quote:Op woensdag 9 november 2016 05:15 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Clinton doet het helaas beter dan verwacht, het wordt zoals ik gisteren al zei een close call.
Boeiend. ik hang aan je lippenquote:Op woensdag 9 november 2016 05:15 schreef VeX- het volgende:
Godverdomme, alsof mn aandelen niet al diep genoeg in het rood staan.
Enige wat ik wel fijn is, is dat dit de Donald de EU en immigratie een dikke middelvinger zal gaan geven en het sentiment tegen de EU en andere megalomane projecten zal toenemen.
En vergeet TYT niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
CNN![]()
The Huftington Post![]()
The Washington Post![]()
Fox
Ook daar zijn het vooral de boerenpummelcounties (lingo!) die binnenkomen, het wordt pas interessant als Seattle en de bijbehorende suburbs komen.quote:
twitter:fxmacro twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:13:22CALIF. VOTERS APPROVE MEASURE TO LEGALALIZE MARIJUANA: AP reageer retweet
Leuke trollquote:Op woensdag 9 november 2016 05:15 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Clinton doet het helaas beter dan verwacht, het wordt zoals ik gisteren al zei een close call.
Ik zat toen in groep 3quote:Op woensdag 9 november 2016 05:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..].
Monolith zat nog op de basisschool.
Koos en 99 waren blagen van 17 of 18.
Maand geleden zat jij nog Hilary te beffen, en nu wil jij bij ons horen., je draait!quote:Op woensdag 9 november 2016 05:15 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Dat zal ook allemaal wel meevallen. Ik snap de euforie van veel lui hier ook niet echtquote:Op woensdag 9 november 2016 05:13 schreef Joezi het volgende:
Hoorde laatst dat het eigenlijk helemaal niet uitmaakt wie er wint
Wrs wel, eerst gaat hun belasting omhoog, daarna die van hun managers aanzienlijk omlaag en ze worden toch ontslagen zonder uitkering. Maar goed daar gaan we hier ook in rap tempo naar toe en we stemmen allemaal gezellig VVD.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:16 schreef Mike het volgende:
Een groot deel van die lui in Ohio, Michigan, Pennsylvania etc stemmen op Trump omdat hun banen terug gaan komen in de mijnen en de staalindustrie. Dat gaat toch nog een flinke teleurstelling worden voor ze.
jaquote:Op woensdag 9 november 2016 05:17 schreef Momo... het volgende:
Ok, even samengevat, het is superclose maar nu nog in voordeel van trump ?
twitter:RT_America twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:16:51BREAKING: Canada immigration website crashes amid strong #Trump lead https://t.co/1x3SL49iRV reageer retweet
Dat is al meer dan 20 jaar zo.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:16 schreef schwaffelmeister het volgende:
Ik begin me wel te storen aan die Democratenpropaganda van de NOS. Er lijkt de hele avond al een chronische sfeer van paniek in de studio te hangen en het lijkt wel alsof ze proberen kiezers over te halen.
Immigratie.. voorlopig zullen het de Amerikanen zelf zijn die worden tegengehouden in andere landen.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:15 schreef VeX- het volgende:
Godverdomme, alsof mn aandelen niet al diep genoeg in het rood staan.
Enige wat ik wel fijn is, is dat dit de Donald de EU en immigratie een dikke middelvinger zal gaan geven en het sentiment tegen de EU en andere megalomane projecten zal toenemen.
Niet echt close meer. http://www.nytimes.com/el(...).nav=span-abc-regionquote:Op woensdag 9 november 2016 05:17 schreef Momo... het volgende:
Ok, even samengevat, het is superclose maar nu nog in voordeel van trump ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |