer elk jaar Terschelling in een appartement op het duin aan zee... En nog 1 keer naar Bretagne geweest met de familie en toen stond ik op mn eigen benen..quote:Op donderdag 10 november 2016 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Buitenland gingen we niet, Egmond aan zee. Pa kwam na het werk pas
Het maakt niet zo veel meer uit, 29 is bestquote:
quote:Op donderdag 10 november 2016 19:08 schreef chufi het volgende:
Ik voel me ook weer 20 jaar jonger inmiddels
Wij gingen met de hele bups naar een huisje in Zeeland of Rockanje, wat een hele onderneming was en mijn vader twee keer moest rijden.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
We gingen eerst altijd naar Terschelling maar toen opeens 4 jaar achter elkaar naar het buitenland.. Denemarken, Zwitserland, Zuid Frankrijk en Noord Spanje.. En daarna was het gewoon weer elk jaar Terschelling in een appartement op het duin aan zee... En nog 1 keer naar Bretagne geweest met de familie en toen stond ik op mn eigen benen..
Wel begonnen daarna een aantal jaren wintersport met de familie
Age is just a numberquote:Op donderdag 10 november 2016 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het maakt niet zo veel meer uit, 29 is best
En sinds wanneer is dat?quote:Op donderdag 10 november 2016 19:08 schreef chufi het volgende:
Ik voel me ook weer 20 jaar jonger inmiddels
Ik had het er nog met met mijn moeder over dat met kerst en oudejaars avond we naar familie gingen.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
8 was ik en mocht stukkie sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |