SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Merkel gaat kaal deze keerquote:Op woensdag 9 november 2016 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk maakt Trump nog eens een comeback in de WWE.
Hall of famer.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:38 schreef Re het volgende:
[..]
lijsttrekker proberen te worden denk ik
twitter:vester71 twitterde op woensdag 09-11-2016 om 19:37:12Asscher heeft nog niet door dat als zwarte Piet zich verkiesbaar zou stellen hij meer zetels zou halen dan de PvdA #dwdd reageer retweet
Wat nog mooier daaraan is is dat hij in de WWE Hall of Fame staat.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Echt belachelijk idd.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk hoe mensen veroordeeld worden om wat ze stemmen. Allerlei 'journalisten' en 'politici' die mensen vertellen wat een grote fout ze gemaakt hebben en hoe dom ze zijn omdat ze gewoon naar eer en geweten stemmen op wie zij de beste keus vonden.
QFTquote:Op woensdag 9 november 2016 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk hoe mensen veroordeeld worden om wat ze stemmen. Allerlei 'journalisten' en 'politici' die mensen vertellen wat een grote fout ze gemaakt hebben en hoe dom ze zijn omdat ze gewoon naar eer en geweten stemmen op wie zij de beste keus vonden.
Ben benieuwd hoeveel van die mensen ook door hebben dat zij 1 van de grote redenen zijn dat Trump won.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij het leuk gaat vinden. Je leeft dan toch min of meer in het harnas van politiek fatsoen. Nooit meer platvloerse uitspraken kunnen doen, hij moet op zijn woorden/daden gaan letten en wordt 24/7 bewaakt. Ben ook benieuwd wat zijn vrouw gaat bijdragenquote:Op woensdag 9 november 2016 19:35 schreef Raram het volgende:
\het zal me echt helemaal niets verbazen als Trump over een half jaar zegt dat hij er mee stopt...
Hij doet gewoon waar hij zin in heeft. Ik zie hem echt niet uit zijn bed komen als er in Amerika ergens een moordpartij plaats vindt en dat hij dan midden in de nacht zijn bed uit stapt om het Amerikaanse volk toe te spreken.
Dit is gewoon 1 grote grap van deze man.
En dan totaal verbaasd zijn dat ze volgende keer weer zo stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:46 schreef timmmmm het volgende:
De eerste president die een WWE Hall of Famer isquote:Op woensdag 9 november 2016 19:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wat nog mooier daaraan is is dat hij in de WWE Hall of Fame staat.
http://www.wwe.com/superstars/donald-trump
Een tweede termijnquote:Op woensdag 9 november 2016 19:48 schreef KrappeAuto het volgende:
Grootste nachtmerrie van anti-Trumpers: een succesvol Trump presidentsschap.
Sommige wel, sommige begrijpen het nog steeds niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel van die mensen ook door hebben dat zij 1 van de grote redenen zijn dat Trump won.
VVD wordt grootste PVV 2e. CDA 3e D66 4e.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:44 schreef Nintex het volgende:
Owja,
Wie weddenschap advies wil voor NL TK verkiezingen, binnenkort maak ik de tarieven bekend voor inside information.
Ik vind dat dus eigenlijk wel zijn kracht: hij weigert dat harnas en trekt zijn eigen lijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij het leuk gaat vinden. Je leeft dan toch min of meer in het harnas van politiek fatsoen. Nooit meer platvloerse uitspraken kunnen doen, hij moet op zijn woorden/daden gaan letten en wordt 24/7 bewaakt. Ben ook benieuwd wat zijn vrouw gaat bijdragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |