Trump had iets verder voor moeten staan om nog een kans te maken...quote:
Die doet niet mee aan de verkiezingen #FeelTheBernquote:Op woensdag 9 november 2016 01:27 schreef Slobeend het volgende:
Waarom wordt mijn Bernie support post verwijderd
Heb je haar ui gezien?quote:Op woensdag 9 november 2016 01:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij stoned? waarom weet ik dat nu pas
Spanning.quote:
idd, beter gewoon zuipen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:27 schreef Moira. het volgende:
Volg geen presidential election + stormlooptopic while stoned
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die pro halli galli speler.
Clintonquote:Op woensdag 9 november 2016 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar stemt het district of Colombia voor?
Dat vind ik echt niet meer kunnen, ik had gedacht dat ze toch minimaal de e-meeuw gebruikten.quote:
Niet bij mijquote:Op woensdag 9 november 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Amerikanen zenden lekker veel reclame uit
Recent nog voor een referendum over de FARC. Maar wellicht bedoel jij Columbia.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar stemt het district of Colombia voor?
Dat zou je moeten weten.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
die verkiezingen moeten ergens van betaald wordenquote:Op woensdag 9 november 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja, dat zei ik ook al idd.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:30 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Florida is a must-win state for Donald Trump. The battleground state is currently a toss-up, but if Clinton takes it her path to victory is clear - Trump, not so much. If Trump takes Florida, the night may quickly shift far more into his favor.
quote:Op woensdag 9 november 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Amerika is reclame.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk dat Koffieplanter hem wel begreep en hartelijk moest lachen.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Recent nog voor een referendum over de FARC. Maar wellicht bedoel jij Columbia.
Het is nog wel spannend.quote:Op woensdag 9 november 2016 01:30 schreef Nober het volgende:
Clinton dus gewoon winnaar, niet eens spannend. Weten we dat ook weer.
Laatst tijdens een Amerikaanse serie kwam er opeens een IKEA reclame in beeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |