Lag ze toch al voor vandaag?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:05 schreef Ringo het volgende:
Ik denk dat ze doodziek aan het infuus ligt.
Dit is heerlijk omdat ik Clinton haat.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom vinden veel Trump-aanhangers hier dit zo heerlijk vanwege de pijn van Clinton-supporters? Dat vind ik een beetje negatieve insteek eigenlijk
Hoewel ze denk ik willen wachten tot dat het eruit ziet dat ze de popular vote heeft gewonnen, waardoor je 2 mandaten hebt. Maar eigenlijk moet ze haar verlies erkennen. Omdat Gore ook zijn verlies heeft erkend.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja beetje hypocriet inderdaad.
Omdat bij pro Trumpers hier het anti Hillary gevoel groter is dan het pro Trump gevoel. Omdat stiekem eigenlijk niemand in Nederland pro Trump is.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom vinden veel Trump-aanhangers hier dit zo heerlijk vanwege de pijn van Clinton-supporters? Dat vind ik een beetje negatieve insteek eigenlijk
quote:Op woensdag 9 november 2016 08:06 schreef skysherrif het volgende:
ik wou dat knappe gingertje wel troosten
Navo niet meer ondersteunen?? Wat. Dat heeft hij nooit gezegd. Net zo min als alle Mexican eruit.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:05 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
meer legers naar isis, navo niet meer ondersteunen, Mexicanen het land uit willen trappen, tegen handelsverdragen zijn, energieakkoorden niet honoreren, nucleair weer gaan rommelen etc? Lijkt me allemaal de wereld niet echt stabiliseren...
Al blijft het natuurljjk de vraag wat hij natuurlijk echt gaat doen tov wat hij in zijn campagnes roept
Hahaha slechte verliezerquote:Op woensdag 9 november 2016 08:04 schreef KrappeAuto het volgende:
Clinton geeft geen concessie speech. LOL
Thanks for your support but I'll send you home as all votes count and you all need sleep.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:06 schreef Refragmental het volgende:
Fucking Clinton heeft niet eens de ballen (of gezondheid) om nu een speech te houden.
WTF!!!!!
Hij wil alle kolenreserves gaan aanboren, Parijs akkoord op de schop... Volgens veel wetenschappers is dat een extreme ramp. Niet te vergelijken met een WO, maar niet per se minder erg.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Bron of enige onderbouwing voor die beweringen?
quote:Op woensdag 9 november 2016 08:07 schreef Ingolstadt het volgende:
Clinton doet precies wat Trump had gedaan.
Heeft hij ook nog slechte plannen?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij wil alle kolenreserves gaan aanboren, Parijs akkoord op de schop... Volgens veel wetenschappers is dat een extreme ramp. Niet te vergelijken met een WO, maar niet per se minder erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |