Geen Trump fan wel een Clinton Hater.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef Ingolstadt het volgende:
90% van alle trump fans hier zijn "kijk mij tegen de stroom ingaan"
Ongelooflijk!quote:
ik heb 1.42 gepakt op hillary. Vraag me niet hoeveel ik erop heb gezet DPquote:Op woensdag 9 november 2016 03:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb 20 euro op trump staan
Wat denk je?
Ohio en NC moet ie ook winnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef martijnde3de het volgende:
Wint trump florida en virginia is hij president.
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:06 schreef Nintex het volgende:
De shy Trump voter is echt. Dit zat niet in de polls.
Tevel hahaquote:Op woensdag 9 november 2016 03:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb 1.42 gepakt op hillary. Vraag me niet hoeveel ik erop heb gezet DP
Geen fan van Trump. Wel grote hater van Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef Ingolstadt het volgende:
90% van alle trump fans hier zijn "kijk mij tegen de stroom ingaan"
Denk uiteindelijk toch Clinton. Had ik ook op gehoopt, maar dan uiteindelijk wel met een dusdanig kleine voorsprong dat politici de dreiging die uitgaat van dat soort populistische politici eens echt serieus gaan nemen (met andere woorden: Dat ze het niet meer zomaar wegwuiven onder het motto dat ze als het er echt op aan komt toch wel niet zullen winnen).quote:Op woensdag 9 november 2016 03:05 schreef Frank_Underwood het volgende:
Gaat Trump of Clinton winnen denken jullie uiteindelijk? Hadden jullie het verwacht?
Ik sta 500 hillary op 1.40quote:Op woensdag 9 november 2016 03:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb 1.42 gepakt op hillary. Vraag me niet hoeveel ik erop heb gezet DP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |