lol ... Trump, the dumb oafquote:Op woensdag 9 november 2016 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
Inbreng: Pet Shop Boys - I'm With Stupid
(Nummer over de relatie tussen Bush en Blair, geproduceerd door Trevor Horn; de maker van Video Killed The Radio Star)
bij elke verkiezing weer he. waar dan ookquote:Op woensdag 9 november 2016 19:18 schreef Symphonic het volgende:
Dat dit liedje nog zo actueel is....
jupquote:Op woensdag 9 november 2016 19:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
bij elke verkiezing weer he. waar dan ook
Een veel beter, essentiëler nummer dan Avond, vind ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:18 schreef Symphonic het volgende:
Dat dit liedje nog zo actueel is....
eighties cold war all-over again. Doe dan Russians van Sting en Two Tribes van Frankie goes to Hollywood ook maar.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Doe Maar - De Bom
U merkt, ik zie de toekomst rooskleurig tegemoet.
Avond is een draak van een gehyped nummerquote:Op woensdag 9 november 2016 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een veel beter, essentiëler nummer dan Avond, vind ik.
Thanks voor het draaien van I'm With Stupid, trouwens
Two Tribes, topkeuze. Eveneens een Trevor Horn-productie.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
eighties cold war all-over again. Doe dan Russians van Sting en Two Tribes van Frankie goes to Hollywood ook maar.
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Doe Maar - De Bom
U merkt, ik zie de toekomst rooskleurig tegemoet.
Trevorquote:Op woensdag 9 november 2016 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Two Tribes, topkeuze. Eveneens een Trevor Horn-productie.
* Elfletterig voelt een themashow aankomen
Ik zag vanmorgen een of andere meme met Trump en Poetin tegenover elkaar, en moest meteen aan dit liedje denken.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Two Tribes van Frankie goes to Hollywood
Wat een zware nummers zegquote:Op woensdag 9 november 2016 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
eighties cold war all-over again. Doe dan Russians van Sting en Two Tribes van Frankie goes to Hollywood ook maar.
Oeh, Land of Confusion.quote:
Het meest beroerde nummer van Katzenjammer, gelukkig een cover...quote:Op woensdag 9 november 2016 19:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oeh, Land of Confusion.
Mag van Genesis, maar ook wel van Katzenjammer.
Hun andere liedjes zijn beter, toegegevenquote:Op woensdag 9 november 2016 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het meest beroerde nummer van Katzenjammer, gelukkig een cover...
Ik ben benieuwd of ze nog wat gaan doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hun andere liedjes zijn beter, toegegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |