DOHquote:
dat was vroeger ook al zo, lagen er ineens allemaal dode eenden overal in het water,quote:
eigenlijk wel.......quote:Op woensdag 9 november 2016 20:52 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk te gek voor woorden dat er een keuze was tussen 2 bejaarde mensen en verder eik niets...
Vind je dat mooiquote:Op woensdag 9 november 2016 21:02 schreef FANN het volgende:
Misschien heeft Trump straks wel de balen van het Witte Huis en wil ie weer terug![]()
hij heeft best een leuk optrekje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:02 schreef FANN het volgende:
Zooooooooooooo nepachtig die gasten![]()
[ afbeelding ]
nou wat ik vind is niet zo belangrijk, maar ik denk dat Trump het wel mooi vind, andersquote:
Hij vindt groot mooi.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
nou wat ik vind is niet zo belangrijk, maar ik denk dat Trump het wel mooi vind, anders
had ie het niet gekocht..........
geen zin om te klikken tegenwoordigquote:
Zelfs de autootjes zijn strategisch neergezet. Doet me denken aan Sylie Meisquote:
lijkt wel een homoquote:Op woensdag 9 november 2016 21:02 schreef FANN het volgende:
Zooooooooooooo nepachtig die gasten![]()
[ afbeelding ]
allemaal voor de show........quote:Op woensdag 9 november 2016 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs de autootjes zijn strategisch neergezet. Doet me denken aan Sylie Meis
quote:
"Look at my hands."quote:
Autoshowquote:
kwam ik tegen met googelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal corrigeer ik lieve users niet
Staat zo lullig dan als je te laat bentquote:Op woensdag 9 november 2016 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik zie het zelf meestal wel, maar vaak ben ik al gekwootdan denk ik la maar zitten
Flikker toch eens op, Meneer ik weet het beterquote:Op woensdag 9 november 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal corrigeer ik lieve users niet
ja daarom...........quote:Op woensdag 9 november 2016 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Staat zo lullig dan als je te laat bent
Dat is nou jammer, maak hem net uit. Maar ik houd het in beraad.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker toch eens op, Meneer ik weet het beter
Hij zit weer te zuipen.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker toch eens op, Meneer ik weet het beter
Serieus, HAHAHAHAquote:
Kan me geen zak schelenquote:
Ik heb niks nodigquote:
Weer ? Ben nooit gestopt. Is gewoon een fabeltje. Leer mij alcoholisten kennen.quote:
Haar gezicht heeft ook wat gekostquote:Op woensdag 9 november 2016 21:13 schreef FANN het volgende:
Je kan me veel wijsmaken, maar niet dat zij op zijn uiterlijk of karakter valt![]()
[ afbeelding ]
Ga er nou niet op iiiiiiiiiiiiiiiiiihinnnnnnnnnnnnnnn..........quote:Op woensdag 9 november 2016 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weer ? Ben nooit gestopt. Is gewoon een fabeltje. Leer mij alcoholisten kennen.
Maar waaruit concludeerde je dat ? Omdat ik lief was tegen van en gevat reageerde op dat kutje met d'r gescheld ?
Zegt zuur geval haarzelfquote:
Doedel nou verdimmekes eens een klein stukje op de schort. Je bent te hard voor mijn tere zieltje.quote:
Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |