DOHquote:
dat was vroeger ook al zo, lagen er ineens allemaal dode eenden overal in het water,quote:
eigenlijk wel.......quote:Op woensdag 9 november 2016 20:52 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk te gek voor woorden dat er een keuze was tussen 2 bejaarde mensen en verder eik niets...
Vind je dat mooiquote:Op woensdag 9 november 2016 21:02 schreef FANN het volgende:
Misschien heeft Trump straks wel de balen van het Witte Huis en wil ie weer terug![]()
hij heeft best een leuk optrekje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:02 schreef FANN het volgende:
Zooooooooooooo nepachtig die gasten![]()
[ afbeelding ]
nou wat ik vind is niet zo belangrijk, maar ik denk dat Trump het wel mooi vind, andersquote:
Hij vindt groot mooi.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
nou wat ik vind is niet zo belangrijk, maar ik denk dat Trump het wel mooi vind, anders
had ie het niet gekocht..........
geen zin om te klikken tegenwoordigquote:
Zelfs de autootjes zijn strategisch neergezet. Doet me denken aan Sylie Meisquote:
lijkt wel een homoquote:Op woensdag 9 november 2016 21:02 schreef FANN het volgende:
Zooooooooooooo nepachtig die gasten![]()
[ afbeelding ]
allemaal voor de show........quote:Op woensdag 9 november 2016 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs de autootjes zijn strategisch neergezet. Doet me denken aan Sylie Meis
quote:
"Look at my hands."quote:
Autoshowquote:
kwam ik tegen met googelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal corrigeer ik lieve users niet
Staat zo lullig dan als je te laat bentquote:Op woensdag 9 november 2016 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik zie het zelf meestal wel, maar vaak ben ik al gekwootdan denk ik la maar zitten
Flikker toch eens op, Meneer ik weet het beterquote:Op woensdag 9 november 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal corrigeer ik lieve users niet
ja daarom...........quote:Op woensdag 9 november 2016 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Staat zo lullig dan als je te laat bent
Dat is nou jammer, maak hem net uit. Maar ik houd het in beraad.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker toch eens op, Meneer ik weet het beter
Hij zit weer te zuipen.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker toch eens op, Meneer ik weet het beter
Serieus, HAHAHAHAquote:
Kan me geen zak schelenquote:
Ik heb niks nodigquote:
Weer ? Ben nooit gestopt. Is gewoon een fabeltje. Leer mij alcoholisten kennen.quote:
Haar gezicht heeft ook wat gekostquote:Op woensdag 9 november 2016 21:13 schreef FANN het volgende:
Je kan me veel wijsmaken, maar niet dat zij op zijn uiterlijk of karakter valt![]()
[ afbeelding ]
Ga er nou niet op iiiiiiiiiiiiiiiiiihinnnnnnnnnnnnnnn..........quote:Op woensdag 9 november 2016 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weer ? Ben nooit gestopt. Is gewoon een fabeltje. Leer mij alcoholisten kennen.
Maar waaruit concludeerde je dat ? Omdat ik lief was tegen van en gevat reageerde op dat kutje met d'r gescheld ?
Zegt zuur geval haarzelfquote:
Doedel nou verdimmekes eens een klein stukje op de schort. Je bent te hard voor mijn tere zieltje.quote:
Sorryquote:
Autisten flappen er van alles uit zonder te beseffen dat ze zichzelf voor schut zetten. Ben dan ook niet kwaad. Beetje teleurgesteldquote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doedel nou verdimmekes eens een klein stukje op de schort. Je bent te hard voor mijn tere zieltje.
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
geeft niet... je kan niet alles weten...
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:20 schreef FANN het volgende:
deze zijn lekker zacht en heéél licht...
quote:
Ga een dagboek kopenquote:
Fijnquote:Op woensdag 9 november 2016 21:23 schreef FANN het volgende:
Maar effe serieus,.............
ben ik wel blij mee.........
Ik gebruik gewoon dit topic voor dit soort ontboezemingenquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 9 november 2016 21:23 schreef FANN het volgende:
Maar effe serieus,.............
ben ik wel blij mee.........
Ik dacht dat ik op negeer stand stond. Hihihihiquote:Op woensdag 9 november 2016 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon dit topic voor dit soort ontboezemingen![]()
ik maak jullie graag deelgenoot van mijn avonturen enzo....
goddankquote:Op woensdag 9 november 2016 21:26 schreef FANN het volgende:
nog heel even hoor... dan ben ik weer weg...
Neu, alleen als ik daar zin in hebquote:Op woensdag 9 november 2016 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik op negeer stand stond. Hihihihi
Ik loop nog achter met een paar.. Misschien straks ook maar 1tje kijken... Verder gaat het toch alleen maar over Trump op de discussie kanalenquote:Op woensdag 9 november 2016 21:26 schreef FANN het volgende:
nog heel even hoor... dan ben ik weer weg...
Je snapt het nietquote:Op woensdag 9 november 2016 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
je vindt het eigenlijk jammer, dat voel ik...
Ik ga nog een bakkie koffie maken en laguit op de bank serie kieken....quote:Op woensdag 9 november 2016 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik loop nog achter met een paar.. Misschien straks ook maar 1tje kijken... Verder gaat het toch alleen maar over Trump op de discussie kanalen
Je blijft maar doorgaanquote:Op woensdag 9 november 2016 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb jou nooit gesnapt![]()
maar dat is een ander verhaal
Ik doe geen koffie meer.. Drink overdag al teveel, 3 koppenquote:Op woensdag 9 november 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga nog een bakkie koffie maken en laguit op de bank serie kieken....
Een biertje in de rust moet kunnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe geen koffie meer.. Drink overdag al teveel, 3 koppen
lag zequote:Op woensdag 9 november 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga nog een bakkie koffie maken en laguit op de bank serie kieken....
Ik heb geen bier in huis...quote:Op woensdag 9 november 2016 21:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een biertje in de rust moet kunnen.
Het ging over iets heel anders volgens mij... Maar dat terzakequote:Op woensdag 9 november 2016 22:10 schreef tong80 het volgende:
https://www.facebook.com/studiobrussel/videos/10155364025513056/
Een oude bekende erg leuk....
https://www.facebook.com/studiobrussel/videos/10155364025513056/
quote:Op woensdag 9 november 2016 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ging over iets heel anders volgens mij... Maar dat terzake
Ken je het oorspronkelijke filmpje niet ? Dat heeft iedereen gezien. Dit is een andere stem met een onzin tekst daarom is het zo grappig. De oorspronkelijke was al hilarisch. Deze is bijna net zo leukquote:Op woensdag 9 november 2016 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn uitspraak was niet al te duidelijk...
Ik kijk nooit zoveel filmpjes op FBquote:Op woensdag 9 november 2016 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je het oorspronkelijke filmpje niet ? Dat heeft iedereen gezien. Dit is een andere stem met een onzin tekst daarom is het zo grappig. De oorspronkelijke was al hilarisch. Deze is bijna net zo leuk
Ik ook niet. Maar wel als ik een linkje krtijg van een vriend met humor en anderen er ook om lachen en ik het gezicht herkenquote:Op woensdag 9 november 2016 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk nooit zoveel filmpjes op FB
Dus je strijkt zn hemden voor een fles wijnquote:Op woensdag 9 november 2016 22:35 schreef sacha het volgende:
voor Theo![]()
en mijn fles wijn ophalen, vanwege een weddenschap over de Amerikaanse verkiezingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |